Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
Ogłoszenie nr 761469-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.
DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO KUCHNI W DOMU SENIORA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE LESZNIE Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 0-65 5207046
faks: 0-65 5299612
e-mail: mopr@leszno.pl
www: www.bip.moprleszno.pl.
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://wcag.mopr.leszno.eu
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.bip.moprleszno.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie http://www.bip.moprleszno.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP/12/20/DS /2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mięsa, wędlin, drobiu, artykułów spożywczych, wyrobów ciastkarskich, pieczywa, jaj, nabiału, warzyw i owoców świeżych, warzyw i owoców mrożonych, ryb świeżych, ryb i filetów mrożonych oraz drobiu mrożonego (vacum) do Domu Seniora w Lesznie.
Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg.
Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu.
Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): brak danych
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: brak danych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: „Mięso”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mięsa, wędlin, drobiu, artykułów spożywczych, wyrobów ciastkarskich, pieczywa, jaj, nabiału, warzyw i owoców świeżych, warzyw i owoców mrożonych, ryb świeżych, ryb i filetów mrożonych oraz drobiu mrożonego (vacum) do Domu Seniora w Lesznie. Zgodnie z zapotrzebowaniem zawartym: w załączniku nr 3a do oferty dla części 3, SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg. Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w następujący sposób tj. w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:0 do 13:30. Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin płatności: | 40,00 |
Nazwa: „Wędliny”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mięsa, wędlin, drobiu, artykułów spożywczych, wyrobów ciastkarskich, pieczywa, jaj, nabiału, warzyw i owoców świeżych, warzyw i owoców mrożonych, ryb świeżych, ryb i filetów mrożonych oraz drobiu mrożonego (vacum) do Domu Seniora w Lesznie. Zgodnie z zapotrzebowaniem zawartym: w załączniku nr 3a do oferty dla części 3, SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg. Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w następujący sposób tj. w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:0 do 13:30. Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin płatności: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: "Drób"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mięsa, wędlin, drobiu, artykułów spożywczych, wyrobów ciastkarskich, pieczywa, jaj, nabiału, warzyw i owoców świeżych, warzyw i owoców mrożonych, ryb świeżych, ryb i filetów mrożonych oraz drobiu mrożonego (vacum) do Domu Seniora w Lesznie. Zgodnie z zapotrzebowaniem zawartym: w załączniku nr 3a do oferty dla części 3, SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg. Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w następujący sposób tj. w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:0 do 13:30. Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin płatności: | 40,00 |
Nazwa: "Artykuły spożywcze"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mięsa, wędlin, drobiu, artykułów spożywczych, wyrobów ciastkarskich, pieczywa, jaj, nabiału, warzyw i owoców świeżych, warzyw i owoców mrożonych, ryb świeżych, ryb i filetów mrożonych oraz drobiu mrożonego (vacum) do Domu Seniora w Lesznie. Zgodnie z zapotrzebowaniem zawartym: w załączniku nr 3a do oferty dla części 3, SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg. Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w następujący sposób tj. w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:0 do 13:30. Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
Nazwa: "Ciasto"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mięsa, wędlin, drobiu, artykułów spożywczych, wyrobów ciastkarskich, pieczywa, jaj, nabiału, warzyw i owoców świeżych, warzyw i owoców mrożonych, ryb świeżych, ryb i filetów mrożonych oraz drobiu mrożonego (vacum) do Domu Seniora w Lesznie. Zgodnie z zapotrzebowaniem zawartym: w załączniku nr 3a do oferty dla części 3, SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg. Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w następujący sposób tj. w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:0 do 13:30. Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin płatności: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: "Pieczywo"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mięsa, wędlin, drobiu, artykułów spożywczych, wyrobów ciastkarskich, pieczywa, jaj, nabiału, warzyw i owoców świeżych, warzyw i owoców mrożonych, ryb świeżych, ryb i filetów mrożonych oraz drobiu mrożonego (vacum) do Domu Seniora w Lesznie. Zgodnie z zapotrzebowaniem zawartym: w załączniku nr 3a do oferty dla części 3, SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg. Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w następujący sposób tj. w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:0 do 13:30. Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin płatności: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: "jaja"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mięsa, wędlin, drobiu, artykułów spożywczych, wyrobów ciastkarskich, pieczywa, jaj, nabiału, warzyw i owoców świeżych, warzyw i owoców mrożonych, ryb świeżych, ryb i filetów mrożonych oraz drobiu mrożonego (vacum) do Domu Seniora w Lesznie. Zgodnie z zapotrzebowaniem zawartym: w załączniku nr 3a do oferty dla części 3, SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg. Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w następujący sposób tj. w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:0 do 13:30. Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin płatności: | 40,00 |
Nazwa: "Melko i artykuły mleczarskie"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mięsa, wędlin, drobiu, artykułów spożywczych, wyrobów ciastkarskich, pieczywa, jaj, nabiału, warzyw i owoców świeżych, warzyw i owoców mrożonych, ryb świeżych, ryb i filetów mrożonych oraz drobiu mrożonego (vacum) do Domu Seniora w Lesznie. Zgodnie z zapotrzebowaniem zawartym: w załączniku nr 3a do oferty dla części 3, SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg. Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w następujący sposób tj. w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:0 do 13:30. Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin płatności: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: "Warzywa i owoce świeże"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mięsa, wędlin, drobiu, artykułów spożywczych, wyrobów ciastkarskich, pieczywa, jaj, nabiału, warzyw i owoców świeżych, warzyw i owoców mrożonych, ryb świeżych, ryb i filetów mrożonych oraz drobiu mrożonego (vacum) do Domu Seniora w Lesznie. Zgodnie z zapotrzebowaniem zawartym: w załączniku nr 3a do oferty dla części 3, SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg. Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w następujący sposób tj. w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:0 do 13:30. Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin płatności: | 40,00 |
Nazwa: "Warzywa owoce mrożone"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mięsa, wędlin, drobiu, artykułów spożywczych, wyrobów ciastkarskich, pieczywa, jaj, nabiału, warzyw i owoców świeżych, warzyw i owoców mrożonych, ryb świeżych, ryb i filetów mrożonych oraz drobiu mrożonego (vacum) do Domu Seniora w Lesznie. Zgodnie z zapotrzebowaniem zawartym: w załączniku nr 3a do oferty dla części 3, SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg. Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w następujący sposób tj. w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:0 do 13:30. Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin płatności: | 40,00 |
Nazwa: "Ryby świeże"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mięsa, wędlin, drobiu, artykułów spożywczych, wyrobów ciastkarskich, pieczywa, jaj, nabiału, warzyw i owoców świeżych, warzyw i owoców mrożonych, ryb świeżych, ryb i filetów mrożonych oraz drobiu mrożonego (vacum) do Domu Seniora w Lesznie. Zgodnie z zapotrzebowaniem zawartym: w załączniku nr 3a do oferty dla części 3, SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg. Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w następujący sposób tj. w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:0 do 13:30. Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin płatności: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: "Ryby, filety mrożone"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mięsa, wędlin, drobiu, artykułów spożywczych, wyrobów ciastkarskich, pieczywa, jaj, nabiału, warzyw i owoców świeżych, warzyw i owoców mrożonych, ryb świeżych, ryb i filetów mrożonych oraz drobiu mrożonego (vacum) do Domu Seniora w Lesznie. Zgodnie z zapotrzebowaniem zawartym: w załączniku nr 3a do oferty dla części 3, SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg. Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w następujący sposób tj. w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:0 do 13:30. Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin płatności: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: "Drób mrożony VACUM"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mięsa, wędlin, drobiu, artykułów spożywczych, wyrobów ciastkarskich, pieczywa, jaj, nabiału, warzyw i owoców świeżych, warzyw i owoców mrożonych, ryb świeżych, ryb i filetów mrożonych oraz drobiu mrożonego (vacum) do Domu Seniora w Lesznie. Zgodnie z zapotrzebowaniem zawartym: w załączniku nr 3a do oferty dla części 3, SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem oraz w opakowaniach większych niż 20kg. Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych bezpośrednio od producenta (bez możliwości ich przepakowywania). Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych tj. bardzo dobrej jakości. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w następujący sposób tj. w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:0 do 13:30. Dostawa towaru z wniesieniem do Budynku Domu Seniora. Dostawy codzienne od poniedziałku do piątku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin płatności: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Naprawy dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej
- Usługa szkoleniowa w zakresie nauki prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr 4 w Lesznie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w obiektach Sądu Rejonowego i Ośrodku Kuratorskim
- Modernizacja bandy absorbującej okalającej tor żużlowy na stadionie im. Alfreda Smoczyka w Lesznie
- Dostawa chudego betonu do stabilizacji podłoża o wytrz. 10 MPa
- Dostawa kruszywa granitowego łamanego 0/31,5
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Ciechocinku.
- Dostawa świeżych warzyw i owoców dla ZSP w Łączniku.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.