Ogłoszenie z dnia 2017-04-28
Ogłoszenie nr 76193 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Kup: Pranie wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej oraz pranie pozostałego asortymentu będącego własnością Zamawiającego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Ośrodek Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych, 46-100 Namysłów, Woskowice Małe 15, wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000008951, posługującym się NIP: 752-12-95-792 oraz REGON: 000290890
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup, krajowy numer identyfikacyjny
53093851700000, ul.
ul. Karola Miarki
14,
46-082
Kup, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
77 403 28 60, faks
77 427 47 84, e-mail
przetargi@szpital-kup.eu
Adres strony internetowej (URL): ww.szpital-kup.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sp. z o. o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Zamawiający SCM Sp. z o.o. jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, zmówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pranie wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej oraz pranie pozostałego asortymentu będącego własnością Zamawiającego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/5/WR/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na: 1) praniu wraz z dzierżawą bielizny pościelowej szpitalnej dla Stobrawskiego Centrum Medycznego sp. z o. o. z siedzibą w Kup oraz Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych, 2) praniu bielizny pościelowej szpitalnej (będącej własnością Zamawiającego) dla Stobrawskiego Centrum Medycznego sp. z o. o. z siedzibą w Kup oraz Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych, 3) praniu odzieży ochronnej (fasonowej) pracowników Stobrawskiego Centrum Medycznego sp. z o. o. z siedzibą w Kup oraz Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych, 4) dezynfekcji całego asortymenty wymienionego ilościowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 5) prasowaniu, maglowaniu, reperacji, transportowaniu, załadunku, wyładunku, pakowaniu, segregacji i znakowaniu czystej bielizny. 2. Po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej, umowy ze strony Zamawiającego podpisze każda z wymienionych w ust. 1 pkt. 1) jednostek oddzielnie, w ilościach i asortymencie określonym w formularzu cenowym. 3. Transport winien odbywać się "z" i "do": 1) Lokalizacja KUP: ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup, 2) Lokalizacja POKÓJ: ul. Namysłowska 22, 46-034 Pokój, 3)Lokalizacja OLO WOSKOWICE: Woskowice Małe 15, 46-100 Namysłów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
98310000-9
Dodatkowe kody CPV:
98310000-6,
98315000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9085.95 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 11175.72 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67, ust. 1, pkt. 3
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego tj. konieczność unieważnienia postępowania przetargowego w zakresie świadczenia usług prania, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI KUP
- ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO TYPU BRYGADÓWKA WRAZ Z ZABUDOWĄ
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO -MINIBUS NA POTRZEBY PROWOD SP. Z O.O."
więcej: przetargi KUP »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.