eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Budowa chodnika w m. Krasienin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 809 Lublin - Krasienin - Kierzkówka - Przytoczno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-14

Bychawa: Budowa chodnika w m. Krasienin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 809 Lublin - Krasienin - Kierzkówka - Przytoczno
Numer ogłoszenia: 7625 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66417 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie, ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5661393 w. 28, faks 081 5660256.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w m. Krasienin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 809 Lublin - Krasienin - Kierzkówka - Przytoczno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje budowę chodnika w m. Krasienin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 809 Lublin - Krasienin - Kierzkówka - Przytoczno w km 11+039,4 - 12+095,4, str. lewa oraz w km 11+607 - 11+676, str. prawa tj.: 1)usunięcie humusu, 2)rozebranie nawierzchni betonowej oraz z mas mineralno bitumicznych, 3)rozebranie przepustów rurowych o śr. 40, 50, 60 cm, 4)rozebranie ścianki czołowej, murku oporowego, 5)demontaż słupków do znaków i tablic drogowych, 6)wykonanie robót ziemnych, 7)ustawienie krawężników na ławie betonowej, 8)ustawienie obrzeży betonowych o wym. 20x6 cm na podsypce piaskowej, 9)ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej, szarej, typ Behaton, gr. 6 cm na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem i podsypce cementowo-piaskowej, 10)ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na zjazdach i zatokach autobusowych, koloru szarego i czerwonego, typ Behaton, gr. 8 cm na podbudowie z betonu, gruntu stabilizowanego cementem i podsypce cementowo-piaskowej, 11)założenie rur osłonowych na kablu telekomunikacyjnym, 12)uszczelnienie przestrzeni pomiędzy krawężnikiem a krawędzią jezdni, 13)uzupełnienie poboczy kruszywem stabilizowanym mechanicznie, 14)wykonanie części przelotowej przepustu z rur o średnicy 60 cm, 15)wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, 16)wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, 17)plantowanie skarp i korony nasypów, 18)humusowanie skarp wraz z obsianiem, 2.Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót oraz kosztorysie ofertowym. 3.Na wbudowane materiały Wykonawca winien przedłożyć aprobaty techniczne i świadectwa jakości. 4.Wszystkie badania kontrolne robót określone w specyfikacjach technicznych wykonane zostaną na koszt Wykonawcy i przedłożone Inspektorowi Nadzoru celem akceptacji. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu, opracowanego we własnym zakresie i zatwierdzonego przez ZDW w Lublinie 6.Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania planu BIOZ zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami oraz PZJ. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 8. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 50 tys. zł. na jedno zdarzenie. 9. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia. 10. W przypadku niewykonania obowiązku, o którym mowa w pkt. 9, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.Okres rękojmi za wady dla robót objętych zamówieniem wynosi 3 lata od daty odbioru ostatecznego. 12.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na budowę chodnika przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w Specyfikacjach Technicznych pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST. 13.Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. s.c. STAN- LUB Lubomir Bujała, Stanisław Maliborski, ul. Lubelska 38, 24-200 Bełżyce, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 404883,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 303926,36

  • Oferta z najniższą ceną: 303926,36 / Oferta z najwyższą ceną: 389202,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.