Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-07
Ogłoszenie nr 762786-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 3
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 32 387 59 37
faks: 32 387 59 37
e-mail: zs3bytom@op.pl
www: www.zss3bytom.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak,
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zss3bytom.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZSS NR3/4/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA W TYM (TRANSPORT + ROZŁADUNEK) OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO ZESPOŁU SZKÓL SPECJALNYCH NR 3 W BYTOMIU W ILOŚCI 101 000 TYSIĘCY LITRÓW LUB DO WYCZERPANIA KWOTY PRZEZNACZONEJ NA SFINANSOWANIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA . GWARANTOWANA ILOŚĆ 85 000 TYSIĘCY LITRÓW. MINIMALNA JEDNORAZOWA DOSTAWA 7 000 LITRÓW. POJEMNOŚĆ ZBIORNIKÓW NA OLEJ, KTÓRYMI DYSPONUJE ODBIORCA WYNOSI 24 500 LITRÓW CZYLI 8 ZBIORNIKÓW PO 2 500 LITRÓW KAŻDY- ZESPÓŁ SZKÓL SPECJLANYCH NR 3 W BYTOMIU ORAZ HALA WIDOWISKOWO SPORTOWA 3 ZBIORNIKI PO 1500 LITRÓW.
1 Rodzaj oleju: lekki olej opałowy lekki zgodnie z polską normą PN-C 96024:2011, spełniający co najmniej następujące wymagania:
a. gęstość w temperaturze 15 C, max. 0,860g/m3
b. wartość opałowa, min. 42,6 MJ/kg
c. temperatura zapłonu, min. 56 C
d. lepkość kinematyczna w temperaturze 20 C, max. 6,00mm2/s
e. skład frakcyjny:
- do 250 C destyluje, max. 65% (V/V)
- do 350 C destyluje, min. 85% (V/V)
f. temperatura płynięcia, max. -20 C
g. pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej, max. 0,3% (m/m)
h. zawartość siarki, max. 0,1% (m/m)
i. zawartość wody, max. 200 mg/kg
j. zawartość zanieczyszczeń stałych, max. 24 mg/kg
k. pozostałość po spopieleniu, max 0,01% (m/m)
DO KAŻDEJ DOSTAWY WYMAGANE JEST ŚWIADERCTWO JAKOŚCI, DORĘCZANE WRAZ Z DOKUMENTAMI WZ.DOSTAWA WINNA ODBYWAĆ SIĘ SAMOCHODAMI PRZEZNAONYMI DO PRZEZOWU OLEJU OAPŁOWEGO LEKKIEGO (POSIADAJĄCYMI WYMAGANE BADANIA I ATESTY) O POJEMOŚCI MAX. 24 500 LITRÓW WYPOSAŻONYMI W POMPĘ I LICZNIK (LEGALIZOWANY). WYKONAWCA WINIEN DYSPONOWAĆ ZESTAWEM WYMIENNYCH KOŃCÓEK DO TANKOWANIA. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA OBOWIĄZEK WYKONANIA PRZEZ WYKONAWCĘ PRAC W ZAKRESIE OBJĘTYM WYMAGANĄ KONCESJĄ NA OBRÓT PALIWAMI CIEKŁYMI. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST UDZIELIĆ ZAMAWIJĄCEMU NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 12 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI, LICZONYCH OD DNIA ODBIORU PRZEDMIOTU DOSTAWY.
II.5) Główny kod CPV: 09.13.51.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: WYKONAWCA SPEŁNI WARUNEK JEŚLI WYKAŻE WARUNEK , ZE POSIADA KONCESJĘ NA OVRÓT PALIWAMI CIEKŁYMI WYDANA NA PODSTAWIE USTAWY Z DNIA 10 KWIETNIA 1997 ROKU PRAWO ENERGETYCZNE (TEKST JEDNOLITY Dz.U.2017 poz. 220 Z PÓŻN. ZMIANAMI)
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCÓW WSKAZANIA W OFERCIE LUB WE WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU IMION I NAZWISK WYKONUJĄCYCH CZYNNOŚCI PRZY REALIZACJI ZAMÓWIENIA WRAZ Z INFORMACJĄ O KWALIFIKACJACH ZAWODOWYCH LUB DOŚWIADCEZNIU TYCH OSÓB.ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCÓW WSKAZANIA W OFERCIE LUB WE WNIOSKU O DOPUSZCZENIU DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU IMION I NAZWISK OSÓB WYKONUJĄCYCH CZYNNOŚCI PRZY REALIZACJI ZAMÓWIENIA WRAZ Z INFORMACJA O KWALIFIKACJACH ZAWODOWYCH LUB DOŚWIADCZENIU TYCH OSÓB.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
KONCESJA, ZEZWOLENIE, LICENCJA LUB DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY ŻE WYKONAWCA JEST WPISANY DO JEDNEGO Z REJESTRÓW ZAWODOWYCH LUB HANDLOWYCH PROWADZONYM W PAŃSTWIE CZŁONKOWSKIM UNII EUROPEJSKIEJ W KTÓRYM WYKONAWCA MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. PEŁNOMOCNICTWO DO DZIAŁANIA W IMIENIU WYKONAWCY JEŻLEI DO REPREZENTOWANIA WYKONAWCY WSKAZANO INNĄ OSOBE NIZ UPRAWNIONA Z MOCY PRAWA- ORYGINAŁ LUB KOPIA POŚWIADCZONA ZA ZGODNOŚC Z ORYGINAŁEM PRZEZ NOTARIUSZA
3. DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO USTANOWIENIE PEŁNOMOCNIKA ZGODNIE Z ART. 23 UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEN PUBLICZNYCH.W PRZYAPDKU GDY DO PRZETARZGIU PRZYSTĘPUJĄ WYKONAWCY DZIAŁJĄCY WSPÓLNIE- ORYGINAŁ LUB KOPIA POŚWIADCZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ NOTARIUSZA.
4. INFORMACJI CZY WYBÓR OFERTY BĘDZIE PROWADZIŁ DO POWSTANIA U ZAMAWIAJĄCEGO OBOWIĄZKU PODATKOWEGO WSKAZUJĄC NAZWĘ ( RODZAJ\) TOWARU LUB USŁUGI, KTÓRYCH DOSTAWA LUB ŚWWIADCZEMIE BĘDZIE PROWADZIĆ DO JEGO POWSTANIA ORAZ WSKAZUJĄC ICH WARTOŚĆ BEZ KWOTY PODATKU. PONADTO WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO PRZEDŁOZYĆ W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA PRZEZVZAMAWIAJHACEGO NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 3 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ W PRZYPADKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ WYKONAWCA MOŻE ZLOŻYĆ WRAZ Z OŚWIADECZENIEM DOKUMENTY BĄDŹ INFORMACJE POTWIERDZAJĄCE ŻE POWIĄZANIA Z INNYM WYKONAWCĄ NIE PROWADZĄ DO ZAKŁÓCENIA KONKURENCJI W POSTĘPOWANIU.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
CENA: | 60,00 |
TERMIN DOSTAWY: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
NALEŻY WSKAZAĆ ZAKRES , CHARAKTER ZMIAN ORAZ WARUNKI WPROWADZENIA ZMIAN:
1. ZAKAZUJE SIĘ ZMIAN POSTANOWIEŃ ZAWARTEJ UMOWY W STOSUNKU DO TREŚCI NA PODSTAWIE KTÓREGO DOKONANO WYBORU WYKONAWCY ZA WYJĄTKIEM MOŻLIWOŚĆI I WARUNKÓW DOKONANIA TAKIEJ ZMIANY OKREŚLONYCH PONIŻEJ:
A). ZMIANA STRONY UMOWY TO JEST NASTĘPSTWO PRAWNE WYNIKAJĄCE Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW
B). ZMIANA WYNAGRODZENIA BRUTTO W PRZYPADKU ZMIANY PRZEPISÓW OBOWIĄZUJACYCH PODATKU VAT.
C). ZAKRESU LUB WPROWADZENIA NOWEGO LUB REZYGNACJI PRZEDMIOTU UMOWY REALIZOWANEGO PRZEZ PODWYKONWACĘ.
2. DOKONAIE ZMIANY UMOWY W ZAKRESIE JAK WYŻEJ WYMAGA UPRZEDNIEGO ZŁOŻENIA NA PIŚMIE WNIOSKU WYKAZUJACEGO ZASADNOŚCI WPROWADZANIA ZMIAN I ZGODY STRONY UMOWY NA JEJ DOKONANIE.
3. JAKIE KOLWIEK ZMIANY MIĘDZY INNYMI UMOWY WYMAGAJA POD RYGOREM NIEWAŻNOŚCI ZACHOWANIA FORMY PISEMNEJ W POSTACI ANEKSU.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.12.2020, godzina: 08:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artykułów spożywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce świeże, żur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej OSTOJA w Sośnicowicach"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego
- Dostawa oleju napędowego grzewczego typu lekkiego do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego do kotłowni Szkoły Podstawowej nr 7 w Tczewie
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach w 2025 r."
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.