Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-08
Ogłoszenie nr 763741-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.
Dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Domu Pomocy Społecznej "KOMBATANT" w Ugoszczu, Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego w Rypinie, Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. J. Twardowskiego w Rypinie w 2021 roku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 0-54 270 11 33
faks: 0-54 270 11 33
e-mail: kombatant30@idsl.pl
www: www.dps-ugoszcz.rbip.mojregion.info
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.dps-ugoszcz.rbip.mojregion.info
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.dps-ugoszcz.rbip.mojregion.info
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Tak, www.dps-ugoszcz.rbip.mojregion.info
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: W formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres: Dom pomocy Społecznej "Kombatant" w Ugoszczu
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Domu Pomocy Społecznej „KOMBATANT”
w Ugoszczu w ilości 45 m 3, Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego
w Rypinie w ilości 35 m 3oraz Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego
w Rypinie w ilości 4 m 3.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
1) część nr 1 zamówienia - dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Domu Pomocy Społecznej „KOMBATANT”
w Ugoszczu w ilości 45 m 3;
2) część nr 2 zamówienia - dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego
w Rypinie – w ilości 35 m 3;
3) część nr 3 zamówienia – dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego
w Rypinie – w ilości 4 m 3.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych:
1) liczba części zamówienia – trzy (3); Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną(e) część(ci) zamówienia wymienione w ust. 2;
2) każda z części zamówienia będzie badana i oceniana odrębnie - zamówienie w danej części zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży ofertę najwyżej ocenioną dla tej części, według przyjętych kryteriów oceny ofert;
3) Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę na dowolnie wybraną(e) przez siebie część(ci) zamówienia; jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę na wybraną(e) przez siebie część(ci) zamówienia, wszystkie złożone przez niego oferty na te części zamówienia zostaną odrzucone;
4) niedopuszczalne jest dzielenie ustalonych części zamówienia na mniejsze części; oferty na wykonanie niekompletnej części zamówienia podlegają odrzuceniu;
5) Zamawiający nie wprowadza ograniczeń, co do liczby części zamówienia, które mogą zostać udzielone jednemu Wykonawcy.
4. Wskazane w ust. 1 i 2 ilości mają charakter szacunkowy (przewidywany). Faktyczna ilość zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu, wynikających z warunków atmosferycznych, jakie będą panować w okresie realizacji zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu maksymalnie do 20% szacunkowej ilości dostaw stosownie do aktualnych potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu. Jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu niezrealizowania opcji lub jej części, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia szacunkowej ilości dostaw do aktualnych potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 80% szacunkowej ilości dostaw. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanej części przedmiotu zamówienia.
7. Dostarczany olej napędowy grzewczy przeznaczonego do celów opałowych, powinien spełniać wymogi normy PN – C – 96024: 2011, w szczególności:
- wartość opałowa min. 42,6 [MJ/kg],
- pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej max 0,3% [m/m],
- pozostałość po spopieleniu max 0,01 % [m/m],
- zawartość siarki max 0,10 % [m/m],
- zawartość wody max 200 [Mg/kg],
- gęstość w temperaturze 15° C max 0,860 [g/ml],
- barwa czerwona.
8. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) dostawa oleju napędowego grzewczego będą miały charakter dostaw sukcesywnych realizowanych stosownie do potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu;
2) wymagany termin realizacji poszczególnych dostaw: wskazany przez Wykonawcę
w formularzu oferty, jednak nie może być on dłuższy niż 3 dni robocze od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia;
3) dostaw następować będą w godzinach pracy jednostek organizacyjnych powiatu - od poniedziałku do piątku za wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy
w godzinach 7 00 - 15 00;
4) wielkość jednorazowego tankowania – w przypadku części nr 1 i 2 zamówienia min. po 4 m 3 dla każdej z jednostek organizacyjnych powiatu, a w części nr 3 zamówienia min. 1 m 3;
5) przy każdej dostawie Wykonawca przedłoży świadectwo jakości oleju napędowego grzewczego lub równoważny dokument wystawiony przez producenta lub jednostkę upoważnioną do badań oleju.
9. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym sposób rozliczania pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
10. Kod i nazwa przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
09.13.51.00-5 - olej opałowy.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
II.5) Główny kod CPV: 09.13.51.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie obrotu paliwami płynnymi; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać przedmiot zamówienia;
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Koncesja na obrót paliwami płynnymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U
z 2020 r. poz. 833 ze zm.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy: | 30,00 |
Cena ofertowa brutto: | 60,00 |
Termin płatności: | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Domu Pomocy Społecznej „KOMBATANT” w Ugoszczu w ilości 45 m3.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
1) część nr 1 zamówienia - dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Domu Pomocy Społecznej „KOMBATANT”
w Ugoszczu w ilości 45 m 3;
2) część nr 2 zamówienia - dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego
w Rypinie – w ilości 35 m 3;
3) część nr 3 zamówienia – dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego
w Rypinie – w ilości 4 m 3.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych:
1) liczba części zamówienia – trzy (3); Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną(e) część(ci) zamówienia wymienione w ust. 2;
2) każda z części zamówienia będzie badana i oceniana odrębnie - zamówienie w danej części zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży ofertę najwyżej ocenioną dla tej części, według przyjętych kryteriów oceny ofert;
3) Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę na dowolnie wybraną(e) przez siebie część(ci) zamówienia; jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę na wybraną(e) przez siebie część(ci) zamówienia, wszystkie złożone przez niego oferty na te części zamówienia zostaną odrzucone;
4) niedopuszczalne jest dzielenie ustalonych części zamówienia na mniejsze części; oferty na wykonanie niekompletnej części zamówienia podlegają odrzuceniu;
5) Zamawiający nie wprowadza ograniczeń, co do liczby części zamówienia, które mogą zostać udzielone jednemu Wykonawcy.
4. Wskazane w ust. 1 i 2 ilości mają charakter szacunkowy (przewidywany). Faktyczna ilość zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu, wynikających z warunków atmosferycznych, jakie będą panować w okresie realizacji zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu maksymalnie do 20% szacunkowej ilości dostaw stosownie do aktualnych potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu. Jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu niezrealizowania opcji lub jej części, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia szacunkowej ilości dostaw do aktualnych potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 80% szacunkowej ilości dostaw. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanej części przedmiotu zamówienia.
7. Dostarczany olej napędowy grzewczy przeznaczonego do celów opałowych, powinien spełniać wymogi normy PN – C – 96024: 2011, w szczególności:
- wartość opałowa min. 42,6 [MJ/kg],
- pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej max 0,3% [m/m],
- pozostałość po spopieleniu max 0,01 % [m/m],
- zawartość siarki max 0,10 % [m/m],
- zawartość wody max 200 [Mg/kg],
- gęstość w temperaturze 15° C max 0,860 [g/ml],
- barwa czerwona.
8. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) dostawa oleju napędowego grzewczego będą miały charakter dostaw sukcesywnych realizowanych stosownie do potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu;
2) wymagany termin realizacji poszczególnych dostaw: wskazany przez Wykonawcę
w formularzu oferty, jednak nie może być on dłuższy niż 3 dni robocze od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia;
3) dostaw następować będą w godzinach pracy jednostek organizacyjnych powiatu - od poniedziałku do piątku za wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy
w godzinach 7 00 - 15 00;
4) wielkość jednorazowego tankowania – w przypadku części nr 1 i 2 zamówienia min. po 4 m 3 dla każdej z jednostek organizacyjnych powiatu, a w części nr 3 zamówienia min. 1 m 3;
5) przy każdej dostawie Wykonawca przedłoży świadectwo jakości oleju napędowego grzewczego lub równoważny dokument wystawiony przez producenta lub jednostkę upoważnioną do badań oleju.
9. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym sposób rozliczania pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy: | 30,00 |
Cena ofertowa brutto: | 60,00 |
Termin płatności: | 10,00 |
Nazwa: Dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego w Rypinie w ilości 35 m3.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
1) część nr 1 zamówienia - dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Domu Pomocy Społecznej „KOMBATANT”
w Ugoszczu w ilości 45 m 3;
2) część nr 2 zamówienia - dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego
w Rypinie – w ilości 35 m 3;
3) część nr 3 zamówienia – dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego
w Rypinie – w ilości 4 m 3.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych:
1) liczba części zamówienia – trzy (3); Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną(e) część(ci) zamówienia wymienione w ust. 2;
2) każda z części zamówienia będzie badana i oceniana odrębnie - zamówienie w danej części zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży ofertę najwyżej ocenioną dla tej części, według przyjętych kryteriów oceny ofert;
3) Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę na dowolnie wybraną(e) przez siebie część(ci) zamówienia; jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę na wybraną(e) przez siebie część(ci) zamówienia, wszystkie złożone przez niego oferty na te części zamówienia zostaną odrzucone;
4) niedopuszczalne jest dzielenie ustalonych części zamówienia na mniejsze części; oferty na wykonanie niekompletnej części zamówienia podlegają odrzuceniu;
5) Zamawiający nie wprowadza ograniczeń, co do liczby części zamówienia, które mogą zostać udzielone jednemu Wykonawcy.
4. Wskazane w ust. 1 i 2 ilości mają charakter szacunkowy (przewidywany). Faktyczna ilość zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu, wynikających z warunków atmosferycznych, jakie będą panować w okresie realizacji zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu maksymalnie do 20% szacunkowej ilości dostaw stosownie do aktualnych potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu. Jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu niezrealizowania opcji lub jej części, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia szacunkowej ilości dostaw do aktualnych potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 80% szacunkowej ilości dostaw. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanej części przedmiotu zamówienia.
7. Dostarczany olej napędowy grzewczy przeznaczonego do celów opałowych, powinien spełniać wymogi normy PN – C – 96024: 2011, w szczególności:
- wartość opałowa min. 42,6 [MJ/kg],
- pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej max 0,3% [m/m],
- pozostałość po spopieleniu max 0,01 % [m/m],
- zawartość siarki max 0,10 % [m/m],
- zawartość wody max 200 [Mg/kg],
- gęstość w temperaturze 15° C max 0,860 [g/ml],
- barwa czerwona.
8. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) dostawa oleju napędowego grzewczego będą miały charakter dostaw sukcesywnych realizowanych stosownie do potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu;
2) wymagany termin realizacji poszczególnych dostaw: wskazany przez Wykonawcę
w formularzu oferty, jednak nie może być on dłuższy niż 3 dni robocze od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia;
3) dostaw następować będą w godzinach pracy jednostek organizacyjnych powiatu - od poniedziałku do piątku za wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy
w godzinach 7 00 - 15 00;
4) wielkość jednorazowego tankowania – w przypadku części nr 1 i 2 zamówienia min. po 4 m 3 dla każdej z jednostek organizacyjnych powiatu, a w części nr 3 zamówienia min. 1 m 3;
5) przy każdej dostawie Wykonawca przedłoży świadectwo jakości oleju napędowego grzewczego lub równoważny dokument wystawiony przez producenta lub jednostkę upoważnioną do badań oleju.
9. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym sposób rozliczania pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności: | 10,00 |
Cena ofertowa brutto: | 60,00 |
Termin dostawy: | 30,00 |
Nazwa: Dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. J. Twardowskiego w Rypinie w ilości 4m3.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
1) część nr 1 zamówienia - dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Domu Pomocy Społecznej „KOMBATANT”
w Ugoszczu w ilości 45 m 3;
2) część nr 2 zamówienia - dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego
w Rypinie – w ilości 35 m 3;
3) część nr 3 zamówienia – dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego
w Rypinie – w ilości 4 m 3.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych:
1) liczba części zamówienia – trzy (3); Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną(e) część(ci) zamówienia wymienione w ust. 2;
2) każda z części zamówienia będzie badana i oceniana odrębnie - zamówienie w danej części zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży ofertę najwyżej ocenioną dla tej części, według przyjętych kryteriów oceny ofert;
3) Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę na dowolnie wybraną(e) przez siebie część(ci) zamówienia; jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę na wybraną(e) przez siebie część(ci) zamówienia, wszystkie złożone przez niego oferty na te części zamówienia zostaną odrzucone;
4) niedopuszczalne jest dzielenie ustalonych części zamówienia na mniejsze części; oferty na wykonanie niekompletnej części zamówienia podlegają odrzuceniu;
5) Zamawiający nie wprowadza ograniczeń, co do liczby części zamówienia, które mogą zostać udzielone jednemu Wykonawcy.
4. Wskazane w ust. 1 i 2 ilości mają charakter szacunkowy (przewidywany). Faktyczna ilość zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu, wynikających z warunków atmosferycznych, jakie będą panować w okresie realizacji zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu maksymalnie do 20% szacunkowej ilości dostaw stosownie do aktualnych potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu. Jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu niezrealizowania opcji lub jej części, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia szacunkowej ilości dostaw do aktualnych potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 80% szacunkowej ilości dostaw. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanej części przedmiotu zamówienia.
7. Dostarczany olej napędowy grzewczy przeznaczonego do celów opałowych, powinien spełniać wymogi normy PN – C – 96024: 2011, w szczególności:
- wartość opałowa min. 42,6 [MJ/kg],
- pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej max 0,3% [m/m],
- pozostałość po spopieleniu max 0,01 % [m/m],
- zawartość siarki max 0,10 % [m/m],
- zawartość wody max 200 [Mg/kg],
- gęstość w temperaturze 15° C max 0,860 [g/ml],
- barwa czerwona.
8. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) dostawa oleju napędowego grzewczego będą miały charakter dostaw sukcesywnych realizowanych stosownie do potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu;
2) wymagany termin realizacji poszczególnych dostaw: wskazany przez Wykonawcę
w formularzu oferty, jednak nie może być on dłuższy niż 3 dni robocze od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia;
3) dostaw następować będą w godzinach pracy jednostek organizacyjnych powiatu - od poniedziałku do piątku za wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy
w godzinach 7 00 - 15 00;
4) wielkość jednorazowego tankowania – w przypadku części nr 1 i 2 zamówienia min. po 4 m 3 dla każdej z jednostek organizacyjnych powiatu, a w części nr 3 zamówienia min. 1 m 3;
5) przy każdej dostawie Wykonawca przedłoży świadectwo jakości oleju napędowego grzewczego lub równoważny dokument wystawiony przez producenta lub jednostkę upoważnioną do badań oleju.
9. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym sposób rozliczania pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności: | 10,00 |
Cena ofertowa brutto: | 60,00 |
Termin dostawy: | 30,00 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego do PAN Domu Pracy Twórczej w Wierzbie na okres 24 miesięcy
- Dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych Szkoły Podstawowej w Osiu przy ul. Szkolnej 8 i ul. Ks. Semraua 44 w Osiu i Szkoły Podstawowej we Wierzchach.
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie
- Dostawa oleju opałowego w 2025 r.
- Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Władysława Jagiełły w Czerwińsku nad Wisłą.
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w okresie od stycznia 2025 roku do grudnia 2025 roku do kotłowni Domu Pomocy Społecznej we Wronińcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów).
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.