eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrowiteDostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Domu Pomocy Społecznej "KOMBATANT" w Ugoszczu, Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego w Rypinie, Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. J. Twardowskiego w Rypinie w 2021 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-08



Ogłoszenie nr 763741-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.

Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu:

Dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Domu Pomocy Społecznej "KOMBATANT" w Ugoszczu, Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego w Rypinie, Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. J. Twardowskiego w Rypinie w 2021 roku.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu, krajowy numer identyfikacyjny 91050612300000, Ugoszcz 30, 87-522 Ostrowite, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 0-54 270 11 33
faks: 0-54 270 11 33
e-mail: kombatant30@idsl.pl
www: www.dps-ugoszcz.rbip.mojregion.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Dom Pomocy Społecznej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.dps-ugoszcz.rbip.mojregion.info

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.dps-ugoszcz.rbip.mojregion.info

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Tak, www.dps-ugoszcz.rbip.mojregion.info

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: W formie pisemnej pod rygorem nieważności.

Adres: Dom pomocy Społecznej "Kombatant" w Ugoszczu

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Domu Pomocy Społecznej "KOMBATANT" w Ugoszczu, Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego w Rypinie, Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. J. Twardowskiego w Rypinie w 2021 roku.

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Domu Pomocy Społecznej „KOMBATANT”
w Ugoszczu w ilości 45 m 3, Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego
w Rypinie w ilości 35 m 3oraz Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego
w Rypinie w ilości 4 m 3.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
1) część nr 1 zamówienia - dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Domu Pomocy Społecznej „KOMBATANT”
w Ugoszczu w ilości 45 m 3;
2) część nr 2 zamówienia - dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego
w Rypinie – w ilości 35 m 3;
3) część nr 3 zamówienia – dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego
w Rypinie – w ilości 4 m 3.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych:
1) liczba części zamówienia – trzy (3); Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną(e) część(ci) zamówienia wymienione w ust. 2;
2) każda z części zamówienia będzie badana i oceniana odrębnie - zamówienie w danej części zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży ofertę najwyżej ocenioną dla tej części, według przyjętych kryteriów oceny ofert;
3) Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę na dowolnie wybraną(e) przez siebie część(ci) zamówienia; jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę na wybraną(e) przez siebie część(ci) zamówienia, wszystkie złożone przez niego oferty na te części zamówienia zostaną odrzucone;
4) niedopuszczalne jest dzielenie ustalonych części zamówienia na mniejsze części; oferty na wykonanie niekompletnej części zamówienia podlegają odrzuceniu;
5) Zamawiający nie wprowadza ograniczeń, co do liczby części zamówienia, które mogą zostać udzielone jednemu Wykonawcy.
4. Wskazane w ust. 1 i 2 ilości mają charakter szacunkowy (przewidywany). Faktyczna ilość zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu, wynikających z warunków atmosferycznych, jakie będą panować w okresie realizacji zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu maksymalnie do 20% szacunkowej ilości dostaw stosownie do aktualnych potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu. Jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu niezrealizowania opcji lub jej części, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia szacunkowej ilości dostaw do aktualnych potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 80% szacunkowej ilości dostaw. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanej części przedmiotu zamówienia.
7. Dostarczany olej napędowy grzewczy przeznaczonego do celów opałowych, powinien spełniać wymogi normy PN – C – 96024: 2011, w szczególności:
- wartość opałowa min. 42,6 [MJ/kg],
- pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej max 0,3% [m/m],
- pozostałość po spopieleniu max 0,01 % [m/m],
- zawartość siarki max 0,10 % [m/m],
- zawartość wody max 200 [Mg/kg],
- gęstość w temperaturze 15° C max 0,860 [g/ml],
- barwa czerwona.
8. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) dostawa oleju napędowego grzewczego będą miały charakter dostaw sukcesywnych realizowanych stosownie do potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu;
2) wymagany termin realizacji poszczególnych dostaw: wskazany przez Wykonawcę
w formularzu oferty, jednak nie może być on dłuższy niż 3 dni robocze od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia;
3) dostaw następować będą w godzinach pracy jednostek organizacyjnych powiatu - od poniedziałku do piątku za wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy
w godzinach 7 00 - 15 00;
4) wielkość jednorazowego tankowania – w przypadku części nr 1 i 2 zamówienia min. po 4 m 3 dla każdej z jednostek organizacyjnych powiatu, a w części nr 3 zamówienia min. 1 m 3;
5) przy każdej dostawie Wykonawca przedłoży świadectwo jakości oleju napędowego grzewczego lub równoważny dokument wystawiony przez producenta lub jednostkę upoważnioną do badań oleju.
9. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym sposób rozliczania pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
10. Kod i nazwa przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
09.13.51.00-5 - olej opałowy.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.


II.5) Główny kod CPV: 09.13.51.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie obrotu paliwami płynnymi; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać przedmiot zamówienia;


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesja na obrót paliwami płynnymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U
z 2020 r. poz. 833 ze zm.)


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:30,00
Cena ofertowa brutto:60,00
Termin płatności:10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Domu Pomocy Społecznej „KOMBATANT” w Ugoszczu w ilości 45 m3.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
1) część nr 1 zamówienia - dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Domu Pomocy Społecznej „KOMBATANT”
w Ugoszczu w ilości 45 m 3;
2) część nr 2 zamówienia - dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego
w Rypinie – w ilości 35 m 3;
3) część nr 3 zamówienia – dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego
w Rypinie – w ilości 4 m 3.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych:
1) liczba części zamówienia – trzy (3); Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną(e) część(ci) zamówienia wymienione w ust. 2;
2) każda z części zamówienia będzie badana i oceniana odrębnie - zamówienie w danej części zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży ofertę najwyżej ocenioną dla tej części, według przyjętych kryteriów oceny ofert;
3) Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę na dowolnie wybraną(e) przez siebie część(ci) zamówienia; jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę na wybraną(e) przez siebie część(ci) zamówienia, wszystkie złożone przez niego oferty na te części zamówienia zostaną odrzucone;
4) niedopuszczalne jest dzielenie ustalonych części zamówienia na mniejsze części; oferty na wykonanie niekompletnej części zamówienia podlegają odrzuceniu;
5) Zamawiający nie wprowadza ograniczeń, co do liczby części zamówienia, które mogą zostać udzielone jednemu Wykonawcy.
4. Wskazane w ust. 1 i 2 ilości mają charakter szacunkowy (przewidywany). Faktyczna ilość zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu, wynikających z warunków atmosferycznych, jakie będą panować w okresie realizacji zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu maksymalnie do 20% szacunkowej ilości dostaw stosownie do aktualnych potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu. Jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu niezrealizowania opcji lub jej części, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia szacunkowej ilości dostaw do aktualnych potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 80% szacunkowej ilości dostaw. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanej części przedmiotu zamówienia.
7. Dostarczany olej napędowy grzewczy przeznaczonego do celów opałowych, powinien spełniać wymogi normy PN – C – 96024: 2011, w szczególności:
- wartość opałowa min. 42,6 [MJ/kg],
- pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej max 0,3% [m/m],
- pozostałość po spopieleniu max 0,01 % [m/m],
- zawartość siarki max 0,10 % [m/m],
- zawartość wody max 200 [Mg/kg],
- gęstość w temperaturze 15° C max 0,860 [g/ml],
- barwa czerwona.
8. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) dostawa oleju napędowego grzewczego będą miały charakter dostaw sukcesywnych realizowanych stosownie do potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu;
2) wymagany termin realizacji poszczególnych dostaw: wskazany przez Wykonawcę
w formularzu oferty, jednak nie może być on dłuższy niż 3 dni robocze od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia;
3) dostaw następować będą w godzinach pracy jednostek organizacyjnych powiatu - od poniedziałku do piątku za wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy
w godzinach 7 00 - 15 00;
4) wielkość jednorazowego tankowania – w przypadku części nr 1 i 2 zamówienia min. po 4 m 3 dla każdej z jednostek organizacyjnych powiatu, a w części nr 3 zamówienia min. 1 m 3;
5) przy każdej dostawie Wykonawca przedłoży świadectwo jakości oleju napędowego grzewczego lub równoważny dokument wystawiony przez producenta lub jednostkę upoważnioną do badań oleju.
9. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym sposób rozliczania pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:30,00
Cena ofertowa brutto:60,00
Termin płatności:10,00
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego w Rypinie w ilości 35 m3.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
1) część nr 1 zamówienia - dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Domu Pomocy Społecznej „KOMBATANT”
w Ugoszczu w ilości 45 m 3;
2) część nr 2 zamówienia - dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego
w Rypinie – w ilości 35 m 3;
3) część nr 3 zamówienia – dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego
w Rypinie – w ilości 4 m 3.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych:
1) liczba części zamówienia – trzy (3); Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną(e) część(ci) zamówienia wymienione w ust. 2;
2) każda z części zamówienia będzie badana i oceniana odrębnie - zamówienie w danej części zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży ofertę najwyżej ocenioną dla tej części, według przyjętych kryteriów oceny ofert;
3) Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę na dowolnie wybraną(e) przez siebie część(ci) zamówienia; jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę na wybraną(e) przez siebie część(ci) zamówienia, wszystkie złożone przez niego oferty na te części zamówienia zostaną odrzucone;
4) niedopuszczalne jest dzielenie ustalonych części zamówienia na mniejsze części; oferty na wykonanie niekompletnej części zamówienia podlegają odrzuceniu;
5) Zamawiający nie wprowadza ograniczeń, co do liczby części zamówienia, które mogą zostać udzielone jednemu Wykonawcy.
4. Wskazane w ust. 1 i 2 ilości mają charakter szacunkowy (przewidywany). Faktyczna ilość zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu, wynikających z warunków atmosferycznych, jakie będą panować w okresie realizacji zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu maksymalnie do 20% szacunkowej ilości dostaw stosownie do aktualnych potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu. Jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu niezrealizowania opcji lub jej części, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia szacunkowej ilości dostaw do aktualnych potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 80% szacunkowej ilości dostaw. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanej części przedmiotu zamówienia.
7. Dostarczany olej napędowy grzewczy przeznaczonego do celów opałowych, powinien spełniać wymogi normy PN – C – 96024: 2011, w szczególności:
- wartość opałowa min. 42,6 [MJ/kg],
- pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej max 0,3% [m/m],
- pozostałość po spopieleniu max 0,01 % [m/m],
- zawartość siarki max 0,10 % [m/m],
- zawartość wody max 200 [Mg/kg],
- gęstość w temperaturze 15° C max 0,860 [g/ml],
- barwa czerwona.
8. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) dostawa oleju napędowego grzewczego będą miały charakter dostaw sukcesywnych realizowanych stosownie do potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu;
2) wymagany termin realizacji poszczególnych dostaw: wskazany przez Wykonawcę
w formularzu oferty, jednak nie może być on dłuższy niż 3 dni robocze od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia;
3) dostaw następować będą w godzinach pracy jednostek organizacyjnych powiatu - od poniedziałku do piątku za wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy
w godzinach 7 00 - 15 00;
4) wielkość jednorazowego tankowania – w przypadku części nr 1 i 2 zamówienia min. po 4 m 3 dla każdej z jednostek organizacyjnych powiatu, a w części nr 3 zamówienia min. 1 m 3;
5) przy każdej dostawie Wykonawca przedłoży świadectwo jakości oleju napędowego grzewczego lub równoważny dokument wystawiony przez producenta lub jednostkę upoważnioną do badań oleju.
9. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym sposób rozliczania pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:10,00
Cena ofertowa brutto:60,00
Termin dostawy:30,00
Część nr: 3
Nazwa: Dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. J. Twardowskiego w Rypinie w ilości 4m3.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
1) część nr 1 zamówienia - dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Domu Pomocy Społecznej „KOMBATANT”
w Ugoszczu w ilości 45 m 3;
2) część nr 2 zamówienia - dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego
w Rypinie – w ilości 35 m 3;
3) część nr 3 zamówienia – dostawa oleju napędowego grzewczego przeznaczonego do celów opałowych z dowozem do Zespołu Szkół Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego
w Rypinie – w ilości 4 m 3.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych:
1) liczba części zamówienia – trzy (3); Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną(e) część(ci) zamówienia wymienione w ust. 2;
2) każda z części zamówienia będzie badana i oceniana odrębnie - zamówienie w danej części zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży ofertę najwyżej ocenioną dla tej części, według przyjętych kryteriów oceny ofert;
3) Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę na dowolnie wybraną(e) przez siebie część(ci) zamówienia; jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę na wybraną(e) przez siebie część(ci) zamówienia, wszystkie złożone przez niego oferty na te części zamówienia zostaną odrzucone;
4) niedopuszczalne jest dzielenie ustalonych części zamówienia na mniejsze części; oferty na wykonanie niekompletnej części zamówienia podlegają odrzuceniu;
5) Zamawiający nie wprowadza ograniczeń, co do liczby części zamówienia, które mogą zostać udzielone jednemu Wykonawcy.
4. Wskazane w ust. 1 i 2 ilości mają charakter szacunkowy (przewidywany). Faktyczna ilość zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu, wynikających z warunków atmosferycznych, jakie będą panować w okresie realizacji zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zwiększeniu maksymalnie do 20% szacunkowej ilości dostaw stosownie do aktualnych potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu. Jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu niezrealizowania opcji lub jej części, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia szacunkowej ilości dostaw do aktualnych potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 80% szacunkowej ilości dostaw. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanej części przedmiotu zamówienia.
7. Dostarczany olej napędowy grzewczy przeznaczonego do celów opałowych, powinien spełniać wymogi normy PN – C – 96024: 2011, w szczególności:
- wartość opałowa min. 42,6 [MJ/kg],
- pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej max 0,3% [m/m],
- pozostałość po spopieleniu max 0,01 % [m/m],
- zawartość siarki max 0,10 % [m/m],
- zawartość wody max 200 [Mg/kg],
- gęstość w temperaturze 15° C max 0,860 [g/ml],
- barwa czerwona.
8. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) dostawa oleju napędowego grzewczego będą miały charakter dostaw sukcesywnych realizowanych stosownie do potrzeb jednostek organizacyjnych powiatu;
2) wymagany termin realizacji poszczególnych dostaw: wskazany przez Wykonawcę
w formularzu oferty, jednak nie może być on dłuższy niż 3 dni robocze od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia;
3) dostaw następować będą w godzinach pracy jednostek organizacyjnych powiatu - od poniedziałku do piątku za wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy
w godzinach 7 00 - 15 00;
4) wielkość jednorazowego tankowania – w przypadku części nr 1 i 2 zamówienia min. po 4 m 3 dla każdej z jednostek organizacyjnych powiatu, a w części nr 3 zamówienia min. 1 m 3;
5) przy każdej dostawie Wykonawca przedłoży świadectwo jakości oleju napędowego grzewczego lub równoważny dokument wystawiony przez producenta lub jednostkę upoważnioną do badań oleju.
9. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym sposób rozliczania pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:10,00
Cena ofertowa brutto:60,00
Termin dostawy:30,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.