To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-07
Nowa Sól: Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 76452 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44276 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 4586800, faks 68 4586831.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207.000 euro. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na : -CZĘŚĆ I: zakup i dostawa materiałów biurowych; -CZĘŚĆ II : zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek. CZĘŚĆ I: 1. Przedmiot zamówienia dot. CZĘŚCI I obejmuje sukcesywną (partiami, w zależności od potrzeb) dostawę materiałów biurowych do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego. 2. Przewidywany asortyment i szacowane ilości dla CZĘŚCI I określone zostały w załączniku nr 1.1. i załączniku nr 2.1. do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga , aby : -artykuły biurowe miały takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe jak opisane w załącznikach nr 1.1. , nr 2.1. do SIWZ; -wszystkie dostarczane materiały opatrzone były znakiem firmowym producenta oraz etykietą pozwalającą na jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu; - do swojej oferty Wykonawca dołączy specyfikację techniczną na oferowany papier, który powinien posiadać co najmniej parametry wskazane w załączniku nr 2.1.do SIWZ; 4. Podane ilości materiałów biurowych stanowią jedynie wielkości orientacyjne, przyjęte dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zostaną one ściśle określone w kolejnych jednostkowych zamówieniach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Formularza istotnych postanowień umowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte się wymagania zamawiającego nie opisane w niniejszej części SIWZ oraz niezbędne informacje potrzebne do prawidłowej realizacji zamówienia. CZEŚĆ II: 1.Przedmiot zamówienia dot. CZĘŚCI II obejmuje sukcesywną (partiami, w zależności od potrzeb) dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty : -wykonane z nowych elementów, lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem; niedopuszczalne jest zaoferowanie materiałów regenerowanych tzn. wykorzystujących oryginalne materiały używane jak np. dysze, obudowy; czyszczone oraz ponownie napełniane tuszem/tonerem; -nie noszące śladów poprzedniego użytkowania. 2.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typy urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia oraz szacowane ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, zostały określone w załączniku nr 1.2. i załączniku nr 2.2. do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt: -w pełni kompatybilny z urządzeniem, w którym ma być użytkowany ; - posiadający takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe (pojemność tuszu/toneru, wydajność, jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia ; 4.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniem Zamawiającego, zapewniając należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie; 2) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne nie ograniczającą pełnej współpracy z programem drukarki monitorującej stan zasobników z tuszem/ tonerem; 3) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych producenta urządzenia, do którego są przeznaczone; 4) Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Formularza istotnych postanowień umowy - załącznik nr 6A do SIWZ, w którym zawarte się wymagania Zamawiającego nie opisane w niniejszej części oraz niezbędne informacje potrzebne do prawidłowej realizacji zamówienia; 5) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru zużytych (pustych) opakowań po tuszach i tonerach i poddania ich recyklingowi lub utylizacji na własny koszt. Odbiór przez Wykonawcę pustych opakowań następować będzie w siedzibie Zamawiającego sukcesywnie po telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca potwierdzi Zamawiającemu odbiór - kartą odbioru odpadu - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 5. Podane ilości materiałów biurowych stanowią jedynie wielkości orientacyjne, przyjęte dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zostaną one ściśle określone w kolejnych jednostkowych zamówieniach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych przez Zamawiającego. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (kod CPV) : Część I : 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Różny sprzęt i artykuły biurowe; Część II : 30.12.51.00-2 Wkłady barwiące; 30.12.51.10-5 Toner do drukarek laserowych/faksów;..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zakup i dostawa materiałów biurowych;.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWO - PRODUKCYJNE "ZEMAR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowo - Produkcyjne ZEMAR Sp. z o.o.,, ul. Poznańska 106, Międzyrzecz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117644,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43526,44
Oferta z najniższą ceną: 43526,44 / Oferta z najwyższą ceną: 44272,86
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostawa wraz z montażem mebli na wymiar na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w ramach zadania pn. "Doposażenie modernizacja SOR ...
- Remont dróg powiatowych polegający na odnowie dywanikowej nawierzchni
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - wyposażenie pracowni BCU
- Sukcesywna dostawa owoców na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Przebudowa istniejącego magazynu po miale węglowym na magazyn odpadów medycznych zlokalizowany w budynku kotłowni Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Nowosolskiego
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż pomocy i sprzętów do zajęć w szkole podstawowej w Budzowie z filią w Grodziszczu
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia w ramach przebudowy i rozbudowy szkoły i przedszkola w Łachowie
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- DOSTAWA PUDEŁ ARCHIWIZACYJNYCH I TECZEK WIĄZANYCH TEKTUROWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.