Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Ogłoszenie nr 764723-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.
Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów: transportu krwi i materiałów do badań, transportu sanitarnego specjalistycznego pacjentów, transportu sanitarnego pacjentów z ratownikiem medycznym, transportu sanitarnego z sanitariuszem, transportu w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej, opieki lekarskiej w transporcie sanitarnym realizowanym przez Zespoły Ratownictwa Medycznego dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 34 370 21 35
faks: 34 370 21 35
e-mail: zp@zsm.czest.pl
www: www.zsm.czest.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zsm.czest.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zsm.czest.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zsm.czest.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferty należy złożyć pisemnie za pośrednictwem poczty, przesyłki kurierskiej lub dostarczyć osobiście na wskazany adres.
Adres: Sekretariat SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ulicy Mirowskiej 15, Pawilon G pok. 17.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: MSZ.ZP.3411/39/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: 1) Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów: transportu krwi i materiałów do badań pojazdami Wykonawcy z jednostek organizacyjnych Zamawiającego do wskazanych placówek , 2) Świadczenie usług transportu sanitarnego specjalistycznego pacjentów, 3) świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów z ratownikiem medycznym,4) Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów z sanitariuszem pojazdami wykonawcy , 5)Świadczenie usług transportu w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej, 6) Świadczenie usług opieki lekarskiej w transporcie sanitarnym realizowanym przez Zespoły Ratownictwa Medycznego dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
Szczegółowe opisy realizacji usług dla każdego z Pakietów wraz ze szczegółowymi wymaganiami określono w Załączniku nr 1,1A,1B,1C,1D,1E do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 Pakietów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną Część (Pakiet) lub na cały przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Nie podlegają wykluczeniu. Brak podstaw do wykluczenia zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, według wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ. 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące; a)Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.
dla Pakietu nr 2. Wykonawca przedłoży zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą - wydanego przez właściwy organ prowadzący rejestr, a w przypadku podmiotów leczniczych załączy statut/ regulamin podmiotu leczniczego oraz aktualny wydruk z księgi rejestrowej. b)Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. c)Zdolności technicznej lub zawodowej.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: dla Pakietu 1 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 70.000,00 zł.
dla Pakietu nr 2 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 60.000,00 zł.
dla Pakietu nr 3 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 70.000,00 zł.
dla Pakietu nr 4 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 300.000,00 zł.
dla Pakietu nr 5 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 20.000,00 zł.
dla Pakietu nr 6 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 50.000,00 zł.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży:
1) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączaniem dowodów określających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Spełnieniem warunku będzie wykazanie, przez Wykonawców, że wykonali lub wykonują: dla Pakietu nr 2 co najmniej dwóch usług związanych z przedmiotem zamówienia tj. świadczenie usług transportu sanitarnego specjalistycznego pacjentów o łącznej wartości brutto nie niższej niż 50.000,00 PLN.
2) Wykaz środków transportu przeznaczonych do realizacji zamówienia.
Spełnieniem warunku będzie wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wykaz środków transportu stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ poświadczający, że Wykonawca dysponuje:
dla Pakietu nr 1 minimum 1 przystosowanym środkiem transportu spełniającym wymagania dla transportu krwi i preparatów krwiopochodnych,
dla Pakietu nr 2 minimum 1 przystosowanym środkiem transportu spełniającym wymagania dla zespołu transportowego.
dla Pakietu nr 3 minimum 1 przystosowanym środkiem transportu spełniającym, wymagania dla transportu sanitarnego z ratownikiem medycznym
dla Pakietu nr 4 minimum 1 przystosowanym środkiem transportu spełniającym, wymagania dla transportu sanitarnego z sanitariuszem
dla Pakietu nr 5 minimum 1 przystosowanym środkiem transportu.
3) Wykaz osób, (dot. Pakietu nr 2,3,4,6) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
2) dla Pakietu nr 2, kserokopii Wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą wydany przez organ prowadzący rejestr, a w przypadku podmiotów leczniczych statut regulamin podmiotu leczniczego oraz aktualny wydruk z księgi rejestrowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1)dla Pakietu nr 2 Wykazu wykonanych usług w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 lit. C) SIWZ wg wzoru na Załączniku nr 7 do SIWZ.
2) Wykazu środków transportu przeznaczonych do realizacji zamówienia potwierdzających spełnianie warunków określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 2 lit. C) sporządzonego na wzorze Załącznika nr 8 -8D do SIWZ.
3)Wykazu osób, skierowanymi przez Wykonawcę, do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 2 lit. C) sporządzonego na wzorze załącznika nr 9 -9C do SIWZ.
4)dla Pakietu nr 1 dokumentu potwierdzającego wykonanie aktualnej walidacji warunków transportu krwi i jej składników oraz używanych do pomiaru temperatury termometrów,
5)dla Pakietu nr 2 Kserokopii certyfikatu normy PN-EN 1789 wymienionych samochodów lub norm równoważnych dla zaoferowanych wymienionych pojazdów ambulans typ B lub C obowiązującą w roku zakupu pojazdu przez Oferenta.
6)dla Pakietu nr 4 Kserokopii certyfikatu normy PN-EN 1789 wymienionych samochodów lub norm równoważnych dla zaoferowanych wymienionych pojazdów ambulans typ A1 obowiązującą w roku zakupu pojazdu przez Oferenta.
7)dla Pakietu nr 3 Kserokopii certyfikatu normy PN-EN 1789 wymienionych samochodów lub norm równoważnych dla zaoferowanych wymienionych pojazdów ambulans typ B obowiązującą w roku zakupu pojazdu przez Oferenta.
8)dla pakietu nr 1 Oświadczenie, że w przypadku realizowania transportów w trybie „NA RATUNEK” w chwili zawierania umowy Wykonawca będzie posiadał wymagane uprawnienia, będzie realizował usługę przy użyciu w pełni sprawnych środków transportu, odpowiadających wymogom przewidzianym dla transportu dopuszczonego do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i spełniającymi warunki dla pojazdów uprzywilejowanych, wyposażonych w niezbędną sygnalizację świetlną i dźwiękową potwierdzonym przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji sporządzonego na wzorze Załącznika nr 10 do SIWZ.
9)Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 2, obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)wypełniony formularz asortymentowo - cenowy sporządzony na wzorze załącznika nr 2, 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ (w zależności od składanej oferty)
2)wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.
3)Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ.
4)Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
jakość/czas dojazdu: | 20,00 |
ilość pojazdów/ ilość personelu: | 20,00 |
Cena brutto: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie:
1) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy skutkująca sukcesją generalną.
2) zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ.
3) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej i faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy.
Powyższe wskazane zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich zawarcia, z wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z tym, że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Pakiet Nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w trybie zwykłym i w trybie „NA RATUNEK” : materiałów do badań oraz krwi i preparatów krwiopochodnych pojazdami Wykonawcy z jednostek organizacyjnych Zamawiającego -Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie do wskazanych placówek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Ilość pojazdów: | 20,00 |
Jakość: | 20,00 |
Cena brutto: | 60,00 |
Nazwa: Pakiet Nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu: sanitarnego wraz z opieką medyczną pojazdami Wykonawcy w zakresie:
a)transport chorych wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub
wykonania badania diagnostycznego w innym zakładzie opieki zdrowotnej,
b)transport chorych do innego zakładu opieki zdrowotnej w celu kontynuowania leczenia,
c)transport chorych niezdolnych do korzystania z publicznych środków transportowych do miejsca zamieszkania po zakończonym leczeniu,
d)transport chorych do innego szpitala wchodzącego w skład Miejskiego Szpitala Zespolonego,
e)innych zleconych transportów ( np. transport pacjentów na dializy, radioterapie itp.) dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego z siedzibą w Częstochowie
f)transport chorych z domu do poradni specjalistycznej i z powrotem Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena brutto: | 60,00 |
Jakość: | 20,00 |
Ilość pojazdów: | 20,00 |
Nazwa: Pakiet Nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu: sanitarnego wraz z opieką medyczną pojazdami Wykonawcy w zakresie:
a)transport chorych wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub
wykonania badania diagnostycznego w innym zakładzie opieki zdrowotnej,
b)transport chorych do innego zakładu opieki zdrowotnej w celu kontynuowania leczenia,
c)transport chorych niezdolnych do korzystania z publicznych środków transportowych do miejsca zamieszkania po zakończonym leczeniu,
d)transport chorych do innego szpitala wchodzącego w skład Miejskiego Szpitala Zespolonego,
e)innych zleconych transportów ( np. transport pacjentów na dializy, radioterapie itp.) dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego z siedzibą w Częstochowie
f)transport chorych z domu do poradni specjalistycznej i z powrotem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena brutto: | 60,00 |
Ilość pojazdów: | 20,00 |
Jakość: | 20,00 |
Nazwa: Pakiet Nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu: sanitarnego pojazdami Wykonawcy w zakresie:
a)transport chorych wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub
wykonania badania diagnostycznego w innym zakładzie opieki zdrowotnej,
b)transport chorych do innego zakładu opieki zdrowotnej w celu kontynuowania leczenia,
c)transport chorych niezdolnych do korzystania z publicznych środków transportowych do miejsca zamieszkania po zakończonym leczeniu,
d)transport chorych do innego szpitala wchodzącego w skład Miejskiego Szpitala Zespolonego,
e)innych zleconych transportów ( np. transport pacjentów na dializy, radioterapie itp.) dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego z siedzibą w Częstochowie
f)transport chorych z domu do poradni specjalistycznej i z powrotem
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Ilość pojazdów: | 20,00 |
Cena brutto: | 60,00 |
Jakość: | 20,00 |
Nazwa: Pakiet 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej. Usługi te muszą być świadczone środkiem transportu zapewniającym bezpieczny dojazd do pacjenta (samochód osobowy). Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć środek transportu wraz z kierowcą do dyspozycji Zamawiającego - Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15. Usługa realizowana będzie zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, w terminach uzgodnionych każdorazowo z Zamawiającym, na podstawie zgłoszenia (zlecenia) wydanego przez wyznaczonego z ramienia Zamawiającego dysponenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena brutto: | 60,00 |
Ilość pojazdów: | 20,00 |
Jakość: | 20,00 |
Nazwa: Pakiet Nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dla pacjentów Zamawiającego poprzez udzielenie Opieki lekarskiej w trakcie zleconego przez Zamawiającego transportu sanitarnego realizowanego przez Zespół Transportu Medycznego finansowanego przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Dodatkowy udział lekarza w transporcie sanitarnym realizowanym przez Zespół Transportu Medycznego będzie odbywał się w określonych medycznie przypadkach przy wykonaniu czynności i zabiegów, których może wymagać pacjent podczas transportu, wybiegające poza świadczenia zdrowotne inne niż czynności ratunkowe, które mogą być udzielane przez ratownika medycznego lub pielęgniarkę samodzielnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Ilość personelu: | 20,00 |
Czas dojazdu: | 20,00 |
Cena brutto: | 60,00 |
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa implantów dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- Zakup wraz z dostawą 2 szt. ramion hydraulicznych wraz z głowicami do oszenia dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
- Bieżące, kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń w budynkach biurowych na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie w latach 2025 i 2026
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.