Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-10
Og³oszenie nr 764761-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony osób i mienia oraz us³ug portierskich w Szpitalu Powiatowym w Miko³owie i monitoringu obiektu Przychodni Wielospecjalistycznej w Miko³owie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 323 257 639,
faks: 322 260 860
e-mail: bmiler@szpital-mikolow.com.pl,
www: www.szpital-mikolow.com.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.szpital-mikolow.com.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: Oferty nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego - Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o. ul. Waryñskiego 2,43 190 Miko³ów, pokój nr 13 (II piêtro)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP/9/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie ochrony osób i mienia oraz us³ug portierskich w Szpitalu Powiatowym w Miko³owie i monitoringu obiektu Przychodni Wielospecjalistycznej w Miko³owie, zgodnie ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w za³±czniku nr 1 do SIWZ
2. W zwi±zku ze specyfik± przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy na podstawie Art. 29 ust. 3a. ustawy Prawo zamówieñ publicznych wymaga, aby osoby, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem zamówienia tj. pe³ni±ce s³u¿bê na posterunku w budynku Zamawiaj±cego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w za³±czniku nr 1, by³y zatrudnione przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w ca³ym okresie obowi±zywania umowy. W przypadku zakoñczenia zatrudnienia osób, o których mowa wy¿ej przed zakoñczeniem terminu realizacji umowy, Wykonawca lub Podwykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego skierowania w to miejsce innej osoby zatrudnionej w wymaganej formie.
3. Najpó¼niej w dniu podpisania umowy Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu imienn± listê osób zatrudnionych przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê. Ka¿dorazowo przy zmianie osób realizuj±cych przedmiot zamówienia nale¿y przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu aktualn± listê osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê.
4. Do ka¿dej faktury Wykonawca do³±czy swoje o¶wiadczenie lub o¶wiadczenie Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych us³ugê na rzecz Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e us³ugi ¶wiadczone na rzecz Zamawiaj±cego wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci do:
a. ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania w/w wymogu i dokonywania ich oceny
b. ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania w/w wymogu
c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
6. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, nie krótszym ni¿ 3 dni robocze Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane w wezwaniu dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, np:
a. po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopie umów o pracê osób wykonuj±cych us³ugi na rzecz Zamawiaj±cego. Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imiê i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania;
b. za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy;
c. po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.
II.5) G³ówny kod CPV: 79.71.00.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesi±cach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Wykonawca musi wykazaæ i¿:
3.1.1. posiada aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia (Dz.U.2020.838 t.j.) na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca musi wykazaæ, i¿:
3.2.1. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³
3.2.2. posiada ubezpieczenie obowi±zkowe wynikaj±ce z rozporz±dzenia Ministra Finansów
z dnia 9 grudnia 2013r w sprawie obowi±zkowego ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej przedsiêbiorcy wykonuj±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie us³ug ochrony osób i mienia (Dz.U.2013.1550 t.j.)
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 3.3.1. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ lub wykonuje nale¿ycie co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na ochronie osób i mienia wraz z us³ugami portierskimi, ka¿da trwaj±ca przez okres co najmniej 12 miesiêcy, ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto rocznie.
W przypadku us³ug wykonywanych i nie zakoñczonych nale¿y podaæ kwotê us³ug wykonanych. Warto¶æ ta bêdzie brana pod uwagê przy analizie spe³niania warunku. W przypadku us³ug wykonywanych i nie zakoñczonych nale¿y wykazaæ co najmniej roczny okres realizacji us³ugi. Okres ten bêdzie brany pod uwagê przy analizie spe³niania warunku
3.3.2. osoba koordynuj±ca us³ugê ochrony w szpitalu jest wpisana na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustaw± z dnia z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia (Dz.U.2020.838 t.j.)
3.3.3. osoby wchodz±ce w sk³ad grupy interwencyjnej s± wpisane na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia (Dz.U.2020.838 t.j.)
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
4.3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (pkt 3 niniejszego rozdzia³u SIWZ), zostanie wezwany do przed³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów (aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów):
- w celu wykazania spe³niania warunków z pkt 3.1.1.:
4.3.1. Aktualna koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i
mienia
- w celu wykazania spe³niania warunków z pkt 3.2.1 i 3.2.2.:
4.3.2. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjna nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³
4.3.3. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca posiada ubezpieczenie obowi±zkowe wynikaj±ce z rozporz±dzenia Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013r w sprawie obowi±zkowego ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej przedsiêbiorcy wykonuj±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie us³ug ochrony osób i mienia (Dz..U.2013.1550 t.j.)
- w celu wykazania spe³niania warunków z pkt 3.3.1., 3.3.2. i 3.3.3.:
4.3.4. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿
wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane – za³±cznik nr 4, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
4.3.5. O¶wiadczenie wykonawcy, ¿e osoba koordynuj±ca us³ugê ochrony w szpitalu oraz osoby wchodz±ce w sk³ad grupy interwencyjnej wpisane s± na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustaw± z dnia z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia (Dz.U.2020.838 t.j.) – za³±cznik nr 5
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub brak podstaw wykluczenia, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z pó¼n. zm.),
2) w przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez Wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego), korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne.
2. Do oferty nale¿y do³±czyæ:
2.1. O¶wiadczenia z art. 25a ustawy, w formie pisemnej podpisane w³asnorêcznym podpisem - zgodnie z za³±cznikiem nr 2 i za³±cznikiem nr 3
2.2. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z za³±czonym wzorem umowy oraz, ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ - na Formularzu oferty – zgodnie z za³±cznikiem do SIWZ.
2.3. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ w oryginale b±d¼ kopii, potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em notarialnie w formie pisemnej
2.4. Dokument (np. zobowi±zanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, w formie pisemnej, podpisany w³asnorêcznym podpisem, w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby.
2.5. Spis wszystkich za³±czonych dokumentów (spis tre¶ci) – zalecane, nie wymagane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 80,00 |
czas przybycia grupy interwencyjnej: | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiaj±cego postanowienia umowy, zawiera za³±czony do niniejszej SIWZ wzór umowy
1.1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik do SIWZ.
1.2. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Spawanie metod± TIG z egzaminem zewnêtrznym dla uczniów/uczennic ZST w Miko³owie i ZSEiU w £aziskach Górnych
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARKU KIESZONKOWEGO PRZY UL. ¦W. WOJCIECHA W MIKO£OWIE
- Paniowska Chata Pokoleñ - od Juniora dla Seniora - budowa wiaty przy ul. Mokierskiej w Miko³owie - Paniowach w formule zaprojektuj i wybuduj
- MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY PRZEDSZKOLACH W MIKO£OWIE - REMONT PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU NR 3
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia na rzecz S±du Rejonowego w Krasnymstawie.
- ¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wo³ominie sp. z o.o. wraz z niezbêdn± rozbudow± istniej±cej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej sta³ej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wroc³aw Pó³maratonu
- ¦wiadczenie us³ug ochrony obiektów i ¶wiadczenie us³ug sprz±tania terenów zewnêtrznych Wojewódzkiego O¶rodka Ruchu Drogowego w Kro¶nie przy ul. Tysi±clecia 7
- Us³uga ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddzia³ w Poznaniu
- US£UGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROC£AWIU
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.