eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zadzim › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów kmomunalnych z terenu Gminy Zadzim w okresie od 01.01.2021 r. do 31.10.2021 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-11



Ogłoszenie nr 765641-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.

Gmina Zadzim:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów kmomunalnych z terenu Gminy Zadzim w okresie od 01.01.2021 r. do 31.10.2021 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zadzim, krajowy numer identyfikacyjny 54785600000000, Zadzim 44, 99-232 Zadzim, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 436 786 160
faks: 436 786 660
e-mail: ug_zadzim@wp.pl
www: www.gminazadzim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.gminazadzim.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.gminazadzim.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie, pocztą lub osobiści

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów kmomunalnych z terenu Gminy Zadzim w okresie od 01.01.2021 r. do 31.10.2021 r.

Numer referencyjny: IK.341.7.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Zadzim oraz od domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami Województwa Łódzkiego oraz przepisami Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Zadzim, a także innymi przepisami prawa ustawowego i miejscowego.
Termin usługi obejmuje czas od 1 stycznia 2021 roku do 31 października 2021 roku.Charakterystyka Gminy Zadzim
1) Powierzchnia gminy wynosi 14.400 ha (144 km2).
2) Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie gminy Zadzim wynosi ok. 4952 osób.
3) Gmina liczy 34 sołectwa:
Adamka, Bąki, Bogucice, Bratków, Charchów Księży, Charchów Pański, Chodaki, Dąbrówka, Dzierzązna, Górki Zadzimskie, Grabina, Iwonie, Jeżew, Kłoniszew, Kraszyn, Małyń, Marcinów, Otok, Pałki, Pietruchy, Piotrów, Galewice, Ruda Jeżewska, Rzechta Drużbińska, Rzeczyca, Skoczno, Stefanów, Wierzchy, Wola Flaszczyna, Wyrębów, Wola Zaleska, Zadzim, Zygry, Żerniki.
Opis przedmiotu zamówienia:Zakres prac obejmuje:
1) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale), w tym:
a) odbieranie i zagospodarowanie odpadów zbieranych selektywnie,
b) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych nieselektywnych -zmieszanych o
kodzie 20 03 01;
c) odbieranie i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji,
d) odbieraniu i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
z zastrzeżeniem że Wykonawca odbierze każdą ilość wystawionych odpadów komunalnych określonych w pkt 1);
2) odbieranie i zagospodarowanie odpadów z domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe w tym:
a) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych nieselektywnych (zmieszanych),
b) odbieranie i zagospodarowanie odpadów zbieranych selektywnie,
c) odbieranie i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji,
d) odbieraniu i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, z zastrzeżeniem że Wykonawca odbierze każdą ilość wystawionych odpadów komunalnych określonych w pkt 2);
3) odbieranie i zagospodarowanie odpadów z 1 gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Kazimierzew 38, pochodzących z gospodarstw domowych;
4) przeprowadzenie nie rzadziej niż raz w roku bezpłatnej zbiórki i zagospodarowania odpadów
wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego;
5) odbieranie i zagospodarowanie odpadów (szkła i tworzyw sztucznych) z 12 punktów
stacjonarnych na terenie gminy Zadzim;
6) wyposażenie w pojemniki i worki służące do zbierania odpadów komunalnych nieruchomości
zamieszkałych na terenie gminy Zadzim;
7) wyposażenie w pojemniki i worki służące do zbierania odpadów komunalnych domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe;
8) wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w pojemniki i
kontenery;
9) prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości z wykonanej usługi,;
10) odbieranie i zagospodarowanie niebezpiecznych odpadów komunalnych tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluorescencyjne, oleje, tłuszcze, farby, tusze, baterie i akumulatory itd. (wszystkie wymienione w obowiązującym katalogu odpadów w grupie odpadów 20) – za pomocą mobilnego punktu selektywnej zbiórki niebezpiecznych odpadów komunalnych zorganizowanego przez Wykonawcę;
11) odbieranie i zagospodarowanie odpadów typu przeterminowane i zbędne leki;
12) system odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej i innych osób prawnych.
Zasady odbierania i zagospodarowania odpadów z terenu nieruchomości:
Na terenie zabudowy jednorodzinnej (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale) oraz od domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych:
Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane), w tym odpady opakowaniowe (kody 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40):
1) Odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej oraz od domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy) następujących frakcji odpadów:
a) papier i tektura 20 01 01,
b) metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe 20 01 40, 20 01 39,
c) szkło bezbarwne i kolorowe 20 01 02;
d) odpady ulegające biodegradacji 20 02 01, 20 01 08;
(jako przykładowe kody podstawowe).
Odbiór odpadów selektywnie zebranych odbywać się będzie w systemie workowym.
Wprowadza się cztery rodzaje worków:
a) zielone - z przeznaczeniem na szkło oznaczone napisem „SZKŁO”;
b) niebieskie – z przeznaczeniem na tekturę i papier oznaczone napisem „PAPIER”;
c) żółte - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe
oznaczone napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”
d) brązowe z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji oznaczone napisem
„BIO”;
2) Worki do odbioru od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych zapewnia Wykonawca. Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry:
a) materiał – folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów,
b) oznakowanie – worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu
są przeznaczone, dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe Zamawiającego oraz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia szaty graficznej worków przeznaczonych do segregacji odpadów.
c) pojemność worków 120 l
3) Worki do pierwszego odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ilościach zapewniających funkcjonowanie systemu, (około 7032 sztuk – 4 rodzajów worków każdy rodzaj po około 1758 sztuk) bezpośrednio właścicielom nieruchomości zgodnie z wykazem sporządzonym przez Zamawiającego.
4) Częstotliwość wywozu worków od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych:
- Bioodpady „BIO”:
▪ w okresie od 1 kwietnia do 31 października - raz na dwa tygodnie, zgodnie z
Harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i
zaakceptowanym przez Zamawiającego;
▪ w okresie od 1 stycznia do 31 marca 1 raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem
wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym
przez Zamawiającego.
- Szkło, Papier oraz Metale i Tworzywa sztuczne:
▪ w okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia - nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z
Harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i
zaakceptowanym przez Zamawiającego;
▪ w okresie od 1 września do 31 października i od 1 stycznia do 31 maja nie rzadziej niż
raz na dwa miesiące, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę,
uzgodnionym z Zamawiającym i
zaakceptowanym przez Zamawiającego.
5) Realizacja reklamacji (nieodebrane z nieruchomości worki zgodnie z harmonogramem, brak worków na wymianę itp.) - w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax. lub e-mail od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić – faks lub e-mail
6) Obowiązkiem Wykonawcy będzie:
a) uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości worków do selektywnego
zbierania odpadów komunalnych o każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie
przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru selektywnie
zebranych odpadów komunalnych, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych
worków,
b) zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do
odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa do wskazanej w ofercie instalacji
komunalnej oraz przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) dowodów
potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów
zawierającą masę przekazanych odpadów.
Nieselektywne (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01):
1) Nieselektywne (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności minimum 120 l od właścicieli nieruchomości. Wykonawca zapewni mieszkańcom gminy pojemniki (kosze) o pojemności minimum 120 l. na zmieszane odpady komunalne na warunkach opisanych w specyfikacji.
2) Częstotliwość odbioru (wywozu) nieselektywnych (zmieszanych) odpadów komunalnych:
▪ w okresie od 1 kwietnia do 31 października - raz na dwa tygodnie, zgodnie z
Harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i
zaakceptowanym przez Zamawiającego;
▪ w okresie od 1 stycznia do 31 marca 1 raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem
wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym
przez Zamawiającego.


II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.10.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca złoży zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanych prowadzonego przez Wójta Gminy Zadzim dla przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w zakresie zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Zadzim.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 800 000,00 zł .
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 8.9.11, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy – Prawo zamówień publicznych


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca złoży: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 1 usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych o wartości minimum 800.000,00 zł, z opisem przedmiotu zamówienia, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zamówienie zostało wykonane należycie np. referencje. – załącznik nr 6
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia, potwierdzający wymagane przez Zamawiającego (załącznik nr 7):
co najmniej pięcioma samochodami typu śmieciarka, w tym:
a) przynajmniej trzema pojazdami specjalistycznymi typu śmieciarka z funkcją kompaktującą przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych z pojemników o pojemności 120l, 140l, 240 l, 360 l i 1100l o masie całkowitej 18 ton, spełniające normy emisji spalin EURO VI.
b) przynajmniej jednym pojazdem specjalistycznym typu śmieciarka z funkcją kompaktującą przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych z pojemników o pojemności 120l, 140l, 240 l, 360 l i 1100l o masie całkowitej 26 ton, spełniającym normy emisji spalin EURO VI.
c) przynajmniej jednym pojazdem małogabarytowym specjalistycznym typu śmieciarka z funkcją kompaktujacą przystosowanym do odbierania odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 120l, 140l i 240l o masie całkowitej 3,5 tony, spełniającym normy emisji spalin EURO VI.
2. Wszystkie samochody winny mieć wpisane w dowodzie rejestracyjnym, że są ciężarowe i przeznaczone do wywozu śmieci i spełniają emisje spalin euro 6.
3. Celem wykazania, iż wykonawca dysponuje ww. pojazdami Zamawiający oczekuje przedstawienia dokumentów uprawniających do korzystania z pojazdu np. tytuł własności, dowód rejestracyjny, umowa najmu, umowa leasingu itp.
4. Gmina zastrzega sobie możliwość dokonania kontroli pojazdów pod względem spełnienia wszystkich warunków wyszczególnionych w SIWZ, a Wykonawca ma obowiązek umożliwić oględziny powyższych pojazdów.
5. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, odpowiednią do przedmiotu zamówienia bazą transportowo – magazynową w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy spełniającą wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert;
Zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanych prowadzonego przez Wójta Gminy Zadzim dla przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w zakresie zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Zadzim;
Decyzja zezwalająca na transport odpadów objętych przedmiotowym zamówieniem;
Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 800 000,00 zł .
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 8.9.11, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy – Prawo zamówień publicznych,


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia, potwierdzający wymagane przez Zamawiającego (załącznik nr 7):
co najmniej pięcioma samochodami typu śmieciarka, w tym:
a) przynajmniej trzema pojazdami specjalistycznymi typu śmieciarka z funkcją kompaktującą przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych z pojemników o pojemności 120l, 140l, 240 l, 360 l i 1100l o masie całkowitej 18 ton, spełniające normy emisji spalin EURO VI.
b) przynajmniej jednym pojazdem specjalistycznym typu śmieciarka z funkcją kompaktującą przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych z pojemników o pojemności 120l, 140l, 240 l, 360 l i 1100l o masie całkowitej 26 ton, spełniającym normy emisji spalin EURO VI.
c) przynajmniej jednym pojazdem małogabarytowym specjalistycznym typu śmieciarka z funkcją kompaktujacą przystosowanym do odbierania odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 120l, 140l i 240l o masie całkowitej 3,5 tony, spełniającym normy emisji spalin EURO VI.
2. Wszystkie samochody winny mieć wpisane w dowodzie rejestracyjnym, że są ciężarowe i przeznaczone do wywozu śmieci i spełniają emisje spalin euro 6.
3. Celem wykazania, iż wykonawca dysponuje ww. pojazdami Zamawiający oczekuje przedstawienia dokumentów uprawniających do korzystania z pojazdu np. tytuł własności, dowód rejestracyjny, umowa najmu, umowa leasingu itp.
4. Gmina zastrzega sobie możliwość dokonania kontroli pojazdów pod względem spełnienia wszystkich warunków wyszczególnionych w SIWZ, a Wykonawca ma obowiązek umożliwić oględziny powyższych pojazdów.
5. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, odpowiednią do przedmiotu zamówienia bazą transportowo – magazynową w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy spełniającą wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 1 usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych o wartości minimum 800.000,00 zł, z opisem przedmiotu zamówienia, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zamówienie zostało wykonane należycie np. referencje

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 złotych. (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art.45 ustawy PZP):
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2
ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest do wpłacenia wadium na konto:
nr 24 9263 0000 8000 0042 2008 0007 w BS Poddębice O/Zadzim
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się
termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez
rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew
(wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu
powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu
składania ofert.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu
należy złożyć w osobnej kopercie opisanej ,,Wadium – ODBIÓR , TRANSPORT I
ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY
ZADZIM w okresie od 01.01.2021r. do 31.10.2021r.” oraz włożyć do koperty
zewnętrznej .
Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ,
musi odpowiadać, co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w
niniejszej SIWZ, zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp)
w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą
mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta
(poręczyciela),
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy.
- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp,
nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub
pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego
stronie.
Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może
uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub
wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego
rachunek ), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych
oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia
Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa:60,00
Termin płatności faktury:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią istotne okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy.
Mogą być to:
- zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływające na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów
- zmiana stawek podatku od towarów i usług (VAT)
- zmiany wynagrodzenia, w przypadku wzrostu wysokości opłat ponoszonych przez Wykonawcę na Instalacjach Przetwarzaniach Odpadów Komunalnych (Instalacjach Komunalnych) powyżej 10% w stosunku do stawek dotychczas obowiązujących.
Podwyżka dotyczyć będzie wyłącznie wynagrodzenia należnego za okres po wejściu w życie wzrostu wysokości stawek.
Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian w umowie jest wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożony przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie w/w okoliczności poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, itp.
Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie.
W sytuacji zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług nie wpłynie to na zwiększenie kwoty określonej w umowie. Cena brutto określona w formularzu ofertowym pozostaje bez zmian.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 21.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.