eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławdostawa środków do dezynfekcji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14



Ogłoszenie nr 765748-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego:

dostawa środków do dezynfekcji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 29046900000000, ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 3261325 w. 128
faks: 71 3260622
e-mail: elzbietajanicka@interia.pl
www: www.szpital.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków do dezynfekcji

Numer referencyjny: PN 64/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 11


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy.

II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 127129,63
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: wpis do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczyc
Informacje dodatkowe


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
4) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
6) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega
z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
7) oświadczenia Wykonawcy:
a) o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności,
b) o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne,
c) o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).


- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
- Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym:
a) wpisu do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych , deklaracja zgodności CE oraz dla pozycji, gdzie jest wymagana opinii Instytutu Matki i Dziecka i/lub Centrum Zdrowia Dziecka.
b) kart charakterystyki oferowanych produktów;
c) ulotek informacyjnych lub folderów oferowanych produktów w języku polskim;
d) potwierdzenia stosownym dokumentem działania biobójczego oferowanych środków w zakresie wymaganego spektrum, poparte opinią PZH lub końcowymi wynikami z badań laboratoryjnych innego niezależnego ośrodka badawczego, towarzystwa mikrobiologicznego lub innej instytucji wydającej opinie o środkach dezynfekcyjnych stosowanych w praktyce szpitalnej; spektrum i czasy działania potwierdzone w jednostkach opiniotwórczych z terenu Unii Europejskiej np. ( DGHM, DVV, IRK, PZH, HIRL, inne).
e) opinii producenta sprzętu (myjni, kardiomonitorów) na piśmie o kompatybilności preparatów do mycia i dezynfekcji z endoskopami Pentax i/lub Olympus, kardiomonitorami Drager oraz głowicami USG do pozycji z załącznika nr 1których dotyczy
f) opinia producenta sprzętu o kompatybilności preparatów do mycia i dezynfekcji w myjni -dezynfektorze Wassenburg WD 440 do pozycji z załącznika nr 1 których jeżeli dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
w razie wątpliwości zamawiający ma prawo wezwać do złożenia próbek

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:98,00
termin dostawy:2,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): brak danych

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zaprzestania produkcji przez producenta i wprowadzenia asortymentu zamiennego, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w przetargu i pod warunkiem przesłania próbek nowego asortymentu do Zamawiającego w celu potwierdzenia, że nowy asortyment spełnia wymagania zamawiającego;
2) zmiany postanowień zawartej umowy, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, zaoferuje ceny zakupu przedmiotów zamówienia, korzystniejsze niż zaoferował w ofercie, która została wybrana jako najkorzystniejsza;
3) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie. Zmiana cen spowodowana wprowadzeniem ustawowej zmiany stawki podatku VAT;
4) zmiany cen przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany ceny urzędowej.
5) Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości na czas nie dłuższy niż 3 miesiące przy obustronnej zgodzie.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 22.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: zadanie nr 1-dostawa środków do dezynfekcji

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
1) Zamówienie wykonywane będzie w okresie kolejnych 12 miesięcy.
2) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę VAT na nośniku magnetycznym (dyskietka,CD,pendrive lub pocztą elektoniczną e-mail jako dokument pdf. oraz w formie papierowej).
3) Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego środka do dezynfekcji.
4) Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę lub na dołączonym do faktury dokumencie.
5) Zamawiający będzie składał zamówienie telefonicznie bądź faksem.
6) Dostawa do magazynu Apteki w siedzibie Zamawiającego będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2. Przedmiot zamówienia powinien:
1) Posiadać aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia.
2) Posiadać wpis do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub deklarację zgodności CE oraz dla pozycji, gdzie jest wymagana, opinię Instytutu Matki i Dziecka i/lub Centrum Zdrowia Dziecka.
3) Być dostarczany w oryginalnych jednostkowych opakowaniach.
4) Posiadać oznakowanie danego środka czytelne, jednoznaczne, prawdziwe, napisane w
języku polskim, na etykiecie.
5) Posiadać oznakowanie na etykiecie, zawierające:
• nazwę preparatu i substancji czynnych,
• datę ważności,
• zalecenia dotyczące zakresu stosowania i działania biobójczego,
• napis “ przed użyciem przeczytaj załączona ulotkę informacyjną” w przypadku, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zawarcie wszystkich istotnych informacji,
• znak CE oraz numer jednostki modyfikującej, jeżeli wydawała oceny zgodności ( dotyczy preparatu zakwalifikowanego jako wyrób medyczny)

6) Oferent ma przedstawić opinie producenta sprzętu ( myjni, kardiomonitorów) o kompatybilności preparatów do mycia, nawilżania i dezynfekcji z endoskopami Pentax/Olympus, kardiomonitorami Drager i głowicami USG na piśmie do pozycji z załącznika nr 1których dotyczy.
7) opinia producenta sprzętu o kompatybilności preparatów do mycia i dezynfekcji w myjni -dezynfektorze Wassenburg WD 440 do pozycji z załącznika nr 1 których jeżeli dotyczy
8) Zamawiający nie uzna za ważne oferty produktów, które spektrum działania, mają potwierdzone jedynie przez normy (EN 1040, EN1275), na podstawie których, nie można uznać, że produkt jest chemicznym środkiem dezynfekcyjnym lub antyseptycznym przeznaczonym do określonego stosowania. Produkty mają być dostarczane w oryginalnych jednostkowych opakowaniach, posiadających na etykiecie w języku polskim: tożsamość wszystkich substancji czynnych i ich stężenie, zakres stosowania, zalecenia dotyczące stosowania, dawki lub ilości dla każdego zakresu stosowania lub w razie potrzeby napis „przed użyciem przeczytaj załączoną ulotkę informacyjną”, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zamieszczenie wszystkich istotnych informacji.
9) Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie preparatów konfekcjonowanych w innych opakowaniach niż podane, za wyjątkiem pozycji, gdzie Zamawiając dopuścił zmiany.
10) Zamawiający jest wyposażony w system dozowników łokciowych na opakowania wyłącznie 500 ml.
Opis asortymentu i ilości stanowi zał. nr 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6609,60 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:2,00
cena:98,00
Część nr: 2
Nazwa: zadanie nr 2-dostawa środków do dezynfekcji

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
1) Zamówienie wykonywane będzie w okresie kolejnych 12 miesięcy.
2) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę VAT na nośniku magnetycznym (dyskietka,CD,pendrive lub pocztą elektoniczną e-mail jako dokument pdf. oraz w formie papierowej).
3) Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego środka do dezynfekcji.
4) Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę lub na dołączonym do faktury dokumencie.
5) Zamawiający będzie składał zamówienie telefonicznie bądź faksem.
6) Dostawa do magazynu Apteki w siedzibie Zamawiającego będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2. Przedmiot zamówienia powinien:
1) Posiadać aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia.
2) Posiadać wpis do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub deklarację zgodności CE oraz dla pozycji, gdzie jest wymagana, opinię Instytutu Matki i Dziecka i/lub Centrum Zdrowia Dziecka.
3) Być dostarczany w oryginalnych jednostkowych opakowaniach.
4) Posiadać oznakowanie danego środka czytelne, jednoznaczne, prawdziwe, napisane w
języku polskim, na etykiecie.
5) Posiadać oznakowanie na etykiecie, zawierające:
• nazwę preparatu i substancji czynnych,
• datę ważności,
• zalecenia dotyczące zakresu stosowania i działania biobójczego,
• napis “ przed użyciem przeczytaj załączona ulotkę informacyjną” w przypadku, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zawarcie wszystkich istotnych informacji,
• znak CE oraz numer jednostki modyfikującej, jeżeli wydawała oceny zgodności ( dotyczy preparatu zakwalifikowanego jako wyrób medyczny)

6) Oferent ma przedstawić opinie producenta sprzętu ( myjni, kardiomonitorów) o kompatybilności preparatów do mycia, nawilżania i dezynfekcji z endoskopami Pentax/Olympus, kardiomonitorami Drager i głowicami USG na piśmie do pozycji z załącznika nr 1których dotyczy.
7) opinia producenta sprzętu o kompatybilności preparatów do mycia i dezynfekcji w myjni -dezynfektorze Wassenburg WD 440 do pozycji z załącznika nr 1 których jeżeli dotyczy
8) Zamawiający nie uzna za ważne oferty produktów, które spektrum działania, mają potwierdzone jedynie przez normy (EN 1040, EN1275), na podstawie których, nie można uznać, że produkt jest chemicznym środkiem dezynfekcyjnym lub antyseptycznym przeznaczonym do określonego stosowania. Produkty mają być dostarczane w oryginalnych jednostkowych opakowaniach, posiadających na etykiecie w języku polskim: tożsamość wszystkich substancji czynnych i ich stężenie, zakres stosowania, zalecenia dotyczące stosowania, dawki lub ilości dla każdego zakresu stosowania lub w razie potrzeby napis „przed użyciem przeczytaj załączoną ulotkę informacyjną”, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zamieszczenie wszystkich istotnych informacji.
9) Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie preparatów konfekcjonowanych w innych opakowaniach niż podane, za wyjątkiem pozycji, gdzie Zamawiając dopuścił zmiany.
10) Zamawiający jest wyposażony w system dozowników łokciowych na opakowania wyłącznie 500 ml.
Opis asortymentu i ilości stanowi zał. nr 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1325,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:98,00
termin dostawy:2,00
Część nr: 3
Nazwa: zadanie nr 3-dostawa środków do dezynfekcji

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
1) Zamówienie wykonywane będzie w okresie kolejnych 12 miesięcy.
2) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę VAT na nośniku magnetycznym (dyskietka,CD,pendrive lub pocztą elektoniczną e-mail jako dokument pdf. oraz w formie papierowej).
3) Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego środka do dezynfekcji.
4) Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę lub na dołączonym do faktury dokumencie.
5) Zamawiający będzie składał zamówienie telefonicznie bądź faksem.
6) Dostawa do magazynu Apteki w siedzibie Zamawiającego będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2. Przedmiot zamówienia powinien:
1) Posiadać aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia.
2) Posiadać wpis do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub deklarację zgodności CE oraz dla pozycji, gdzie jest wymagana, opinię Instytutu Matki i Dziecka i/lub Centrum Zdrowia Dziecka.
3) Być dostarczany w oryginalnych jednostkowych opakowaniach.
4) Posiadać oznakowanie danego środka czytelne, jednoznaczne, prawdziwe, napisane w
języku polskim, na etykiecie.
5) Posiadać oznakowanie na etykiecie, zawierające:
• nazwę preparatu i substancji czynnych,
• datę ważności,
• zalecenia dotyczące zakresu stosowania i działania biobójczego,
• napis “ przed użyciem przeczytaj załączona ulotkę informacyjną” w przypadku, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zawarcie wszystkich istotnych informacji,
• znak CE oraz numer jednostki modyfikującej, jeżeli wydawała oceny zgodności ( dotyczy preparatu zakwalifikowanego jako wyrób medyczny)

6) Oferent ma przedstawić opinie producenta sprzętu ( myjni, kardiomonitorów) o kompatybilności preparatów do mycia, nawilżania i dezynfekcji z endoskopami Pentax/Olympus, kardiomonitorami Drager i głowicami USG na piśmie do pozycji z załącznika nr 1których dotyczy.
7) opinia producenta sprzętu o kompatybilności preparatów do mycia i dezynfekcji w myjni -dezynfektorze Wassenburg WD 440 do pozycji z załącznika nr 1 których jeżeli dotyczy
8) Zamawiający nie uzna za ważne oferty produktów, które spektrum działania, mają potwierdzone jedynie przez normy (EN 1040, EN1275), na podstawie których, nie można uznać, że produkt jest chemicznym środkiem dezynfekcyjnym lub antyseptycznym przeznaczonym do określonego stosowania. Produkty mają być dostarczane w oryginalnych jednostkowych opakowaniach, posiadających na etykiecie w języku polskim: tożsamość wszystkich substancji czynnych i ich stężenie, zakres stosowania, zalecenia dotyczące stosowania, dawki lub ilości dla każdego zakresu stosowania lub w razie potrzeby napis „przed użyciem przeczytaj załączoną ulotkę informacyjną”, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zamieszczenie wszystkich istotnych informacji.
9) Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie preparatów konfekcjonowanych w innych opakowaniach niż podane, za wyjątkiem pozycji, gdzie Zamawiając dopuścił zmiany.
10) Zamawiający jest wyposażony w system dozowników łokciowych na opakowania wyłącznie 500 ml.
Opis asortymentu i ilości stanowi zał. nr 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2712,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:98,00
termin dostawy:2,00
Część nr: 4
Nazwa: zadanie nr 4-dostawa środków do dezynfekcji

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
1) Zamówienie wykonywane będzie w okresie kolejnych 12 miesięcy.
2) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę VAT na nośniku magnetycznym (dyskietka,CD,pendrive lub pocztą elektoniczną e-mail jako dokument pdf. oraz w formie papierowej).
3) Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego środka do dezynfekcji.
4) Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę lub na dołączonym do faktury dokumencie.
5) Zamawiający będzie składał zamówienie telefonicznie bądź faksem.
6) Dostawa do magazynu Apteki w siedzibie Zamawiającego będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2. Przedmiot zamówienia powinien:
1) Posiadać aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia.
2) Posiadać wpis do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub deklarację zgodności CE oraz dla pozycji, gdzie jest wymagana, opinię Instytutu Matki i Dziecka i/lub Centrum Zdrowia Dziecka.
3) Być dostarczany w oryginalnych jednostkowych opakowaniach.
4) Posiadać oznakowanie danego środka czytelne, jednoznaczne, prawdziwe, napisane w
języku polskim, na etykiecie.
5) Posiadać oznakowanie na etykiecie, zawierające:
• nazwę preparatu i substancji czynnych,
• datę ważności,
• zalecenia dotyczące zakresu stosowania i działania biobójczego,
• napis “ przed użyciem przeczytaj załączona ulotkę informacyjną” w przypadku, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zawarcie wszystkich istotnych informacji,
• znak CE oraz numer jednostki modyfikującej, jeżeli wydawała oceny zgodności ( dotyczy preparatu zakwalifikowanego jako wyrób medyczny)

6) Oferent ma przedstawić opinie producenta sprzętu ( myjni, kardiomonitorów) o kompatybilności preparatów do mycia, nawilżania i dezynfekcji z endoskopami Pentax/Olympus, kardiomonitorami Drager i głowicami USG na piśmie do pozycji z załącznika nr 1których dotyczy.
7) opinia producenta sprzętu o kompatybilności preparatów do mycia i dezynfekcji w myjni -dezynfektorze Wassenburg WD 440 do pozycji z załącznika nr 1 których jeżeli dotyczy
8) Zamawiający nie uzna za ważne oferty produktów, które spektrum działania, mają potwierdzone jedynie przez normy (EN 1040, EN1275), na podstawie których, nie można uznać, że produkt jest chemicznym środkiem dezynfekcyjnym lub antyseptycznym przeznaczonym do określonego stosowania. Produkty mają być dostarczane w oryginalnych jednostkowych opakowaniach, posiadających na etykiecie w języku polskim: tożsamość wszystkich substancji czynnych i ich stężenie, zakres stosowania, zalecenia dotyczące stosowania, dawki lub ilości dla każdego zakresu stosowania lub w razie potrzeby napis „przed użyciem przeczytaj załączoną ulotkę informacyjną”, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zamieszczenie wszystkich istotnych informacji.
9) Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie preparatów konfekcjonowanych w innych opakowaniach niż podane, za wyjątkiem pozycji, gdzie Zamawiając dopuścił zmiany.
10) Zamawiający jest wyposażony w system dozowników łokciowych na opakowania wyłącznie 500 ml.
Opis asortymentu i ilości stanowi zał. nr 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17000,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:98,00
termin dostawy:2,00
Część nr: 5
Nazwa: zadanie nr 5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
1) Zamówienie wykonywane będzie w okresie kolejnych 12 miesięcy.
2) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę VAT na nośniku magnetycznym (dyskietka,CD,pendrive lub pocztą elektoniczną e-mail jako dokument pdf. oraz w formie papierowej).
3) Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego środka do dezynfekcji.
4) Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę lub na dołączonym do faktury dokumencie.
5) Zamawiający będzie składał zamówienie telefonicznie bądź faksem.
6) Dostawa do magazynu Apteki w siedzibie Zamawiającego będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2. Przedmiot zamówienia powinien:
1) Posiadać aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia.
2) Posiadać wpis do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub deklarację zgodności CE oraz dla pozycji, gdzie jest wymagana, opinię Instytutu Matki i Dziecka i/lub Centrum Zdrowia Dziecka.
3) Być dostarczany w oryginalnych jednostkowych opakowaniach.
4) Posiadać oznakowanie danego środka czytelne, jednoznaczne, prawdziwe, napisane w
języku polskim, na etykiecie.
5) Posiadać oznakowanie na etykiecie, zawierające:
• nazwę preparatu i substancji czynnych,
• datę ważności,
• zalecenia dotyczące zakresu stosowania i działania biobójczego,
• napis “ przed użyciem przeczytaj załączona ulotkę informacyjną” w przypadku, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zawarcie wszystkich istotnych informacji,
• znak CE oraz numer jednostki modyfikującej, jeżeli wydawała oceny zgodności ( dotyczy preparatu zakwalifikowanego jako wyrób medyczny)

6) Oferent ma przedstawić opinie producenta sprzętu ( myjni, kardiomonitorów) o kompatybilności preparatów do mycia, nawilżania i dezynfekcji z endoskopami Pentax/Olympus, kardiomonitorami Drager i głowicami USG na piśmie do pozycji z załącznika nr 1których dotyczy.
7) opinia producenta sprzętu o kompatybilności preparatów do mycia i dezynfekcji w myjni -dezynfektorze Wassenburg WD 440 do pozycji z załącznika nr 1 których jeżeli dotyczy
8) Zamawiający nie uzna za ważne oferty produktów, które spektrum działania, mają potwierdzone jedynie przez normy (EN 1040, EN1275), na podstawie których, nie można uznać, że produkt jest chemicznym środkiem dezynfekcyjnym lub antyseptycznym przeznaczonym do określonego stosowania. Produkty mają być dostarczane w oryginalnych jednostkowych opakowaniach, posiadających na etykiecie w języku polskim: tożsamość wszystkich substancji czynnych i ich stężenie, zakres stosowania, zalecenia dotyczące stosowania, dawki lub ilości dla każdego zakresu stosowania lub w razie potrzeby napis „przed użyciem przeczytaj załączoną ulotkę informacyjną”, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zamieszczenie wszystkich istotnych informacji.
9) Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie preparatów konfekcjonowanych w innych opakowaniach niż podane, za wyjątkiem pozycji, gdzie Zamawiając dopuścił zmiany.
10) Zamawiający jest wyposażony w system dozowników łokciowych na opakowania wyłącznie 500 ml.
Opis asortymentu i ilości stanowi zał. nr 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10120,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:2,00
cena:98,00
Część nr: 6
Nazwa: zadanie nr 6-dostawa środków do dezynfekcji

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
1) Zamówienie wykonywane będzie w okresie kolejnych 12 miesięcy.
2) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę VAT na nośniku magnetycznym (dyskietka,CD,pendrive lub pocztą elektoniczną e-mail jako dokument pdf. oraz w formie papierowej).
3) Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego środka do dezynfekcji.
4) Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę lub na dołączonym do faktury dokumencie.
5) Zamawiający będzie składał zamówienie telefonicznie bądź faksem.
6) Dostawa do magazynu Apteki w siedzibie Zamawiającego będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2. Przedmiot zamówienia powinien:
1) Posiadać aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia.
2) Posiadać wpis do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub deklarację zgodności CE oraz dla pozycji, gdzie jest wymagana, opinię Instytutu Matki i Dziecka i/lub Centrum Zdrowia Dziecka.
3) Być dostarczany w oryginalnych jednostkowych opakowaniach.
4) Posiadać oznakowanie danego środka czytelne, jednoznaczne, prawdziwe, napisane w
języku polskim, na etykiecie.
5) Posiadać oznakowanie na etykiecie, zawierające:
• nazwę preparatu i substancji czynnych,
• datę ważności,
• zalecenia dotyczące zakresu stosowania i działania biobójczego,
• napis “ przed użyciem przeczytaj załączona ulotkę informacyjną” w przypadku, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zawarcie wszystkich istotnych informacji,
• znak CE oraz numer jednostki modyfikującej, jeżeli wydawała oceny zgodności ( dotyczy preparatu zakwalifikowanego jako wyrób medyczny)

6) Oferent ma przedstawić opinie producenta sprzętu ( myjni, kardiomonitorów) o kompatybilności preparatów do mycia, nawilżania i dezynfekcji z endoskopami Pentax/Olympus, kardiomonitorami Drager i głowicami USG na piśmie do pozycji z załącznika nr 1których dotyczy.
7) opinia producenta sprzętu o kompatybilności preparatów do mycia i dezynfekcji w myjni -dezynfektorze Wassenburg WD 440 do pozycji z załącznika nr 1 których jeżeli dotyczy
8) Zamawiający nie uzna za ważne oferty produktów, które spektrum działania, mają potwierdzone jedynie przez normy (EN 1040, EN1275), na podstawie których, nie można uznać, że produkt jest chemicznym środkiem dezynfekcyjnym lub antyseptycznym przeznaczonym do określonego stosowania. Produkty mają być dostarczane w oryginalnych jednostkowych opakowaniach, posiadających na etykiecie w języku polskim: tożsamość wszystkich substancji czynnych i ich stężenie, zakres stosowania, zalecenia dotyczące stosowania, dawki lub ilości dla każdego zakresu stosowania lub w razie potrzeby napis „przed użyciem przeczytaj załączoną ulotkę informacyjną”, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zamieszczenie wszystkich istotnych informacji.
9) Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie preparatów konfekcjonowanych w innych opakowaniach niż podane, za wyjątkiem pozycji, gdzie Zamawiając dopuścił zmiany.
10) Zamawiający jest wyposażony w system dozowników łokciowych na opakowania wyłącznie 500 ml.
Opis asortymentu i ilości stanowi zał. nr 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12505,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:98,00
termin dostawy:2,00
Część nr: 7
Nazwa: zadanie nr 7-dostawa środków do dezynfekcji

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
1) Zamówienie wykonywane będzie w okresie kolejnych 12 miesięcy.
2) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę VAT na nośniku magnetycznym (dyskietka,CD,pendrive lub pocztą elektoniczną e-mail jako dokument pdf. oraz w formie papierowej).
3) Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego środka do dezynfekcji.
4) Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę lub na dołączonym do faktury dokumencie.
5) Zamawiający będzie składał zamówienie telefonicznie bądź faksem.
6) Dostawa do magazynu Apteki w siedzibie Zamawiającego będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2. Przedmiot zamówienia powinien:
1) Posiadać aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia.
2) Posiadać wpis do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub deklarację zgodności CE oraz dla pozycji, gdzie jest wymagana, opinię Instytutu Matki i Dziecka i/lub Centrum Zdrowia Dziecka.
3) Być dostarczany w oryginalnych jednostkowych opakowaniach.
4) Posiadać oznakowanie danego środka czytelne, jednoznaczne, prawdziwe, napisane w
języku polskim, na etykiecie.
5) Posiadać oznakowanie na etykiecie, zawierające:
• nazwę preparatu i substancji czynnych,
• datę ważności,
• zalecenia dotyczące zakresu stosowania i działania biobójczego,
• napis “ przed użyciem przeczytaj załączona ulotkę informacyjną” w przypadku, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zawarcie wszystkich istotnych informacji,
• znak CE oraz numer jednostki modyfikującej, jeżeli wydawała oceny zgodności ( dotyczy preparatu zakwalifikowanego jako wyrób medyczny)

6) Oferent ma przedstawić opinie producenta sprzętu ( myjni, kardiomonitorów) o kompatybilności preparatów do mycia, nawilżania i dezynfekcji z endoskopami Pentax/Olympus, kardiomonitorami Drager i głowicami USG na piśmie do pozycji z załącznika nr 1których dotyczy.
7) opinia producenta sprzętu o kompatybilności preparatów do mycia i dezynfekcji w myjni -dezynfektorze Wassenburg WD 440 do pozycji z załącznika nr 1 których jeżeli dotyczy
8) Zamawiający nie uzna za ważne oferty produktów, które spektrum działania, mają potwierdzone jedynie przez normy (EN 1040, EN1275), na podstawie których, nie można uznać, że produkt jest chemicznym środkiem dezynfekcyjnym lub antyseptycznym przeznaczonym do określonego stosowania. Produkty mają być dostarczane w oryginalnych jednostkowych opakowaniach, posiadających na etykiecie w języku polskim: tożsamość wszystkich substancji czynnych i ich stężenie, zakres stosowania, zalecenia dotyczące stosowania, dawki lub ilości dla każdego zakresu stosowania lub w razie potrzeby napis „przed użyciem przeczytaj załączoną ulotkę informacyjną”, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zamieszczenie wszystkich istotnych informacji.
9) Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie preparatów konfekcjonowanych w innych opakowaniach niż podane, za wyjątkiem pozycji, gdzie Zamawiając dopuścił zmiany.
10) Zamawiający jest wyposażony w system dozowników łokciowych na opakowania wyłącznie 500 ml.
Opis asortymentu i ilości stanowi zał. nr 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11260,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:98,00
termin dostawy:2,00
Część nr: 8
Nazwa: zadanie nr 8-dostawa środków do dezynfekcji

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
1) Zamówienie wykonywane będzie w okresie kolejnych 12 miesięcy.
2) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę VAT na nośniku magnetycznym (dyskietka,CD,pendrive lub pocztą elektoniczną e-mail jako dokument pdf. oraz w formie papierowej).
3) Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego środka do dezynfekcji.
4) Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę lub na dołączonym do faktury dokumencie.
5) Zamawiający będzie składał zamówienie telefonicznie bądź faksem.
6) Dostawa do magazynu Apteki w siedzibie Zamawiającego będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2. Przedmiot zamówienia powinien:
1) Posiadać aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia.
2) Posiadać wpis do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub deklarację zgodności CE oraz dla pozycji, gdzie jest wymagana, opinię Instytutu Matki i Dziecka i/lub Centrum Zdrowia Dziecka.
3) Być dostarczany w oryginalnych jednostkowych opakowaniach.
4) Posiadać oznakowanie danego środka czytelne, jednoznaczne, prawdziwe, napisane w
języku polskim, na etykiecie.
5) Posiadać oznakowanie na etykiecie, zawierające:
• nazwę preparatu i substancji czynnych,
• datę ważności,
• zalecenia dotyczące zakresu stosowania i działania biobójczego,
• napis “ przed użyciem przeczytaj załączona ulotkę informacyjną” w przypadku, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zawarcie wszystkich istotnych informacji,
• znak CE oraz numer jednostki modyfikującej, jeżeli wydawała oceny zgodności ( dotyczy preparatu zakwalifikowanego jako wyrób medyczny)

6) Oferent ma przedstawić opinie producenta sprzętu ( myjni, kardiomonitorów) o kompatybilności preparatów do mycia, nawilżania i dezynfekcji z endoskopami Pentax/Olympus, kardiomonitorami Drager i głowicami USG na piśmie do pozycji z załącznika nr 1których dotyczy.
7) opinia producenta sprzętu o kompatybilności preparatów do mycia i dezynfekcji w myjni -dezynfektorze Wassenburg WD 440 do pozycji z załącznika nr 1 których jeżeli dotyczy
8) Zamawiający nie uzna za ważne oferty produktów, które spektrum działania, mają potwierdzone jedynie przez normy (EN 1040, EN1275), na podstawie których, nie można uznać, że produkt jest chemicznym środkiem dezynfekcyjnym lub antyseptycznym przeznaczonym do określonego stosowania. Produkty mają być dostarczane w oryginalnych jednostkowych opakowaniach, posiadających na etykiecie w języku polskim: tożsamość wszystkich substancji czynnych i ich stężenie, zakres stosowania, zalecenia dotyczące stosowania, dawki lub ilości dla każdego zakresu stosowania lub w razie potrzeby napis „przed użyciem przeczytaj załączoną ulotkę informacyjną”, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zamieszczenie wszystkich istotnych informacji.
9) Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie preparatów konfekcjonowanych w innych opakowaniach niż podane, za wyjątkiem pozycji, gdzie Zamawiając dopuścił zmiany.
10) Zamawiający jest wyposażony w system dozowników łokciowych na opakowania wyłącznie 500 ml.
Opis asortymentu i ilości stanowi zał. nr 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 962,10 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:2,00
cena:98,00
Część nr: 9
Nazwa: zadanie nr 9-dostawa środków do dezynfekcji

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
1) Zamówienie wykonywane będzie w okresie kolejnych 12 miesięcy.
2) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę VAT na nośniku magnetycznym (dyskietka,CD,pendrive lub pocztą elektoniczną e-mail jako dokument pdf. oraz w formie papierowej).
3) Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego środka do dezynfekcji.
4) Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę lub na dołączonym do faktury dokumencie.
5) Zamawiający będzie składał zamówienie telefonicznie bądź faksem.
6) Dostawa do magazynu Apteki w siedzibie Zamawiającego będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2. Przedmiot zamówienia powinien:
1) Posiadać aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia.
2) Posiadać wpis do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub deklarację zgodności CE oraz dla pozycji, gdzie jest wymagana, opinię Instytutu Matki i Dziecka i/lub Centrum Zdrowia Dziecka.
3) Być dostarczany w oryginalnych jednostkowych opakowaniach.
4) Posiadać oznakowanie danego środka czytelne, jednoznaczne, prawdziwe, napisane w
języku polskim, na etykiecie.
5) Posiadać oznakowanie na etykiecie, zawierające:
• nazwę preparatu i substancji czynnych,
• datę ważności,
• zalecenia dotyczące zakresu stosowania i działania biobójczego,
• napis “ przed użyciem przeczytaj załączona ulotkę informacyjną” w przypadku, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zawarcie wszystkich istotnych informacji,
• znak CE oraz numer jednostki modyfikującej, jeżeli wydawała oceny zgodności ( dotyczy preparatu zakwalifikowanego jako wyrób medyczny)

6) Oferent ma przedstawić opinie producenta sprzętu ( myjni, kardiomonitorów) o kompatybilności preparatów do mycia, nawilżania i dezynfekcji z endoskopami Pentax/Olympus, kardiomonitorami Drager i głowicami USG na piśmie do pozycji z załącznika nr 1których dotyczy.
7) opinia producenta sprzętu o kompatybilności preparatów do mycia i dezynfekcji w myjni -dezynfektorze Wassenburg WD 440 do pozycji z załącznika nr 1 których jeżeli dotyczy
8) Zamawiający nie uzna za ważne oferty produktów, które spektrum działania, mają potwierdzone jedynie przez normy (EN 1040, EN1275), na podstawie których, nie można uznać, że produkt jest chemicznym środkiem dezynfekcyjnym lub antyseptycznym przeznaczonym do określonego stosowania. Produkty mają być dostarczane w oryginalnych jednostkowych opakowaniach, posiadających na etykiecie w języku polskim: tożsamość wszystkich substancji czynnych i ich stężenie, zakres stosowania, zalecenia dotyczące stosowania, dawki lub ilości dla każdego zakresu stosowania lub w razie potrzeby napis „przed użyciem przeczytaj załączoną ulotkę informacyjną”, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zamieszczenie wszystkich istotnych informacji.
9) Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie preparatów konfekcjonowanych w innych opakowaniach niż podane, za wyjątkiem pozycji, gdzie Zamawiając dopuścił zmiany.
10) Zamawiający jest wyposażony w system dozowników łokciowych na opakowania wyłącznie 500 ml.
Opis asortymentu i ilości stanowi zał. nr 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8960,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:98,00
termin dostawy:2,00
Część nr: 10
Nazwa: zadanie nr 10-dostawa środków do dezynfekcji

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
1) Zamówienie wykonywane będzie w okresie kolejnych 12 miesięcy.
2) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę VAT na nośniku magnetycznym (dyskietka,CD,pendrive lub pocztą elektoniczną e-mail jako dokument pdf. oraz w formie papierowej).
3) Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego środka do dezynfekcji.
4) Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę lub na dołączonym do faktury dokumencie.
5) Zamawiający będzie składał zamówienie telefonicznie bądź faksem.
6) Dostawa do magazynu Apteki w siedzibie Zamawiającego będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2. Przedmiot zamówienia powinien:
1) Posiadać aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia.
2) Posiadać wpis do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub deklarację zgodności CE oraz dla pozycji, gdzie jest wymagana, opinię Instytutu Matki i Dziecka i/lub Centrum Zdrowia Dziecka.
3) Być dostarczany w oryginalnych jednostkowych opakowaniach.
4) Posiadać oznakowanie danego środka czytelne, jednoznaczne, prawdziwe, napisane w
języku polskim, na etykiecie.
5) Posiadać oznakowanie na etykiecie, zawierające:
• nazwę preparatu i substancji czynnych,
• datę ważności,
• zalecenia dotyczące zakresu stosowania i działania biobójczego,
• napis “ przed użyciem przeczytaj załączona ulotkę informacyjną” w przypadku, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zawarcie wszystkich istotnych informacji,
• znak CE oraz numer jednostki modyfikującej, jeżeli wydawała oceny zgodności ( dotyczy preparatu zakwalifikowanego jako wyrób medyczny)

6) Oferent ma przedstawić opinie producenta sprzętu ( myjni, kardiomonitorów) o kompatybilności preparatów do mycia, nawilżania i dezynfekcji z endoskopami Pentax/Olympus, kardiomonitorami Drager i głowicami USG na piśmie do pozycji z załącznika nr 1których dotyczy.
7) opinia producenta sprzętu o kompatybilności preparatów do mycia i dezynfekcji w myjni -dezynfektorze Wassenburg WD 440 do pozycji z załącznika nr 1 których jeżeli dotyczy
8) Zamawiający nie uzna za ważne oferty produktów, które spektrum działania, mają potwierdzone jedynie przez normy (EN 1040, EN1275), na podstawie których, nie można uznać, że produkt jest chemicznym środkiem dezynfekcyjnym lub antyseptycznym przeznaczonym do określonego stosowania. Produkty mają być dostarczane w oryginalnych jednostkowych opakowaniach, posiadających na etykiecie w języku polskim: tożsamość wszystkich substancji czynnych i ich stężenie, zakres stosowania, zalecenia dotyczące stosowania, dawki lub ilości dla każdego zakresu stosowania lub w razie potrzeby napis „przed użyciem przeczytaj załączoną ulotkę informacyjną”, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zamieszczenie wszystkich istotnych informacji.
9) Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie preparatów konfekcjonowanych w innych opakowaniach niż podane, za wyjątkiem pozycji, gdzie Zamawiając dopuścił zmiany.
10) Zamawiający jest wyposażony w system dozowników łokciowych na opakowania wyłącznie 500 ml.
Opis asortymentu i ilości stanowi zał. nr 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16254,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:2,00
cena:98,00
Część nr: 11
Nazwa: zadanie nr 11-dostawa środków do dezynfekcji

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
1) Zamówienie wykonywane będzie w okresie kolejnych 12 miesięcy.
2) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę VAT na nośniku magnetycznym (dyskietka,CD,pendrive lub pocztą elektoniczną e-mail jako dokument pdf. oraz w formie papierowej).
3) Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego środka do dezynfekcji.
4) Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę lub na dołączonym do faktury dokumencie.
5) Zamawiający będzie składał zamówienie telefonicznie bądź faksem.
6) Dostawa do magazynu Apteki w siedzibie Zamawiającego będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2. Przedmiot zamówienia powinien:
1) Posiadać aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia.
2) Posiadać wpis do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów
Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub deklarację zgodności CE oraz dla pozycji, gdzie jest wymagana, opinię Instytutu Matki i Dziecka i/lub Centrum Zdrowia Dziecka.
3) Być dostarczany w oryginalnych jednostkowych opakowaniach.
4) Posiadać oznakowanie danego środka czytelne, jednoznaczne, prawdziwe, napisane w
języku polskim, na etykiecie.
5) Posiadać oznakowanie na etykiecie, zawierające:
• nazwę preparatu i substancji czynnych,
• datę ważności,
• zalecenia dotyczące zakresu stosowania i działania biobójczego,
• napis “ przed użyciem przeczytaj załączona ulotkę informacyjną” w przypadku, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zawarcie wszystkich istotnych informacji,
• znak CE oraz numer jednostki modyfikującej, jeżeli wydawała oceny zgodności ( dotyczy preparatu zakwalifikowanego jako wyrób medyczny)

6) Oferent ma przedstawić opinie producenta sprzętu ( myjni, kardiomonitorów) o kompatybilności preparatów do mycia, nawilżania i dezynfekcji z endoskopami Pentax/Olympus, kardiomonitorami Drager i głowicami USG na piśmie do pozycji z załącznika nr 1których dotyczy.
7) opinia producenta sprzętu o kompatybilności preparatów do mycia i dezynfekcji w myjni -dezynfektorze Wassenburg WD 440 do pozycji z załącznika nr 1 których jeżeli dotyczy
8) Zamawiający nie uzna za ważne oferty produktów, które spektrum działania, mają potwierdzone jedynie przez normy (EN 1040, EN1275), na podstawie których, nie można uznać, że produkt jest chemicznym środkiem dezynfekcyjnym lub antyseptycznym przeznaczonym do określonego stosowania. Produkty mają być dostarczane w oryginalnych jednostkowych opakowaniach, posiadających na etykiecie w języku polskim: tożsamość wszystkich substancji czynnych i ich stężenie, zakres stosowania, zalecenia dotyczące stosowania, dawki lub ilości dla każdego zakresu stosowania lub w razie potrzeby napis „przed użyciem przeczytaj załączoną ulotkę informacyjną”, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zamieszczenie wszystkich istotnych informacji.
9) Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie preparatów konfekcjonowanych w innych opakowaniach niż podane, za wyjątkiem pozycji, gdzie Zamawiając dopuścił zmiany.
10) Zamawiający jest wyposażony w system dozowników łokciowych na opakowania wyłącznie 500 ml.
Opis asortymentu i ilości stanowi zał. nr 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8250,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:2,00
cena:98,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.