To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-30
dostawa środków do dezynfekcji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 765748-N-2020
Numer ogłoszenia: 54054782-N-2020 540549883-N-2020 540556864-N-2020 540396610-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 71 3261325 w. 128
faks: 71 3260622
e-mail: elzbietajanicka@interia.pl
www: www.szpital.wroc.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
dostawa środków do dezynfekcji
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN 64/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6609.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5803.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7138.37
Waluta: PLN
NAZWA: zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1325.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1431.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1431.00
Waluta: PLN
NAZWA: zadanie nr 3
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie:
ZADANIA NR : 3
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18360.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18360.00
Waluta: PLN
NAZWA: zadanie nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10120.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10929.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10929.60
Waluta: PLN
NAZWA: zadanie nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12505.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13505.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13505.40
Waluta: PLN
NAZWA: zadanie nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11260.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13500.00
Waluta: PLN
NAZWA: zadanie nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 962.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34216.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34216.67
Waluta: PLN
NAZWA: zadanie nr 9
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie:
ZADANIA NR : 9
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: zadanie nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16254.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4811.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17528.40
Waluta: PLN
NAZWA: zadanie nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8250.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5265.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9925.74
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz komputera stacjonarnego na potrzeby Straży Miejskiej Wrocławia
- SZP/242-222/2024 Dostawa kompaktowego proszkowego dyfraktometru rentgenowskiego XRD z osprzętem dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa leków - import docelowy
- TP 84/24 - Przedłużenie wsparcia na serwery fizyczne, macierze oraz bibliotekę taśmową oraz przedłużenie wsparcia na Access Point (AP) i kontroler Aruba II
- Opracowanie analizy potencjału retencyjnego na obszarze województwa dolnośląskiego
- Malowanie klatki schodowej w budynku wielorodzinnym
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz produktów do pielęgnacji skóry"
- Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych oraz sprzętu medycznego
- Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
- Dostawa preparatów do maszynowego oraz manualnego reprocesingu instrumentarium chirurgicznego dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni MSzS w Radomiu
- Zakup i dostawy produktów leczniczych oraz płynów infuzyjnych.
- Dostawa preparatów do mycia, pielęgnacji i dezynfekcji rąk , skóry , ran, dezynfekcji powierzchni, narzędzi, sprzętu i urządzeń medycznych w 13 pakietach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.