eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełżyceSukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Bełżycach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-11



Ogłoszenie nr 765811-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach:

Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Bełżycach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach, krajowy numer identyfikacyjny 43102926300000, Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 081 5162475, 5162885
faks: 815 162 478
e-mail: przetargi@zdplublin.pl
www: www.zdplublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zdplublin.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zdpbelzyce.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: W formie pisemnej pod rygorem nieważności

Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach ul. Żeromskiego 3, 24 – 200 Bełżyce

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Bełżycach

Numer referencyjny: BiZP.2720-18/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Bełżycach w ramach udzielenia zamówienia publicznego na bezgotówkowy i sukcesywny zakup paliw płynnych, w ilościach detalicznych, na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Lubline z/s w Bełżycach. Zamawiający prowadzi swoją działalność w oparciu o trzy placówki terenowe – obwody drogowe, które mają swoje siedziby wyszczególnione poniżej: Część 1: „Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Bełżycach - Obwód Drogowo – Mostowy Nr 1 w Bełżycach ul. Żeromskiego 3”, Część 2: „Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach - Obwód Drogowy Nr 2 w Bychawie ul. Reymonta 4b”. Część 3: „Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach - Obwód Drogowy Nr 3 w Garbowie, Garbów II 17a”. Stacje paliw winny być czynne we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nieprzekraczającej 15 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego. 2. Zamawiający zastrzega, że podane powyżej ilości ujęte do zamówienia są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie dokonanych zakupów, zużycia w minionym roku i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych bądź większych ilości paliwa niż wskazane w pkt. 3 SIWZ (w zależności od możliwości finansowych i potrzeb zamawiającego), co nie będzie skutkowało odstąpieniem od umowy i nie spowoduje żadnych roszczeń Wykonawcy. 3. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych np. odszkodowania, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy wskazanej w pkt. 3.1. SIWZ łącznej ilości paliwa. 4. Paliwa płynne muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). Paliwa i materiały eksploatacyjne winny spełniać wszelkie wymagania jakościowe określone obowiązującymi przepisami prawa. Materiały muszą posiadać wymagane aprobaty techniczne, atesty, świadectwa jakości czy deklaracje zgodności z obowiązującymi normami. 5. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy obowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.). Dostawa realizowana będzie w formie sprzedaży paliw płynnych na wyznaczonych stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca, w wyniku tankowania bezpośredniego do zbiorników pojazdów i sprzętu. Oferowane paliwa muszą spełniać wymagane normy, określone odpowiednio w przepisach branżowych, które określają wymagania jakościowe dla paliw ciekłych, w okresie trwania umowy dla Zamawiającego. Wykonawca na żądanie Zamawiającego musi udokumentować każdą dostawę świadectwem kontroli, jakości oraz fakturą zakupu dotyczącą każdej dostawy. Zamawiający sporządzi wykaz pojazdów i sprzętu, do których będą tankowane paliwa i przekaże Wykonawcy, po rozstrzygnięciu przetargu. Dopuszcza się zmianę ilości, marek i typów sprzętu i pojazdów objętych dostawą paliw. Zamawiający wymaga potwierdzenia wydanego paliwa, co do ilości i rodzaju, poprzez złożenie podpisu pracownika stacji benzynowej, w karcie drogowej pojazdu lub raporcie pracy sprzętu oraz podpisu pracownika Zamawiającego ( kierowcy pojazdu lub operatora sprzętu) na dokumencie zbiorczym. Zamawiający dopuszcza inną formę dokumentowania pobranych paliw, np. elektroniczne karty paliwowe. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do zapewnienia takich kart na każdy numer rejestracyjny pojazdu i na każdą jednostkę sprzętową. Karty powinny rejestrować datę i miejsce transakcji, ilości i wartość zakupu, liczbę dziennych transakcji, numer rejestracyjny pojazdu lub określenie jednostki sprzętowej. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN, umożliwiać dokonywanie płatności za każdy rodzaj paliwa, czy też materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży. Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy elektroniczne karty i określi zasady posługiwania się nimi. Płatność za paliwa będzie dokonywana raz w miesiącu, po złożeniu do zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury. Szczegółowe ilości i zakres zamówienia do wykonania, zawiera kosztorys ofertowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści „SIWZ” i z obowiązującymi przepisami i normami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zgodnie z pkt. 3.1. SIWZ Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą część zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 09.10.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji zamówienia dla części 1, 2 i 3 – sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w zakresie: Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi, wydaną zgodnie z ustawą dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.). Wykonawca musi posiadać przez cały okres trwania umowy, uprawnienia do wykonywania działalności z zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne, w zakresie obrotu paliwami będącymi przedmiotem zamówienia.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: Razem z ofertą: Oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w pkt 6.3.1 SIWZ winny być złożone przez każdego z wykonawców. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.3.1 SIWZ lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski . Oświadczenie wskazane w sekcji 6.3.1 SIWZ składa się w formie oryginału. Wykonawcy, którzy nie wykażą braku podstaw do wykluczenia zostaną wykluczeni z postępowania.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy są zobowiązani na wezwanie zamawiającego w trakcie oceny i badania ofert (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) złożyć następujące dokumenty: Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi, dawaną zgodnie z ustawą dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020r., poz. 833 z późn. zm.). Wykonawca musi posiadać przez cały okres trwania umowy, uprawnienia do wykonywania działalności z zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne, w zakresie obrotu paliwami będącymi przedmiotem zamówienia.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 3) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym metodą kalkulacji uproszczonej wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1a – 1c do SIWZ, który musi być zgodny z wzorem kosztorysu ofertowego, bowiem stanowi treść oferty wykonawcy ze względu na przyjęcie wynagrodzenia kosztorysowego. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
Termin płatności faktur:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach: a) w przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę jego zakresu; b) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający; d) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron; e) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 21.12.2020, godzina: 10:15

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Bełżycach - Obwód Drogowo – Mostowy Nr 1 w Bełżycach ul. Żeromskiego 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

„Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Bełżycach - Obwód Drogowo – Mostowy Nr 1 w Bełżycach ul. Żeromskiego 3”. Prognozowane (szacunkowe) ilości zapotrzebowania na paliwa i materiały, w okresie obowiązywania umowy: 1. Etylina Pb 95 – 7 000 l; 2. Olej napędowy – 30 000 l; 3. Olej silnikowy syntetyczny 5W40 – 70 l; 4. Olej do smarowania łańcucha pił spalinowych – 200 l; 5. Olej do silników 2-suwowych – 20 l; 6. Płyn Adblue – 360 l; 7. Płyn do spryskiwaczy- lato – 30 l; 8. Płyn do spryskiwaczy - zima – 35 l. Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów, w godzinach otwarcia danej stacji paliw, oraz znajdować się w odległości nieprzekraczającej 15 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Bełżycach, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin platności faktur:40,00
cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach - Obwód Drogowy Nr 2 w Bychawie ul. Reymonta 4B

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

„Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach - Obwód Drogowy Nr 2 w Bychawie ul. Reymonta 4B”. Prognozowane (szacunkowe) ilości zapotrzebowania na paliwa i materiały, w okresie obowiązywania umowy: 1. Etylina Pb 95 – 3 500 l; 2. Olej napędowy – 19 400 l; 3. Olej silnikowy syntetyczny 5W40 – 60 l; 4. Olej do smarowania łańcucha pił spalinowych – 149 l; 5. Olej do silników 2-suwowych – 20 l
6. Płyn Adblue – 480 l; 7. Płyn do spryskiwaczy- lato – 20 l; 8. Płyn do spryskiwaczy - zima –30 l. Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nieprzekraczającej 15 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego Nr 2 w Bychawie, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin platności faktur:40,00
cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach - Obwód Drogowy Nr 3 w Garbowie, Garbów II 17a

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

„Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach - Obwód Drogowy Nr 3 w Garbowie, Garbów II 17a”. Prognozowane (szacunkowe) ilości zapotrzebowania na paliwa i materiały, w okresie obowiązywania umowy. 1. Etylina Pb 95 – 3 500 l; 2. Olej napędowy – 9 600 l; 3. Olej silnikowy syntetyczny 5W40 – 50 l; 4. Olej do smarowania łańcucha pił spalinowych – 124 l; 5. Olej do silników 2-suwowych – 7 l ; 6. Płyn Adblue – 90 l; 7. Płyn do spryskiwaczy- leto – 15 l; 8. Płyn do spryskiwaczy - zima – 15 l. Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nieprzekraczającej 15 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego Nr 3 w Garbowie, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin platności faktur:40,00
cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.