Ogłoszenie z dnia 2015-04-07
Szczecin: WYKONANIE CZYNNOŚCI UTRZYMANIA Z ZAKRESU POZIOMU P4 I P5 POJAZDÓW KOLEJOWYCH
Numer ogłoszenia: 76626 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Szczecinie , ul. Korzeniowskiego 1, 70-211 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 471 58 87, faks 91 471 54 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zamówienia.plk-sa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: https://zamowienia.plk-sa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE CZYNNOŚCI UTRZYMANIA Z ZAKRESU POZIOMU P4 I P5 POJAZDÓW KOLEJOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wykonanie usług związanych z czynnościami naprawy rewizyjnej P4 i naprawy głównej P5 pojazdów kolejowych. Zamówienie podzielone jest na 4 Zadania: ZADANIE I - Naprawa pojazdów szynowych ISE Koszalin 1) przyczepa wózka motorowego typu PWM-10nr fabr 1890- P5 2) przyczepa wózka motorowego PWM-10 nr fabr 1182- P5 3) przyczepa wózka motorowego typu PWM-10 nr fabr 144- P5 4) przyczepa wózka motorowego PWM-10 nr fabr 1573-P5 5) przyczepa wózka motorowego PWM-10 nr fabr 1902-P5 6) przyczepa wózka motorowego PWM-10 nr fabr PLK 418 - P5 7) przyczepa wózka motorowego PWM-10 nr fabr 84- P5 8) wózek motorowy typu DS-10-02 nr fabr 213 - P5 9) wózek motorowy typu DS-Ż-02/-3 nr fabr 265-P5 10) wózek motorowy typu WM-15Ak nr fabr 208- P5 11) wózek motorowy typu WŻA-10L nr fabr 837- P5 12) wózek motorowy typu WMB-10 nr fabr 153-P4 13) przyczepa wózka motorowego PWM-10 nr fabr 997-P5 14) przyczepa wózka motorowego PWM-15 nr fabr 50- P5 15) wózek motorowy typu DS-10-03 nr fabr 253- P5 16) wózek motorowy typu DS-Ż-02/03 nr fabr 264-P5 17) wózek motorowy typu DS-Ż-04 nr fabr 011-P5 18) przyczepa wózka motorowego PWM-10 nr fabr 1143- P5 ZADANIE II - Naprawa pojazdów szynowych ISE Szczecin 1) przyczepa wózka motorowego PWM-15 nr fabr 309-P5 2) przyczepa wózka motorowego PWM-15 nr fabr 526- P4 3) wózek motorowy typu WM-15Ak nr fabr 145- P4 4) wózek motorowy typu WM-15Ak nr fabr 511-P4 ZADANIE III - Naprawa pojazdów szynowych ISE Świnoujście 1) wózek motorowy typu WM-15A nr fabr 100-P4 ZADANIE IV - Naprawa pojazdów szynowych 1) koparka dwudrogowa Atlas AB 1604 KZW- P4 2) lemieszowy pług odśnieżny typu LPO 411S nr fabr 102- P5.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: ZADANIE I 44 000,00 PLN (słownie: czterdzieści cztery tysiące PLN) ZADANIE II 11 000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy PLN). ZADANIE III 3 900,00 PLN (słownie: trzy tysiące dziewięćset PLN). ZADANIE IV 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN). Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z Art. 45 ust. 6 Ustawy.1Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w punkcie 17 SIWZ.2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w postaci oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub oryginału dokumentu będącego każdą inną formą wadium może zostać dostarczony przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert lub też może być załączony do oferty Wykonawcy.3. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną, niepodlegającą przeniesieniu na osoby trzecie i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.4. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać, oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa: nazwę i adres Zamawiającego, oznaczenie (numer referencyjny) postępowania, określenie przedmiotu postępowania zgodnie z punktem 2. SIWZ, termin ważności wadium - odpowiadający terminowi związania ofertą, zgodnie z pkt 16.SIWZ 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: CITI BANK 29 1030 1508 0000 0005 0375 2557 (W PLN)W tytule przelewu należy podać: Wadium w postępowaniu przetargowym na Wykonanie czynności utrzymania z zakresu poziomu P4 i P5 pojazdów kolejowych 6. Wykonawca zamówienia jest zobowiązany podać w treści przelewu bankowego numer referencyjny zamówienia (0881/IZ18GM/000001/15/P). 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Art. 46 ust. 4a Ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.10. Okoliczności przepadku wadium określa Art. 46 ust. 5 Ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp oraz spełniający warunki udziału określone w pkt 8.2.SIWZ 8.2. Zgodnie z art. 22 pkt. 1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:8.2.1posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania;8.2.2posiadania wiedzy i doświadczenia;8.2.3dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;8.2.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej;8.3. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:8.3.1. w zakresie warunku określonego w punkcie 8.2.2. wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na wykonaniu: dla zadania nr 1 -2 szt. pojazdów kolejowych w zakresie przedmiotu zamówienia, dla zadania nr 2;-2 szt. pojazdów kolejowych w zakresie przedmiotu zamówienia, dla zadania nr 3;-1 szt. pojazdów kolejowych w zakresie przedmiotu zamówienia. dla zadania nr 4;-1 szt. pojazdów kolejowych w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca może polegać na doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnego doświadczenia na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunku wskazanego w punkcie 8.2.2. nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 9.2.8.3.2. w zakresie warunku określonego w punkcie 8.2.3. wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę: a)dysponowaniem osobami: spawacz certyfikowany w Transportowym Dozorze Technicznym, pracownik uprawniony do obsługi, naprawy i konserwacji urządzeń dźwignicowych, pracownik uprawniony do cięcia tlenowego, operator uprawniony do defektoskopowego badania osi i zestawów kołowych, pracownik uprawniony do obsługi drezyn i wózków motorowych (prawo kierowania).b)dostępności do niżej wymienionych narzędzi i urządzeń technicznych w celu realizacji zamówienia ( co najmniej po 1 jednostce): stanowisko demontażu zespołów i części z pojazdu kolejowego, stanowisko naprawy podwozia, stanowisko naprawy nadwozia, stanowisko pomiaru geometrii ramy pojazdu kolejowego, stanowisko do smarowania, badań i pomiarów strzałki ugięcia resorów piórowych i sprężyn śrubowych, stanowisko kwalifikacji, w tym badań defektoskopowych, stanowisko kwalifikacji łożysk i maźnic, stanowisko pomiaru rezystancji, prasa do łożysk, myjnia do łożysk, stanowisko do sprawdzania pojazdów kolejowych pod obciążeniem po naprawie, stanowisko weryfikacji i kwalifikacji zbiorników sprężonego powietrza i prób ciśnieniowych, stanowisko naprawy części mechanicznych układu hamulcowego, śrutownia, stanowisko do malowania, stanowisko do badania nacisku jednostkowego koła na szynę. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunku wskazanego w punkcie 8.2.3. nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 9.3. 8.3.3. w zakresie warunku określonego w punkcie 8.2.4. wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - w wysokości nie mniejszej niż: ZADANIE I - 600 000,00 PLN; ZADANIE II - 200 000,000 PLN; ZADANIE III - 70 000,00 PLN; ZADANIE IV - 200 000,00 PLN;b)posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000,00 PLN. Jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyrażonych w walutach innych niż PLN, należy przyjąć średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zdolnością finansową do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zdolności finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunku wskazanego w punkcie 8.2.4. nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 9.4.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia:1 )wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług, o których mowa w punkcie 8.3.1., z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ). Dowodami, są: -poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze (np. likwidacja osoby prawnej, wykreślenie osoby fizycznej z CEIDG) Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na doświadczeniu innych podmiotów, to zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych określonych odnośnie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)informację o osobach wskazanych na stanowiska: spawacz certyfikowany w Transportowym Dozorze Technicznym, pracownik uprawniony do obsługi, naprawy i konserwacji urządzeń dźwignicowych, pracownik uprawniony do cięcia tlenowego, operator uprawniony do defektoskopowego badania osi i zestawów kołowych, pracownik uprawniony do obsługi drezyn i wózków motorowych (prawo kierowania), które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z danymi na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ);b)oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wskazane na stanowiska, o których mowa w pkt a). c)jeżeli Wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, to zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,d)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.e)jeżeli Wykonawca będzie polegał na potencjale technicznym innych podmiotów, to zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji sprzętu i urządzeń na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych określonych odnośnie sytuacji ekonomicznej i finansowej: a)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b)opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia, z którego będzie wynikać potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż 1 000 000,00 PLN; c)jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów, to zobowiązany jest przedstawić: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym podmiot posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, dotyczącą podmiotu oddającego zasoby finansowe do dyspozycji Wykonawcy. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Do Wykonawcy należy obowiązek wykazania Zamawiającemu przyczyny niemożności złożenia żądanego dokumentu oraz, że niemożność ta ma charakter uzasadniony.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja i jej warunki - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.uzp.gov.pl
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://zamowienia.plk-sa.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. Zakład Linii Kolejowych w Szczecinie ul. Korzeniowskiego 1, 70-211 Szczecin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2015 godzina 09:30, miejsce: PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. Zakład Linii Kolejowych w Szczecinie ul. Korzeniowskiego 1, 70-211 Szczecin pok. 250..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa pojazdów szynowych ISE Koszalin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wykonanie usług związanych z czynnościami naprawy rewizyjnej P4 i naprawy głównej P5 pojazdów kolejowych: 1) przyczepa wózka motorowego typu PWM-10nr fabr 1890- P5 2) przyczepa wózka motorowego PWM-10 nr fabr 1182- P5 3) przyczepa wózka motorowego typu PWM-10 nr fabr 144- P5 4) przyczepa wózka motorowego PWM-10 nr fabr 1573-P5 5) przyczepa wózka motorowego PWM-10 nr fabr 1902-P5 6) przyczepa wózka motorowego PWM-10 nr fabr PLK 418 - P5 7) przyczepa wózka motorowego PWM-10 nr fabr 84- P5 8) wózek motorowy typu DS-10-02 nr fabr 213 - P5 9) wózek motorowy typu DS-Ż-02/-3 nr fabr 265-P5 10) wózek motorowy typu WM-15Ak nr fabr 208- P5 11) wózek motorowy typu WŻA-10L nr fabr 837- P5 12) wózek motorowy typu WMB-10 nr fabr 153-P4 13) przyczepa wózka motorowego PWM-10 nr fabr 997-P5 14) przyczepa wózka motorowego PWM-15 nr fabr 50- P5 15) wózek motorowy typu DS-10-03 nr fabr 253- P5 16) wózek motorowy typu DS-Ż-02/03 nr fabr 264-P5 17) wózek motorowy typu DS-Ż-04 nr fabr 011-P5 18) przyczepa wózka motorowego PWM-10 nr fabr 1143- P5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja i jej warunki - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa pojazdów szynowych ISE Szczecin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wykonanie usług związanych z czynnościami naprawy rewizyjnej P4 i naprawy głównej P5 pojazdów kolejowych 1) przyczepa wózka motorowego PWM-15 nr fabr 309-P5 2) przyczepa wózka motorowego PWM-15 nr fabr 526- P4 3) wózek motorowy typu WM-15Ak nr fabr 145- P4 4) wózek motorowy typu WM-15Ak nr fabr 511-P4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja i jej warunki - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa pojazdów szynowych ISE Świnoujście.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia est wykonanie usługi w zakresie wykonanie usług związanych z czynnościami naprawy rewizyjnej P4 i naprawy głównej P5 pojazdów kolejowych 1)wózek motorowy typu WM-15A nr fabr 100-P4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa pojazdów szynowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wykonanie usług związanych z czynnościami naprawy rewizyjnej P4 i naprawy głównej P5 pojazdów kolejowych: 1) koparka dwudrogowa Atlas AB 1604 KZW- P4 2) lemieszowy pług odśnieżny typu LPO 411S nr fabr 102- P5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja i jej warunki - 5
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.