Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-07
Tarnów: CAŁODZIENNE WYŻYWIENIE DLA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO
Numer ogłoszenia: 76664 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kwiatkowskiego 15, 33-101 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 68 80 511, faks 14 68 80 511.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://portal.mcm.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Mościckie Centrum Medyczne Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CAŁODZIENNE WYŻYWIENIE DLA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków w ramach całodziennego wyżywienia dla około 48 pacjentów Zakładu Opiekuńczo Leczniczego Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Tarnowie oraz odbiór pozostałości - resztek jedzenia. 1. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia usługi żywienia zbiorowego w ochronie zdrowia z zachowaniem zasad dobrej praktyki higienicznej oraz zasad dobrej praktyki produkcyjnej oraz stosować wdrożone zasady systemu HACCP, 2. Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji zamówienia zapewnić jakość wyżywienia zgodną z zaleceniami dotyczącymi norm oraz składników pokarmowych i produktów spożywczych przypisanym placówkom służby zdrowia z uwzględnieniem stosowanych diet, technologii przygotowywania posiłków, wydanymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie, szczególnie w zakresie wartości odżywczych, urozmaicenia, objętości i gramatury potraw. 3. Produkcja i dystrybucja posiłków winna gwarantować bezpieczeństwo sanitarne i epidemiologiczne. 4. Pod pojęciem posiłku należy rozumieć zestaw potraw wchodzących w skład śniadania, obiadu, kolacji o określonej wielkości porcji, przygotowywany zgodnie z zasadami wskazanej diety. Ponadto posiłek powinien spełniać określone w zamówieniu szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące konsystencji np. posiłek rozdrobniony, zmiksowany itd. Wariant I (uzgadniany dla konkretnych pacjentów) - śniadanie, obiad, kolacja Wariant II (dostępny w danym dniu) - śniadanie, obiad abonamentowy, kolacja 1. Oferowane artykuły spożywcze muszą posiadać aktualne terminy ważności. 2. Pełny zakres diet zgodny z normami żywieniowymi. 3. Ilość zamawianych posiłków (wariantu I i II) będzie ustalana z jednodniowym wyprzedzeniem w zależności od obłożenia oddziału. 4. Odbiór posiłków ustala się na: - śniadanie - godzina 8.00 - obiad i kolację - godzina 13.00 5. Dowóz posiłków odbywać się będzie odpowiednio dostosowanym środkiem transportu Wykonawcy. Dieta: 1. Podstawowa 2. Lekkostrawna 3. Cukrzycowa 4. Płynna- miksowana + dodatki białkowe Zalecane normy kalorii i składników pokarmowych obliczone na osobodzień: Nazwa składnika / Zalecane ilości Kalorie ok. 2200 - 2400 Węglowodany ok. 300 g Białko ogółem ok. 70 g w tym białko zwierzęce ok. 20-30 g Tłuszcz ok. 70 g Białko powinno pokrywać od 13-16% całodobowego zapotrzebowania kalorycznego, tłuszcze nie więcej niż 30% całodobowego zapotrzebowania kalorycznego, natomiast reszta kalorii powinna zostać pokryta przez węglowodany. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz do przygotowywania ich zgodnie z prawnymi regulacjami o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia, przy równoczesnym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów przez urozmaicenia, sezonowość, święta. Całodobowe wyżywienie powinno składać się z trzech posiłków: śniadanie, obiad, kolacja..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.11.00 - Usługi rozwożenia posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty 1. Załącznik Nr1-Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Załącznik Nr2-Oświadczenie. 3. Pełnomocnictwo,jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 4. Zaparafowany przez osoby upoważnione wzór umowy. 5. Opinia sanitarna o przestrzeganiu systemu HACCP. 6. Dokument potwierdzający,że obiekt odpowiada wymogom sanitarnym do prowadzenia działalności. 7. Dokument potwierdzający, że środek transportu odpowiada wymogom sanitarno-technicznym. 8. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w ustawie z dnia 8 stycznia 2010 roku o zmianie ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz niektórych innych ustaw Dz.U.2010 Nr21 poz.105. 9. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2pkt5 (Ustawy Prawo zamówień publicznych), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający informuje o możliwości dokonania zmian w zawartej umowie: - zmiany mogą dotyczyć: zmiany terminu wykonania zamówienia oraz innych zmian nie powodujących zmian zawartej umowy co do treści złożonej oferty. Oferty będą oceniane według poniższego kryterium - cena oferty 100 procent Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru: C=Cmin/Cx*100 C-liczba punktów za kryterium (cena) C min-najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert Cx-cena oferty badanej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.mcm.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://portal.mcm.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Mościckie Centrum Medyczne Sp. z o.o..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi polegającą na budowie oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Krzyskiej w rejonie przystanku autobusowego "Krzyska - Cmentarz I"
- Dostawa i montaż systemu nagłośnienia w ramach zadania pn. Przebudowa Stadionu Miejskiego w Tarnowie
- Dostosowanie bazy danych Ewidencji Gruntów i Budynków (EGiB) w związku z realizacją projektu "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tarnowskiego"
- "Rozbudowa drogi powiatowej ul. Krakowskiej wraz z budową mostu na rzece Biała (stary most) w ciągu ul. Krakowskiej" w ramach zadania "Projekty na budowę i rozbudowę mostów w Tarnowie" - dokumentacja
- Przegląd instalacji i urządzeń przeciwpożarowych w budynkach Akademii Tarnowskiej
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli -przestrzegania przepisów ochrony środowiska -drugie postępowanie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkoleń oraz konkursów kulinarnych dla Kół Gospodyń Wiejskich z województwa łódzkiego podczas VI Krajowych Dni Pola w Bratoszewicach.
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
- Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu pn. "Zielony Parasol"
- "Świadczenie usługi wyżywienia uczestników projektu uczestniczących w 3-dniowych zjazdach nad jeziorem Garczyn w roku 2025 "
- Świadczenie usługi cateringowej dotyczącej posiłków dla obsługi dwóch festiwali organizowanych przez Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.