Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Ogłoszenie nr 766653-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości, oraz utrzymanie infrastruktury drogowej na terenie gminy Nieporęt.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 022 7670416, 7670442
faks: 227 670 441
e-mail: inwestycje@nieporet.pl
www: www.nieporet.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.nieporet.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.nieporet.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://nieporet.ezamawiajacy.pl
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZF.271.34.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości oraz utrzymanie infrastruktury drogowej na terenie gm. Nieporęt w związku z wykonywaniem przez Gminę obowiązków zarządcy dróg gminnych zapewniających odpowiednie bezpieczeństwo dla wszystkich uczestników ruchu drogowego”, obejmujących m.in.:
1.1 Utrzymanie czystości i porządku:
1) sprzątanie (zbieranie śmieci) z przystanków komunikacji lokalnej, także wokół wiat przystankowych (powierzchnia do sprzątania ok. 60 m2), ilość przystanków: 104, wiat : 90, w tym:
a) zbieranie i pozbywanie się błota, śniegu, lodu, śmieci, piasku oraz piasku z solą pozostałego po przeprowadzonych zimowych akcjach odśnieżania (zwalczania gołoledzi) z przystanków i chodników przy przystankach - każdego dnia (w sezonie zimowym po każdorazowym wystąpieniu opadów śniegu wszystkie perony przystankowe należy odśnieżyć i posypać mieszanką piaskowo-solną. Po wystąpieniu opadu śniegu w godzinach nocnych, przystanki, perony oraz chodniki przy przystankach należy odśnieżyć i posypać do godz. 6:00),
b) mycie szyb wiat przystankowych, daszków i siedzisk na przystankach oraz mycie tzw. „witaczy” (2 szt.) dowolną technologią jeden raz w miesiącu,
c) usuwanie plakatów, ogłoszeń, napisów umieszczanych na wiatach i słupkach przystankowych, słupach oświetlenia drogowego ( ilość słupów około 2600szt. – codziennie,
d) wykaszanie trawy wokół przystanków i wiat przystankowych – minimum raz w miesiącu.
2) odśnieżanie przejść dla pieszych oraz kładki dla pieszych nad Kanałem Żerańskim po każdorazowym opadzie śniegu. Po wystąpieniu opadu śniegu w godzinach nocnych, kładkę dla pieszych należy odśnieżyć i posypać do godz. 6:00),
1.1) zamiatanie :
- chodników dla pieszych (około 35 km) – na zlecenie Zamawiającego ale nie mniej raz na kwartał,
- kładki dla pieszych nad Kanałem Żerańskim – na każdorazowe zlecenie Zamawiającego ale nie mniej niż jeden raz w tygodniu.
3) mechaniczne zamiatanie ścieżek rowerowych i chodników zlokalizowanych bezpośrednio przy ścieżce rowerowej na terenie gm. Nieporęt ( około 15 km) – jeden raz w tygodniu,
4) zbieranie i pozbywanie się zanieczyszczeń (sprzątanie śmieci) z pasów drogowych (niezależnie od ich szerokości) około 50 km – raz w miesiącu
5) sprzątanie dwa razy w tygodniu (zbieranie śmieci) z:
a) chodników zlokalizowanych na terenie gminy, około 35 km - na całej ich szerokości,
b) ścieżek rowerowych oraz terenów wokół ścieżek rowerowych (około 15 km).
6) opróżnianie gminnych koszy na śmieci zlokalizowanych na terenach publicznych Gminy Nieporęt ok. 120 szt. :
- trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa i piątek) w sezonie jesienno-zimowym (od października do końca marca),
- codziennie w okresie wiosenno-letnim (od kwietnia do końca września).
7) utrzymanie w należytym stanie estetycznym gminnych tablic ogłoszeniowych tj. usuwanie nieaktualnych ogłoszeń oraz mycie wszystkich tablic raz w miesiącu,
8) pryskanie środkiem chwastobójczym chodników zlokalizowanych na terenie gminy – na zlecenie Zamawiającego ale nie mniej niż dwa razy w roku (środek chwastobójczy zapewnia Wykonawca).
1.2. Utrzymanie infrastruktury drogowej:
1) wszelkie prace związane z oznakowaniem pionowym i poziomym na drogach będących w zarządzie gminy - na każdorazowe zlecenie Zamawiającego:
a) demontaż i montaż oznakowania drogowego pionowego i malowanie oznakowania poziomego - na każdorazowe zlecenie Zamawiającego,
b) pionowanie, ustawianie pochylonych i przekręconych znaków drogowych – każdego dnia w przypadku stwierdzenia uszkodzenia oznakowania drogowego na drogach gminnych,
c) zabezpieczanie znaków drogowych oraz elementów bezpieczeństwa ruchu uszkodzonych podczas kolizji drogowych - na każdorazowe zlecenie Zamawiającego,
d) wygradzanie oznakowaniem drogowym uszkodzeń w nawierzchniach dróg i chodnikach, zagrażających bezpieczeństwu pojazdów i pieszych - na każdorazowe zlecenie Zamawiającego,
2) czyszczenie przepustów zlokalizowanych pod drogami i chodnikami gminnymi podlegające na bieżącej konserwacji, w szczególności czyszczenie przepustów pod drogami i odwodnień zlokalizowanych w ciągu dróg gminnych - raz w miesiącu.
3) inne nieprzewidziane roboty w zakresie drogownictwa związane z inżynierią ruchu według zleceń Zamawiającego.
4) pojedyncze naprawy nawierzchni asfaltowych gotową masą asfaltową na zimno oraz naprawy nawierzchni chodników z kostki betonowej,
1.3 Powierzchnie i długości oraz ilości koszy oraz wiat przystankowych i przystanków podane w
opisie są wartościami orientacyjnymi, podanymi w celu oszacowania wartości zamówienia.
W ciągu trwania zamówienia podane ilości mogą ulec zmianie ale nie więcej niż do 10% podanych wartości.
1.4 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich niezbędnych materiałów i narzędzi celem należytego wykonania niniejszego zamówienia.
1.5 Opłaty za wywóz i zagospodarowanie odpadów ponosi Wykonawca.
1.5 Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, powstałych w związku z realizacją usługi utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nieporęt w okresie obowiązywania umowy.
1.6 Wykonawca zobowiązany jest postępować z odpadami zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, a w szczególności:
- ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,
- ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
- ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nieporęt uchwalonym uchwałą Nr XXV/49/2020 Rady Gminy Nieporęt z dnia 14 maja 2020 r, a w przypadku zmiany stanu prawnego w powyższym zakresie prowadzić działalność zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia,
3. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1320 t. j. ze zm.).
4. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Dane osobowe pracowników będą anonimizowane.
5. Wymogi o których mowa w ust. 3-5 dotyczą również podwykonawców.
6. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 3-6 będą anonimizowane.
II.5) Główny kod CPV: 90.61.10.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) posiadać doświadczenie, polegające na wykonaniu lub wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na utrzymaniu porządku i czystości wraz z utrzymaniem infrastruktury drogowej, lub zamówienie związane z podobnymi usługami o wartości min. 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł), która była wykonywana w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy.
2) posiadać następujący potencjał techniczny, oraz osoby zdolne do realizacji zamówienia:
a) brygada składająca się z min. czterech pracowników;
b) samochód dostawczy ze skrzynią ładunkową o ładowności min. 900 kg;
c) minimum jedną zamiatarkę mechaniczną przystosowaną do zamiatania chodników i ścieżek rowerowych;
d) jedną piłę spalinową;
e) co najmniej dwie kosy spalinowe.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ;
2) wykaz potencjału technicznego Wykonawcy w celu realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ;
3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zgodnie z art. 24aa ustawy, Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert, określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, wezwany zostanie do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym jednak niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ;
2) wykaz potencjału technicznego Wykonawcy w celu realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ;
3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
b) informacje dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia,
c) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest czynnym podatnikiem podatku vat,
d) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest małym, średnim lub dużym przedsiębiorcą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp):
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Wskazane jest dołączenie kopii przelewu do oferty przetargowej.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert.
5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym:
1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich,
2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie.
6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Czas przystąpienia do awaryjnego zabezpieczenia oznakowaniem drogowym uszkodzeń w drogach i chodnikach na terenie gminy Nieporęt: | 40,00 |
Cena ryczałtowa za miesięczne świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości oraz utrzymania infrastruktury drogowej na terenie gm. Nieporęt: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Warunki umowy muszą być akceptowane przez Wykonawcę poprzez podpisanie oświadczenia zawartego w formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.
Przesłanki zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI NIEPORĘT
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni sportowej Aquapark "Fala" w Stanisławowie Pierwszym gm. Nieporęt.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Nieporęt
- Świadczenie kompleksowej obsługi ratowniczej nad osobami korzystającymi z pływalni sportowej Aquapark "Fala" w Stanisławowie Pierwszym gm. Nieporęt.
- Ochrona osób i mienia Kompleksu Rekreacyjno-Wypoczynkowego Nieporęt-Pilawa.
więcej: przetargi NIEPORĘT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości dróg (ulic) powiatowych na terenie powiatu brzeskiego z podziałem na części.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Stara Kamienica w sezonie 2024/2025.
- Prace porządkowo-czystościowe w budynku i na posesji Sądu Rejonowego w Sokółce ul. Piłsudskiego 7 oraz przy ul. Pocztowej 3 w Sokółce 12 m-cy
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalwaria Zebrzydowska oraz czystości na przystankach autobusowych na terenie miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska
- Usługi konserwacji, utrzymanie porządku i czystości świadczone w obiektach i na terenach będących własnością Gminy Wodynie. Zadanie I, Zadanie II, Zadanie III
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.