To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-19
Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości, oraz utrzymanie infrastruktury drogowej na terenie gminy Nieporęt.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 766653-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 022 7670416, 7670442
faks: 227 670 441
e-mail: inwestycje@nieporet.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości, oraz utrzymanie infrastruktury drogowej na terenie gminy Nieporęt.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZF.271.34.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości oraz utrzymanie infrastruktury drogowej na terenie gm. Nieporęt w związku z wykonywaniem przez Gminę obowiązków zarządcy dróg gminnych zapewniających odpowiednie bezpieczeństwo dla wszystkich uczestników ruchu drogowego”, obejmujących m.in.:
2.1 Utrzymanie czystości i porządku:
1) sprzątanie (zbieranie śmieci) z przystanków komunikacji lokalnej, także wokół wiat przystankowych (powierzchnia do sprzątania ok. 60 m2), ilość przystanków: 104, wiat : 90, w tym:
a) zbieranie i pozbywanie się błota, śniegu, lodu, śmieci, piasku oraz piasku z solą pozostałego po przeprowadzonych zimowych akcjach odśnieżania (zwalczania gołoledzi) z przystanków i chodników przy przystankach - każdego dnia (w sezonie zimowym po każdorazowym wystąpieniu opadów śniegu wszystkie perony przystankowe należy odśnieżyć i posypać mieszanką piaskowo-solną. Po wystąpieniu opadu śniegu w godzinach nocnych, przystanki, perony oraz chodniki przy przystankach należy odśnieżyć i posypać do godz. 6:00),
b) mycie szyb wiat przystankowych, daszków i siedzisk na przystankach oraz mycie tzw. „witaczy” (2 szt.) dowolną technologią jeden raz w miesiącu,
c) usuwanie plakatów, ogłoszeń, napisów umieszczanych na wiatach i słupkach przystankowych, słupach oświetlenia drogowego ( ilość słupów około 2600szt. – codziennie,
d) wykaszanie trawy wokół przystanków i wiat przystankowych – minimum raz w miesiącu.
2) odśnieżanie przejść dla pieszych oraz kładki dla pieszych nad Kanałem Żerańskim po każdorazowym opadzie śniegu. Po wystąpieniu opadu śniegu w godzinach nocnych, kładkę dla pieszych należy odśnieżyć i posypać do godz. 6:00),
2.1) zamiatanie :
- chodników dla pieszych (około 35 km) – na zlecenie Zamawiającego ale nie mniej raz na kwartał,
- kładki dla pieszych nad Kanałem Żerańskim – na każdorazowe zlecenie Zamawiającego ale nie mniej niż jeden raz w tygodniu.
3) mechaniczne zamiatanie ścieżek rowerowych i chodników zlokalizowanych bezpośrednio przy ścieżce rowerowej na terenie gm. Nieporęt ( około 15 km) – jeden raz w tygodniu,
4) zbieranie i pozbywanie się zanieczyszczeń (sprzątanie śmieci) z pasów drogowych (niezależnie od ich szerokości) około 50 km – raz w miesiącu
5) sprzątanie dwa razy w tygodniu (zbieranie śmieci) z:
a) chodników zlokalizowanych na terenie gminy, około 35 km - na całej ich szerokości,
b) ścieżek rowerowych oraz terenów wokół ścieżek rowerowych (około 15 km).
6) opróżnianie gminnych koszy na śmieci zlokalizowanych na terenach publicznych Gminy Nieporęt ok. 120 szt. :
- trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa i piątek) w sezonie jesienno-zimowym (od października do końca marca),
- codziennie w okresie wiosenno-letnim (od kwietnia do końca września).
7) utrzymanie w należytym stanie estetycznym gminnych tablic ogłoszeniowych tj. usuwanie nieaktualnych ogłoszeń oraz mycie wszystkich tablic raz w miesiącu,
8) pryskanie środkiem chwastobójczym chodników zlokalizowanych na terenie gminy – na zlecenie Zamawiającego ale nie mniej niż dwa razy w roku (środek chwastobójczy zapewnia Wykonawca).
2.2. Utrzymanie infrastruktury drogowej:
1) wszelkie prace związane z oznakowaniem pionowym i poziomym na drogach będących w zarządzie gminy - na każdorazowe zlecenie Zamawiającego:
a) demontaż i montaż oznakowania drogowego pionowego i malowanie oznakowania poziomego - na każdorazowe zlecenie Zamawiającego,
b) pionowanie, ustawianie pochylonych i przekręconych znaków drogowych – każdego dnia w przypadku stwierdzenia uszkodzenia oznakowania drogowego na drogach gminnych,
c) zabezpieczanie znaków drogowych oraz elementów bezpieczeństwa ruchu uszkodzonych podczas kolizji drogowych - na każdorazowe zlecenie Zamawiającego,
d) wygradzanie oznakowaniem drogowym uszkodzeń w nawierzchniach dróg i chodnikach, zagrażających bezpieczeństwu pojazdów i pieszych - na każdorazowe zlecenie Zamawiającego,
2) czyszczenie przepustów zlokalizowanych pod drogami i chodnikami gminnymi podlegające na bieżącej konserwacji, w szczególności czyszczenie przepustów pod drogami i odwodnień zlokalizowanych w ciągu dróg gminnych - raz w miesiącu.
3) inne nieprzewidziane roboty w zakresie drogownictwa związane z inżynierią ruchu według zleceń Zamawiającego.
4) pojedyncze naprawy nawierzchni asfaltowych gotową masą asfaltową na zimno oraz naprawy nawierzchni chodników z kostki betonowej,
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.61.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 349333.33 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZUK - OGRODy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Główna 17, Stasi Las
Kod pocztowy: 05-140
Miejscowość: Serock
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 377280.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 377280.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI NIEPORĘT
więcej: przetargi NIEPORĘT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
- Utrzymanie pasów drogowych oraz terenów zielonych stanowiących własność Gminy Tczew w roku 2025
- Utrzymanie dróg i terenów publicznych oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Fromborka w 2025 roku
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Lubawka w sezonie 2024/2025".
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2025 roku
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.