To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-28
Ogłoszenie nr 76733 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Kraków: Dostawa technicznych środków materiałowych do zabezpieczenia procesu napraw i modernizacji.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 6576-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 7639-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Regionalna Baza Logistyczna, krajowy numer identyfikacyjny
12139041500000, ul.
ul. Montelupich
3,
30-901
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
261 137 554, faks
261 137 553, e-mail
3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zamowienia3rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa technicznych środków materiałowych do zabezpieczenia procesu napraw i modernizacji.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):17/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 - Trójniki, nyple; Zadanie nr 2 - Opaski; Zadanie nr 3 - Oringi; Zadanie nr 4 - Węże; Zadanie nr 5 - Rury stalowe; Zadanie nr 6 - Pasty i proszki czyszczące; Zadanie nr 7 - Nagrzewnice; Zadanie nr 8 - Pompy; Zadanie nr 9 - Uszczelki; Zadanie nr 10 - Listwy, końcówki, nasadki; Zadanie nr 11 - Nakrętki, zawory, sprężyny; Zadanie nr 12 - Grafit; Zadanie nr 13 - Pompy hamulcowe; Zadanie nr 14 - Uchwyty; Zadanie nr 15 - Sklejka; Zadanie nr 16 - Blacha stalowa; Zadanie nr 17 - Pompy hamulcowe; Zadanie nr 18 - Szczotki druciane; Zadanie nr 19 - Klucze; Zadanie nr 20 - Pręty stalowe kwasoodporne; Zadanie nr 21 - Skrzynki sterownicze; Zadanie nr 22 - Filtry skośne; Zadanie nr 23 - Czujniki poziomu wody; Zadanie nr 24 - Termometry; Zadanie nr 25 - Zmywaki kuchenne; Zadanie nr 26 - Zawory, elektrozawory; Zadanie nr 27 - Węże do wody; Zadanie nr 28 - Zestaw kominiarski; Zadanie nr 29 - Złącza przemysłowe; Zadanie nr 30 - Złącza, redukcje, gniazda, wtyki; Zadanie nr 31 - Włóknina ścierna; Zadanie nr 32 - Uszczelki; Zadanie nr 33 - Nakrętki, blachowkręty, płaskowniki, blachy, śruby, podkładki, nity;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
38810000-6
Dodatkowe kody CPV:
44531700-8,
34942232-5,
44164310-5,
44140000-3,
39813000-4,
39715200-9,
42122000-0,
34312500-2,
44163241-1,
42131000-6,
39800000-0,
44514000-6,
44191100-6,
39224200-0,
44522200-7,
42514300-5,
35125100-7,
38412000-6,
39224320-7,
42131000-6,
44164310-3,
31343000-2,
31224100-3,
14810000-2,
34312500-2,
44140000-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 26 | NAZWA: Zawory, elektrozawory; |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16780.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 24437,03 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Wykonywanie remontu wraz z montażem klimatyzacji w apartamencie ŁK 3 w Ośrodku AGH w Łukęcinie ul. Leśna 3 - DE.dzp.272-88/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.