Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-18
Ogłoszenie nr 768496-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
"Wykonanie analizy geomechanicznej rejonu centralnego między szybami Kinga - Regis w Kopalni Soli "Wieliczka""
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 12 278 71 11, 12 278 71 36,
faks: 122 787 110
e-mail: maciej.trabka@kopalnia.pl,
www: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: KSW/2020/TRG/104
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie analizy geomechanicznej rejonu centralnego między szybami Kinga – Regis w podziemnej części Kopalni Soli „Wieliczka” zwanej dalej „Analizą geomechaniczną”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
1) ustalenia założeń do opracowania optymalnego numerycznego modelu geomechanicznego dla rejonu kopalni między szybami Kinga i Regis, w tym:
a) inwentaryzacji wyrobisk objętych Analizą geomechaniczną,
b) hierarchizacji wyrobisk ze względu na stan i wartość historyczno – zabytkową,
c) dokonania wstępnej oceny techniczno – ekonomicznych możliwości zabezpieczenia wyrobisk,
2) opracowania numerycznego modelu geomechanicznego umożliwiającego przeprowadzenie Analizy geomechanicznej, w tym:
a) opracowania geometrii modelu geomechanicznego uwzględniającego wyrobiska górnicze i ich rozmieszczenie (geometria, skaning),
b) odwzorowania w modelu geomechanicznym budowy geologicznej i parametrów geometrycznych wyrobisk oraz charakterystycznych istniejących obudów wyrobisk i stosowanych materiałów do podsadzania (geologia),
c) podania charakterystyki zastosowanej metodyki i algorytmów obliczeniowych,
3) wykonania numerycznej Analizy geomechanicznej z wykorzystaniem opracowanego numerycznego modelu geomechanicznego w celu określenia możliwości i warunków zachowania optymalnego zakresu zabytkowych wyrobisk Kopalni Soli „Wieliczka” w tym:
a) określenia kryteriów stateczności górotworu wynikających z charakteru rozkładu naprężeń w górotworze i zagrożeń solnych od czasu przyrostu odkształceń,
b) prognozy wpływu podsadzania na wyrobiska sąsiadujące i powierzchnię w perspektywie 25 i 50 lat,
c) aby zapewnić pierwotne oddziaływania wyrobisk oraz wpływ podsadzania należy przeanalizować trzy warianty obliczeniowe: pierwotny, aktualny i docelowy, uwzględniające różne stopnie likwidacji wyrobisk,
d) określenia pod względem parametrów geomechanicznych zakresu wyrobisk możliwych do zachowania w ramach modelu docelowego Kopalni Soli „Wieliczka”, z uwzględnieniem oceny możliwości realizacji docelowego technicznego kształtu Kopalni (określonego opracowaniem „Aktualizacja całkowitej likwidacji nie zabytkowej części zakładu górniczego „Wieliczka” w ramach likwidacji części Kopalni Soli „Wieliczka” oraz utrzymania, zabezpieczenia i ratowania zabytkowej części Kopalni Soli „Wieliczka”, wchodzących w skład Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. – na lata 2014-2020 i przedłużenie na lata 2021 – 2027” z listopada 2017 r. wraz z suplementem do opracowania),
e) określenia zakresu i kierunków oraz kolejności prac podsadzkowych zabezpieczających niezbędnych dla realizacji docelowego modelu zabytkowej Kopalni, w odniesieniu do wyrobisk:
- możliwych do zabezpieczenia i ich zachowania,
- koniecznych do szczelnej likwidacji w celu zwalczania zagrożenia wodnego wraz ze wskazaniem: kolejności i harmonogramu likwidacji wraz z podaniem parametrów wytrzymałościowych materiałów,
- koniecznych do likwidacji poprzez podsadzanie wraz ze wskazaniem rodzaju podsadzki, kolejności i harmonogramu podsadzania, optymalnych parametrów wytrzymałościowych stosowanych materiałów podsadzkowych.
2.2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania Analizy geomechanicznej w oparciu o:
1) analizę dokumentacji górniczej,
2) analizę dokumentacji mierniczej w stopniu niezbędnym do zamodelowania naprężeń i odkształceń,
3) analizę danych mierniczo - geologicznych w aspekcie możliwości modelowania deformacji i naprężeń,
4) analizę danych geologicznych w zakresie budowy geologicznej rejonu złoża objętego analizą,
5) analizę danych hydrogeologicznych w rejonie złoża objętego analizą,
6) analizę zgromadzonego dotychczas materiału badawczego w zakresie dostępnych analiz geomechanicznych,
7) analizę danych dotyczących własności fizyko - mechanicznych skał otaczających.
2.3. W celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelką posiadaną dokumentację górniczą, mierniczą oraz geologiczną zawierającą informacje mogące mieć wpływ na wyniki dokonywanej analizy, z zastrzeżeniem zachowania zasad poufności wynikających z umowy. Mając na celu ochronę poufnego charakteru informacji zawartych powyżej, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, działając na podstawie art. 37 ust. 6 w zw. z art. 8 ust. 2a ustawy, przedmiotowa dokumentacja nie zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego, a dostępna będzie jedynie do wglądu w siedzibie Zamawiającego w Dziale Mierniczo–Geologicznym oraz Dziale Robót Górniczych, w godz. od 7.00 do 13.00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Mapy górnicze zostaną udostępnione Wykonawcy w wersji cyfrowej w skali 1:1 000. Wykonawca we własnym zakresie dokona oceny i analizy udostępnionej dokumentacji oraz w razie potrzeby, wykona kserokopie lub skany na sprzęcie udostępnionym przez Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie wykona pomiary uzupełniające konieczne do prawidłowego wykonania modelu numerycznego wyrobisk.
Wszelkie informacje w powyższym zakresie udzielane będą na zasadach wskazanych w cz. IX SIWZ.
2.4. Analiza geomechaniczna oraz inne dokumenty zgłaszane do odbioru, zostaną sporządzone w formie:
1) pisemnego opracowania – 5 egzemplarze,
2) elektronicznej na nośniku CD w formie edytowalnej – 5 egzemplarze,
3) elektronicznej na nośniku CD w formacie PDF – 5 egzemplarze.
3. Zasady wykonywania przedmiotu zamówienia.
3.1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w następujących etapach:
1) Etap I – obejmujący prace, o których mowa w pkt 2.1. ppkt 1),
2) Etap II – obejmujący prace, o których mowa w pkt 2.1. ppkt 2),
3) Etap III – obejmujący prace, o których mowa w pkt 2.1. ppkt 3).
3.2. Do wykonania Etapu I Wykonawca przystąpi bezpośrednio po zawarciu umowy.
3.3. Do wykonania Etapu II Wykonawca przystąpi niezwłocznie po dokonaniu odbioru Etapu I.
3.4. Do wykonania etapu III Wykonawca przystąpi niezwłocznie po dokonania odbioru Etapu II.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 71.32.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 10
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w następujących terminach:
1) Etap I – do 3 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy,
2) Etap II – do 4 miesięcy, licząc od daty odbioru Etapu I,
3) Etap III – do 3 miesięcy licząc od daty odbioru Etapu II,
2. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu analizy geomechanicznej w podziemnych zabytkowych solnych wyrobiskach górniczych o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 złotych brutto,
b) udokumentowanie, że w skład zespołu realizującego przedmiot zamówienia wchodzić będzie co najmniej jeden samodzielny pracownik posiadający stopień naukowy co najmniej dr hab. z zakresu wpływów eksploatacji,
c) udokumentowanie, że w skład zespołu realizującego przedmiot zamówienia wchodzić będzie co najmniej jeden samodzielny pracownik posiadający stopień naukowy co najmniej dr hab. z zakresu mechaniki górotworu,
d) udokumentowanie, że w skład zespołu realizującego przedmiot zamówienia wchodzić będzie co najmniej jeden specjalista z zakresu geologii górniczej, przez co rozumie się osobę posiadającą uprawnienia geologa górniczego lub posiadającą tytuł naukowy co najmniej doktora nauk geologicznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - następujących dokumentów:
1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
2) wykazu wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu analizy geomechanicznej w podziemnych zabytkowych solnych wyrobiskach górniczych o wartości tej usługi nie mniejszej niż 350 000,00 złotych brutto, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej, w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane. Wykonawca jest w takim przypadku zobowiązany do wskazania, iż dokumenty znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W wykazie należy wskazać, że:
a) w skład zespołu realizującego przedmiot zamówienia wchodzić będzie co najmniej jeden samodzielny pracownik posiadający stopień naukowy co najmniej dr hab. z zakresu wpływów eksploatacji,
b) w skład zespołu realizującego przedmiot zamówienia wchodzić będzie co najmniej jeden samodzielny pracownik posiadający stopień naukowy co najmniej dr hab. z zakresu mechaniki górotworu,
c) w skład zespołu realizującego przedmiot zamówienia wchodzić będzie co najmniej jeden specjalista z zakresu geologii górniczej, przez co rozumie się osobę posiadającą uprawnienia geologa górniczego lub posiadającą tytuł naukowy co najmniej doktora nauk geologicznych.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w formie oryginałów, podpisanych przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. 2) w przypadku innych dokumentów – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. W przypadku oferty składanej elektronicznie dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanych powyżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Wadium w wysokości: 10 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna
Konto: 75124047481111000048778501
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2020/TRG/104.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.
3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
5. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego lub powstałych w wyniku działania siły wyższej. W takim przypadku dopuszcza się przedłużenie terminów wykonania umowy wskazanych w § 7 ust. 1 umowy.
2. Oprócz okoliczności wskazanych w pkt 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w pkt 1 – 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy.
4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1–2 każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
5. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Posiadana przez Zamawiającego dokumentacja górnicza, miernicza oraz geologiczna zawierająca informacje mogące mieć wpływ na wyniki dokonywanej analizy stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa i nie zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego, a dostępna będzie jedynie do wglądu w siedzibie zamawiającego w Dziale Mierniczo – Geologicznym oraz dziale Robót Górniczych, w godz. od 7.00 do 13.00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wszelkie informacje w powyższym zakresie udzielane będą na zasadach wskazanych w cz. IX SIWZ, zamieszczonej na platformie Zamawiającego dostępnej pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym: Mając na celu ochronę poufnego charakteru informacji zawartych w dokumentacji górniczej, mierniczej oraz geologicznej, o której mowa powyżej, stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa, działając na podstawie art. 37 ust. 6 w zw. z art. 8 ust. 2a ustawy Pzp, przedmiotowa dokumentacja nie zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego, a dostępne będą jedynie do wglądu w siedzibie Zamawiającego w Dziale Mierniczo – Geologicznym oraz dziale Robót Górniczych, w godz. od 7.00 do 13.00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 11:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2024r."
- "Dostawa środków czystości: część 7 - środki BHP (pasta BHP, mydło ,środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia)"
- Dostawa artykułów spożywczych
- "Dostawa środków czystości - worki foliowe, worki do odkurzaczy - część 5"
- "Modernizacja instalacji elektrycznych w komorze Pieskowa Skała na poz. II w Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych: część 4 - koszule flanelowe"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami 3
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych z podziałem na trzy części oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji proj.-koszt. dla zadań pn.:"1) Rozbudowa ulicy Ciechomickiej" 2) "Rozbudowa/budowa ulicy Pedagogicznej, Nauczycielskiej, Edukacyjnej, Wakacyjnej, Semestralnej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: przebudowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w Krotoszynie: ul. Ofiar Katynia, ul. Lelewela, ul. Kilińskiego, (...)
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany urządzeń dylatacyjnych na moście nad rzeką Burzanką w ciągu drogi S22 w msc. Czechowo km 390+501
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.