eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Wykonanie analizy geomechanicznej rejonu centralnego między szybami Kinga - Regis w Kopalni Soli "Wieliczka""

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-18



Ogłoszenie nr 768496-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna:

"Wykonanie analizy geomechanicznej rejonu centralnego między szybami Kinga - Regis w Kopalni Soli "Wieliczka""

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 00004168300000, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 12 278 71 11, 12 278 71 36,
faks: 122 787 110
e-mail: maciej.trabka@kopalnia.pl,
www: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Spółka Akcyjna - Górnictwo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Wykonanie analizy geomechanicznej rejonu centralnego między szybami Kinga - Regis w Kopalni Soli "Wieliczka""

Numer referencyjny: KSW/2020/TRG/104

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie analizy geomechanicznej rejonu centralnego między szybami Kinga – Regis w podziemnej części Kopalni Soli „Wieliczka” zwanej dalej „Analizą geomechaniczną”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
1) ustalenia założeń do opracowania optymalnego numerycznego modelu geomechanicznego dla rejonu kopalni między szybami Kinga i Regis, w tym:
a) inwentaryzacji wyrobisk objętych Analizą geomechaniczną,
b) hierarchizacji wyrobisk ze względu na stan i wartość historyczno – zabytkową,
c) dokonania wstępnej oceny techniczno – ekonomicznych możliwości zabezpieczenia wyrobisk,
2) opracowania numerycznego modelu geomechanicznego umożliwiającego przeprowadzenie Analizy geomechanicznej, w tym:
a) opracowania geometrii modelu geomechanicznego uwzględniającego wyrobiska górnicze i ich rozmieszczenie (geometria, skaning),
b) odwzorowania w modelu geomechanicznym budowy geologicznej i parametrów geometrycznych wyrobisk oraz charakterystycznych istniejących obudów wyrobisk i stosowanych materiałów do podsadzania (geologia),
c) podania charakterystyki zastosowanej metodyki i algorytmów obliczeniowych,
3) wykonania numerycznej Analizy geomechanicznej z wykorzystaniem opracowanego numerycznego modelu geomechanicznego w celu określenia możliwości i warunków zachowania optymalnego zakresu zabytkowych wyrobisk Kopalni Soli „Wieliczka” w tym:
a) określenia kryteriów stateczności górotworu wynikających z charakteru rozkładu naprężeń w górotworze i zagrożeń solnych od czasu przyrostu odkształceń,
b) prognozy wpływu podsadzania na wyrobiska sąsiadujące i powierzchnię w perspektywie 25 i 50 lat,
c) aby zapewnić pierwotne oddziaływania wyrobisk oraz wpływ podsadzania należy przeanalizować trzy warianty obliczeniowe: pierwotny, aktualny i docelowy, uwzględniające różne stopnie likwidacji wyrobisk,
d) określenia pod względem parametrów geomechanicznych zakresu wyrobisk możliwych do zachowania w ramach modelu docelowego Kopalni Soli „Wieliczka”, z uwzględnieniem oceny możliwości realizacji docelowego technicznego kształtu Kopalni (określonego opracowaniem „Aktualizacja całkowitej likwidacji nie zabytkowej części zakładu górniczego „Wieliczka” w ramach likwidacji części Kopalni Soli „Wieliczka” oraz utrzymania, zabezpieczenia i ratowania zabytkowej części Kopalni Soli „Wieliczka”, wchodzących w skład Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. – na lata 2014-2020 i przedłużenie na lata 2021 – 2027” z listopada 2017 r. wraz z suplementem do opracowania),
e) określenia zakresu i kierunków oraz kolejności prac podsadzkowych zabezpieczających niezbędnych dla realizacji docelowego modelu zabytkowej Kopalni, w odniesieniu do wyrobisk:
- możliwych do zabezpieczenia i ich zachowania,
- koniecznych do szczelnej likwidacji w celu zwalczania zagrożenia wodnego wraz ze wskazaniem: kolejności i harmonogramu likwidacji wraz z podaniem parametrów wytrzymałościowych materiałów,
- koniecznych do likwidacji poprzez podsadzanie wraz ze wskazaniem rodzaju podsadzki, kolejności i harmonogramu podsadzania, optymalnych parametrów wytrzymałościowych stosowanych materiałów podsadzkowych.
2.2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania Analizy geomechanicznej w oparciu o:
1) analizę dokumentacji górniczej,
2) analizę dokumentacji mierniczej w stopniu niezbędnym do zamodelowania naprężeń i odkształceń,
3) analizę danych mierniczo - geologicznych w aspekcie możliwości modelowania deformacji i naprężeń,
4) analizę danych geologicznych w zakresie budowy geologicznej rejonu złoża objętego analizą,
5) analizę danych hydrogeologicznych w rejonie złoża objętego analizą,
6) analizę zgromadzonego dotychczas materiału badawczego w zakresie dostępnych analiz geomechanicznych,
7) analizę danych dotyczących własności fizyko - mechanicznych skał otaczających.
2.3. W celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelką posiadaną dokumentację górniczą, mierniczą oraz geologiczną zawierającą informacje mogące mieć wpływ na wyniki dokonywanej analizy, z zastrzeżeniem zachowania zasad poufności wynikających z umowy. Mając na celu ochronę poufnego charakteru informacji zawartych powyżej, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, działając na podstawie art. 37 ust. 6 w zw. z art. 8 ust. 2a ustawy, przedmiotowa dokumentacja nie zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego, a dostępna będzie jedynie do wglądu w siedzibie Zamawiającego w Dziale Mierniczo–Geologicznym oraz Dziale Robót Górniczych, w godz. od 7.00 do 13.00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Mapy górnicze zostaną udostępnione Wykonawcy w wersji cyfrowej w skali 1:1 000. Wykonawca we własnym zakresie dokona oceny i analizy udostępnionej dokumentacji oraz w razie potrzeby, wykona kserokopie lub skany na sprzęcie udostępnionym przez Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie wykona pomiary uzupełniające konieczne do prawidłowego wykonania modelu numerycznego wyrobisk.
Wszelkie informacje w powyższym zakresie udzielane będą na zasadach wskazanych w cz. IX SIWZ.
2.4. Analiza geomechaniczna oraz inne dokumenty zgłaszane do odbioru, zostaną sporządzone w formie:
1) pisemnego opracowania – 5 egzemplarze,
2) elektronicznej na nośniku CD w formie edytowalnej – 5 egzemplarze,
3) elektronicznej na nośniku CD w formacie PDF – 5 egzemplarze.
3. Zasady wykonywania przedmiotu zamówienia.
3.1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w następujących etapach:
1) Etap I – obejmujący prace, o których mowa w pkt 2.1. ppkt 1),
2) Etap II – obejmujący prace, o których mowa w pkt 2.1. ppkt 2),
3) Etap III – obejmujący prace, o których mowa w pkt 2.1. ppkt 3).
3.2. Do wykonania Etapu I Wykonawca przystąpi bezpośrednio po zawarciu umowy.
3.3. Do wykonania Etapu II Wykonawca przystąpi niezwłocznie po dokonaniu odbioru Etapu I.
3.4. Do wykonania etapu III Wykonawca przystąpi niezwłocznie po dokonania odbioru Etapu II.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 71.32.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 10

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w następujących terminach:
1) Etap I – do 3 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy,
2) Etap II – do 4 miesięcy, licząc od daty odbioru Etapu I,
3) Etap III – do 3 miesięcy licząc od daty odbioru Etapu II,
2. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: a) udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu analizy geomechanicznej w podziemnych zabytkowych solnych wyrobiskach górniczych o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 złotych brutto,
b) udokumentowanie, że w skład zespołu realizującego przedmiot zamówienia wchodzić będzie co najmniej jeden samodzielny pracownik posiadający stopień naukowy co najmniej dr hab. z zakresu wpływów eksploatacji,
c) udokumentowanie, że w skład zespołu realizującego przedmiot zamówienia wchodzić będzie co najmniej jeden samodzielny pracownik posiadający stopień naukowy co najmniej dr hab. z zakresu mechaniki górotworu,
d) udokumentowanie, że w skład zespołu realizującego przedmiot zamówienia wchodzić będzie co najmniej jeden specjalista z zakresu geologii górniczej, przez co rozumie się osobę posiadającą uprawnienia geologa górniczego lub posiadającą tytuł naukowy co najmniej doktora nauk geologicznych.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanego powyżej dokumentu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - następujących dokumentów:
1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
2) wykazu wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu analizy geomechanicznej w podziemnych zabytkowych solnych wyrobiskach górniczych o wartości tej usługi nie mniejszej niż 350 000,00 złotych brutto, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej, w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane. Wykonawca jest w takim przypadku zobowiązany do wskazania, iż dokumenty znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W wykazie należy wskazać, że:
a) w skład zespołu realizującego przedmiot zamówienia wchodzić będzie co najmniej jeden samodzielny pracownik posiadający stopień naukowy co najmniej dr hab. z zakresu wpływów eksploatacji,
b) w skład zespołu realizującego przedmiot zamówienia wchodzić będzie co najmniej jeden samodzielny pracownik posiadający stopień naukowy co najmniej dr hab. z zakresu mechaniki górotworu,
c) w skład zespołu realizującego przedmiot zamówienia wchodzić będzie co najmniej jeden specjalista z zakresu geologii górniczej, przez co rozumie się osobę posiadającą uprawnienia geologa górniczego lub posiadającą tytuł naukowy co najmniej doktora nauk geologicznych.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w formie oryginałów, podpisanych przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. 2) w przypadku innych dokumentów – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. W przypadku oferty składanej elektronicznie dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanych powyżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta musi zawierać Formularz oferty sporządzony wg wzoru formularza oferty znajdującego się na stronie https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 26 ust. 3 ustawy. Wraz z ofertą należy złożyć oświadczenia, których wzory stanowią załączniki nr 2 oraz 3 do SIWZ. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu do oferty należy załączyć zobowiązanie tego podmiotu, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w formie oryginału, podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. W przypadku oferty składanej elektronicznie oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Wadium w wysokości: 10 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna
Konto: 75124047481111000048778501
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2020/TRG/104.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.
3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
5. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego lub powstałych w wyniku działania siły wyższej. W takim przypadku dopuszcza się przedłużenie terminów wykonania umowy wskazanych w § 7 ust. 1 umowy.
2. Oprócz okoliczności wskazanych w pkt 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w pkt 1 – 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy.
4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1–2 każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
5. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Posiadana przez Zamawiającego dokumentacja górnicza, miernicza oraz geologiczna zawierająca informacje mogące mieć wpływ na wyniki dokonywanej analizy stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa i nie zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego, a dostępna będzie jedynie do wglądu w siedzibie zamawiającego w Dziale Mierniczo – Geologicznym oraz dziale Robót Górniczych, w godz. od 7.00 do 13.00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wszelkie informacje w powyższym zakresie udzielane będą na zasadach wskazanych w cz. IX SIWZ, zamieszczonej na platformie Zamawiającego dostępnej pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl.

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym: Mając na celu ochronę poufnego charakteru informacji zawartych w dokumentacji górniczej, mierniczej oraz geologicznej, o której mowa powyżej, stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa, działając na podstawie art. 37 ust. 6 w zw. z art. 8 ust. 2a ustawy Pzp, przedmiotowa dokumentacja nie zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego, a dostępne będą jedynie do wglądu w siedzibie Zamawiającego w Dziale Mierniczo – Geologicznym oraz dziale Robót Górniczych, w godz. od 7.00 do 13.00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 14.01.2021, godzina: 11:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.