Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-18
Og³oszenie nr 768532-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
Przebudowa ul. Bobrzañskiej.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 768 779 138
faks: 768 783 120
e-mail: um@zlotoryja.pl
www: www.zlotoryja.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zlotoryja.bip.info.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Wymagane jest z³o¿enie oferty w formie pisemnej.
Adres: Urz±d Miejski w Z³otoryi, pl. Orl±t Lwowskich 1, 59-500 Z³otoryja, pokój nr 1 (Biuro obs³ugi interesantów) lub pokój nr 9 (Sekretariat).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: WAG.271.4.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmuj±cych przebudowê drogi ul. Bobrzañskiej na d³ugo¶ci ok. 102 m i szeroko¶ci zmiennej od 3,5 m – 5,0 m, przebudowê chodnika i parkingu oraz rozbudowê o¶wietlenia drogowego. Roboty bêd± polegaæ m.in. na: 1. zapewnieniu niezbêdnej obs³ugi geodezyjnej; 2. wyniesieniu w teren oznakowania czasowej organizacji ruchu oraz zapewnieniu nale¿ytej eksploatacji przez ca³y okres realizacji robót; 3. przebudowie drogi z kostki betonowej; 4. przebudowie chodnika z kostki betonowej; 5. przebudowie parkingu z kostki betonowej; 6. budowie murka oporowego z elementów betonowych; 7. rozbudowie o¶wietlenia drogowego; 8. wykonaniu ¶cieku ulicznego z kostki betonowej; 9. wykonaniu regulacji w³azów, zaworów i pokryw urz±dzeñ podziemnych; 10. przywróceniu sta³ej organizacji ruchu; 11. wykonaniu dokumentacji powykonawczej, na któr± sk³adaæ siê bêd± wszystkie dokumenty z odnotowanymi zmianami zaistnia³ymi w czasie realizacji robót budowlanych, wynikami wykonanych badañ, pomiarów (w tym elektrycznych wykonanych przez osobê z odpowiednimi uprawnieniami), przeprowadzonych prób, inwentaryzacj± geodezyjn± powykonawcz±, wszelkie certyfikaty, deklaracje, aprobaty techniczne, atesty, itp.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 14.05.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±ca nie wymaga przed³o¿enia takiej informacji.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±ca nie wymaga przed³o¿enia takiej informacji.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie spe³niony, gdy Wykonawca o¶wiadczy, ¿e dysponuje Kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz, ¿e jest wpisany na listê w³a¶ciwej Izby In¿ynierów budownictwa.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wykonawcê przedk³ada o¶wiadczenie, ¿e dysponuje Kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz, ¿e jest wpisany na listê w³a¶ciwej Izby In¿ynierów budownictwa.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±ca przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu, w tym zmiany terminu umownego w przypadku wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1. niekorzystnych warunków atmosferycznych niepozwalaj±cych na wykonywanie czê¶ci przedmiotu umowy ze wzglêdów technologicznych, co mo¿e mieæ wp³yw na jako¶æ wykonania, trwa³o¶æ i zachowanie okresu gwarancji; w takim wypadku: a) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia wniosku o przed³u¿enie terminu, oraz wykazaæ zaistnia³e przes³anki do przed³u¿enia terminu; b) Kierownik budowy zobowi±zany bêdzie dokonaæ wpis w dzienniku budowy
o panuj±cych warunkach atmosferycznych i ewentualnym wstrzymaniu budowy; c) Inspektor nadzoru, wpisem do dziennika budowy, zobowi±zany bêdzie potwierdziæ o¶wiadczenie Kierownika; d) termin wykonania zostanie przed³u¿ony o ilo¶æ dni, w których wyst±pi³y niesprzyjaj±ce warunki; 2. kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami; 3. awarii niezawinionych przez Wykonawcê; 4. prac archeologicznych; 5. wprowadzenia Podwykonawcy lub zmiana zakresu prac wykonywanych przez Podwykonawcê; 6. zmiany konta bankowego; 7. zmiany Kierownika budowy lub Inspektora nadzoru inwestorskiego; 8. zmiany przepisów w trakcie realizowanego zadania, które skutkuj± potrzeb± dokonania zmian w projekcie lub uzgodnieniach; 9. konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy; 10. gdy, Zamawiaj±ca dokona³a zmiany sposobu wykonania, technologii czê¶ci przedmiotu umowy czego nie mo¿na by³o przewidzieæ, ani te¿ nie wynika³o to z potrzeby wykonania robót i nie mo¿na by³o tego przewidzieæ przed zawarciem umowy; 11. rezygnacji przez Zamawiaj±c± z czê¶ci robót i zwi±zan± z tym zmian± kwoty wynagrodzenia; 12. konieczno¶æ wykonania dodatkowych badañ, ekspertyz, analiz, uzgodnieñ, itp.; 13. konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych lub zamiennych; 14. konieczno¶æ wykonania prac wynikaj±cych z zaleceñ uprawnionych organów administracyjnych np. nadzoru budowlanego, itp.; 15. wstrzymania prac budowlanych przez Zamawiaj±c± lub w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê; 16. omy³ki pisarskiej; 17. na skutek si³y wy¿szej; Wykonawca udokumentuje wyst±pienie przes³anek z pkt 1 – 9, 12 – 15 i zawiadomi Zamawiaj±c± o okoliczno¶ciach uzasadniaj±cych zmiany w terminie 14 dni od dnia powstania dzia³ania uzasadniaj±cego zmiany. Okres przesuniêcia terminu zakoñczenia przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi przerwy lub postoju spowodowanego wyst±pieniem, co najmniej jednej z w/w okoliczno¶ci. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy bêdzie aneks wraz z uzasadnieniem podpisany przez Wykonawcê i Zamawiaj±c±.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 19.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Jêzyk polski.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w/s ochrony osób fizycznych w/z przetwarzaniem danych osobowych i w/s swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych „RODO”), Urz±d Miejski w Z³otoryi informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pañstwu prawach z tym zwi±zanych: 1. Administratorem Danych (AD) osobowych jest Urz±d Miejski w Z³otoryi oraz Gmina Miejska Z³otoryja, pl. Orl±t Lwowskich 1, 59-500 Z³otoryja. 2. W Urzêdzie powo³any jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych (IOD). 3. Je¶li maj± Pañstwo pytania dot. sposobu przetwarzania danych osobowych, nale¿y kontaktowaæ siê z IOD (iod@zlotoryja.pl). 4. Pañstwa dane przetwarzane s±: a) w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Urzêdzie oraz Gminie Miejskiej; b) w celu realizacji umów zawartych z kontrahentami Gminy Miejskiej; c) w oparciu o zgody na przetwarzanie danych osobowych; 5. Odbiorcami Pañstwa danych mog± byæ: a) organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa; b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z AD przetwarzaj± dane dla których Administratorem Danych jest Urz±d Miejski oraz Gmina Miejska Z³otoryja; 6. Pañstwa dane przechowywane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt. 5, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa. 7. W zwi±zku z przetwarzaniem danych przys³uguje Pañstwu: a) prawo dostêpu do danych osobowych w tym prawo uzyskania kopii tych danych; b) prawo do sprostowania lub poprawienia danych; c) prawo do usuniêcia danych osobowych, ograniczenia ich przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania (w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w RODO); 8. W przypadku, je¶li przetwarzanie odbywa siê na podstawie zgody, przys³uguje Pañstwu prawo cofniêcia tej zgody w dowolnym czasie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). 9. W przypadku naruszenia prawa w zakresie przetwarzania danych osobowych, przys³uguje Pañstwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych (Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych). 10. Dalszych informacji nt. przetwarzania danych osobowych udziel± Pañstwu IOD oraz pracownicy merytoryczni.
INNE PRZETARGI Z Z£OTORYI
wiêcej: przetargi w Z³otoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szko³y Podstawowej w Tarcha³ach Wielkich, Szko³y Podstawowej w Raczycach oraz Szko³y Podstawowej w Uciechowie do wymagañ ekspertyzy technicznej przeciwpo¿arowej
- Modernizacja Le¶niczówki "Flisy"
- Budowa ¶cie¿ki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbêdn± infrastruktur± techniczn±, niezbêdnymi obiektami budowlanymi i obiektami ma³ej architektury
- Przebudowa dróg w gminie Chrzanów
- Roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-¿wirowych.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.