eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzinRoboty utrzymaniowe dróg i ulic z podzia³em na 3 zadania

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-22



Og³oszenie nr 769044-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.

Gmina ¦wiebodzin:

Roboty utrzymaniowe dróg i ulic z podzia³em na 3 zadania

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiebodzin, krajowy numer identyfikacyjny 97077053400000, Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin, woj. lubuskie, pañstwo Polska

telefon: 684 750 916
faks: 684 750 916
e-mail: zp@um.swiebodzin.pl
www: www.bip.swiebodzin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.swiebodzin.eu

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w formie pisemnej

Adres: Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin - pokój nr 22 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Roboty utrzymaniowe dróg i ulic z podzia³em na 3 zadania

Numer referencyjny: IZP.271.36.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do: wszystkich czê¶ci


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty utrzymaniowe dróg i ulic, których Gmina ¦wiebodzin jest zarz±dc± w roku 2021 z podzia³em na 3 zadania:

1.1. Zadanie 1: Remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych, polegaj±ce m.in. na:
- remoncie cz±stkowym nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi,
- naprawie nawierzchni bitumicznych mieszankami bitumicznymi na zimno,
- uzupe³nieniu ubytków w jezdni t³uczniem kamiennym,
- wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni asfaltem lub smo³±, regeneracji i powierzchniowym zamkniêciu nawierzchni bitumicznej i naprawy rakowin,
- regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych dla zaworów wodoci±gowych i gazowych oraz kratek ¶ciekowych.

Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê zosta³ wskazany w Kosztorysie ofertowym - za³. nr 1a-1 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - za³. nr 9-1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materia³ów w³asnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na w³asny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, ¶wiadectwa jako¶ci, atesty, wyniki badañ itp. Koszt wszelkich materia³ów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzglêdni³ w ofertowym wynagrodzeniu.

i/lub

1.2. Zadanie 2: Remonty cz±stkowe pozosta³ych nawierzchni, polegaj±ce m.in. na:
- naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie,
- naprawie dróg gruntowych poprzez zagêszczenie,
- rozbiórce nawierzchni chodników z p³yt betonowych o wym. 35x35x5 cm i 50x50x7 cm,
- rozbiórce nawierzchni z betonu,
- rozbiórce nawierzchni z kostki betonowej,
- wykonaniu koryta na poszerzeniu jezdni i ca³ej szeroko¶ci jezdni i chodników,
- ustawieniu krawê¿ników betonowych o wym. 15x30 cm i 15x22 cm,
- ustawieniu obrze¿y betonowych o wym. 25x5 cm i 30x8 cm,
- wykonaniu jezdni i chodników z kostki betonowej o gr. 6 cm i 8 cm,
- regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych dla zaworów wodoci±gowych i gazowych oraz kratek ¶ciekowych,
- wykonaniu wodo¶cieków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych,
- budowie nawierzchni z betonowych p³yt wielootworowych oraz betonowych p³yt a¿urowych,
- uk³adaniu czasowych dróg ko³owych i placów z p³yt ¿elbetowych.

Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê zosta³ wskazany w Kosztorysie ofertowym - za³. nr 1a-2 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - za³. nr 9-2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materia³ów w³asnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na w³asny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, ¶wiadectwa jako¶ci, atesty, wyniki badañ itp. za wyj±tkiem materia³ów stanowi±cych w³asno¶æ Zamawiaj±cego, wskazanych w Kosztorysie ofertowym - za³. nr 1a-2 do SIWZ, które Zamawiaj±cy dostarczy Wykonawcy
na miejsce ich wbudowania. Koszt wszelkich materia³ów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzglêdni³ w ofertowym wynagrodzeniu.

i/lub

1.3. Zadanie 3: Remonty dróg wewnêtrznych, polegaj±ce m.in. na:
- naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie,
- naprawie dróg gruntowych poprzez zagêszczenie,
- naprawie dróg gruntowych poprzez wyrównanie z uzupe³nieniem mieszank± piaszczysto-gliniast±, t³uczniem i destruktem asfaltowym,
- wykonaniu wodo¶cieków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych.

Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê zosta³ wskazany w Kosztorysie ofertowym - za³. nr 1a-3 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - za³. nr 9-3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materia³ów w³asnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na w³asny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, ¶wiadectwa jako¶ci, atesty, wyniki badañ itp. Koszt wszelkich materia³ów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzglêdni³ w ofertowym wynagrodzeniu.

2. Wykonawca musi uwzglêdniæ w swojej ofercie wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia, a w szczególno¶ci koszty:
a) zakupu i dostawy materia³ów,
b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót i prac wykonywanych na drogach gminnych, na których odbywa siê ruch pojazdów,
c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy ¦wiebodzin niezale¿nie od odleg³o¶ci i prac za i wy³adunkowych,
d) wyposa¿enia ka¿dego pracownika pracuj±cego na drogach gminnych w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym b±d¼ pomarañczowym,
e) wynagrodzenia pracowników za pracê, podatek dochodowy, sk³adki ubezpieczenia spo³ecznego i zdrowotnego itp.
f) zakupu paliwa, p³ynów, olejów itp.
g) ubezpieczenia i naprawy sprzêtu,
h) ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³ (Zadanie 1),
100 000,00 z³ (Zadanie 2), 50 000,00 z³ (Zadanie 3),
i) wywiezienia materia³ów, gruzu i ¶mieci z terenu robót - je¿eli zajdzie taka potrzeba - w cenie musi uwzglêdniæ transport do podmiotu zajmuj±cego siê odzyskiem odpadów lub transport i sk³adowanie
na sk³adowisku odpadów - dot. tej czê¶ci materia³ów, które zgodnie z odrêbnymi przepisami zalicza siê do odpadów,
j) uporz±dkowania terenu po wykonaniu robót.

3. Wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8-1 do SIWZ (Zadanie 1), za³±cznik nr 8-2 do SIWZ (Zadanie 2), za³±cznik nr 8-3 do SIWZ (Zadanie 3).


II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 17.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków:

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: 2.1.1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykonali, co najmniej:
a) Zadanie 1: jedn± robotê polegaj±c± na u³o¿eniu nawierzchni z masy bitumicznej min. 80 t – potwierdzon± dowodem okre¶laj±cym czy ta robota zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci z informacj± o tym czy robota zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona,
b) Zadanie 2: jedn± robotê polegaj±c± na u³o¿eniu nawierzchni z kostki betonowej lub z kamienia naturalnego o powierzchni min. 300 m2 – potwierdzon± dowodem okre¶laj±cym czy ta robota zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci z informacj± o tym czy robota zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona,
c) Zadanie 3: jedn± robotê polegaj±c± na naprawie dróg gruntowych o powierzchni min. 3 000 m2 – potwierdzon± dowodem okre¶laj±cym czy ta robota zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci z informacj± o tym czy robota zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona.

UWAGA:
Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie ww. warunku SIWZ w przypadku, gdy do¶wiadczenie wykazane przez Wykonawcê obejmuje szerszy zakres i warto¶æ robót od wymaganych w SIWZ - Zamawiaj±cy wymaga, aby w wykazie robót (wg. za³±cznika nr 4 do SIWZ) wyodrêbnione zosta³y warto¶æ i zakres wykonanych robót spe³niaj±cych wymagania SIWZ, które Wykonawca wykona³ w ramach innych wielozakresowych zadañ.

2.1.2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia nastêpuj±cymi narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu lub urz±dzeniami technicznymi, w tym co najmniej:

a) Zadanie 1:
- uk³adark± mas bitumicznych - 1 szt.
- walcem statycznym - 1 szt.
- p³yt± zagêszczaj±c± - 1 szt.
- pojazdem do transportu (samochód ciê¿arowy) - 1 szt.

b) Zadanie 2:
- walcem statycznym - 1 szt.
- p³yt± zagêszczaj±c± - 1 szt.
- pojazdem do transportu (samochód ciê¿arowy albo ci±gnik z przyczep±) - 1 szt.

c) Zadanie 3:
- walcem - 1 szt.
- równiark± - 1 szt.
- pojazdem do transportu (samochód ciê¿arowy albo ci±gnik z przyczep±) - 1 szt.

2.1.3) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e do realizacji zamówienia skierowane zostan± przez Wykonawcê osoby posiadaj±ce zgodnie z ustaw± Prawo budowlane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci, co najmniej:
a) Zadanie 1: jedn± osobê posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia,
b) Zadanie 2: jedn± osobê posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia,
c) Zadanie 3: jedn± osobê posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia.

UWAGA:
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2018 poz. 2272 – tekst jednolity).


Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
2) Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego,
¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
3) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie,
w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt 2.1.1) ROZDZIA£U X. SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty;
b) Wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt 2.1.2) ROZDZIA£U X. SIWZ wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ;
c) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, w zakresie niezbêdnym
do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt 2.1.3) ROZDZIA£U X. SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1-1 do SIWZ (Zadanie 1), za³±cznik nr 1-2 do SIWZ (Zadanie 2), za³±cznik nr 1-3 do SIWZ (Zadanie 3).
2) Kosztorys ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1a-1 do SIWZ (Zadanie 1), za³±cznik nr 1a-2 do SIWZ (Zadanie 2), za³±cznik nr 1a-3 do SIWZ (Zadanie 3).
3) O¶wiadczenie sporz±dzone z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt 1 ROZDZIA£U XI. SIWZ.
4) Pisemne zobowi±zanie sporz±dzone z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SIWZ, o którym mowa pkt 2.1 ROZDZIA£U XII. SIWZ.
5) Dokument wadium w przypadku wniesienia w formie, o której mowa w pkt 7 ROZDZIA£U XVI. SIWZ.
6) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
1) Zadanie 1: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
2) Zadanie 2: 7 000,00 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych 00/100).
3) Zadanie 3: 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu,
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonym w SIWZ.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem:
1) Zadanie 1: „Wadium: Remonty nawierzchni bitumicznych – Zadanie 1”
2) Zadanie 2: „Wadium: Remonty pozosta³ych nawierzchni – Zadanie 2”
3) Zadanie 3: „Wadium: Remonty dróg wewnêtrznych – Zadanie 3”
5. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli znajdzie siê ono na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium w:
- porêczeniach lub gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach,
nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w oryginale. Dokument wadium powinien byæ do³±czony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego pó¼niejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralno¶ci ca³ej oferty, z oznaczeniem:
1) Zadanie 1: „Wadium: Remonty nawierzchni bitumicznych – Zadanie 1”
2) Zadanie 2: „Wadium: Remonty pozosta³ych nawierzchni – Zadanie 2”
3) Zadanie 3: „Wadium: Remonty dróg wewnêtrznych – Zadanie 3”
8. Wniesienie wadium w formie porêczenia lub gwarancji bêdzie skuteczne, je¿eli orygina³ dokumentu wadium zostanie z³o¿ony wraz z ofert± (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego pó¼niejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralno¶ci ca³ej oferty) przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9. Wadium w formie gwarancji lub porêczenia powinno byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, obejmowaæ czas zwi±zania Wykonawcy ofert± i winny zawieraæ, w szczególno¶ci nastêpuj±ce elementy:
a) nazwa daj±cego zlecenie udzielenia gwarancji lub porêczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji lub porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem,
c) kwotê gwarancji lub porêczenia,
d) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia,
e) zobowi±zanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwo³alnego zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego oraz zawieraæ informacje dotycz±ce zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, je¿eli wadium nie zostanie wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy.

IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin p³atno¶ci faktury czê¶ciowej:40,00
Cena oferty:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1. W przypadku zmiany nr konta bankowego, o którym mowa w § 7 ust. 13 – zmiana mo¿e nast±piæ na wniosek Wykonawcy za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego.
2. Wskazanych w ofercie lub wprowadzenia nowych czê¶ci przedmiotu umowy, które bêd± realizowane przy udziale podwykonawców - zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy w tym zakresie mo¿liwa bêdzie w przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wykonania przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców, lub zadeklaruje wykonanie czê¶ci przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców w okre¶lonym zakresie, a docelowo zechce dokonaæ zmiany tego zakresu lub konkretnego podwykonawcy.
3. W zakresie, o którym mowa w § 8 ust. 1 tzn. zlecania przedmiotu umowy podwykonawcom, o ile zmiana taka przyczyni siê do poprawienia szybko¶ci lub jako¶ci robót stanowi±cych przedmiot umowy, uchylenia niebezpieczeñstwa opó¼nieñ w realizacji umowy, wzglêdnie wskazana jest ze wzglêdu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub do¶wiadczenia, niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy.
4. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia uzasadnione jest okoliczno¶ciami nie daj±cymi siê wcze¶niej przewidzieæ, a pozwol± na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pe³ni s³u¿y³ okre¶lonemu celowi.
5. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 07.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: jêzyk polski

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego - nr sprawy: IZP.271.36.2020 zosta³a zawarta w ROZDZIALE XXVIII SIWZ.

ZA£¡CZNIKI

Czê¶æ nr: 1
Nazwa: Zadanie 1: Remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Zadanie 1: Remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych, polegaj±ce m.in. na:
- remoncie cz±stkowym nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi,
- naprawie nawierzchni bitumicznych mieszankami bitumicznymi na zimno,
- uzupe³nieniu ubytków w jezdni t³uczniem kamiennym,
- wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni asfaltem lub smo³±, regeneracji i powierzchniowym zamkniêciu nawierzchni bitumicznej i naprawy rakowin,
- regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych dla zaworów wodoci±gowych i gazowych oraz kratek ¶ciekowych.

2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê zosta³ wskazany w Kosztorysie ofertowym - za³. nr 1a-1 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - za³. nr 9-1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

3. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materia³ów w³asnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na w³asny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, ¶wiadectwa jako¶ci, atesty, wyniki badañ itp. Koszt wszelkich materia³ów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzglêdni³ w ofertowym wynagrodzeniu.

4. Wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8-1 do SIWZ.

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45000000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin p³atno¶ci faktury czê¶ciowej:40,00
Cena oferty:60,00
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: Zadanie 2: Remonty cz±stkowe pozosta³ych nawierzchni

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Zadanie 2: Remonty cz±stkowe pozosta³ych nawierzchni, polegaj±ce m.in. na:
- naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie,
- naprawie dróg gruntowych poprzez zagêszczenie,
- rozbiórce nawierzchni chodników z p³yt betonowych o wym. 35x35x5 cm i 50x50x7 cm,
- rozbiórce nawierzchni z betonu,
- rozbiórce nawierzchni z kostki betonowej,
- wykonaniu koryta na poszerzeniu jezdni i ca³ej szeroko¶ci jezdni i chodników,
- ustawieniu krawê¿ników betonowych o wym. 15x30 cm i 15x22 cm,
- ustawieniu obrze¿y betonowych o wym. 25x5 cm i 30x8 cm,
- wykonaniu jezdni i chodników z kostki betonowej o gr. 6 cm i 8 cm,
- regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych dla zaworów wodoci±gowych i gazowych oraz kratek ¶ciekowych,
- wykonaniu wodo¶cieków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych,
- budowie nawierzchni z betonowych p³yt wielootworowych oraz betonowych p³yt a¿urowych,
- uk³adaniu czasowych dróg ko³owych i placów z p³yt ¿elbetowych.

2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê zosta³ wskazany w Kosztorysie ofertowym - za³. nr 1a-2 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - za³. nr 9-2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

3. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materia³ów w³asnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na w³asny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, ¶wiadectwa jako¶ci, atesty, wyniki badañ itp. za wyj±tkiem materia³ów stanowi±cych w³asno¶æ Zamawiaj±cego, wskazanych w Kosztorysie ofertowym - za³. nr 1a-2 do SIWZ, które Zamawiaj±cy dostarczy Wykonawcy na miejsce ich wbudowania. Koszt wszelkich materia³ów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzglêdni³ w ofertowym wynagrodzeniu.

4. Wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8-2 do SIWZ.

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45000000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty:60,00
Termin p³atno¶ci faktury czê¶ciowej:40,00
Czê¶æ nr: 3
Nazwa: Zadanie 3: Remonty dróg wewnêtrznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Zadanie 3: Remonty dróg wewnêtrznych, polegaj±ce m.in. na:
- naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie,
- naprawie dróg gruntowych poprzez zagêszczenie,
- naprawie dróg gruntowych poprzez wyrównanie z uzupe³nieniem mieszank± piaszczysto-gliniast±, t³uczniem i destruktem asfaltowym,
- wykonaniu wodo¶cieków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych.

2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê zosta³ wskazany w Kosztorysie ofertowym - za³. nr 1a-3 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - za³. nr 9-3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

3. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materia³ów w³asnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na w³asny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, ¶wiadectwa jako¶ci, atesty, wyniki badañ itp. Koszt wszelkich materia³ów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzglêdni³ w ofertowym wynagrodzeniu.

4. Wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8-3 do SIWZ.

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45000000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin p³atno¶ci faktury czê¶ciowej:40,00
Cena oferty:60,00

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.