Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-22
Og³oszenie nr 770385-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.
Dostawa oleju opa³owego do szkó³ i ¶wietlicy na terenie Gminy Pabianice w 2021 roku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Tak
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
Informacje dodatkowe: Wspólne zamówienie prowadzone jest na podstawie: 1. Zarz±dzenia Nr 1/2019 Wójta Gminy Pabianice z dnia 03.01.2019 r. w sprawie wyznaczenia jednostki organizacyjnej w³a¶ciwej do przeprowadzenia postêpowania i udzielenia zamówienia publicznego na zakup oleju opa³owego na rzecz samorz±dowych jednostek organizacyjnych Gminy Pabianice, 2. Porozumienia z dnia 10.12.2020 r. w sprawie wspólnego przeprowadzenia postêpowania i udzielenie zamówienia publicznego na zakup oleju opa³owego zawartego pomiêdzy Gmin± Pabianice a instytucj± kultury- Gminnym Domem Kultury. Osob± uprawnion± przez Zamawiaj±cego do porozumiewania siê z Wykonawcami w imieniu wszystkich podmiotów wspólnie prowadz±cych postêpowanie jest: podinspektor Mariusz Madej tel. 42 213 96 60, e-mail: mariusz.madej@pabianice.gmina.pl
telefon: 042 2139660, 2139676,
faks: 422 139 660
e-mail: gmina@pabianice.gmina.pl, sekretarz@pabianice.gmina.pl
www: www.bip.pabianice.gmina.pl
Wspólne zamówienie prowadzone jest na podstawie: 1. Zarz±dzenia Nr 1/2019 Wójta Gminy Pabianice z dnia 03.01.2019 r. w sprawie wyznaczenia jednostki organizacyjnej w³a¶ciwej do przeprowadzenia postêpowania i udzielenia zamówienia publicznego na zakup oleju opa³owego na rzecz samorz±dowych jednostek organizacyjnych Gminy Pabianice, 2. Porozumienia z dnia 10.12.2020 r. w sprawie wspólnego przeprowadzenia postêpowania i udzielenie zamówienia publicznego na zakup oleju opa³owego zawartego pomiêdzy Gmin± Pabianice a instytucj± kultury- Gminnym Domem Kultury. Gmina Pabianice (Zamawiaj±cy) jest wyznaczona do przeprowadzenia postêpowania i zamówienie bêdzie udzielane przez Gminê Pabianice w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych.
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.pabianice.gmina.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Bezpo¶rednie dostarczenie lub za po¶rednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej, w formie pisemnej.
Adres: Urz±d Gminy Pabianice, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: OKS.271.2.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego z przeznaczeniem do kot³ów olejowych grzewczych w planowanej ilo¶ci 75 m³ dla potrzeb jednostek organizacyjnych na terenie Gminy Pabianice, które prowadz± wspólnie niniejsze postêpowanie. Jednostki te wyliczone s± w poni¿szym wykazie i w dalszej czê¶ci SIWZ zwane s± „Odbiorcami Koñcowymi”:
1) Zespó³ Szkolno - Przedszkolny w Pi±tkowisku, Pi±tkowisko 107, 95-200 Pabianice,
NIP: 7311109530 REGON: 47602027, osoba do kontaktu: Iwona Jaworska;
2) Szko³a Podstawowa w Bychlewie, Bychlew 13, 95-200 Pabianice,
NIP: 7311383082 REGON: 001103038, osoba do kontaktu: Karolina Safi;
3) Szko³a Podstawowa w Pawlikowicach, Pawlikowice 103, 95-200 Pabianice,
NIP:7311026867 REGON: 001103015 , osoba do kontaktu: Monika Kaczmarek;
4) Gminny Dom Kultury w Bychlewie, Bychlew 107 B, 95-200 Pabianice (ogrzewanie ¶wietlicy wiejskiej w Woli ¯ytowskiej) ,
NIP: 7312062061 REGON: 380148018 , osoba do kontaktu: Aleksandra Pluta ;
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje tak¿e transport i roz³adunek paliwa.
3.3. Zamawiaj±cy wymaga aby dostarczany olej spe³nia³ nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z jako¶ci±:
-warto¶æ opa³owa, MJ/kg, nie mniejsza ni¿ 42,60
- zawarto¶æ siarki, % (m/m), nie wiêksza ni¿ 00,20.
Wymagane parametry oleju opalowego s± integraln± czê¶ci± umowy.
3.4. Dostawa oleju bêdzie nastêpowaæ etapowo (transzami). Zapotrzebowania na konkretne ilo¶ci oleju czyli poszczególne transze dostawy, bêd± zg³aszane Wykonawcy (Dostawcy) drog± elektroniczn± na adres e-mail przez niego wskazany, przez osoby uprawnione przez Odbiorców Koñcowych.
3.5. Planowana ca³kowita wielko¶æ zamówienia (75 m3) tj. ilo¶æ dostarczanego oleju opalowego, mo¿e ulec zmniejszeniu w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
3.6. Wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostarczania poszczególnych transz oleju opa³owego to maksymalnie 5 dni roboczych liczony od momentu z³o¿enia zapotrzebowania przez upowa¿nion± przez Odbiorcê Koñcowego osobê. Wykonawca (Dostawca) mo¿e zadeklarowaæ w ofercie skrócenie ww. terminu zgodnie z zasadami okre¶lonymi w rozdziale XIV SIWZ, poniewa¿ skrócenie terminu dostarczenia transz oleju jest jednym z kryteriów oceny ofert. Ostateczny termin dostarczania poszczególnych transz oleju opa³owego zale¿eæ wiêc bêdzie od zapisów w prawid³owo z³o¿onej ofercie Wykonawcy.
3.7. Cena za poszczególne transze dostawy bêdzie ustalana wed³ug zasad dotycz±cych ustalania ca³kowitej ceny oferty tj. na podstawie cen brutto jednak wyliczonych w oparciu o aktualne w dniu dostawy ceny netto opublikowane przez wskazanego w formularzu oferty producenta. Informacjê o aktualnej cenie netto oleju wraz z kalkulacj± uwzglêdniaj±c± rabat (upust) oraz podatek VAT nale¿y ka¿dorazowo za³±czyæ do faktur.
3.8. Wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ Odbiorcy Koñcowemu przy dostawie ka¿dej transzy oleju dokumenty potwierdzaj±ce parametry i jako¶æ dostarczonego oleju opa³owego.
3.9. Kody CPV: 09135100-5 olej opa³owy
II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.51.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ podobnych, o których jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, odrêbn± umow±/umowami z Wykonawc± w trybie zamówienia z wolnej rêki, do wysoko¶ci nie wiêkszej ni¿ 20 % zamówienia podstawowego, polegaj±cych na zwiêkszeniu bie¿±cych dostaw oleju opa³owego;
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie formu³uje specjalnych wymagañ w tym zakresie;
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie formu³uje specjalnych wymagañ w tym zakresie;
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj: w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w Rozdziale VI ust. 6.1. pkt 2) niniejszej SIWZ:
- koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania tj. dokumenty wymienione w Rozdziale VI ust. 6.1. pkt 2) litera a) SIWZ: aktualn± koncesjê na Obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie (wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 4 do SIWZ) o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy nie przewiduje umowy ramowej
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena „C”: | 60,00 |
SKRÓCONY TERMIN DOSTARCZANIA TRANSZ OLEJU "T": | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy generalnej, wed³ug którego zostanie podpisana umowa z Wykonawc± (Dostawc±) oraz umowy szczegó³owe Wykonawcy (dostawcy), z ka¿dym Odbiorc± Koñcowym (wymienionym w Rozdziale III, punkt 3.1) zawiera za³±cznik nr 5 do SIWZ.
Umowa powierzenia danych osobowych stanowi integraln± czê¶æ umowy.
Zmiany umowy oraz przewidziane kary umowne zosta³y opisane we wzorze umowy.
W szczególno¶ci par 9 i 10 wzoru umowy przewiduje:
"Par 9:
1. Dopuszcza siê zmiany postanowieñ niniejszej umowy je¿eli wzrost cen hurtowych oleju opa³owego uniemo¿liwi Zamawiaj±cemu zakup planowanej ilo¶ci oleju.
2. W razie wyst±pienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie miesi±ca od powziêcia wiadomo¶ci o powy¿szych okoliczno¶ciach.
3. W takim wypadku Dostawca mo¿e ¿±daæ jedynie wynagrodzenia nale¿nego mu z tytu³u wykonania czê¶ci umowy.
4. Odst±pienie od umowy powinno nast±piæ w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiego o¶wiadczenia i powinno zawieraæ uzasadnienie.
§ 10.
Ka¿da zmiana postanowieñ niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci."
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Gmina Pabianice, z siedzib±: 95-200 Pabianice, ul. Torowa 21;
2) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Pabianice poprzez e-mail: iod@pabianice.gmina.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dostawê oleju opa³owego do szkó³ i ¶wietlicy na terenie Gminy Pabianice w 2021 roku”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, wliczaj±c okres rêkojmi i gwarancji plus okres przedawnienia roszczeñ;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
Otwarcie ofert nast±pi dnia 30 grudnia 2020 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiaj±cego- w Urzêdzie Gminy Pabianice, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice.
Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w Rozdziale VI, ust. 6.1. pkt 2) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia musz± spe³niaæ Wykonawcy ³±cznie, natomiast ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zobowi±zany jest wykazaæ brak podstaw do wykluczenia go z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonywanie us³ug elektrycznych na nieruchomo¶ciach zarz±dzanych przez ZGM - Pabianice
- Us³uga przygotowania, dostarczenia i zapewnienia obs³ugi wydawania posi³ków (us³uga cateringowa) dla uczniów uczêszczaj±cych do Szko³y Podstawowej w Bychlewie, w tym oddzia³u przedszkolnego
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do obiektów MOSiR w Pabianicach
- Remont bie¿±cy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Dostawa oleju opa³owego do szkó³ i ¶wietlicy na terenie Gminy Pabianice w 2025 roku
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeñstwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
wiêcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej OSTOJA w So¶nicowicach"
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego typu lekkiego do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie
- Dostawa paliw p³ynnych, olejów, smarów oraz oleju opa³owego do Arboretum Le¶nego przy Nadle¶nictwie Syców
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do kot³owni Szko³y Podstawowej nr 7 w Tczewie
- "Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Moczarach w 2025 r."
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.