To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-09
Ostróda: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przygotowaniem terenów inwestycyjnych przy ul. Osiedlowej w Ostródzie
Numer ogłoszenia: 77061 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36127 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przygotowaniem terenów inwestycyjnych przy ul. Osiedlowej w Ostródzie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przygotowaniem terenów inwestycyjnych przy ul. Osiedlowej w Ostródzie obejmującego opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z uzbrojeniem technicznym działki nr 70/1, obręb 11, w zakresie: a) nawierzchni ul. Osiedlowej z betonu asfaltowego- ok. 750,0 mb (klasa techniczna drogi dla kat. ruchu KR3; szerokość pasów ruchu 2 x ok. 2,50 m); b) jednostronny chodnik szer. 2,0 m z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm; c) ciąg pieszo-jezdny z kostki drogowej betonowej gr. 8 cm- ok. 250,0 m; d) kanalizacji deszczowej: - kanał deszczowy główny z rur z tworzywa sztucznego O250mm - długości ok. 350,0mb; - kanał deszczowy główny z rur z tworzywa sztucznego O400mm - długości ok. 400,0mb; - kanał deszczowy z rur z tworzywa sztucznego O200mm przykanaliki - długość łączna ok. 100,0mb; - studnie rewizyjne z tworzywa sztucznego O1000mm - ok. 25 szt.; - wpusty uliczne na studzienkach betonowych O500mm z osadnikami - ok. 50 szt.; - separatory koalescencyjne zintegrowane z osadnikiem - 2 szt.; - rowy odwodnieniowe - ok. 400,0 mb; - przepust O600mm pod drogą gminna - ok. 6,0 mb; e) kanalizacja sanitarna: - kanał grawitacyjny z rur z tworzywa sztucznego O200mm - ok. 780,0 mb; - studzienki rewizyjne z tworzywa sztucznego O1000mm - ok. 26 szt.; - rurociąg tłoczny PE O90mm - ok. 470,0 mb; - przepompownia ścieków - 2 szt.; - przecisk pod drogą powiatową 1230N rurą stalową O273mm - ok. 12,0 mb; - przecisk pod drogą powiatową 1230N rurą stalową O168mm - ok. 12,0 mb; f) sieć wodociągowa: - sieć z rur PE O160mm - łączna długość ok. 660,0mb; - sieć z rur PE O110mm - łączna długość ok. 370,0 mb; - sieć z rur PE O90mm - łączna długość ok. 170,0 mb; - hydranty przeciwpożarowe nadziemne O80mm - ok. 9 szt.; - przecisk pod drogą powiatową 1230N rurą stalową O168mm - ok. 12,0 mb. g) przejście dla płazów wraz z płotkami naprowadzającymi, zgodnie z Decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 08.12.2010r. Szacunkowy koszt (netto): a) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej- 178.413,63 PLN; b) Nawierzchnia ulicy Osiedlowej z przejściem dla płazów- 1.722.377,45 PLN; c) Kanalizacja deszczowa- 791.656,06 PLN; d) Kanalizacja sanitarna- 743.916,20 PLN e) Sieć wodociągowa- 361.590,90 PLN Ogółem- 3.619.540,50 PLN 2. Do zakresu czynności Inwestora Zastępczego należy w szczególności: 1. Zapewnienie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad realizacją kontraktu na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i przepisami z nim związanymi oraz prowadzenie kontroli nad prawidłowością opracowania dokumentacji projektowej oraz nad zgodnością wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, wydanymi decyzjami administracyjnymi, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 2. Powołanie inspektorów nadzoru, a szczególności w specjalności: a) drogowej (wiodący inspektor nadzoru); b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; 3. Dokonanie odbioru dokumentacji, sprawdzenie zgodności przyjętych w dokumentacji projektowej rozwiązań z parametrami ustalonymi w programie inwestycji i sprawdzenie kompletności dokumentacji. 4. Przygotowanie wniosku dla Zamawiającego w zakresie powiadomienia organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, wraz z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie. 5. Przekazanie placu budowy wykonawcy. 6. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi, w szczególności: a) kontrola jakości wykonanych prac projektowych, robót budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru oraz przepisami techniczno-budowlanymi; b) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń; c) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonywania i wyceny robót; d) kontrola jakości i wartości wykonywanych robót z harmonogramem przyjętym przez Zamawiającego oraz umową zawartą z wykonawcą robót; e) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; f) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawcy. 7. Monitorowanie i kontrola kontraktu na opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym. 8. Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie prac projektowych i robót na budowie oraz istniejących i przewidywanych trudnościach w ich realizacji wraz ze sposobem rozwiązania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie trudności, a w szczególności o wszelkich pracach projektowych i robotach nieobjętych umową, a niezbędnych do wykonania ze względu na bezpieczeństwo i zabezpieczenie przed awarią. 9. Niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszelkich nieprzewidzianych umową pracach projektowych oraz robotach dodatkowych i zamiennych, podejmowanie decyzji o robotach, w stosunku do których wymagane jest natychmiastowe wykonanie. 10. Niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszelkich przerwach w opracowaniu dokumentacji projektowej oraz realizacji robót. 11. Organizacja okresowych rad budowy i formalnych z udziałem Zamawiającego (co najmniej raz w miesiącu i raz w tygodniu przy dużym natężeniu robót) i podejmowanie bieżących decyzji dotyczących wszystkich spraw wpływających na postęp robót oraz sporządzanie protokołów ze wszystkich rad wraz z listą obecności. 12. Weryfikowanie, przedstawionych przez wykonawcę robót w trakcie realizacji inwestycji, kosztów robót zamiennych i uzupełniających. 13. Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii projektanta. 14. Występowanie z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności, albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu stosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów, niż przewidziane w dokumentacji projektowej. 15. Żądanie wykonania na koszt wykonawcy odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, łącznie z dokonaniem prób niszczących wykonane roboty (odkucia, wycinki itp.). 16. Bieżąca kontrola i nadzór w branżach wymaganych dla specyfiki zadania inwestycyjnego. 17. Dokonywanie, razem z wykonawcą, odbioru robót ulegających zakryciu. 18. Organizowanie odbiorów częściowych i końcowego inwestycji z udziałem wykonawcy robót i Zamawiającego oraz doprowadzenie do przekazania inwestycji Zamawiającemu lub upoważnionemu przez niego użytkownikowi. 19. Bieżąca analiza i weryfikacja kosztów realizacji w układzie poszczególnych pozycji harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji wraz z bezzwłocznym informowaniem Zamawiającego o zaistniałych zmianach. 20. Uzgodnienie wynagrodzenia wykonawcy robót i tabeli elementów do celów fakturowania. 21. Informowanie Zamawiającego o wszelkich ustaleniach dotyczących przebiegu i zaawansowania usług/robót/dostaw oraz informacje o istotnych zdarzeniach, jakie miały miejsce na terenie budowy, podjętych działaniach oraz ewentualnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na terminy realizacji robót/dostaw lub usług/wdrożeń w trakcie rad budowy oraz sporządzania protokołów ze spotkań. 22. Sporządzanie protokołów konieczności oraz protokołów negocjacji w ramach procedury wprowadzania zmian do umowy na roboty budowlane. 23. Egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych wszystkich warunków realizacji umowy zawartej z Zamawiającym. 24. Wyegzekwowanie od wykonawcy usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie realizacji i na dzień odbioru, stwierdzonych zarówno w dokumentacji projektowej jak i w wykonywanych na jej podstawie robotach budowlanych. 25. Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego przeglądach gwarancyjnych (raz na 12 miesięcy przez okres 5 lat od dnia rzeczowego zakończenia inwestycji). 26. Wydawanie opinii lub zgody w imieniu Zamawiającego, zgodnie z zakresem i umocowaniem wyrażonym w umowie o wykonywanie funkcji Inwestora Zastępczego. 27. Skompletowanie dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów i urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz współpraca z Zamawiającym przy uzyskiwaniu pozwolenia na użytkowanie, jeżeli jest wymagane pozwoleniem na budowę. 28. Terminowe dokonywanie częściowych rozliczeń finansowych inwestycji oraz rozliczenia końcowego. 29. Przygotowywanie i przekazywanie Zamawiającemu danych niezbędnych do sprawozdawczości obowiązującej przy realizacji inwestycji- do dnia 3 każdego miesiąca przez cały okres realizacji inwestycji, a jeśli dzień ten przypada na dzień wolny od pracy, do ostatniego dnia roboczego przed tym dniem. 30. Po rozliczeniu inwestycji wystawienie dowodów OT- Otrzymania Środka Trwałego. 31. Przechowywanie wszelkich zapisów dotyczących realizacji kontraktu, w szczególności materiału dowodowego w przypadku powstania sporów, roszczeń wykonawcy robót, katastrof, wypadków i innych okoliczności. 32. Udział, na żądanie Zamawiającego, w kontrolach dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego, przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne i udzielanie na bieżąco wyjaśnień, informacji, dokumentów oraz sporządzanie zestawień związanych z pełnioną funkcją Inwestora Zastępczego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Oś priorytetowa 1. Przedsiębiorczość. Działanie 1.1. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw. Poddziałanie 1.1.10. Przygotowanie stref przedsiębiorczości..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWIERNICTWO KORDEK BIURO OBSŁUGI BUDOWNICTWA STANISŁAW KORDEK
jakie przetargi wygrała firma
POWIERNICTWO KORDEK BIURO OBSŁUGI BUDOWNICTWA STANISŁAW KORDEK
- Powiernictwo Kordek Biuro Obsługi Budownictwa Stanisław Kordek, ul. Gdańska 47/31, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135732,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39623,11
Oferta z najniższą ceną: 39623,11 / Oferta z najwyższą ceną: 84193,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2025
- ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU BUS 9-OSOBOWY
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz usługa doręczania i odbioru przesyłek z Urzędu Gminy Ostróda
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. usług pocztowych.
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowywania i dostarczania gorących posiłków do: Dziennego Domu "Senior+", Klubu "Senior+" oraz Jadłodajni w 2025 roku
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gm.Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie-Etap II
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. "MODERNIZACJA I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W RAMACH REALIZACJI ZAŁOŻEŃ PROGRAMU GOSPODARKI NISKOEMISYJNEJ W GMINIE JABŁONNA" W CZĘŚCIACH
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. "Budowa nowej siedziby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu - etap II", przez Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania - Rozbudowa drogi gminnej nr 440514K oraz 440529K (ul. Zagrody) w m. Jordanów wraz z niezbędną infrastrukturą oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.