Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
Ogłoszenie nr 771442-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Dostawa osprzętu światłowodowego dla CI TASK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 583 472 400,
faks: 583 472 913
e-mail: dzp@pg.edu.pl,
www: www.pg.edu.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.dzp.pg.edu.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.dzp.pg.edu.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: Politechnika Gdańska, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, , Kancelaria Główna AUDYTORIUM NOVUM pok. 18
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP/315/022/D/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa osprzętu światłowodowego dla CI TASK.
2. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32422000-7.
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne wyspecyfikowane w załączniku nr 3 do SIWZ, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4. Zestawienie ilościowe osprzętu światłowodowego.
a) zestawienie zamówienie podstawowe
1) Przełącznica światłowodowa panelowa 1U (4 obsadzone pola) 30 kompletów, 2) Przełącznica światłowodowa panelowa 1U (12 obsadzonych pól) 20 kompletów, 3) Przełącznica światłowodowa panelowa 1U (24 obsadzone pola) 10 kompletów, 4) Przełącznica światłowodowa naścienna (6 obsadzonych pól) 20 kompletów, 5) Przełącznica światłowodowa panelowa 1U z funkcją półki - 30 kompletów, 6)Termokurczliwa osłonka na spawy - 3000 sztuk 7) Pigtail jednomodowy SC/APC - 2000 sztuk 8) Pigtail jednomodowy SC/APC klasy Premium - 500 sztuk
b)) Zestawienie do zamówienia w ramach prawa opcji.
1a) Przełącznica światłowodowa panelowa 1U (4 obsadzone pola) - 40 kompletów, 2a) Przełącznica światłowodowa panelowa 1U (12 obsadzonych pól) - 15 kompletów,
3a) Przełącznica światłowodowa panelowa 1U (24 obsadzone pola) - 15 kompletów, 4a) Przełącznica światłowodowa naścienna (6 obsadzonych pól) - 10 kompletów, 5a) Przełącznica światłowodowa panelowa 1U z funkcją półki - 40 kompletów
5. Zamawiający przewiduje zwiększenie zakresu zamówienia w ramach tzw. prawa opcji. Maksymalny zakres zamówienia w ramach prawa opcji został określony w Tabeli 2.
6. Zamawiający może (ale nie musi) skorzystać z prawa opcji. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający złoży zamówienie dodatkowe w terminie do dziewięciu miesięcy od daty zawarcia Umowy. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie dostawy określonym w ofercie dla zamówienia podstawowego, w cenach określonych w formularzu rzeczowo-cenowym dla zamówienia wg prawa opcji. Parametry dostarczanego osprzętu światłowodowego w prawie opcji muszą być zgodne z określonymi w ofercie Wykonawcy.
7. Zamawiający informuje, że może skorzystać jednokrotnie z prawa opcji, zamawiając osprzęt światłowodowy określony przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, przy czym nie zostaną przekroczone łączne ilości kabli określone dla poszczególnych pozycji w Tabeli 2.
8. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
9. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający będzie wymagał dostarczenia dokumentacji technicznej zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Przez dokumentację techniczną rozumie się np. karty katalogowe, specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy sporządzone przez Wykonawcę na ich podstawie, wraz ze wskazaniem źródeł pochodzenia przedstawionych informacji, np. źródło własne, adres strony WWW producenta lub dystrybutora, zawierający opis produktu.
10. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostaną wskazane znaki towarowe, patenty, normy, aprobaty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego urządzenia/produkty/elementy wymienione w Załączniku nr 5 do SIWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne urządzenia/produkty/elementy muszą mieć parametry/cechy nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać w Ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.
11. Zamówienie obejmuje także transport przedmiotu zamówienia (wraz z ubezpieczeniem na całej trasie), rozładunek oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanego pomieszczenia znajdującego się na parterze w magazynie CI TASK mieszczącym się przy ul. Sobieskiego 21a w Gdańsku. Dostawa i rozładunek jest możliwy po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym, na co najmniej jeden dzień wcześniej. Rozładunek i wniesienie w miejscu dostawy możliwe wyłącznie przy nadzorze pracownika TASK, w dzień roboczy, w godzinach 8-15.
12. Zamawiający nie zapewnia pracowników fizycznych ani żadnych środków transportu.
13. Zamawiający wymaga, aby Dostawca w dniu realizacji dostawy, po rozładunku, rozpakował opakowania zbiorcze, a następnie uprzątnął na własny koszt opakowania (kartony, folie, palety itp.).
14. Zamawiający wymaga, aby wszystkie mufy kablowe dostarczane w ramach zamówienia były fabrycznie nowe oraz były zgodne z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku niezgodności dostarczanego osprzętu światłowodowgeo z w/w specyfikacją, dostawa nie zostanie odebrana, a Zamawiający naliczy kary umowne zgodnie ze stosownymi zapisami wzoru umowy.
II.5) Główny kod CPV: 32.42.20.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 45
II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji zamówienia podstawowego – do 45 dni od dnia podpisania umowy.
2. Termin realizacji zamówienia w ramach praw opcji – do 9 miesięcy od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) dokumentacji technicznej. Przez dokumentację techniczną rozumie się np. karty katalogowe, specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy sporządzone przez Wykonawcę na ich podstawie, wraz ze wskazaniem źródeł pochodzenia przedstawionych informacji, np. źródło własne, adres strony WWW producenta lub dystrybutora, zawierający opis produktu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 1.000,00 zł.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin dostawy: | 10,00 |
Okres gwarancji: | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:
1) zmiana obowiązujących stawek podatkowych,
2) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy,
3) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia
i niemożliwego do zapobieżenia,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05.01.2021, godzina: 10:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa samochodów skrzyniowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony.
- Dostawa odczynników do badania genów fuzyjnych metodą analizy fragmentów oraz mutacji w genie IDH1/2 metodą qPCR dla UCK
- GUM2025ZP0012 - Dostawa aparatury do pomiaru danych biomedycznych, zamrażarki niskotemperaturowej, wytrząsarki typu Vortex - 3 pakiety.
- Dostawa kamery hiperspektralnej krótkiej podczerwieni (SWIR) wraz z wyposażeniem dla Katedry Geomorfologii i Geologii Czwartorzędu Uniwersytetu Gdańskiego
- Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i usług serwisowych w zakresie systemów klimatyzacji, wentylacji i kurtyn powietrznych zainstalowanych w budynkach UMWP
- "Zabezpieczenie medyczne imprez i kąpielisk morskich, odpowiednio organizowanych i administrowanych przez Gdański Ośrodek Sportu w roku 2025"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny samorząd - zakup i montaż sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Żarach"
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Bełżycach
więcej: Elementy składowe sieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.