eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiłkówDostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miłkowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-09

Miłków: Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miłkowie
Numer ogłoszenia: 7723 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310347 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Stanisława Marusarza w Miłkowie, ul. Szkolna 95, 58-535 Miłków, woj. dolnośląskie, tel. 75 7610255, faks 75 7610255.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Miłkowie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miłkowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Miłkowie. Dostarczane artykuły spożywcze muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914) i w innych obowiązujących przepisach w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza złożenie jednej oferty na całość zamówienia, wybraną część zamówienia lub na kilka części wymienionych części: CZĘŚĆ A. Jaja - kod CPV :03.14.23.00-3 CZĘŚĆ B. Pieczywo i wyroby cukiernicze - kod CPV : 15.81.00.00-9 CZĘŚĆ C. Produkty mleczarskie - kod CPV :15.50.00.00-3 CZĘŚĆ D. Ryby mrożone - kod CPV: 15.20.00.00-0 CZEŚĆ E. Warzywa i owoce - kod CPV: 15.30.00.00-1 CZĘŚĆ F. Artykuły mięsne i wędliny - kod CPV: 15.10.00.00-9 CZĘŚĆ G. Artykuły spożywcze- różne - kod CPV:15.00.00.00-8 Szczegółowy opis części zamówienia został zawarty w formularzach stanowiących załączniki Nr 2A - 2G do siwz, w których podano przewidywaną ilość zamówienia. Ilość ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawców artykułów spożywczych - równoważnych dla artykułów wskazanych przez Zamawiającego. Za równoważny zostanie uznany artykuł, który będzie zawierał minimalne składniki i cechy jakościowe podane w opisie przez Zamawiającego. 3. Dostarczane przez Wykonawcę artykuły spożywcze muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia, właściwy dla konkretnego artykułu, ale nie krótszy niż połowa tego okresu - w dniu dostawy. 4. Artykuły spożywcze, z wyjątkiem warzyw i owoców, powinny posiadać fabryczne jednostkowe, oryginalne i nienaruszone opakowanie, o masie, wielkości wskazanej przez Zamawiającego. 5. Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie artykuły na własny koszt na wskazany przez Zamawiającego adres, na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego za pomocą faksu, drogą e-mailową lub telefonicznie. Przy czym, dostawa musi być zrealizowana w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 6. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego - na dostawę artykułów spożywczych stanowiącym załącznik Nr 6 do siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.14.25.00-3, 15.81.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.10.00.00-9, 15.00.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ A - Jaja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Specjalistyczne Gospodarstwo Rolne Ferma Drobiu- Józef Bystroń, Głębock 5, 58-535 Miłków, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3230,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5280,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ B- Pieczywo i wyroby cukiernicze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. KISŁY Kisły Aleksander, ul. Stapińskiego 2A, 58-562 Podgórzyn, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2696,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2812,5

  • Oferta z najniższą ceną: 2812,5 / Oferta z najwyższą ceną: 2812,5

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: CZĘŚĆ D - Ryby mrożone

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe SIM Sp. z o.o., ul. Karola Miarki 38, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3230,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3605,7

  • Oferta z najniższą ceną: 3605,7 / Oferta z najwyższą ceną: 3605,7

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: CZĘŚĆ E - Warzywa i owoce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Warzyw i Owoców CYTRYNA, ul. Młynarska 1, 59-800 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22987,7

  • Oferta z najniższą ceną: 18195,7 / Oferta z najwyższą ceną: 39804,5

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.