Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 773973-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
SVA/U/4620-64/2020: Kompleksowa obsługa systemów ciepłowniczych w miejscowości Bożenkowo i Osówiec
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 22 101 21 00 do 03,
faks: 22 101 21 04
e-mail: biuro@amwsinevia.pl,
www: www.amwsinevia.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.amwsinevia.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.amwsinevia.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://amwsinevia.eb2b.com.pl.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o., 05-100 Nowy Dwór Maz., ul. Paderewskiego 6 Kancelaria, I piętro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: SVA/U/4620-64/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej, sezonowej obsługi (sprawowanie nadzoru nad gospodarką cieplną i usuwanie zaistniałych awarii w kotłowniach, na sieciach i węzłach ciepłowniczych) wraz z konserwacją urządzeń i obiektów służących do ogrzewania budynków wojskowych oraz przygotowania c.w.u. zgodnie z załączonym zakresem - Załącznik nr 1 w miejscowości:
Bożenkowo (Maksymilianowo): Kotłownia w budynku nr 3 -sezonowa, dwa kotły TORUS o mocy 450 kW; Kotłownia w budynku nr 13 -sezonowa, dwa kotły Die Dietrich o mocy 150 kW
Osówiec: Kotłownia w budynku nr 2 -sezonowa, dwa kotły Eca-IV o mocy 380kW; Kotłownia w budynku nr 4-sezonowa, jeden kocioł KZ-5 o mocy 102 kW; Kotłownia w budynku nr 33-sezonowa, jeden kocioł KZ-5 o mocy 130 kW.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Wymagania dot. gwarancji – Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres: 12 miesięcy liczony od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia/umowy bez wad i usterek. Szczegóły zawiera załącznik nr 5 do SIWZ – projekt umowy.
Zasady ochrony dokumentacji niejawnych - dotyczy kompleksu Osówiec:
Miejscem robót będzie teren zamknięty zatem wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania postanowień ustawy z dn. 05.08.2010 o ochronie informacji niejawnych /Dz.U. z 2019r., poz. 742/ - wszystkie osoby przewidziane do realizacji robót powinny posiadać ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. W ramach wykonania zamówienia nie będą przetwarzane żadne dokumenty niejawne.
Wykonawca powinien posiadać aktualne ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 tyś. zł, zgodnie z § 3 ust. 21 projektu umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
II.5) Główny kod CPV: 50.71.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia – od daty podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 01.02.2021 r. do 30.04.2022 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się, że:
1) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie eksploatacji i konserwacji pojedynczej kotłowni olejowej o mocy nie mniejszej niż 0,9 MW na kwotę co najmniej 150 000 złotych brutto oraz co najmniej jedną usługę w zakresie eksploatacji i konserwacji pojedynczej kotłowni na paliwo stałe o mocy 0,72 MW na kwotę co najmniej 150 000 złotych brutto. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych do oceny będzie brana jedynie wartość tej części usługi, która została wykonana w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert i została potwierdzona dokumentem o jej należytym wykonaniu;
2) dysponuje lub będzie dysponował osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, tj.:
- co najmniej jedną (1) osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Dozoru (D) – pkt 2, 10 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w zakresie: Grupa I - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną oraz posiadającą ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli: ZASTRZEŻONE” oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
- co najmniej jedną (1) osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Eksploatacji (E) – pkt 2, 10 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w zakresie: Grupa I - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną oraz posiadającą ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli: ZASTRZEŻONE” oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
- co najmniej jedną (1) osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Dozoru (D) – pkt 1, 2, 10 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w zakresie: Grupa II - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne oraz posiadającą ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli: ZASTRZEŻONE” oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
- co najmniej sześcioma (6) osobami posiadającymi aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Eksploatacji (E) – pkt 1, 2, 10 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w zakresie: Grupa II - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne oraz posiadającymi ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli: ZASTRZEŻONE” oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) wykazu usług obejmujących wykonanie:
- co najmniej jednej usługi w zakresie eksploatacji i konserwacji pojedynczej kotłowni olejowej o mocy nie mniejszej niż 0,9 MW na kwotę co najmniej 150 000 złotych brutto oraz co najmniej jedną usługę w zakresie eksploatacji i konserwacji pojedynczej kotłowni na paliwo stałe o mocy 0,72 MW na kwotę co najmniej 150 000 złotych brutto
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 do SIWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego tj.
- co najmniej jedną (1) osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Dozoru (D) – pkt 2, 10 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w zakresie: Grupa I - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną oraz posiadającą ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli: ZASTRZEŻONE” oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
- co najmniej jedną (1) osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Eksploatacji (E) – pkt 2, 10 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w zakresie: Grupa I - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną posiadającą ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli: ZASTRZEŻONE” oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
- co najmniej jedną (1) osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Dozoru (D) – pkt 1, 2, 10 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w zakresie: Grupa II - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne oraz posiadającą ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli: ZASTRZEŻONE” oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
- co najmniej sześć (6) osób posiadających aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Eksploatacji (E) – pkt 1, 2, 10 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w zakresie: Grupa II - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne posiadających ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli: ZASTRZEŻONE” oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
wraz z podaniem imienia i nazwiska tej/tych osoby/ób oraz informacjami na temat jej/ich uprawnień (numer, rodzaj i zakres), zakresu wykonywanych przez nie czynności a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Oprócz przypadków określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku:
a) zmiany formy prawnej i oznaczenia strony w związku z przekształceniem firmy,
b) wystąpienia przyczyn o charakterze obiektywnym, w tym z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający lub okoliczności wynikających z działań Rejonowego Zarządu Infrastruktury
w Bydgoszczy (zwany dalej: Inwestorem), Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia umownego oraz zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy,
c) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy lub zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy,
d) ustawowej zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług - Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego brutto, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
e) wyłączenia urządzenia z eksploatacji, modernizacji systemu ciepłowniczego lub przekazania go innemu użytkownikowi Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia umownego, zmniejszenie przedmiotu zamówienia oraz zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-170/2025 Remont kotłowni wraz z budową magazynu oleju w bud. 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Olszewnica.
- SVA/4620-137/2025: Opracowanie map do celów projektowych kompleksów wojskowych w m. Glewice, Drawno
- SVA/4620-147/2025: Termomodernizacja budynku nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas wykonywania otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Nowy Dwór Mazowiecki GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki
- SVA/4620-134/2025 Remont węzłów w bud nr 25 i 50 na terenie kompleksu wojskowego w m. Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 22.
- SVA/4620-139/2025 Przebudowa budynku nr 2, 4, 33 w zakresie budowy kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego w m. Osówiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.