Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-30
Og³oszenie nr 774038-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Dostawa materia³ów opatrunkowych i nici chirurgicznych
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 323 257 639,
faks: 322 260 860
e-mail: bmiler@szpital-mikolow.com.pl,
www: www.szpital-mikolow.com.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.szpital-mikolow.com.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: Oferty nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego - Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o. ul. Waryñskiego 2,43 190 Miko³ów, pokój nr 13 (II piêtro)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP/13/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materia³ów opatrunkowych i nici chirurgicznych okre¶lonych szczegó³owo w za³±czniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na 5 pakietów:
Pakiet nr 1 – gazy, kompresy, opatrunki, opaski, przylepce
Pakiet nr 2 - nici chirurgiczne
Pakiet nr 3 – jednorazowe pieluchy i jednorazowe chusteczki dla noworodków
Pakiet nr 4 – wata, opaska gipsowa, pieluchomajtki dla doros³ych, kremy myj±ce, kremy ochronne
Pakiet nr 5 - rêkawice, g±bki z ¿elem myj±cym
Wyroby medyczne musz± spe³niaæ wymogi przewidziane w ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.186 t.j. z pó¼n. zm.) oraz aktów wykonawczych i posiadaæ wszelkie wymagane prawem dokumenty i dopuszczenia, musz± byæ wprowadzone na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Musz± spe³niaæ wymagania zasadnicze, posiadaæ oznaczenie CE (na opakowaniu handlowym, instrukcji u¿ywania oraz na samym wyrobie (o ile to mo¿liwe). Oznakowanie wyrobów medycznych, instrukcje, etykiety musz± byæ w jêzyku polskim lub wyra¿one za pomoc± zharmonizowanych symboli lub rozpoznawanych kodów.
UWAGA!!!
Zamawiaj±cy akceptuje konfekcjonowanie w inne opakowania ni¿ opisane w za³±czniku nr 1 pod warunkiem, ¿e sumaryczna ilo¶æ oferowanych towarów zgodna bêdzie z ilo¶ci± zamawian±. W przypadku gdy opakowania proponowanych towarów s± niepodzielne, nale¿y oferowan± ilo¶æ zaokr±gliæ w górê, do pe³nych opakowañ. Zamawiaj±cy mo¿e kupiæ tylko pe³ne, oryginalne opakowania
2. Z pakietów nie bêd± wy³±czane poszczególne pozycje i nie bêd± tworzone nowe pakiety
3. Cena ofertowa powinna obejmowaæ koszt dostawy towarów do Dzia³u Farmacji w Szpitalu Powiatowym w Miko³owie przy ul. Waryñskiego 2
4. Zamówienia bêd± dokonywane e-mailem w wyj±tkowych sytuacjach telefonicznie, ¶rednio dwa razy w miesi±cu
5. Wymagany termin realizacji dostaw do 5 dni roboczych (od poniedzia³ku do pi±tku) od daty z³o¿enia zamówienia, w godzinach pracy Dzia³u Farmacji tj. od 8:00 do 15:00
6. Termin wa¿no¶ci dostarczanych towarów nie krótszy ni¿ rok od daty dostawy
7. Wymagany termin p³atno¶ci faktur 30 dni od daty wystawienia faktury
8. W trakcie oceny ofert Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przed³o¿enia próbek zaoferowanych wyrobów w celu sprawdzenia spe³nienia wymagañ dotycz±cych przedmiotu zamówienia, okre¶lonego w za³±czniku nr 1. Wykonawca zobowi±zuje dostarczyæ próbki w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie. Próbki nale¿y dostarczyæ w opakowaniu jednostkowym wraz z opisem, którego pakietu i której pozycji z za³±cznika nr 1 dotyczy próbka
9. W ka¿dym przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisany zosta³ przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych pod warunkiem, ¿e bêd± posiada³y co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne, funkcjonalne i nie obni¿± wymaganych przez Zamawiaj±cego standardów.
II.5) G³ówny kod CPV: 33.14.00.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesi±cach: 12
II.9) Informacje dodatkowe: z dat± rozpoczêcia nie wcze¶niej ni¿ od dnia 12-03-2021 roku
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
4.4.2.w zakresie Pakietu nr 3 – zgodnie z opisem w za³±czniku nr 1 – atest PZH lub Centrum Zdrowia Matki i Dziecka (poz. 1), wymagane prawem dopuszczenia (poz. 2)
4.4.3.w zakresie Pakietu nr 4 - karta produktowa / karta techniczna (ISO 11948-1) do pieluchomajtek dla doros³ych
4.4.4.w zakresie pakietu nr 5 - raport bezpieczeñstwa oraz badania aplikacyjne przeprowadzone na minimum 30 zdrowych dermatologicznie osobach
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Uwaga nr 4 (dotycz±ca wszystkich o¶wiadczeñ i dokumentów):
1) Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub brak podstaw wykluczenia, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U.2020.346 z pó¼n. zm.),
2) w przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez Wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego), korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne.
5. Dokumenty sk³adane przez Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt 4.3. niniejszego rozdzia³u
5.1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.3.1. sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5.2. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa wy¿ej, zastêpuje siê dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
2. Do oferty nale¿y do³±czyæ:
2.1. O¶wiadczenia z art. 25a ustawy, w formie pisemnej podpisane w³asnorêcznym podpisem - zgodnie z za³±cznikiem nr 2 i za³±cznikiem nr 3
2.2. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z za³±czonym wzorem umowy oraz, ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ - na Formularzu oferty – zgodnie z za³±cznikiem do SIWZ.
2.3. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ - w formie pisemnej opatrzone w³asnorêcznym podpisem osoby/osób udzielaj±cej/cych pe³nomocnictwa (w przypadku kopii notarialnej wymagany jest w³asnorêczny podpis notariusza)
2.4. Za³±cznik nr 1 – formularz asortymentowo - cenowy
2.5. Spis wszystkich za³±czonych dokumentów (spis tre¶ci) – zalecane, nie wymagane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiaj±cego postanowienia umowy, zawiera za³±czony do niniejszej SIWZ wzór umowy
1.1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik do SIWZ.
1.2. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 04.02.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIKI
Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
gazy, kompresy, opatrunki, opaski, przylepce - szczegó³owo opisane w za³±czniku nr 1 - 77 pozycji
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33140000-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
nici chirurgiczne - szczegó³owo opisane w za³±czniku nr 1 - 21 pozycji
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33140000-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
jednorazowe pieluchy i jednorazowe chusteczki dla noworodków - szczegó³owo opisane w za³±czniku nr 1 - 2 pozycje
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33140000-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
wata, opaska gipsowa, pieluchomajtki dla doros³ych, kremy myj±ce, kremy ochronne - szczegó³owo opisane w za³±czniku nr 1 - 16 pozycji
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33140000-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
rêkawice, g±bki z ¿elem myj±cym - szczegó³owo opisane w za³±czniku nr 1 - 2 pozycje
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33140000-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- Budowa ³±cznika ulic Polna - Piwna w Miko³owie.
- Uzupe³niaj±ce zabezpieczenie ratownicze osób p³ywaj±cych i k±pi±cych siê na obiektach administrowanych przez MOSiR w Miko³owie w 2025 roku.
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materia³ów jednorazowych (...) do Aresztu ¦ledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa materia³ów zu¿ywalnych do diagnostyki obrazowej
- Dostawê produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Sukcesywna dostawa materia³ów jednorazowych
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.