eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miko³ówDostawa materia³ów opatrunkowych i nici chirurgicznych

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-30



Og³oszenie nr 774038-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o.:

Dostawa materia³ów opatrunkowych i nici chirurgicznych

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 24129497000000, ul. Waryñskiego 2, 43-190 Miko³ów, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska

telefon: 323 257 639,
faks: 322 260 860
e-mail: bmiler@szpital-mikolow.com.pl,
www: www.szpital-mikolow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.szpital-mikolow.com.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: Oferty nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego - Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o. ul. Waryñskiego 2,43 190 Miko³ów, pokój nr 13 (II piêtro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa materia³ów opatrunkowych i nici chirurgicznych

Numer referencyjny: ZP/13/2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do: wszystkich czê¶ci


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materia³ów opatrunkowych i nici chirurgicznych okre¶lonych szczegó³owo w za³±czniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na 5 pakietów:
Pakiet nr 1 – gazy, kompresy, opatrunki, opaski, przylepce
Pakiet nr 2 - nici chirurgiczne
Pakiet nr 3 – jednorazowe pieluchy i jednorazowe chusteczki dla noworodków
Pakiet nr 4 – wata, opaska gipsowa, pieluchomajtki dla doros³ych, kremy myj±ce, kremy ochronne
Pakiet nr 5 - rêkawice, g±bki z ¿elem myj±cym

Wyroby medyczne musz± spe³niaæ wymogi przewidziane w ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.186 t.j. z pó¼n. zm.) oraz aktów wykonawczych i posiadaæ wszelkie wymagane prawem dokumenty i dopuszczenia, musz± byæ wprowadzone na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Musz± spe³niaæ wymagania zasadnicze, posiadaæ oznaczenie CE (na opakowaniu handlowym, instrukcji u¿ywania oraz na samym wyrobie (o ile to mo¿liwe). Oznakowanie wyrobów medycznych, instrukcje, etykiety musz± byæ w jêzyku polskim lub wyra¿one za pomoc± zharmonizowanych symboli lub rozpoznawanych kodów.

UWAGA!!!
Zamawiaj±cy akceptuje konfekcjonowanie w inne opakowania ni¿ opisane w za³±czniku nr 1 pod warunkiem, ¿e sumaryczna ilo¶æ oferowanych towarów zgodna bêdzie z ilo¶ci± zamawian±. W przypadku gdy opakowania proponowanych towarów s± niepodzielne, nale¿y oferowan± ilo¶æ zaokr±gliæ w górê, do pe³nych opakowañ. Zamawiaj±cy mo¿e kupiæ tylko pe³ne, oryginalne opakowania
2. Z pakietów nie bêd± wy³±czane poszczególne pozycje i nie bêd± tworzone nowe pakiety
3. Cena ofertowa powinna obejmowaæ koszt dostawy towarów do Dzia³u Farmacji w Szpitalu Powiatowym w Miko³owie przy ul. Waryñskiego 2
4. Zamówienia bêd± dokonywane e-mailem w wyj±tkowych sytuacjach telefonicznie, ¶rednio dwa razy w miesi±cu
5. Wymagany termin realizacji dostaw do 5 dni roboczych (od poniedzia³ku do pi±tku) od daty z³o¿enia zamówienia, w godzinach pracy Dzia³u Farmacji tj. od 8:00 do 15:00
6. Termin wa¿no¶ci dostarczanych towarów nie krótszy ni¿ rok od daty dostawy
7. Wymagany termin p³atno¶ci faktur 30 dni od daty wystawienia faktury
8. W trakcie oceny ofert Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przed³o¿enia próbek zaoferowanych wyrobów w celu sprawdzenia spe³nienia wymagañ dotycz±cych przedmiotu zamówienia, okre¶lonego w za³±czniku nr 1. Wykonawca zobowi±zuje dostarczyæ próbki w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie. Próbki nale¿y dostarczyæ w opakowaniu jednostkowym wraz z opisem, którego pakietu i której pozycji z za³±cznika nr 1 dotyczy próbka
9. W ka¿dym przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisany zosta³ przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych pod warunkiem, ¿e bêd± posiada³y co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne, funkcjonalne i nie obni¿± wymaganych przez Zamawiaj±cego standardów.


II.5) G³ówny kod CPV: 33.14.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesi±cach: 12

II.9) Informacje dodatkowe: z dat± rozpoczêcia nie wcze¶niej ni¿ od dnia 12-03-2021 roku

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków:

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków:

Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (pkt 2.2.1. niniejszego rozdzia³u SIWZ);

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
4.4.1.o¶wiadczenie Wykonawcy, i¿: zaoferowane wyroby medyczne spe³niaj± wymogi przewidziane w ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.186 t.j. z pó¼n. zm.) oraz aktów wykonawczych, posiadaj± wszelkie wymagane prawem dokumenty i dopuszczenia, wprowadzone s± na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, spe³niaj± wymagania zasadnicze, posiadaj± oznaczenie CE, oznakowanie wyrobów medycznych, instrukcje, etykiety s± w jêzyku polskim lub wyra¿one za pomoc± zharmonizowanych symboli lub rozpoznawanych kodów wraz z zapewnieniem, ¿e na wezwanie Zamawiaj±cego odpowiednie dokumenty zostan± niezw³ocznie przed³o¿one

4.4.2.w zakresie Pakietu nr 3 – zgodnie z opisem w za³±czniku nr 1 – atest PZH lub Centrum Zdrowia Matki i Dziecka (poz. 1), wymagane prawem dopuszczenia (poz. 2)

4.4.3.w zakresie Pakietu nr 4 - karta produktowa / karta techniczna (ISO 11948-1) do pieluchomajtek dla doros³ych

4.4.4.w zakresie pakietu nr 5 - raport bezpieczeñstwa oraz badania aplikacyjne przeprowadzone na minimum 30 zdrowych dermatologicznie osobach

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – za³±cznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
Uwaga nr 4 (dotycz±ca wszystkich o¶wiadczeñ i dokumentów):
1) Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub brak podstaw wykluczenia, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U.2020.346 z pó¼n. zm.),
2) w przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez Wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego), korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne.

5. Dokumenty sk³adane przez Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt 4.3. niniejszego rozdzia³u

5.1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.3.1. sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

5.2. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa wy¿ej, zastêpuje siê dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
2. Do oferty nale¿y do³±czyæ:
2.1. O¶wiadczenia z art. 25a ustawy, w formie pisemnej podpisane w³asnorêcznym podpisem - zgodnie z za³±cznikiem nr 2 i za³±cznikiem nr 3
2.2. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z za³±czonym wzorem umowy oraz, ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ - na Formularzu oferty – zgodnie z za³±cznikiem do SIWZ.
2.3. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ - w formie pisemnej opatrzone w³asnorêcznym podpisem osoby/osób udzielaj±cej/cych pe³nomocnictwa (w przypadku kopii notarialnej wymagany jest w³asnorêczny podpis notariusza)
2.4. Za³±cznik nr 1 – formularz asortymentowo - cenowy
2.5. Spis wszystkich za³±czonych dokumentów (spis tre¶ci) – zalecane, nie wymagane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiaj±cego postanowienia umowy, zawiera za³±czony do niniejszej SIWZ wzór umowy
1.1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik do SIWZ.
1.2. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy pzp.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 04.02.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: jêzyk polski

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIKI

Czê¶æ nr: 1
Nazwa: Pakiet nr 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

gazy, kompresy, opatrunki, opaski, przylepce - szczegó³owo opisane w za³±czniku nr 1 - 77 pozycji

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33140000-3

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: Pakiet nr 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

nici chirurgiczne - szczegó³owo opisane w za³±czniku nr 1 - 21 pozycji

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33140000-3

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Czê¶æ nr: 3
Nazwa: Pakiet nr 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

jednorazowe pieluchy i jednorazowe chusteczki dla noworodków - szczegó³owo opisane w za³±czniku nr 1 - 2 pozycje

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33140000-3

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Czê¶æ nr: 4
Nazwa: Pakiet nr 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

wata, opaska gipsowa, pieluchomajtki dla doros³ych, kremy myj±ce, kremy ochronne - szczegó³owo opisane w za³±czniku nr 1 - 16 pozycji

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33140000-3

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Czê¶æ nr: 5
Nazwa: Pakiet nr 5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

rêkawice, g±bki z ¿elem myj±cym - szczegó³owo opisane w za³±czniku nr 1 - 2 pozycje



2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33140000-3

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.