Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-19
Łódź: Dostawa materiałów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 77441 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Łodzi o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133.000 euro, określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp, z podziałem na 17 pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00 - Wyroby stomatologiczne 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 48.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 1 uPzp, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% ceny oferty (brutto). 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 3 uPzp, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia - co najmniej 20% ceny oferty. 5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 uPzp, jeżeli w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 uPzp. 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców. Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż powyższe warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą (Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty oraz Załącznik nr 2 - Formularz cenowy) następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 uPzp (Załączniki nr 3 do SIWZ); 1.3. oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ) o: 1.3.1. zrealizowaniu co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% ceny oferty; 1.3.2. posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej umożliwiającej wykonanie przedmiotowego zamówienia - co najmniej 20% ceny oferty. 2. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań przez oferowany asortyment, zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 2.1. aktualnych dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i używania oferowanego asortymentu na rynek polski, zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004, Nr 93, poz. 896 ze zm.); 2.2. informacje (karty katalogowe, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego produktu; 2.3. kart charakterystyki substancji oznaczonych jako niebezpieczne (jeżeli dotyczy) Z przedłożonych dokumentów winno jednoznacznie wynikać, że oferowany produkt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Prosimy o zaznaczenie na poszczególnych dokumentach, którego pakietu (pozycji) one dotyczą. 3. Ofertę oraz oświadczenia należy sporządzić na załączonych drukach, lub na własnych z identyczną szatą graficzną i przedłożyć w oryginale. 4. Dokumenty wymienione w pkt. 1.1. oraz 2 należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5. Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzania Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 poz. 605 z 2006 roku z późniejszymi zmianami). 6. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk2.umed.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - kancelaria ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: amalgamaty w kapsułkach w ilości ok. 39 op.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wypełnienie, bond jednoskładnikowy w ilości łącznej ok. 420 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: masa silikonowa, katalizator w ilości łącznej ok. 75 op.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wiertła w ilości łącznej ok. 12600 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczoteczki w ilości łącznej ok. 750 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kalka stomatologiczna w ilości łącznej ok. 600 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: paski w ilości łącznej ok. 1440 op. (rol).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ślinak stomatologiczny w ilości łącznej ok. 600 op; jednorazowy wkład do spluwaczki w ilości łącznej ok. 600 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: końcówka ślinociągu w ilości łącznej ok. 600 op; kubki w ilości łącznej ok. 1500 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lusterko stomatologiczne; rączka do lusterka stomatologicznego; nakładacz stomatologiczny dwustronny; zgłębnik stomatologiczny prostokątny w ilości łącznej ok. 1020 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ćwieki, sączki w ilości łącznej ok. 420 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ćwieki w ilości łącznej ok.60 kpl, wkłady w ilości łącznej ok. 150 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiał do wypełnień, glasjonomer w ilości łącznej ok. 240 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stomatologiczne leki znieczulające w ilości łącznej ok. 450 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: separatory w ilości łącznej ok. 270 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyny do dezynfekcji w ilości łącznej ok. 231 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17 - Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdą z poszczególnych pozycji 32 w tym pakiecie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiał do wypełniań ;Podkład na światło ;Materiał podkładowy typu ; Materiał do wybielana zębów ; Wytrawiacz w strzykawce ; Lakier do fluorowania typu ; Materiał do poszerzania kanałów ; Lakiet ; Lakier do pokrycia bruzd ;Materiał do statecznego wypełnienia kanałaów ; Maść stomatologiczna ; Materiał do dezynfekcji kanałów ; Materiał do dewitalizacji miazgi ; Materiał do wypełnień tymczasowych ; Materiał do leczenia miazgi ; Poszerzacz kanałowy a; Poszerzacz Pesso ; Miazgociągi ; Gumki do opracowania wypełnień na kątnice ; Pojemnik na watę ; Pasta do usuwania nalotu ; Nici retrakcyjne ; Kliny drewniane ; Płytka szklana ; Igła lentullo; Igły do karpuli ; Pędzelki do bondingu ; Wosk modelowy ; Olej ; Knot do palnika ; Masa wyciskowa alginatowa ; System wytrawiająco - wiążący UWAGA! Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje w tym pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem unitów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa materiałów stomatologicznych i wierteł stomatologicznych dla potrzeb SZPZLO Warszawa - Mokotów przez okres 12 miesięcy w podziale na zadania
więcej: Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.