eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uście GorlickieOrganizacja i przeprowadzenie szkoleń - kursów z zakresu przygotowania zawodowego dla Beneficjentów Ostatecznych biorących udział w realizowanym projekcie systemowym PO KL pt.Czas na aktywność w Gminie Uście Gorlickie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-07

Uście Gorlickie: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń - kursów z zakresu przygotowania zawodowego dla Beneficjentów Ostatecznych biorących udział w realizowanym projekcie systemowym PO KL pt.: Czas na aktywność w Gminie Uście Gorlickie
Numer ogłoszenia: 77472 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Uście Gorlickie , Uście Gorlickie 80, 38-315 Uście Gorlickie, woj. małopolskie, tel. 018 3516041 w. 55, faks 018 3516042.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń - kursów z zakresu przygotowania zawodowego dla Beneficjentów Ostatecznych biorących udział w realizowanym projekcie systemowym PO KL pt.: Czas na aktywność w Gminie Uście Gorlickie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie szkoleń - kursów z zakresu przygotowania zawodowego dla Beneficjentów Ostatecznych biorących udział w realizowanym projekcie systemowym PO KL pt.: Czas na aktywność w Gminie Uście Gorlickie. ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSU PILARZ - DRWAL DLA 3 UCZESTNIKÓW PROJEKTU Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu Pilarz - Drwal na rzecz 3 Uczestników Projektu. Wskazana liczba osób może ulec zmniejszeniu. Szkolenie prowadzone będzie w formie kursu i winno zostać zorganizowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263); w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r., Nr 31 poz.216); w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz. 1141). 1. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje łącznie 110 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut). 2. Preferuje się, aby zajęcia teoretyczne realizowane były na terenie gminy Uście Gorlickie w budynku gimnazjum w sali świetlicy wiejskiej, Uście Gorlickie 267 wyposażonej w tablicę flipchart i projektor multimedialny. Usługa świadczona będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach wcześniej ustalonych między Zamawiającym a Wykonawcą (między 8.00 a 16.00). Dzienny wymiar godzinowy zajęć nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut), z zastrzeżeniem, że w trakcie realizacji zajęć dłuższych niż 2 godziny dydaktyczne Wykonawca zapewni po każdych 2 godzinach przerwę 15 minutową, którą nie wlicza się łącznego czasu trwania zajęć. Zajęcia praktyczne: Wykonawca zapewni miejsce do przeprowadzenia zajęć praktycznych (wskaże je Zamawiającemu nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem kursu). Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników kursu z Uścia Gorlickiego do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia, a także zapewni powrót wszystkim uczestnikom kursu do Uścia Gorlickiego. Dopuszcza się również możliwość realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych poza w/w miejscem, wówczas Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom kursu transport obejmujący dojazd do miejsca realizacji kursu z Uścia Gorlickiego oraz powrót do Uścia Gorlickiego, zakwaterowanie i wyżywienie. 3. Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do skierowania uczestników szkolenia na obowiązkowe badania medyczne stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania zawodu, co najmniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia i zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o wynikach badań niezwłocznie po ich otrzymaniu. 4. Kurs powinien uprawniać uczestników do pracy w zawodzie pilarz-drwal w miejscach użyteczności publicznej oraz w lasach. 5. Wykonawca winien zapewnić: a. sprzęt do pozyskiwania drewna (pilarki spalinowe i narzędzia pomocnicze); b. zakupić dla 3 uczestników kursu odzież ochronną i środki ochrony osobistej (hełmy ochronne wraz ochronnikami wzroku i słuchu oraz osłoną twarzy, nogawice antyprzecięciowe, rękawice ochronne, kamizelka ostrzegawcza, buty pilarza). c) miejsce zajęć praktycznych wyposażone w materiały, narzędzia oraz środki dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia kursu, muszą spełniać wymagania w zakresie BHP, ponadto sale i miejsca zajęć teoretycznych i praktycznych muszą zostać oznaczone zgodnie z Wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach PO KL. d) materiały szkoleniowe omawiające poruszane zagadnienia opatrzone logotypami oraz informacją o współfinansowaniu kursu przez UE w ramach EFS. e) egzamin sprawdzający zdobytą wiedzę teoretyczną oraz praktyczną, nadający uprawnienia do wykonywania zawodu pilarz-drwal. 6. Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym jego zakończeniu co najmniej: a. zaświadczenie wydane na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) ologowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; b. certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu; 7. Zakres merytoryczny kursu musi obejmować w szczególności: Zorganizowanie kursu: pilarz - drwal dla 3 uczestników projektu pn. Czas na aktywność w gminie Uście Gorlickie, w łącznym wymiarze 110 godzin szkoleniowych- 25 h zajęcia teoretyczne 85 h zajęcia praktyczne, (1 godzina szkoleniowa = 45 minut). W tym: a Program szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: - podstawowe przepisy BHP przy pozyskiwaniu drewna i obsługi i konserwacji sprzętu, - udzielenie pierwszej pomocy w razie wypadku przy pracy, - budowa, przygotowanie do pracy i obsługa pilarek różnego rodzaju, - narzędzia i sprzęt do pozyskiwania drzewa; - przeglądy techniczne, konserwacja, naprawy, paliwa, smary; - technologia i organizacja pracy przy ścince i obalaniu drzew; - okrzesywanie drzew ściętych, - przerzynka drzewa leżącego, - pomiar surowca drzewnego, - sortowanie tarcicy iglastej i liściastej, - konserwacja drzew i krzewów, - egzamin. b Zajęcia praktyczne. Program szkolenia winien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dla zawodu Drwal - pilarz. 8. Zamawiający do oferty załączy wykaz miejsc, w których będzie przeprowadzone szkolenie praktyczne oraz wykaz opiekunów (instruktorów) w/w zajęć wraz z potwierdzeniem prawa do dysponowania tymi lokalami. Łączny wymiar godzin szkolenia 110 godzin. ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSU FLORYSTYCZNEGO Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ I TERMINALA PŁATNICZEGO NA RZECZ 8 UCZESTNIKÓW PROJEKTU 1. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje łącznie 110 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut). 2. Zajęcia teoretyczne realizowane będą w budynku gimnazjum w sali świetlicy wiejskiej, Uście Gorlickie 267 wyposażonej w tablicę flipchart i projektor multimedialny. Usługa świadczona będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach wcześniej ustalonych między Zamawiającym a Wykonawcą (między 8.00 a 16.00). Dzienny wymiar godzinowy zajęć nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut), z zastrzeżeniem, że w trakcie realizacji zajęć dłuższych niż 2 godziny dydaktyczne Wykonawca zapewni po każdych 2 godzinach przerwę 15 minutową, którą nie wlicza się łącznego czasu trwania zajęć. Dopuszcza się możliwość realizacji zajęć praktycznych poza w/w miejscem, wówczas Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników kursu z Uścia Gorlickiego do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia, a także zapewni powrót wszystkim uczestnikom kursu do Uścia Gorlickiego. 3. Program szkolenia - powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz musi zawierać następujące elementy: - przepisy Ministra Finansów regulujące stosowanie kas rejestrujących, - rodzaje, budowa i zastosowanie kas fiskalnych, - rodzaje raportów kasowych, - paragon fiskalny, - operacje kasjera i kierownika - programowanie kasy fiskalnej, - praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej. Zakres tematyczny szkolenia Florystycznego: - podstawowe wiadomości z anatomii i fizjologii roślin, - rodzaje i przegląd roślin ozdobnych najczęściej używanych we florystyce i handlu. - narzędzia i materiały dekoracyjne używane w bukieciarstwie, - pielęgnacja roślin do zakupu hurtowego pod sprzedaż detaliczną, - układanie bukietów: z kwiatka pojedynczego, z wielu kwiatów, - sposoby podpakowywania bukietów, -wiązanki i bukiety okolicznościowe (pogrzebowe, bukiety i wiązanki ślubne, dekoracja samochodowa), -kompozycje kwiatowe: podstawowe style kompozycji kwiatowych, paleta barw a kolorystyka kompozycji, układanie kompozycji w różnych naczyniach, - kwiaty doniczkowe: charakterystyka i przygotowanie do sprzedaży, 3. Absolwent musi otrzymać po zdaniu egzaminu przed komisją egzaminacyjną zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na druku MEN. 4. Wykonawca do celów realizacji szkolenia musi dysponować 8 kasami fiskalnymi i terminalem płatniczym oraz niezbędnymi materiałami szkoleniowymi do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, które muszą być oznakowane logo EFS, POKL oraz muszą zawierać informację o współfinansowaniu szkolenia ze środków EFS. 5. Wykonawca do celów realizacji szkolenia zobowiązany jest zapewnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, które musza być oznakowane logo EFS i POKL oraz muszą zawierać informację o współfinansowaniu szkolenia ze środków EFS. 6. Zamawiający do oferty załączy wykaz miejsc, w których będzie przeprowadzone szkolenie praktyczne oraz wykaz opiekunów (instruktorów) w/w zajęć wraz z potwierdzeniem prawa do dysponowania tymi lokalami. 7. Wykonawca zobowiąże opiekunów zajęć praktycznych do prowadzenia Indywidualnej Karty Zajęć Praktycznych każdego uczestnika szkolenia. DODATKOWE OBOWIĄZKI WYKONAWCY 1. Przekazać uczestnikom zajęć informację na temat współfinansowania przedmiotowych zajęć przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i dostarczyć Zamawiającemu jedno pisemne oświadczenie w tej sprawie, z uwzględnieniem, że powyższą informację przekazano wszystkim uczestnikom. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 12.06.2015 roku. 3. Prowadzić dziennik zajęć, listy obecności Uczestników Projektu zarówno na zajęciach warsztatowych jak i indywidualnych potwierdzone podpisem osoby prowadzącej, które Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu zadania. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia kursu metodą e-learning. 5. Opracować, wydrukować i przeprowadzić ankiety ewaluacyjne przed i po zakończeniu realizacji kursu. Zakres merytoryczny ankiet musi być adekwatny do tematyki kursu i będzie podlegał akceptacji Zamawiającego. 6. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdów Wykonawcy do i z miejsca wykonywania usługi oraz ewentualnych kosztów pobytu i wyżywienia 7. Opracować raport podsumowujący przebieg realizacji wszystkich zajęć na podstawie przeprowadzonych ankiet ewaluacyjnych i własnych obserwacji Opracowany raport wraz z ankietami Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji wszystkich zajęć w terminie 7 dni od dnia ich zakończenia. 8. Zapewnić materiały dydaktyczne, ćwiczeniowe, piśmienniczy i pomocnicze np. blok do flipcharta, pisaki do tablicy magnetycznej, o ile jest to niezbędne do realizacji zamówienia. 9. Zapewnić Uczestnikom Projektu materiały biurowe tj. notatnik A4, długopis. Wykonawca przekaże uczestnikom w/w materiały na pierwszych realizowanych zajęciach. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić listę odbioru materiałów biurowych. Podpisaną przez Uczestników listę odbioru materiałów Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji wszystkich zajęć w terminie 7 dni od dnia ich zakończenia. 10. Oznaczyć materiały biurowe oraz oznakować pomieszczenie, o których mowa w pkt 6, poprzez umieszczenie logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informacji o współfinansowaniu Projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl 11. Zapewnić poczęstunek dla wszystkich Uczestników zajęć warsztatowych w postaci np. świeże ciastka lub/i drożdżówki lub/i ciasto pieczone, paluszki, w nieograniczonej ilości kawa, herbata, cukier, płynna śmietanka do kawy, napoje typu 100 %sok, woda mineralna. W sytuacji realizacji zajęć dłuższych niż 4 godziny dydaktyczne Wykonawca zapewni każdemu Uczestnikowi dodatkowo ciepły posiłek (2 - daniowy obiad). 12. Umożliwić pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia oraz poddać się ewentualnej kontroli, w tym w zakresie dokumentacji finansowej, Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie lub inne upoważnionych podmiotów) oraz udzielać stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jej żądanie. 13. Zapewnić ochronę i właściwe zabezpieczenie danych osobowych Uczestników Projektu, które uregulowane zostanie postanowieniami odrębnej umowy. 14. Zamawiający zastrzega sobie również prawo żądania od Wykonawcy sporządzenia innych dokumentów bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia, których przekazanie nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 15. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika w trakcie trwania zajęć a także w drodze na nie i z powrotem na kwotę minimalną 5.000 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie z nim uzgodnionym. 16. Wykonawca musi dysponować odpowiednią kadrą dydaktyczną, co ma na celu prawidłową i terminową realizacje szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości. 17. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania przed rozpoczęciem szkolenia wszelkich materiałów promocyjno - informacyjnych w postaci ulotek i plakatów spełniających wymogi UE w zakresie promocji i informacji. 18. Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją szkolenia do dnia 31 grudnia 2020 r. 19. Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu konspekt zajęć warsztatowych uwzględniający w/w zagadnienia. 20. Wykonawca ma obowiązek zgłoszenia Zamawiającemu w formie telefonicznej lub e-mail w terminie 1 dnia od zaistnienia zdarzenia: - wszelkich nieobecności uczestników na szkoleniu, egzaminie; - przypadków rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu/egzaminie w trakcie jego trwania; - wszelkich innych zmian dot. szkolenia. 21. Wykonawca w trakcie realizacji usługi zobowiązany jest współpracować z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego, a także na bieżąco informować go o każdej nieobecności Uczestników Projektu na zajęciach. 22. Wykonawca oświadcza, że od dnia podpisania umowy nie jest zatrudniony na podstawie stosunku pracy w żadnej instytucji uczestniczącej w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej lub że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz nie ma miejsca podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku jeżeli Wykonawca jest lub będzie zatrudniony w jednej z ww. instytucji jest zobowiązany niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz nie ma miejsca podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem (Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia przed podpisaniem umowy), 23. Wykonawca, w przypadku ukończenia przez uczestnika szkolenia, musi wydać uczestnikom danego kursu: a) Certyfikat, którego wzór i ologowanie zostanie ustalone z Zamawiającym po podpisaniu umowy, b) Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17.02.2012 r., poz. 186)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku, w zakresie zamówienia Zamawiający uzna wykonanie w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej usługi zbliżonej do profilu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także załączeniem dowodów tj. poświadczenia lub oświadczenia wykonawcy - jeżeli z przyczyn o charakterze obiektywnym wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, z którego wynikać będzie czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca na podstawie załączonych do oferty dokumentów, wykaże iż posiada kadrę szkoleniową posiadającą odpowiednie do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych kwalifikacje. Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ ze wskazaniem części zamówienia którego dotyczy), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (na załączniku nr 7 do SIWZ - wykazie osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zleceniodawcy lub Zleceniobiorcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, c) zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w ofercie. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiana konta bankowego, dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych treści umowy. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Powyższe nie stanowi zobowiązania do wyrażenia zgody na przewidywany katalog zmian umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usciegorlickie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Uściu Gorlickim 38-315 Uście Gorlickie 77.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Uście Gorlickie 38-315 Uście Gorlickie 80 sekretariat - pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z środków UE w ramach EFS.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.