eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Z³otoryja › Przebudowa elewacji wraz z odwodnieniem budynku komunalnego przy pl. Matejki 4 w Z³otoryi

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-30



Og³oszenie nr 774966-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Gmina Miejska Z³otoryja:

Przebudowa elewacji wraz z odwodnieniem budynku komunalnego przy pl. Matejki 4 w Z³otoryi

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Tak

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Z³otoryja, krajowy numer identyfikacyjny 39064765300000, Pl. Orl±t Lwowskich 1, 59-500 Z³otoryja, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska

telefon: 768 779 138
faks: 768 783 120
e-mail: um@zlotoryja.pl
www: www.zlotoryja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zlotoryja.bip.info.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Wymagane jest z³o¿enie oferty w formie pisemnej

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa elewacji wraz z odwodnieniem budynku komunalnego przy pl. Matejki 4 w Z³otoryi

Numer referencyjny: WM.7021.2.11.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: brak danych


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa elewacji wraz z odwodnieniem budynku mieszkalnego komunalnego przy pl. Matejki 4, polegaj±c± na wymianie tynków zewnêtrznych z wykonaniem kolorystyki oraz wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej ¶cian zewnêtrznych.
Roboty bêd± polegaæ m.in. na:
1. prace przygotowawcze – zagospodarowanie placu budowy, ustawienie rusztowañ;
2. roboty rozbiórkowe – demonta¿ obróbek blacharskich i rynien, sk³ucie tynków, demonta¿ krat okiennych:
3. naprawa zarysowañ ¶cian w technologii systemowej StataCal.
4. wykonanie wieñców ¶cian zewnêtrznych w technologii j.w.;
5. wykonanie nowych tynków renowacyjnych do poziomu gzymsu elewacyjnego nad parterem w technologii j.w.;
6. wykonanie tynków zwyk³ych zabezpieczonych siatk± na elewacjach powy¿ej gzymsu w technologii j.w.;
7. renowacja gzymsów i oczyszczanie tetali architektonicznych;
8. renowacja reliktów muru obronnego od strony pó³nocnej i pó³nocno - wschodniej-oczyszczanie i spoinowanie piaskowca;
9. renowacja stolarki drzwiowej frontowej, wymiana stolarki drzwiowej od strony podwórza.
10. wykonanie obróbek i rur spustowych z blachy tytanowo- cynkowej.
11. rozbiórka chodnika przy elewacji frontowej, roboty ziemne w celu renowacji tynków
wykonania izolacji ¶cian fundamentowych;
12.wykonanie pow³okowej izolacji przeciwwilgociowej z emulsji asfaltowych zabezpieczonych foli± kube³kow± do g³êboko¶ci 1,8m.
13.zasypanie wykopów, odtworzenie chodnika przy ¶cianie frontowej i wykonanie opaski szer. 0,5m z ceramicznej kostki brukowej przy elewacji podwórzowej.
14.malowanie elewacji farb± polisilikonow±.


II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 175

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±ca nie wymaga takiej informacji.

Informacje dodatkowe: Zamawiaj±ca nie wymaga takiej informacji.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków:

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie spe³niony, gdy Wykonawca o¶wiadczy, ¿e dysponuje Kierownikiem budowy posiadaj±cym wykszta³cenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zujacych przepisów oraz, ¿e jest wpisany na listê w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa.

Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wraz z OFERT¡ Wykonawca sk³ada a) o¶wiadczenie, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, o którym mowa w art. 25a ust 1, wstêpnie potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu i nie podlega wykluczeniu.b) zobowi±zanie innego innego przedmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia.c) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu, z którego wynika przedmiotowe pe³nomocnictwo.d) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty( orgina³ lub kopia potwierdzona ,,za zgodno¶æ z orgina³em") oraz innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: brak danych

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres gwarancji:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±ca przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu, w tym zmiany terminu umownego w przypadku wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1. niekorzystnych warunków atmosferycznych niepozwalaj±cych na wykonywanie czê¶ci przedmiotu umowy ze wzglêdów technologicznych, co mo¿e mieæ wp³yw na jako¶æ wykonania, trwa³o¶æ i zachowanie okresu gwarancji; w takim wypadku: a)Wykonawca zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia wniosku o przed³u¿enie terminu, oraz wykazaæ zaistnia³e przes³anki do przed³u¿enia terminu; b) Kierownik budowy zobowi±zany bêdzie dokonaæ wpis w dzienniku budowy o panuj±cych warunkach atmosferycznych i ewentualnym wstrzymaniu budowy; c) termin wykonania zostanie przed³u¿ony o ilo¶æ dni, w których wyst±pi³y niesprzyjaj±ce warunki;2. wprowadzenia Podwykonawcy lub zmiana zakresu prac wykonywanych przez Podwykonawcê;3. zmiany konta bankowego; 4. zmiany Kierownika budowy 5. zmiany przepisów w trakcie realizowanego zadania, które skutkuj± potrzeb± dokonania zmian w projekcie lub uzgodnieniach; 6. konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy; 7. gdy, Zamawiaj±ca dokona³a zmiany sposobu wykonania, technologii czê¶ci przedmiotu umowy czego nie mo¿na by³o przewidzieæ, ani te¿ nie wynika³o to z potrzeby wykonania robót i nie mo¿na by³o tego przewidzieæ przed zawarciem umowy; 8. rezygnacji przez Zamawiaj±c± z czê¶ci robót i zwi±zan± z tym zmian± kwoty wynagrodzenia; 8. konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych lub zamiennych; 9. konieczno¶æ wykonania prac wynikaj±cych z zaleceñ uprawnionych organów administracyjnych np. nadzoru budowlanego, itp.; 10. Wstrzymania prac budowlanych przez Zamawiaj±c± lub w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê; 11. na skutek si³y wy¿szej; Wykonawca udokumentuje wyst±pienie przes³anek z pkt 1 – 9, 12 – 15 i zawiadomi Zamawiaj±c± o okoliczno¶ciach uzasadniaj±cych zmiany w terminie 14 dni od dnia powstania dzia³ania uzasadniaj±cego zmiany. Okres przesuniêcia terminu zakoñczenia przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi przerwy lub postoju spowodowanego wyst±pieniem, co najmniej jednej z w/w okoliczno¶ci. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy bêdzie aneks wraz z uzasadnieniem podpisany przez Wykonawcê i Zamawiaj±c±

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 18.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w/s ochrony osób fizycznych w/z z przetwarzaniem danych osobowych i w/s swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych „RODO”), Urz±d Miejski w Z³otoryi informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pañstwu prawach z tym zwi±zanych: 1. Administratorem Danych (AD) osobowych jest Urz±d Miejski w Z³otoryi oraz Gmina Miejska Z³otoryja, pl. Orl±t Lwowskich 1, 59-500 Z³otoryja. 2. W Urzêdzie powo³any jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych (IOD). 3. Je¶li maj± Pañstwo pytania dot. sposobu przetwarzania danych osobowych, nale¿y kontaktowaæ siê z IOD (iod@zlotoryja.pl). 4. Pañstwa dane przetwarzane s±: a) w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Urzêdzie oraz Gminie Miejskiej; b) w celu realizacji umów zawartych z kontrahentami Gminy Miejskiej; c) w oparciu o zgody na przetwarzanie danych osobowych; 5. Odbiorcami Pañstwa danych mog± byæ: a) organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa; b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z AD przetwarzaj± dane dla których Administratorem Danych jest Urz±d Miejski oraz Gmina Miejska Z³otoryja; 6. Pañstwa dane przechowywane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt. 5, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa. 7. W zwi±zku z przetwarzaniem danych przys³uguje Pañstwu: a) prawo dostêpu do danych osobowych w tym prawo uzyskania kopii tych danych; b) prawo do sprostowania lub poprawienia danych; c) prawo do usuniêcia danych osobowych, ograniczenia ich przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania (w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w RODO); 8. W przypadku, je¶li przetwarzanie odbywa siê na podstawie zgody, przys³uguje Pañstwu prawo cofniêcia tej zgody w dowolnym czasie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). 9. W przypadku naruszenia prawa w zakresie przetwarzania danych osobowych, przys³uguje Pañstwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych (Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych). 10. Dalszych informacji nt. przetwarzania danych osobowych udziel± Pañstwu IOD oraz pracownicy merytoryczni.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.