eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odawa › PRZEBUDOWA DROGI M. G£OGOWA

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-31



Og³oszenie nr 777051-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Gmina K³odawa:

PRZEBUDOWA DROGI M. G£OGOWA

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zadanie jest dofinansowane ze ¶rodków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 na operacje typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddzia³ania Wsparcie inwestycji zwi±zanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudow± wszystkich rodzajów ma³ej infrastruktury, w tym inwestycji w energiê odnawialn± i w oszczêdzanie energii.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina K³odawa, krajowy numer identyfikacyjny 31101921400000, ul. D±bska 17, 62-650 K³odawa, woj. wielkopolskie, pañstwo Polska

telefon: 632 730 622
faks: 632 730 688
e-mail: przetargi@klodawa.wlkp.pl
www: www.bip.klodawa.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.bip.klodawa.wlkp.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.klodawa.wlkp.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w formie pisemnej (osobi¶cie, za po¶rednictwem poczty lub kuriera)

Adres: Urz±d Miasta i Gminy w K³odawie, ul. D±bska 17, 62-650 K³odawa (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: PRZEBUDOWA DROGI M. G£OGOWA

Numer referencyjny: RZP.271.10.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w m. G³ogowa w formule zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z za³±czonym do Specyfikacji Programem Funkcjonalno - U¿ytkowym.
2. Zadanie jest dofinansowane ze ¶rodków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 na operacje typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddzia³ania Wsparcie inwestycji zwi±zanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudow± wszystkich rodzajów ma³ej infrastruktury, w tym inwestycji w energiê odnawialn± i w oszczêdzanie energii.
3. Zakres prac obejmuje:
3.1. opracowanie dokumentacji projektowej dla w/w zadania, zgodnie z nastêpuj±cymi wytycznymi:
a) dokumentacja winna zostaæ opracowana zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa,
b) dokumentacja winna byæ spójna, powinna zawieraæ wszystkie wymagane przepisami prawa - opinie, uzgodnienia, zgody, pozwolenia, decyzje, zatwierdzenia. Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego wszelkie niezbêdne warunki techniczne, opinie, uzgodnienia, pozwolenia, decyzje, zatwierdzenia i inne dokumenty wynikaj±ce z norm i przepisów niezbêdnych do realizacji inwestycji oraz przepisów Prawa budowlanego, potrzebne do uzyskania zg³oszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub pozwolenia na budowê dla opisanego zadania. Dotyczy to równie¿ uzupe³nienia uzyskanych opinii i uzgodnieñ wymaganych dodatkowo na etapie postêpowania dotycz±cego z³o¿onego przez wykonawcê zg³oszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub wniosku o pozwolenie na budowê. Zamawiaj±cy udzieli Wykonawcy pe³nomocnictwa do dzia³ania w imieniu Gminy K³odawa, do za³atwiania wszelkich spraw zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy, w tym uzyskania wszelkich wymaganych prawem warunków, uzgodnieñ, decyzji, itp. Wykonawca dzia³aj±c w imieniu Zamawiaj±cego bêdzie wnioskowa³, uczestniczy³ we wszystkich procedurach administracyjnych, sporz±dzi dokumentacjê, wyja¶nienia lub uzupe³nienia wymagane przez odpowiednie organy, a¿ do uzyskania wszystkich wymaganych dokumentów niezbêdnych do zg³oszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowê. Koszt przygotowania materia³ów, wszelkich uzgodnieñ i op³at administracyjnych ponosi Wykonawca.
c) Wykonawca zobowi±zany jest do:
- pozyskania aktualnych map sytuacyjno – wysoko¶ciowych do celów projektowych,
- opracowania projektu organizacji ruchu drogowego na czas wykonania robót drogowych wraz z niezbêdnymi uzgodnieniami, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa,
- opracowania projektu docelowej organizacji ruchu drogowego wraz z niezbêdnymi uzgodnieniami, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa,
- przedk³adania Zamawiaj±cemu dokumentacji celem jej zatwierdzenia lub wniesienia uwag,
- udzielania wyja¶nieñ dotycz±cych dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwi±zañ projektowych,
- uczestnictwa w spotkaniach roboczych zwo³ywanych przez Zamawiaj±cego,
d) Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu nastêpuj±c± dokumentacjê:
- projekt budowlano – wykonawczy (ze wszystkimi decyzjami, uzgodnieniami itd.) –3 egz.,
- szczegó³owe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz.,
- projekt organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania robót drogowych oraz projekt docelowej organizacji ruchu drogowego - po 3 egz. ka¿dego projektu,
- przekazanie w/w dokumentów równie¿ w wersji elektronicznej (p³yta CD/DVD format PDF).
Opracowana dokumentacja przechodzi na rzecz Gminy K³odawa wraz ze wszystkimi prawami, w tym autorskimi.
3.2. wykonanie zakresu robót budowlanych przewidzianych w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym i opracowanej dokumentacji, w tym m.in.:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie odwodnienia,
- roboty nawierzchniowe,
- oznakowanie.
Szczegó³owy zakres prac znajduje siê w za³±czonym do SIWZ Programie Funkcjonal-no-U¿ytkowym.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- doprowadzenie i tymczasowe uzbrojenie w wodê i energiê elektryczn± terenu budowy, stosownie do potrzeb wykonawcy,
- przygotowanie, zabezpieczenie i ochronê placu budowy,
- organizacjê zaplecza socjalno - warsztatowego budowy,
- zapewnienie bie¿±cej obs³ugi geodezyjnej,
- odtworzenie terenów przyleg³ych do placu budowy, zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym nawierzchnie dróg,
- wprowadzenie czasowej organizacji ruchu oraz wykonanie i utrzymanie oznakowania przez ca³y okres trwania robót,
- naprawê urz±dzeñ podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
- wznowienie znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesuniêcia w trakcie prowadzonych robót,
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej (w 2 egz.),
- wykonanie prób, badañ i pomiarów odbiorowych przewidzianych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
- uporz±dkowanie terenu budowy (w tym wywóz i utylizacja),
- wykonanie innych czynno¶ci niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym ewentualnego zabezpieczenia innych istniej±cych obiektów in¿ynieryjnych, np. wodoci±gowych, kanalizacyjnych, teletechnicznych, energetycznych, itd.,
- uczestnictwo w naradach dotycz±cych postêpu robót, zwo³ywanych przez Zamawiaj±cego,
- niezbêdne koszty przewidziane do poniesienia w trakcie realizacji przedmiotu, a nie wyszczególnione w Specyfikacji.
Wymienione powy¿ej koszty robót i pozosta³ych czynno¶ci Wykonawca winien uwzglêdniæ w cenie ofertowej.
5. Ka¿dy z Wykonawców mo¿e dokonaæ wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków zwi±zanych z wykonaniem prac bêd±cych przedmiotem niniejszego zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
6. Za³±czony do Specyfikacji przedmiar posiada tylko i wy³±cznie funkcjê pomocnicz±.
7. Przedmiotem odbioru koñcowego jest pe³en zakres robót i prac wchodz±cych w sk³ad przedmiotu umowy na realizacjê zadania. Roboty nale¿y wykonaæ zgodnie z za³±czon± dokumentacj±, bêd±c± szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia.
8. Okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie podany przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym i bêdzie liczony od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego. Okres gwarancji obejmuje wykonane roboty oraz dostarczone i zamontowane materia³y i urz±dzenia. Dla urz±dzeñ, które posiadaj± w³asne dokumenty gwarancyjne stosuje siê gwarancje producentów.
9. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: roboty ziemne, wykonanie podbudowy, u³o¿enie nawierzchni, wykonanie odwodnienia i oznakowania.
10. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 9 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
- ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
- przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
11. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 9 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
- o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
- po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych – t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlegaj± anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania.
12. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 9 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 9 czynno¶ci.
13. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.


II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.31.40


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 31.07.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: - Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: - Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: Za spe³niaj±cych w/w warunek udzia³u zostan± uznani Wykonawcy, którzy:
- wyka¿± siê zrealizowaniem co najmniej jednej roboty w zakresie budowy/rozbudowy/ przebudowy dróg/ulic publicznych o nawierzchni jezdni bitumicznej o warto¶ci co najmniej 400.000,00 z³ brutto, niezbêdnej do wykazania spe³niania w/w warunku, wykonanej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta zosta³a wykonana, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy robota zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona;
- dysponowaæ bêd± osobami odpowiedzialnymi za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, do¶wiadczeniu i wykszta³ceniu niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, przedstawi± zakres wykonywanych przez nie czynno¶ci wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - potencja³ kadrowy w postaci: jednej osoby posiadaj±cej uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej oraz jednej osoby posiadaj±cej uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej.
Przez uprawnienia budowlane rozumie siê uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831). Dopuszcza siê uprawnienia równowa¿ne do powy¿szych wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa. W przypadku obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, musz± oni spe³niaæ wymogi okre¶lone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, ¿e samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych, w szczególno¶ci w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).


Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
- za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu,
- za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wy¿ej w SIWZ (potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci – wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
b) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo, ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu – wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy wystawienia dokumentów tak jak dla w/w wymienionych.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty – Za³±cznik Nr 4 do SIWZ,
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- wype³niony i podpisany Formularz ofertowy, na druku stanowi±cym Za³±cznik Nr 1 do SIWZ,
- dowód potwierdzenia wp³aty wadium lub jego wniesienia w innej dopuszczalnej formie. Do oferty nale¿y do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium przez Wykonawcê tzn.:
a) orygina³ lub potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em kopiê polecenia przelewu na konto Zamawiaj±cego;
b) orygina³ dokumentu bêd±cego ka¿d± inn± form± wadium dopuszczon± przez Zamawiaj±cego,
- o¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu - Za³±cznik Nr 3 do SIWZ,
- pe³nomocnictwo – je¶li dotyczy,
- zobowi±zanie podmiotu trzeciego – je¶li dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1) Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 15.000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych i 00/100).
2) Dopuszcza siê wniesienie wadium w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu - przelewem na konto Zamawiaj±cego nr 70 8545 0008 0000 0286 0014 9093 Bank Spó³dzielczy w K³odawie, z adnotacj± – Wadium - PRZEBUDOWA DROGI W M. G£OGOWA,
b) porêczeñ bankowych lub porêczeñ spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
c) gwarancji bankowych,
d) gwarancji ubezpieczeniowych,
e) porêczeñ udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3) W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna byæ sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±,
c) kwotê gwarancji,
d) termin wa¿no¶ci gwarancji,
e) bezwarunkowe, zobowi±zanie gwaranta do: zap³acenia pe³nej kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, zg³oszone w terminie zwi±zania ofert±, zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ Wykonawca, którego ofertê wybrano:
- odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie lub
- nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy lub
- w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw, lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej lub
- zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
4) Postanowienia punktu 3) stosuje siê odpowiednio do porêczeñ, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 i 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
5) Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na wy¿ej podane konto Zamawiaj±cego.
6) Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za datê wniesienia wadium uwa¿a siê datê faktycznego wp³ywu ¶rodków finansowych na konto Zamawiaj±cego.
7) Wniesienie wadium w innej formie ni¿ pieni±dz Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy w terminie otwarcia orygina³ dokumentu bêdzie fizycznie za³±czony do oferty.
8) Wadium winno byæ wniesione na okres zwi±zania ofert± okre¶lony w niniejszej Specyfikacji.
9) Wniesienie wadium w formie pieni±dza, które nie wp³ynie na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w oznaczonym powy¿ej terminie, bêdzie uwa¿ane za wadliwe wniesienie wadium, skutkuj±ce uznaniem, i¿ wadium nie zosta³o wniesione. W nastêpstwie tego, oferta zostanie odrzucona.
10) Dowód wp³aty wadium nale¿y umie¶ciæ w ofercie za Formularzem ofertowym.
11) Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
12) Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
13) Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
14) Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
15) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw, lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
16) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie lub
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy lub
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy (podstawa prawna dla ppkt. a, b, i c – art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych).

IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto (C):60,00
Okres gwarancji (G):40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej z Wykonawc± umowy, o której mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w zakresie:
a) przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do terminu okre¶lonego w pkt 1 o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie ma lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, w nastêpuj±cych przypadkach:
- wyst±pienia zdarzeñ losowych takich, jak: ¶mieræ Wykonawcy – dotyczy Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± prowadz±c± dzia³alno¶æ gospodarcz±,
- wstrzymania prac przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
- wyst±pienia szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych niemo¿liwych do przewidzenia w porach roku, której dotyczy realizacja umowy (np. d³ugotrwa³e i intensywne opady deszczu uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie prac budowlanych, utrzymuj±ce siê d³u¿ej ni¿ 5 dni),
- wyst±pienia kolizji niemo¿liwych do przewidzenia na etapie projektowania, a uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót objêtych przedmiotem umowy, o czas niezbêdny do ich usuniêcia, co wymaga potwierdzenia przez inspektora nadzoru, wpisem do dziennika budowy,
- wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót nieprzewidzianych umow± (tj. dodatkowych lub zamiennych), które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy i s± konieczne do jej prawid³owego wykonania,
- wyst±pienia innych szczególnych okoliczno¶ci, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci, w tym si³y wy¿szej, np. tr±by powietrznej, po¿aru, powodzi, wprowadzenie stanu nadzwyczajnego.
b) zmiany sposobu i zakresu robót objêtych projektem, w tym:
- zmiana przepisów powoduj±cych konieczno¶æ przyjêcia innych rozwi±zañ technicznych poszczególnych elementów zadania nieprzewidzianych na etapie przygotowywania dokumentacji projektowej,
- wyst±pienie okoliczno¶ci, powoduj±cych konieczno¶æ zrezygnowania przez Zamawiaj±cego z czê¶ci zakresu robót realizowanych przez Wykonawcê robót w ramach zadania, np. nie zachodzi konieczno¶æ ich wykonania lub braku mo¿liwo¶ci finansowania czê¶ci zadania. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w umowie zostanie pomniejszone o warto¶æ tej czê¶ci robót okre¶lon± wed³ug kosztorysu ofertowego.
c) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
- zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego,
- warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie.
Wprowadzenie w/w zmian mo¿e nast±piæ w oparciu o protokó³ konieczno¶ci zatwierdzony przez Inspektora nadzoru i Zamawiaj±cego. Wycena robót dodatkowych winna byæ sporz±dzona przez Wykonawcê w formie kosztorysu opracowanego na podstawie czynników cenotwórczych przyjêtych w kosztorysie ofertowym.
d) wyst±pienia innych okoliczno¶ci skutkuj±cych konieczno¶ci± wprowadzenia zmian do umowy, w tym:
- zmiany stawek podatku od towarów i us³ug,
- zmiany formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie z art. 149 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
- konieczno¶æ sprostowania oczywistych omy³ek i b³êdów pisarskich,
- zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia,
- zaistnienie innej, niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, a skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci wykonania umowy.
2) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od dnia powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach.
3) Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
4) Zmiany dokonane w w/w przypadkach wymagaj± dochowania formy pisemnej. Warunkiem dokonania w/w zmian jest nastêpuj±ca przes³anka: wprowadzone zmiany nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 18.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.