eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaRemonty bieżące, murarsko-tynkarskie, stolarsko-ciesielskie, blacharsko-dekarskie, posadzkarskie, brukarskie, malarskie w granicach eksploatacji obciążających Zarządcę oraz remonty bieżące obejmujące prace murarsko - tynkarskie, stolarsko - ciesielskie, malarskie, posadzkarskie, montaż kuchni, piecy przenośnych w lokalach mieszkalnych przeznaczonych do zasiedlenia stanowiących zasób komunalny gminy, użytkowanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Częstochowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-25

Częstochowa: Remonty bieżące, murarsko-tynkarskie, stolarsko-ciesielskie, blacharsko-dekarskie, posadzkarskie, brukarskie, malarskie w granicach eksploatacji obciążających Zarządcę oraz remonty bieżące obejmujące prace murarsko - tynkarskie, stolarsko - ciesielskie, malarskie, posadzkarskie, montaż kuchni, piecy przenośnych w lokalach mieszkalnych przeznaczonych do zasiedlenia stanowiących zasób komunalny gminy, użytkowanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 77722 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o. , ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3682461, faks 034 3682461, 3651290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące, murarsko-tynkarskie, stolarsko-ciesielskie, blacharsko-dekarskie, posadzkarskie, brukarskie, malarskie w granicach eksploatacji obciążających Zarządcę oraz remonty bieżące obejmujące prace murarsko - tynkarskie, stolarsko - ciesielskie, malarskie, posadzkarskie, montaż kuchni, piecy przenośnych w lokalach mieszkalnych przeznaczonych do zasiedlenia stanowiących zasób komunalny gminy, użytkowanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Częstochowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty bieżące, murarsko-tynkarskie, stolarsko-ciesielskie, blacharsko-dekarskie, posadzkarskie, brukarskie, malarskie w granicach eksploatacji obciążających Zarządcę oraz remonty bieżące obejmujące prace murarsko - tynkarskie, stolarsko - ciesielskie, malarskie, posadzkarskie, montaż kuchni, piecy przenośnych w lokalach mieszkalnych przeznaczonych do zasiedlenia stanowiących zasób komunalny gminy, użytkowanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Częstochowie. 1) Prace dotyczyć będą utrzymania stanu technicznego lokali i budynków w zakresie remontów bieżących w oparciu o przedstawione zlecenia wystawione przez Oddziały Eksploatacji; 2) W przypadku wystąpienia trudnych warunków atmosferycznych w okresie zimowym Wykonawca będzie zobowiązany w ramach umowy do usunięcia zagrożeń - nawisów śnieżnych, oblodzeń obróbek blacharskich oraz nadmiaru śniegu z połaci dachowych; 3) Wykonawca wykonuje czynności związane z remontami bieżącymi oraz usuwaniem bądź zabezpieczeniem budynków oraz wolnych lokali przy użyciu własnych pracowników, materiałów i narzędzi oraz środków transportu; 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia innych prac niż wymienione w ust. 1 umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych jak : wybuch gazu, pożar, katastrofa budowlana, powódź, huragan, spadki temperatur zewnętrznych poniżej 20o C; 5) Wykonawca jest zobowiązany podać numer telefonu celem stałego sposobu łączności z Zamawiającym; 6) Prace dotyczące remontów bieżących będą zgłaszane Wykonawcy w formie zleceń z Oddziałów Eksploatacji zawierających dokładny adres lokalu i budynku z niezbędnym zakresem wykonania robót. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określony został w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 4..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia są remonty bieżące, murarsko-tynkarskie, stolarsko-ciesielskie, blacharsko-dekarskie, posadzkarskie, brukarskie, malarskie w granicach eksploatacji obciążających Zarządcę oraz remonty bieżące obejmujące prace murarsko - tynkarskie, stolarsko - ciesielskie, malarskie, posadzkarskie, montaż kuchni, piecy przenośnych w lokalach mieszkalnych przeznaczonych do zasiedlenia stanowiących zasób komunalny gminy, użytkowanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Częstochowie. 1) Prace dotyczyć będą utrzymania stanu technicznego lokali i budynków w zakresie remontów bieżących w oparciu o przedstawione zlecenia wystawione przez Oddziały Eksploatacji; 2) W przypadku wystąpienia trudnych warunków atmosferycznych w okresie zimowym Wykonawca będzie zobowiązany w ramach umowy do usunięcia zagrożeń - nawisów śnieżnych, oblodzeń obróbek blacharskich oraz nadmiaru śniegu z połaci dachowych; 3) Wykonawca wykonuje czynności związane z remontami bieżącymi oraz usuwaniem bądź zabezpieczeniem budynków oraz wolnych lokali przy użyciu własnych pracowników, materiałów i narzędzi oraz środków transportu; 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia innych prac niż wymienione w ust. 1 umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych jak : wybuch gazu, pożar, katastrofa budowlana, powódź, huragan, spadki temperatur zewnętrznych poniżej 20o C; 5) Wykonawca jest zobowiązany podać numer telefonu celem stałego sposobu łączności z Zamawiającym; 6) Prace dotyczące remontów bieżących będą zgłaszane Wykonawcy w formie zleceń z Oddziałów Eksploatacji zawierających dokładny adres lokalu i budynku z niezbędnym zakresem wykonania robót. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określony został w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 4.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w punkcie XIV SIWZ. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w postaci: a) Oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub b) Oryginału dokumentu będącego każdą inną formą wadium może zostać dostarczony przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert lub też może być załączony do oferty Wykonawcy. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną, niepodlegającą przeniesieniu na osoby trzecie i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Z treści dokumentu załączonego do oferty winno wynikać nie budzące wątpliwości zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu należności, w przypadku gdy oferta Wykonawcy zostanie wybrana, a: Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego o treści jak w załączniku nr 6 do specyfikacji i na warunkach określonych w ofercie, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): a) nazwę i adres Zamawiającego, b) oznaczenie (numer) postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania (tytuł przetargu), d) termin ważności wadium - odpowiadający terminowi związania ofertą. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał roboty o charakterze zgodnym lub zbliżonym z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - o wartości minimalnej ogółem 1.000 000,00 zł (słownie: jeden milion zł) netto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika robót oraz , że osoba ta posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł). Jeżeli polisa wygasa w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dowodów opłacenia kontynuacji polisy lub nowej polisy wraz z dowodem jej opłacenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz oferty - załącznik nr 1, b) kosztorys ofertowy jednostkowy w formie szczegółowej zawierający czynniki cenotwórcze (R, M, S, Kp, Z) wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie wykazu robót - załącznik nr 7, c) wykaz cen jednostkowych z załącznika nr 8 wraz z czynnikami cenotwórczymi (R, M, S, Kp, Z) stanowić będzie jednocześnie załącznik do umowy - należy wypełnić zgodnie z kosztorysem ofertowym na ceny jednostkowe, d) dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm-tbs.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego 42-200 Częstochowa, ul. POW 24 pokój nr 6 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.