Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Ogłoszenie nr 777497-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 067 2632233 w. 420,
faks: 672 635 878
e-mail: przetargi@szpital.zlotow.pl,
www: https://szpital.zlotow.pl/?page_id=219
adres profilu nabywcy: https://szpital.zlotow.pl/?page_id=219
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://szpital.zlotow.pl/?page_id=219
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://szpital.zlotow.pl/?page_id=219
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 39/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego - termin realizacji zamówienia 4 miesiące od dnia podpisania umowy.
1) Opracowanie dokumentacji projektowej: wymiany agregatu, przebudowy rozdzielni głównej (RG), remontu budynku (jeśli zajdzie konieczność, przygotowanie kpl. dokumentów celem wystąpienia przez Zamawiającego o decyzję pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych). Zakres dokumentacji ma obejmować również inwentaryzację budowlaną i elektryczną całego budynku trafostacji i agregatorowni oraz wyposażenie pomieszczeń pod względem PPOŻ i BHP Szczegółowe wymagania określone są w załącznik nr 2 ;
2) Demontaż istniejącego agregatu prądotwórczego 90 kVA ;
3) Demontaż istniejącego układu wydechowego 90 kVA;
4) Dostawa, posadowienie nowego agregatu prądotwórczego o mocy min. 400 kVA na istniejącym fundamencie (koszt dostosowania miejsca montażu/fundamentu musi być zawarty w cenie oferty). Szczegółowe parametry urządzenia określone są w załącznik nr 3;
5) Wymiana przewodów (ułożenie kabli) odbioru mocy na właściwe, o rodzaju i przekroju odpowiednio dobranym do mocy dostarczonego agregatu, pomiędzy agregatem a rozdzielną główną (RG);
6) Wymiana rozdzielni głównej (RG) na nową przystosowaną do automatycznego startu nowego agregatu;
7) Dostosowanie/przebudowa istniejącego agregatu/okablowania (250kVA, typ Ge355M403, z roku 1983) do możliwość załączenia awaryjnego – opcja uruchomienia stary/nowy agregat;
8) Dostawa, montaż i podłączenie automatycznego układu startu w przypadku zaniku zasilania, realizujący funkcję samoczynnego załączania rezerwy (SZR) minimum 315A nowego agregatu. Układ SZR zintegrowany ze sterownikiem agregatu, wyposażony w podwójną blokadę (elektryczno-mechaniczną) uniemożliwiającą podanie napięcia do sieci; SZR realizuje przełączenie zasilania po zaniku napięcia sieciowego na agregat i po jego powrocie na sieć;
9) Podłączenie agregatu z układem SZR z siecią elektryczną szpitala w nowej rozdzielni głównej (RG) wraz z zaprogramowaniem i uruchomieniem układu SZR sieć-agregat z nowym agregatem prądotwórczym;
10) Montaż odpowiednich przełączników zasilania nN;
11) Przebudowa układu uzupełniania paliwa w zbiorniku agregatu (nowego i starego agregatu). Zakres robót to między innymi: wymiana „paliwomierza”, przebudowa rur zasilających, wymiana włączników;
12) Wykonanie i montaż czerpni powietrza wraz z żaluzjami sterowanymi automatycznie dla obu agregatów;
13) Wykonanie i montaż wyrzutni powietrza dla obu agregatów;
14) Wykonanie i montaż układu spalinowego dwupłaszczowego ze stali kwasoodpornej, izolowanego, wyprowadzonego ponad dach budynku agregatu prądotwórczego nowego agregatu wraz z remontem układu spalinowego starego agregatu (uszczelnienie, malowanie);
15) Montaż tłumika wydechu spełniający normy hałasu dopasowany do nowego agregatu;
16) Izolacja przeciw wibracyjna nowego agregatu;
17) Montaż nowej instalacji: oświetlenia podstawowego i oświetlenia awaryjnego, gniazd, łączników, rozdzielni, tablic wszystkich pomieszczeń oprócz trafostacji , zgodnie z opracowaną dokumentacją. W pomieszczeniu trafostacji zakłada się jedynie montaż oświetlenia awaryjnego;
18) Wykonanie remontu budynku trafostacji i agregatorowni zgodnie z dokumentacją. Szczegółowe wymagania określone są w załącznik nr 4. Będzie on obejmował między innymi: skucie istniejących tynków zewnętrznych wraz z wykonaniem nowych, remont dachu (montaż nowej papy termozgrzewalnej nawierzchniowej, wymiana obróbek blacharskich), wymiana uszkodzonych luksfer, malowanie stalowych drzwi zewnętrznych, częściowe podmurowanie wraz z montażem 2szt. okien, wymiana 1szt. drzwi zewnętrznych drewnianych na stalowe ocieplone, wymiana 3szt. drzwi wewnętrznych na stalowe techniczne, malowanie pomieszczeń wewnątrz (oprócz trafostacji), remont posadzek (oczyszczenie, gruntowanie, malowanie farbami chlorokauczukowymi);
19) Wyposażenie pomieszczeń (rozdzielni głównej, agregatorowni) zgodnie z dokumentacją w sprzęt/oznaczenia PPOŻ i BHP. (możliwość wykorzystania części elementów istniejących za zgodą Zamawiającego). Zakres obejmować będzie między innymi: gaśnice, koce, oznaczenia, chodniki elektroizolacyjne itp.;
20) Wykonawca zapewni 100% zalanie płynami eksploatacyjnymi i olejem napędowym tzw. Zimowym (pełny zbiornik) nowego agregatu.
II.5) Główny kod CPV: 31.12.20.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 4
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym względzie żadnych wymagań
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym względzie żadnych wymagań
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 2 (dwa) zamówienia na dostawę oferowanego urządzenia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto. (załącznik nr 6 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Oświadczenia - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załączniku nr 7 do SIWZ
Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 (dwóch) zamówień na dostawę oferowanego urządzenia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto. Do wykazu należy dołączyć potwierdzenie, że wykazane dostawy zostały zrealizowane należycie– załącznik nr 6 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Ustala się wadium w wysokości: 3.000,00 zł, słownie: trzy tysięcy złotych;
Wykonawca wnosi wadium:
1) w pieniądzu, na konto Zamawiającego. Konto Bankowe: SBL Złotów nr 67 8941 0006 0017 7904 20 0000 10 lub w jednej z poniżej podanych form:
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji urządzenia (agregatu): | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) wysokość podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie. Zmiana wymaga zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem;
2) udziału podwykonawcy (lub jego zmiany) na etapie realizacji umowy, jeżeli Wykonawca przestawi oświadczenie lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy;
3) zmiany zakresu podwykonawstwa;
4) zmiany do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 3, 5, 6 ustawy Pzp;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- Dostawa płynów do wlewów i irygacji
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH (PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKACH INWAL.) DO SOS-W JASTROWIU ORAZ DOWÓZ UCZNIA NIEPEŁNOSPRAWNEGO (SPRAWNEGO RUCHOWO DO OREW ZŁOTÓW
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH (SPRAWNYCH RUCHOWO) DO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W JASTROWIU
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W PILE I DO WIELKOPOLSKIEGO SAMORZĄDOWEGO CENTRUM TERAPII W STAREJ ŁUBIANCE
- DOWÓZ DZIECKA NIEPEŁNOSPRAWNEGO DO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W NR 2 W BYDGOSZCZY
- Zakup produktów naftowych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Złotowie.
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC)
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego dla OSP Kęty w ramach projektu "Zarządzanie kryzysowe bez granic"- 8 części
- Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnej dokumentacji i robót elektrycznych związanych bezpośrednio z montażem agregatu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i instalacja urządzeń i oprogramowań obszaru technicznego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd".
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.