eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawy mięsa i produktów z mięsa do Aresztu Śledczego w Warszawie - Grochowie oraz do Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Warszawie - Grochowie w Popowo-Parcele

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 777598-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów:

Dostawy mięsa i produktów z mięsa do Aresztu Śledczego w Warszawie - Grochowie oraz do Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Warszawie - Grochowie w Popowo-Parcele

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów, krajowy numer identyfikacyjny 32124700000000, ul. Chłopickiego, 04-275 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 226 105 541
faks: 226 734 501
e-mail: as_warszawa_grochow@sw.gov.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - jednostka organizacyjna Służby Więziennej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertę należy przesłać przy użyciu operatora pocztowego, gońca lub doręczyć osobiście.

Adres: Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów, ul. Chłopickiego 71 A, 04-275 Warszawa - sekretariat.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa i produktów z mięsa do Aresztu Śledczego w Warszawie - Grochowie oraz do Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Warszawie - Grochowie w Popowo-Parcele

Numer referencyjny: 2232/7P/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy mięsa i produktów z mięsa do Aresztu Śledczego w Warszawie – Grochowie oraz do Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Warszawie – Grochowie w Popowo-Parcele:
- część nr 1:
1.Kaszanka, Kod CPV 15131134-3, Polska Norma PN-A-82007/A1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1700, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 48 godzin.
2.Pasztetowa, Kod CPV 15130000-8, Polska Norma PN-A-82007/A1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1800, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 48 godzin.
3.Salceson włoski, Kod CPV 15131133-6, Polska Norma PN-A-82007/A1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 2 300, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 48 godzin.
4.Wątroba wieprzowa świeża, Kod CPV 15114000-0, Polska Norma PN-A-82004:1986, Orientacyjna ilość w kilogramach: 450, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 48 godzin.
5.Boczek wędzony bez żeber, Kod CPV 15113000-3, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 450, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
6.Boczek faszerowany, Kod CPV 15113000-3, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 450, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
7.Pasztet wieprzowy blok, Kod CPV 15131310-1, Polska Norma PN-A-82012:1996, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 100, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 48 godzin.
8.Mortadela, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998 Orientacyjna ilość w kilogramach: 2 600, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
9.Kiełbasa parówkowa, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 700, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
10.Kiełbasa zwyczajna, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 700, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
11.Kiełbasa podwawelska, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 2 300, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
12.Pieczeń rzymska, Kod CPV 15131100-6, Polska Norma PN-A-82012:1996, Orientacyjna ilość w kilogramach: 3 400, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
13.Kiełbasa biała parzona, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 450, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
14.Kiełbasa krakowska, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 500, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
15.Kiełbasa szynkowa wołowa bez dodatków wieprzowiny, Kod CPV 15131133-6, Polska Norma PN-A 82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 800, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
16.Kiełbasa toruńska, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 800, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
17.Kiełbasa żywiecka, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 600, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
18.Kiełbasa golonkowa wieprzowa, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 2 000, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
19.Kabanosy wieprzowe, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 90, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
20.Szynka wołowa bez dodatków wieprzowiny, Kod CPV 15131133-6, Polska Norma PN-A 82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 800, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
21.Parówki wieprzowe cienkie, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 800, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
22.Konserwa turystyczna mięsna (puszka z otwieraczem lub alupak; masa netto jednej puszki od 280 do 330 g), Kod CPV 15131000-5, Polska Norma PN-A-82022:1998/Az1:2000, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 000, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 miesiące.
23.Smalec z mięsem (puszka z otwieraczem lub alupak; masa netto jednego opakowania od 280 do 330 g), Kod CPV 15131000-5, Polska Norma PN-A-82022:1998/Az1:2000, Orientacyjna ilość w kilogramach: 400, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 miesiące.
24.Boczek surowy wieprzowy b/k, świeży, Kod CPV 15113000-3, Polska Norma PN-A-82002:1986, Orientacyjna ilość w kilogramach: 130, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
25.Karkówka wieprzowa z/k, świeża, Kod CPV 15113000-3, Polska Norma PN-A-82002:1986, Orientacyjna ilość w kilogramach: 500, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 4 dni.
26.Mięso mielone wieprzowe (bez przypraw), świeże, Kod CPV 15130000-8, Polska Norma PN-A-82009/A1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 900, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.
27.Żeberka wieprzowe (paski), świeże Kod CPV 15113000-3, Polska Norma PN-A-82002:1986, Orientacyjna ilość w kilogramach: 400, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.
28.Nogi wieprzowe, świeże, Kod CPV 15113000-3, Polska Norma PN-A-82002:1986, Orientacyjna ilość w kilogramach: 600, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.
29.Mięso wieprzowe kl. II z łopatki b/k, świeże, Kod CPV 15113000-3, Polska Norma PN-A-82000:1965, Orientacyjna ilość w kilogramach:  900, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 4 dni.
30.Mięso wołowe kl. I z udźca b/k, świeże, Kod CPV 15111000-9, Polska Norma PN-A-82000:1965, Orientacyjna ilość w kilogramach: 130, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 4 dni.
31.Mięso wołowe kl. II b/k z łopatki, świeże, Kod CPV 15111100-0, Polska Norma PN-A-82003:1998/Ap1:2004, Orientacyjna ilość w kilogramach: 450, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 4 dni.
32.Szponder wołowy kl. z/k, świeży, Kod CPV 15111100-0, Polska Norma PN-A-82003:1998/Ap1:2004, Orientacyjna ilość w kilogramach: 450, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 4 dni.
część nr 2:
1.Pasztet drobiowy blok, Kod CPV 15131310-1, Polska Norma PN-A-86526:1995/Az2:2000, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 700, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 48 godzin.
2.Kiełbasa drobiowa cienka, Kod CPV 15131135-0, Polska Norma PN-A-86526:1995/Az2:2000, Orientacyjna ilość w kilogramach: 4 000, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
3.Baleron drobiowy, Kod CPV 15131135-0, Polska Norma PN-A-86526:1995/Az2:2000, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 300, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
4.Szynka mielona drobiowa, Kod CPV 15131135-0, Polska Norma PN-A-86526:1995/Az2:2000, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 300, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
5.Serdelki drobiowe, Kod CPV 15131135-0, Polska Norma PN-A-86526:1995/Az2:2000, Orientacyjna ilość w kilogramach: 4 100, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.
6.Polędwica drobiowa, Kod CPV 15131135-0, Polska Norma PN-A-86526:1995/Az2:2000, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 300, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni
7.Udka z kurczaka (ćwiartka waga 250 – 300g), Kod CPV 15112210-1, Polska Norma PN-A-86524, Orientacyjna ilość w kilogramach: 6 200, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.
8.Kurczak korpus, świeży, Kod CPV 15112210-1, Polska Norma PN-A-86524, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 100, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.
9.Wątróbka drobiowa, świeża, Kod CPV 15112210-1, Polska Norma PN-A-86524, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 000, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.
10.Żołądki drobiowe, świeże, Kod CPV 15112210-1, Polska Norma PN-A-86524, Orientacyjna ilość w kilogramach: 500, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.
11.Piersi z kurczaka – filet, Kod CPV 15112210-1, Polska Norma PN-A-86524, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 000, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.
12.Mięso mielone drobiowe – filet, Kod CPV 15112210-1, Polska Norma PN-A-86524, Orientacyjna ilość w kilogramach: 4 400, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.
13.Mięso gulaszowe drobiowe – filet, Kod CPV 15112210-1, Polska Norma PN-A-86524, Orientacyjna ilość w kilogramach: 3 100, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.


II.5) Główny kod CPV: 15.10.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 592068,08
Waluta: pln

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.02.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
termin realizacji reklamacji:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 13.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.