eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wschodniej części obszaru wsi Dzianisz w Gminie Koście-lisko p.n. "Nad Potokiem Dzianiskim - 1" wraz z przygotowaniem mapy do celów planistycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-02

Ogłoszenie nr 77899 - 2017 z dnia 2017-05-02 r.

Kościelisko: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wschodniej części obszaru wsi Dzianisz w Gminie Koście-lisko p.n. "Nad Potokiem Dzianiskim - 1" wraz z przygotowaniem mapy do celów planistycznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000, ul. ul. Strzelców Podhalańskich  44, 34511   Kościelisko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 079 100, e-mail przetargi@koscielisko.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.gminakoscielisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.gminakoscielisko.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.gminakoscielisko.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera
Adres:
Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44- pokój nr 7


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wschodniej części obszaru wsi Dzianisz w Gminie Koście-lisko p.n. "Nad Potokiem Dzianiskim - 1" wraz z przygotowaniem mapy do celów planistycznych
Numer referencyjny: ZP.271.12.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: : 3.1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzenne-go dla wsi Dzianisz w Gminie Kościelisko, pod nazwą zmiana MPZP. "Nad Potokiem Dzianiskim - 1" zgodnie z na-stępującymi wytycznymi: 3.1.1 Treść i zakres zmiany planu zostały określone Uchwałą Nr XXV/189/17 Rady Gminy Kościelisko z dnia 3 lu-tego 2017 roku w sprawie przystąpienia do spo-rządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wschodniej części obszaru wsi Dzianisz w Gminie Kościelisko, dla terenu obejmującego działkę ew. nr 3694/8 oraz część działki ew. nr 8777, p.n. "Nad Potokiem Dzianiskim - 1"oraz na załączniku graficznym do w/w uchwały, które są opublikowane w BIP Urzędu Gminy Kościelisko - link do uchwały: http://bip.malopolska.pl/ugkoscielisko/Article/id,229739.html 3.1.2 Orientacyjna powierzchnia terenu objętego zadaniem wynosi około 0,9 ha. 3.1.3 W trakcie wykonywania zmiany MPZP "Nad Potokiem Dzianiskim - 1" projektant zobowiązany będzie do wykonania wszelkich czyn-ności niezbędnych do prawidłowego i kompletnego przeprowadzenia procedur wynikających z art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2016 roku poz. 778 z późniejszymi zmianami), ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostęp-nianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2016 roku poz. 353 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy o ochronie przyrody (tj. Dz. U. z 2015 roku poz. 1651 z późniejszymi zmianami). 3.1.4 Opracowanie winno spełniać obowiązujące przepisy prawa (zakres, forma oraz procedury wykonania), w tym m.in. - ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2016 roku poz. 778 z późniejszymi zmianami), - rozporządzenie w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania prze-strzennego (Dz. U. z 2003 roku nr 164 poz. 1587), - ustawa z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeń-stwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2016 roku poz. 353 z późniejszymi zmianami) - i innych ustaw powiązanych 3.1.5 Opracowanie obejmować winno strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko. 3.1.6 Projekt zmiany planu należy wykonać w formie elektronicznej oraz w formie papierowej. Rysunek projektu zmiany planu wykonany będzie w skali 1:1000 lub 1:500. 3.1.7 Opracowanie należy wykonać w ilości: - niezbędnej do weryfikacji na etapie koncepcji min. 1 egzemplarz - tekst i rysunek projektu zmiany pla-nu, - niezbędnej do zaopiniowania i uzgodnień w formie papierowej i elektronicznej: tekst i rysunek projektu zmiany planu stosownie do roz-dzielnika, tekst i rysunek prognozy oddziaływania na środowisko (min. 3 eg-zemplarze), tekst i rysunki opracowania ekofizjograficznego (1 egzemplarz), prognoza skutków finansowych (min. 2 egzemplarze), - egzemplarz rysunku i tekstu zmiany planu uwzględniający wyniki opi-niowania i uzgodnień, - egzemplarz rysunku i tekstu zmiany planu z naniesionymi uwagami, - niezbędnej do uchwalenia przez Radę Gminy Kościelisko: - projekt uchwały na sesję min. 2 egzemplarze w formie papierowej - tekst i rysunek zmiany planu oraz pro-jekt w formie elektro-nicznej, - po uchwaleniu przez Radę Gminy Kościelisko: w wersji papierowej w skali 1:1000 lub 1:500 - 8 egzemplarzy oraz wersja elektroniczna uchwały. 3.1.8 Wykonawca winien sporządzić elektroniczne wersje zmiany planu w zapisie umożliwiającym publikację i wydruk (w skali) w formacie tif lub jpg, pdf. 3.1.9 Elektroniczne wersje zmiany planu winny być sporządzone w zapisie umożliwiającym publikację i wydruk (w skali) rysunku (w formacie .tif) i tekstu (w formacie .doc, .docx, .pdf). 3.2 Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicz-nych, z uwagi na specyfikę zamówienia, zama-wiający nie wskazuje czynności które mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na pod-stawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy - Dz. U. z 2015 roku poz. 1502 z późniejszymi zmianami).

II.5) Główny kod CPV: 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
Dodatkowe kody CPV:71354000-4,
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Przedmiotem zamówień uzupełniających może być wykonanie usług z zakresu powtarzania procedur planistycznych o wielkości do 50% warto-ści zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 12


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli: 1. wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat (nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 (dwie) usługi z zakresu: o opracowania zmiany planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów wiejskich, które zostały uchwalone z podaniem: - nazwy opracowania, - po-wierzchni opracowania, -wartości (kosztu) opracowania, - daty ich uchwalenia i publikacji w Dzienniku Urzędowym, - informacji czy wymie-nione uchwały posiadają rozstrzygnięcia nadzorcze - podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, w szczególności, czy zostały wykonane zgodnie z przepisa-mi i prawidłowo ukończone. 2. Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia do projektowania (zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym* *Powyższe wymagania sformułowano według obowiązującego stanu prawnego. Dopuszcza się odpowiada-jące wymaganiom ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcze-śniej obowiązujących prze-pisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarcze-go oraz Konfederacji Szwajcarskiej oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 roku Nr 63 poz. 394), wystarczające do realiza-cji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga złożenia: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy [dotyczy Wykonawcy, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restruktury-zacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwi-dację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 roku poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwier-dzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwida-cję jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 roku - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 roku poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615)], wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła-dania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunki wi-nien spełniać każdy z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli Wyko-nawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach tech-nicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów ww. dokument Uwaga ! Jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolno-ściach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów ww. dokument

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, w terminie nie krót-szym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów lub oświad-czeń w zakresie spełnienia warunków udziału w postę-powaniu: 7.6.1. wykazu wykonanych (nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 (dwóch) usług z zakresu opracowania zmiany pla-nu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów wiejskich, które zostały uchwalone z podaniem: - nazwy opracowania, - powierzchni opracowania, - wartości (kosztu) opracowa-nia, - daty ich uchwalenia i publikacji w Dzienniku Urzędowym, - informacji czy wymienione uchwały posiadają rozstrzygnięcia nadzorcze - podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane nale-życie, w szczególności, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone. Wykaz należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 7.6.2. wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodo-wych, uprawnień, doświadczenia i wykształcania a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami) posiadających uprawnienia do projektowania (zgod-nie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym* *Powyższe wymagania sformułowano według obowiązującego stanu prawnego. Do-puszcza się odpowiadające wymaganiom ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane oby-watelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 roku Nr 63 poz. 394), wystarczające do reali-zacji przedmiotu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia doku-menty, do złożenia których wezwie Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powinny potwierdzać spełnienie tych warunków przez jednego Wykonawcę lub wszystkich Wykonawców wspólnie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. wypełniony i podpisany formularz oferty 2. Wykonawca, który powoływał się będzie przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolności zawodowe, sytuację finansową lub ekonomiczną innych podmiotów, musi udowodnić, że w trakcie reali-zowania zamówienia będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Jako dowód musi przedłoży pi-semne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie powinno zawierać co najmniej informacje zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z otwarcia ofert Wykonawcy przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z ewentualnymi dowodami, że powiąza-nia z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie może być złożone na druku sta-nowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 4. ew. pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena brutto60
Termin płatności faktury40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
19.3. Postanowienia zawarte w projekcie umowy mogą ulec zmianie na podstawie pisemnego aneksu w trybie art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych, w następujących przypadkach: 19.3.1. W zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia, na skutek przyczyn nieleżących po stronie Wyko-nawcy, tj.: - wystąpienia "siły wyższej" - czyli wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występu-jącego po podpisaniu umowy i powodującego niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - konieczności wykonania za-mówień dodatkowych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy, któ-rych wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przed-miotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, - w przypadku wystąpienia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych, - w przypadku rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie. - zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy dotyczących opiniowania i uzgodnień projektów, wyłożeń, dyskusji publicznych nad założeniami do projektu planu, rozpatrzenia uwag (o ile zajdzie potrzeba) ponowienia opiniowania i uzgodnień w niezbędnym zakresie, ponowie-nia proce-dury wyłożenia do publicznego wglądu i dyskusji publicznej) a także wyjaśnienie nieprawi-dłowości mapy zasadniczej, - opóźnień spowodo-wanych działaniem lub zaniechaniem organów i jednostek gminy oraz osób trzecich, w tym organów władzy publicznej, których udział jest przewidziany w procedurze sporządzania miej-scowych planów zagospodarowania przestrzennego, - w przypadku zlecenia przez Zamawiają-cego pozyskiwania materiałów wejściowych przez Wykonawcę, lecz niedużej niż o 3 miesiące, - rezygnacji z części zamówienia. - konieczności zmiany uchwały o przystąpieniu do sporządzania zmiany MPZP i wprowadzeniu podziału obszaru opracowania planu na mniejsze części procedowane jako odrębne zadania, w tym: uwzględnie-nie dodatkowych opracowań m.in. prognoz oddziaływania na środowisko. 19.3.2. W zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku: - zmiany stawki podatku od towarów i usług, - zmiany wyso-kości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływa na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, każda ze stron w celu dokonania zmiany wynagrodzenia może wystąpić z takim żądaniem do drugiej strony Umowy. Zmiana umowy może nastąpić po upływie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. - wystąpienia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych, - konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy, któ-rych wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przed-miotu zamówienia, - rozszerzenia zamó-wienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie. - rezygnacji z części zamówienia - konieczności zmiany uchwały o przystąpieniu do sporządzania zmiany MPZP i wprowadzeniu podzia-łu obszaru opracowania planu na mniejsze części procedo-wane jako odrębne zadania, w tym: uwzględ-nienie dodatkowych opracowań m.in. prognoz oddziaływania na środowisko. 19.3.3. W pozosta-łym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: - w przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentują-cych firmę, kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, - w przypadku zmian podwy-konawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, - w przypadku rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porówna-niu do wskazanego w ofercie Wyko-nawcy, - w przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian, - w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dosto-sowa-nie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 19.4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu i w dobrej wierze rozpatrzą możliwość realizacji bądź rozwiązania umowy. 19.5. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących niedotrzymaniem terminu realizacji zamówienia, stanowią-cych podstawę do zmiany ustalonych terminów, Wyko-nawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowa-nia o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. 19.6. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy strony sporządzą protokół konieczności oraz aneks do umowy, w trybie art. 144 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
12.13. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 i art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowa-niu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przed-siębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieucz-ciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, za-strzegł, że nie mogą one być udostępniane
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
12.15. Wykonawca, który chce skorzystać z prawa do zastrzeżenia ujawnienia informacji stanowiącej tajemnicę przed-siębiorstwa winien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej oprawie (opakowaniu, kopercie) znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zo-stać ogólnie udostępniona.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.