eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wschodniej części obszaru wsi Dzianisz w Gminie Koście-lisko p.n. "Nad Potokiem Dzianiskim - 1" wraz z przygotowaniem mapy do celów planistycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-26

Ogłoszenie nr 88594 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.

Kościelisko: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wschodniej części obszaru wsi Dzianisz w Gminie Koście-lisko p.n. "Nad Potokiem Dzianiskim - 1" wraz z przygotowaniem mapy do celów planistycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 77899-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000, ul. ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34511 Kościelisko, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 182 079 100, faks , e-mail przetargi@koscielisko.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminakoscielisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wschodniej części obszaru wsi Dzianisz w Gminie Koście-lisko p.n. "Nad Potokiem Dzianiskim - 1" wraz z przygotowaniem mapy do celów planistycznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzenne-go dla wsi Dzianisz w Gminie Kościelisko, pod nazwą zmiana MPZP. "Nad Potokiem Dzianiskim - 1" zgodnie z na-stępującymi wytycznymi: 3.1.1 Treść i zakres zmiany planu zostały określone Uchwałą Nr XXV/189/17 Rady Gminy Kościelisko z dnia 3 lu-tego 2017 roku w sprawie przystąpienia do spo-rządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wschodniej części obszaru wsi Dzianisz w Gminie Kościelisko, dla terenu obejmującego działkę ew. nr 3694/8 oraz część działki ew. nr 8777, p.n. "Nad Potokiem Dzianiskim - 1"oraz na załączniku graficznym do w/w uchwały, które są opublikowane w BIP Urzędu Gminy Kościelisko - link do uchwały: http://bip.malopolska.pl/ugkoscielisko/Article/id,229739.html 3.1.2 Orientacyjna powierzchnia terenu objętego zadaniem wynosi około 0,9 ha. 3.1.3 W trakcie wykonywania zmiany MPZP "Nad Potokiem Dzianiskim - 1" projektant zobowiązany będzie do wykonania wszelkich czyn-ności niezbędnych do prawidłowego i kompletnego przeprowadzenia procedur wynikających z art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2016 roku poz. 778 z późniejszymi zmianami), ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostęp-nianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2016 roku poz. 353 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy o ochronie przyrody (tj. Dz. U. z 2015 roku poz. 1651 z późniejszymi zmianami). 3.1.4 Opracowanie winno spełniać obowiązujące przepisy prawa (zakres, forma oraz procedury wykonania), w tym m.in. - ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2016 roku poz. 778 z późniejszymi zmianami), - rozporządzenie w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania prze-strzennego (Dz. U. z 2003 roku nr 164 poz. 1587), - ustawa z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeń-stwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2016 roku poz. 353 z późniejszymi zmianami) - i innych ustaw powiązanych 3.1.5 Opracowanie obejmować winno strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko. 3.1.6 Projekt zmiany planu należy wykonać w formie elektronicznej oraz w formie papierowej. Rysunek projektu zmiany planu wykonany będzie w skali 1:1000 lub 1:500. 3.1.7 Opracowanie należy wykonać w ilości: - niezbędnej do weryfikacji na etapie koncepcji min. 1 egzemplarz - tekst i rysunek projektu zmiany pla-nu, - niezbędnej do zaopiniowania i uzgodnień w formie papierowej i elektronicznej: tekst i rysunek projektu zmiany planu stosownie do roz-dzielnika, tekst i rysunek prognozy oddziaływania na środowisko (min. 3 eg-zemplarze), tekst i rysunki opracowania ekofizjograficznego (1 egzemplarz), prognoza skutków finansowych (min. 2 egzemplarze), - egzemplarz rysunku i tekstu zmiany planu uwzględniający wyniki opi-niowania i uzgodnień, - egzemplarz rysunku i tekstu zmiany planu z naniesionymi uwagami, - niezbędnej do uchwalenia przez Radę Gminy Kościelisko: - projekt uchwały na sesję min. 2 egzemplarze w formie papierowej - tekst i rysunek zmiany planu oraz pro-jekt w formie elektro-nicznej, - po uchwaleniu przez Radę Gminy Kościelisko: w wersji papierowej w skali 1:1000 lub 1:500 - 8 egzemplarzy oraz wersja elektroniczna uchwały. 3.1.8 Wykonawca winien sporządzić elektroniczne wersje zmiany planu w zapisie umożliwiającym publikację i wydruk (w skali) w formacie tif lub jpg, pdf. 3.1.9 Elektroniczne wersje zmiany planu winny być sporządzone w zapisie umożliwiającym publikację i wydruk (w skali) rysunku (w formacie .tif) i tekstu (w formacie .doc, .docx, .pdf). 3.2 Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicz-nych, z uwagi na specyfikę zamówienia, zama-wiający nie wskazuje czynności które mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na pod-stawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy - Dz. U. z 2015 roku poz. 1502 z późniejszymi zmianami). II.5) Główny kod CPV: 71400000-2 Dodatkowe kody CPV:71354000-4,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71400000-2
Dodatkowe kody CPV: 71354000-4,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 93 ust. 1 pkt.1, informujemy, że: o W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. o Postępowanie zostało UNIEWAŻNIONE, gdyż nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.