eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiłgorajWykonanie warstw podłogowych oraz robót malarskich i remontowych na korytarzach i w niektórych pomieszczeniach w segmencie A i B budynku głównego z oddziałem żeńskim i dziecięcym w Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-09

Biłgoraj: Wykonanie warstw podłogowych oraz robót malarskich i remontowych na korytarzach i w niektórych pomieszczeniach w segmencie A i B budynku głównego z oddziałem żeńskim i dziecięcym w Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce
Numer ogłoszenia: 78063 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju , ul. Tadeusza Kościuszki 94, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6882000, 6882006, faks 846882009.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie warstw podłogowych oraz robót malarskich i remontowych na korytarzach i w niektórych pomieszczeniach w segmencie A i B budynku głównego z oddziałem żeńskim i dziecięcym w Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie warstw podłogowych oraz robót malarskich i remontowych na korytarzach i w niektórych pomieszczeniach w segmencie A i B budynku głównego z oddziałem żeńskim i dziecięcym w Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce. 2. Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: - wymianę warstw podłogowych w korytarzach i holach - parter segment A i B, - wymianę warstw podłogowych w korytarzach i holach - piętro segment A i B, - wymianę warstw podłogowych w korytarzach i holach - poddasze segment A i B, - wymianę warstw podłogowych w wybranych pomieszczeniach mieszkalnych, - roboty malarskie w korytarzach i wybranych pomieszczeniach, - remont łazienki przy pokoju Nr 13 - parter segment B, - wymianę glazury na ścianach - fartuchy przy umywalkach, - przebudowę łazienki przy pokoju Nr 8 - piętro segment A, - cyklinowanie parkietu. 3. Zakres rzeczowy robót określony w pkt 2 należy wykonać na podstawie: a) dokumentacji projektowej, b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, c) przedmiaru robót. Wykaz dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarów robót dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia stanowi Zał. Nr 8 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum jedną robotę budowlaną na kwotę nie mniejszą niż 50 000 PLN brutto polegającą na wykonaniu robót budowlanych w budynkach w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym, co najmniej: - 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz winien wskazywać należyte wykonanie oraz wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie minimum jednej roboty budowlanej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 PLN brutto polegającej na wykonaniu robót budowlanych w budynkach w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy P.z.p. Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów powinno posiadać formę pisemną, dla swojej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. 3. W przypadku oferty składanej przez pełnomocnika lub podmioty występujące wspólnie do oferty należy dołączyć oryginał lub uwierzytelnioną notarialnie kopię pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w następującym zakresie: 1) zmiany osób skierowanych do realizacji zamówienia pod warunkiem zastąpienia ich osobami, o co najmniej takich samych uprawnieniach, jakich wymaga Zamawiający, 2) zmiany podwykonawcy przewidzianego do wykonania części robót objętych umową, 3) zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, lub wynikać będą ze zmian przepisów prawa mających wpływ na treść zawartej umowy, 4) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku, gdy zmiana terminu jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć przed zawarciem umowy, a które wpływają na niemożność dotrzymania terminu realizacji zamówienia przez Wykonawcę. W szczególności, jeżeli w wyniku prowadzenia robót budowlanych niezbędne okaże się wykonanie dodatkowych prac lub czynności w celu prawidłowej realizacji umowy, 5) zmiana treści umowy określona w pkt. 3 i 4 nie może prowadzić w żadnym przypadku do zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie. 2. Zmiana umowy możliwa jest za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 94, pokój Nr 211 lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek Wykonawcy. SIWZ jest nieodpłatna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2016 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Biłgoraju, 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 94, pokoju nr 106 (Sekretariat Starosty).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.