Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Ostrów Mazowiecka: Przebudowa drogi Nowe Lubiejewo - Podborze - Ostrów Mazowiecka - I etap
Numer ogłoszenia: 78379 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 029 74-68-600 w. 41, fax 029 7468600.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostowmaz.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi Nowe Lubiejewo - Podborze - Ostrów Mazowiecka - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi Nowe Lubiejewo - Podborze - Ostrów Mazowiecka - I etap:długość 1147 mb, podbudowa o grubości 16 cm, warstwa wiążąca (6028 m2), warstwa ścieralna (5892 m2). Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączonym do SIWZ przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej integralną część SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 11000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.5) Spełniają wymogi SIWZ.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na zasadzie: TAK/NIE, SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencjidziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszeniado ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert.2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziałuZakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznegopotwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat orazskładek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidzianeprawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert.3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4) Wykaz co najmniej 3 /trzech/ wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.7) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.8) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej taką jaką Wykonawca proponuje w swojej ofercie na przedmiotowe zamówienie publiczne, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;9) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.10) Dowód wniesienia wadium.11) Podpisane załączniki nr 2 i 4 załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.12) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót załączonego do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaostrowmaz.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gminaostrowmaz.home.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego pokój 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Budowa integracyjnego, ogólnodostępnego placu zabaw zlokalizowanego na terenie Ogródka Jordanowskiego przy ul. Różańskiej w Ostrowi Mazowieckiej
- Roboty budowlane związane z przebudową sieci ciepłowniczej - 2 zadania
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki przegubowej z łyżką wysokiego wysypu
- Budowa ulicy Piaskowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową odwodnienia, budową kanału technologicznego i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- Remont Drogi Gminnej nr 140210K Książ Wielki - Pokusa od km 0+000 do km 4+050 w miejscowościach Książ Wielki, Konaszówka, Mianocice, Rzędowice, Gmina Książ Wielki
- Remont odcinka drogi gminnej w miejscowości Lasek
- Odnowa nawierzchni bitumicznej przez podwójne powierzchniowe utrwalenie drogi gminnej 712935P w m. Kleszczewo
- Budowa ulic: Letniej, Zimowej, Klonowej w Białymstoku wraz z budową/przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej.
- Budowa drogi gminnej w m. Biezdrowo-Huby w ramach zadania pn. "Wykonanie projektu i kosztorysu utwardzenia drogi gminnej w m. Biezdrowo-Huby".
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.