eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostawa odczynników laboratoryjnych oraz podstawowego sprzętu ogólnolaboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-19

Warszawa: Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych oraz podstawowego sprzętu ogólnolaboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 78454 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe , ul. Krypska 39, 04-082 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8102096, faks 022 8100604.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.praga-pld.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych oraz podstawowego sprzętu ogólnolaboratoryjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych, w tym krążków antybiogramowych, podłoży, testów oraz drobnego sprzętu ogólnolaboratoryjnego których rodzaje i ilości określone zostały w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony przez zamawiającego na siedem części zwanych dalej Zadaniami, które obejmują: Zadanie Nr 1 - obejmuje: 1.Krążki antybiogramowe, 2. Zestaw podłoży mikrobiologicznych, 3. Surowice poliwalentne i monowalentne, 4. Podłoże do hodowli rzęsistka; Zadanie Nr 2 - Odczynniki i materiały eksploatacyjne do Analizatora bakteriologicznego MINI API; Zadanie Nr 3 - Odczynniki do badań manualnych; Zadanie Nr 4 - Żele do proteinogramów; Zadanie Nr 5 - Barwniki + olejek immersyjny; Zadanie Nr 6 - Test ureazowy do wykrywania Helicobacter pylori; Zadanie Nr 7 - Podstawowy drobny sprzęt ogólnolaboratoryjny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Złożenie wadium - nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentu wskazanego w pkt IV SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentu wskazanego w pkt IV SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w poniższym zakresie: a)zmiany strony umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym; b)zmiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr do umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, zmiany nazwy produktu itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy na asortyment równoważny przy zachowaniu jego parametrów; c)zmiana sposobu konfekcjonowania asortymentu będącego przedmiotem umowy wprowadzona przez producenta; d)zmiana liczby opakowań w przypadku zmiany konfekcjonowania asortymentu; e)zmiana ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr .. do umowy wynikająca ze zmiany wielkości opakowania, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; f)wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 6 umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo.praga-pld.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej zamawiającego. SIWZ można również odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego Warszawa, ul. Krypska 39 w pok. 105.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Warszawie, ul. Krypska 39 w Kancelarii Głównej pok. Nr 12 parter.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Krążki antybiogramowe; 2. Zestaw podłoży mikrobiologicznych; 3.Surowice poliwalentne i monowalentne; 4.Podłoże do hodowli rzęsistka.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Zadaniu Nr 1 i obejmuje w swym zakresie: 1. Krążki antybiogramowe - 66 pozycji asortymentowych 2. Zestaw podłoży mikrobiologicznych - 11 pozycji asortymentowych 3. Surowice poliwalentne i monowalentne - 26 pozycji asortymentowych 4. Podłoże do hodowli rzęsistka - 1 pozycja asortymentowa.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki i materiały eksploatacyjne do Analizatora bakteriologicznego MINI API.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Zadaniu Nr 2 i obejmuje w swym zakresie odczynniki i materiały eksploatacyjne do Analizatora bakteriologicznego MINI API - 24 pozycje asortymentowe.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki do badań manualnych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ -Zadaniu Nr 3 i obejmuje w swym zakresie odczynniki do badań manualnych - 6 pozycji asortymentowych.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Żele do proteinogramów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ -Zadaniu Nr 4 i obejmuje w swym zakresie żele do proteinogramów - zestaw przygotowany do pracy z aparatem Densytometr DS.-2 - 1 pozycja asortymentowa.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Barwniki + olejek imersyjny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ -Zadaniu Nr 5 i obejmuje w swym zakresie 4 pozycje asortymentowe barwników oraz 1 pozycja olejek imersyjny.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Test ureazowy do wykrywania Helicobacter pylori.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ -Zadaniu Nr 6 i obejmuje w swym zakresie szybki suchy test ureazowy do wykrywania Helicobacter pylori - 1 pozycja asortymentowa.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Podstawowy drobny sprzęt ogólnolaboratoryjny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ -Zadaniu Nr 7 i obejmuje w swym zakresie podstawowy drobny sprzęt ogólnolaboratoryjny - 23 pozycje asortymentowe.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.