Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Słupsk: Remont elewacji wraz ze zmianą kolorystyki ścian budynków mieszkalnych Słupskiego TBS przy ul. Fałata 9 i 10 w Słupsku
Numer ogłoszenia: 78472 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., ul. Fałata 11, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8456091, 605 089555, fax 059 8456091.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stbs.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji wraz ze zmianą kolorystyki ścian budynków mieszkalnych Słupskiego TBS przy ul. Fałata 9 i 10 w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane remontowe 2 budynków mieszkalnych polegające między innymi na: - mechaniczne oczyszczenie i zmycie ścian z brudu i starej farby oraz mikroorganizmów, - usunięcie uszkodzonych, luźnych, odstających i słabych tynków oraz uzupełnienie ubytków tynkiem cementowo - wapiennym na stropach loggii i tynkiem strukturalnym na ścianach oraz odgrzybienie 100% powierzchni tynków ścian i stropów poprzez naniesienie środka biobójczego i zagruntowanie emulsją do gruntowania powierzchni tynków, - wykonanie zmiany odprowadzenia wody z daszków elewacyjnych wg dołączonego projektu, - wymianę obróbek blacharskich loggii i kominów z blachy powlekanej w 100% - naprawę uszkodzonych obróbek blacharskich przy attykach - 10% wymiana, 90% naprawa - remont loggii 5 szt. z wymianą posadzki, obróbek blacharskich, wykonaniem izolacji poziomej z papy termozgrzewalnej i ułożeniem płytek typu GRES, - remont loggii polegający na wymianie obróbek blacharskich na krawędzi wzdłużnej z wymianą pasa płytek szer. ok. 30 cm z naprawą podłoża i nową izolacją i wykonaniem nowych cokolików na ścianach prostopadłych do ściany budynku (na pozostałych balkonach), - zagruntowanie podłoża preparatem do gruntowania o właściwościach grzybobójczych,, - malowanie elewacji 2 krotne farbami mikrosilikonowymi zgodnie z projektem kolorystyki budynku stanowiącym zał. Nr 8 i 9 do SIWZ, - wykonanie remontu ganków wejściowych do klatek schodowych, - wykonanie innych niezbędnych robót wynikających z przedmiaru robót , - montaż i demontaż rusztowań rurowych, wywóz gruzu itp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków Oryginalny kod CPV: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium : 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium powinno być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu (przelew na konto Zamawiającego), . Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniają wszystkie warunki określone w niniejszej SIWZ, b) zaoferują termin płatności za wykonane zamówienia nie krótszy niż 30 dni, d) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 48 miesięcy, e) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 remonty elewacji budynków o wartości minimum 100.000 zł każdy. g) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy. (Osoba przewidziana na kierownika budowy musi posiadać zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. h) zatrudniają na umowę o pracę minimum 10 pracowników. i) wykonają siłami własnymi roboty budowlane objęte zamówieniem o wartości min. 50% zadeklarowanej ceny brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w postaci oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem (jeżeli wykonawca przewiduje powierzenie części robót podwykonawcy, podwykonawca również musi złożyć odpowiednie dokumenty). b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (na druku Zamawiającego) - zał. nr 4 do SIWZ (przewidziany podwykonawca również musi złożyć stosowne oświadczenie). c) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów d) pełnomocnictwo wynikające z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), f) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru jak w załącznikach nr 5 i Nr 6 do SIWZ, g) kserokopie uprawnień budowlanych osoby przewidzianej na kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i) kalkulacja ceny - kosztorys ofertowy sporządzony wg wymogów określonych w dziale IX pkt. 4 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stbs.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o. 76-200 Słupsk ulica Fałata 11.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o. 76-200 Słupsk ulica Fałata 11 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa gąbek do mycia pacjentów oraz chusteczek w wiaderku do zalewania środkiem dezynfekcyjnym - 111/TP/2024
- Usługa parkingowa polegająca na przechowywaniu pojazdów, części samochodowych oraz depozytów wielkogabarytowych do celów procesowych dla Sądu Rejonowego w Słupsku
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.
- Przebudowa zatok autobusowych i przystanków w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz rozbudowa i modernizacja Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej i monitoringu CCTV
- Dostawa leku o nazwie międzynarodowej substancji czynnej ABIRATERONI ACETAS - 112/TP/2024
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Wojska Polskiego 65, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wykonanie robót budowlanych na terenie i budynkach położonych we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6C-N, 8A-L, 8M-P
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460.
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych w Krakowie przy ul. Cieślewskiego 5, 7, 9, 13, 15, 17 i w Bielsku-Białej przy ul. Solskiego 35 i 41
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 15 w Opolu
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.