eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Promocja Gminy Bychawa oraz Gminy Strzyżewice z podziałem na części [OP-IV.272.49.2016.MON]

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-10

Lublin: Promocja Gminy Bychawa oraz Gminy Strzyżewice z podziałem na części [OP-IV.272.49.2016.MON]
Numer ogłoszenia: 78953 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 16 535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Gminy Bychawa oraz Gminy Strzyżewice z podziałem na części [OP-IV.272.49.2016.MON].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Promocja Gminy Bychawa oraz Gminy Strzyżewice z podziałem na części. Część I: Opracowanie mapy Gminy Bychawa, napisanie tekstów do przewodnika Gmina Bychawa - moje małe centrum świata oraz jego druk i dostawa. Część II: Wydanie publikacji oraz zbioru multimedialnego w ramach promocji Gminy Strzyżewice. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Usługa wykonania platformy internetowej zawierającej panoramiczne zdjęcia Gminy Strzyżewice oraz zdjęcia i rejestrację filmową obszarów wiejskich Gminy Strzyżewice wykonanych z lotu ptaka; 2) Wykonanie filmu promującego Gminę Strzyżewice; 3) Wirtualny spacer po Gminie Strzyżewice; 4) Opracowanie i druk publikacji dotyczącej Gminy Strzyżewice wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Część III: Promocja Gminy Strzyżewice: Organizacja wydarzenia pt. Rowerem po terenie Gminy Strzyżewice. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów potrzebnych do organizacji rajdu oraz zapewnienie dwóch osób do przeprowadzenia warsztatów z wykonywania toreb ekologicznych techniką decoupage na tkaninie w ramach realizacji operacji pt. Rowerem po terenie Gminy Strzyżewice. Część IV: Promocja Gminy Strzyżewice: Wydanie publikacji pt. Kapliczki i krzyże przydrożne Gminy Strzyżewice. Przedmiotem zamówienia jest wydanie publikacji Kapliczki i krzyże przydrożne Gminy Strzyżewice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - załącznik nr 1a do SIWZ - dla części I; - załącznik nr 1b do SIWZ - dla części II; - załącznik nr 1c do SIWZ - dla części III; - załącznik nr 1d do SIWZ - dla części IV..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 71.22.21.00-1, 79.82.25.00-7, 79.34.22.00-5, 92.11.12.10-7, 92.11.12.50-9, 72.00.00.00-5, 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1, 15.00.00.00-8, 79.82.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I, II, III, IV: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I: Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 usługi dotyczące opracowania i druku publikacji o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda. Część II, III: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku Część IV: Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi dotyczące opracowania i druku publikacji o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I, II, III, IV: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I, II, III, IV: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I, II, III, IV: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Część I: 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: a) terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: - okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji; - siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Część II: 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: a) terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: - okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji; - siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Część III: 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: a) terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: - okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji; - siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Część IV: 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: a) terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: - okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji; - siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin (I piętro, pokój 159) fax: (81) 44 16 535, monika.niezgoda@lubelskie.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Artura Grottgera 4, 20 - 029 Lublin (KANCELARIA OGÓLNA - parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I, II, III, IV: Zamawiający informuje Wykonawcę, że zorganizowanie przedmiotu zamówienia jest finansowane ze środków Pomocy Technicznej PROW 2014-2020..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie mapy Gminy Bychawa, napisanie tekstów do przewodnika Gmina Bychawa - moje małe centrum świata oraz jego druk i dostawa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie mapy Gminy Bychawa, napisanie tekstów do przewodnika Gmina Bychawa - moje małe centrum świata oraz jego druk i dostawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 71.22.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Dodatkowa ilość sztuk publikacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydanie publikacji oraz zbioru multimedialnego w ramach promocji Gminy Strzyżewice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Usługa wykonania platformy internetowej zawierającej panoramiczne zdjęcia Gminy Strzyżewice oraz zdjęcia i rejestrację filmową obszarów wiejskich Gminy Strzyżewice wykonanych z lotu ptaka; 2) Wykonanie filmu promującego Gminę Strzyżewice; 3) Wirtualny spacer po Gminie Strzyżewice; 4) Opracowanie i druk publikacji dotyczącej Gminy Strzyżewice wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7, 79.34.22.00-5, 92.11.12.10-7, 92.11.12.50-9, 72.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Dodatkowa ilość sztuk publikacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Promocja Gminy Strzyżewice: Organizacja wydarzenia pt. Rowerem po terenie Gminy Strzyżewice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów potrzebnych do organizacji rajdu oraz zapewnienie dwóch osób do przeprowadzenia warsztatów z wykonywania toreb ekologicznych techniką decoupage na tkaninie w ramach realizacji operacji pt. Rowerem po terenie Gminy Strzyżewice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1, 15.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności faktury - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Promocja Gminy Strzyżewice: Wydanie publikacji pt. Kapliczki i krzyże przydrożne Gminy Strzyżewice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydanie publikacji Kapliczki i krzyże przydrożne Gminy Strzyżewice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1d do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Dodatkowa ilość sztuk publikacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.