Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-10
Lublin: Promocja Gminy Bychawa oraz Gminy Strzyżewice z podziałem na części [OP-IV.272.49.2016.MON]
Numer ogłoszenia: 78953 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 16 535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Gminy Bychawa oraz Gminy Strzyżewice z podziałem na części [OP-IV.272.49.2016.MON].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Promocja Gminy Bychawa oraz Gminy Strzyżewice z podziałem na części. Część I: Opracowanie mapy Gminy Bychawa, napisanie tekstów do przewodnika Gmina Bychawa - moje małe centrum świata oraz jego druk i dostawa. Część II: Wydanie publikacji oraz zbioru multimedialnego w ramach promocji Gminy Strzyżewice. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Usługa wykonania platformy internetowej zawierającej panoramiczne zdjęcia Gminy Strzyżewice oraz zdjęcia i rejestrację filmową obszarów wiejskich Gminy Strzyżewice wykonanych z lotu ptaka; 2) Wykonanie filmu promującego Gminę Strzyżewice; 3) Wirtualny spacer po Gminie Strzyżewice; 4) Opracowanie i druk publikacji dotyczącej Gminy Strzyżewice wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Część III: Promocja Gminy Strzyżewice: Organizacja wydarzenia pt. Rowerem po terenie Gminy Strzyżewice. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów potrzebnych do organizacji rajdu oraz zapewnienie dwóch osób do przeprowadzenia warsztatów z wykonywania toreb ekologicznych techniką decoupage na tkaninie w ramach realizacji operacji pt. Rowerem po terenie Gminy Strzyżewice. Część IV: Promocja Gminy Strzyżewice: Wydanie publikacji pt. Kapliczki i krzyże przydrożne Gminy Strzyżewice. Przedmiotem zamówienia jest wydanie publikacji Kapliczki i krzyże przydrożne Gminy Strzyżewice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - załącznik nr 1a do SIWZ - dla części I; - załącznik nr 1b do SIWZ - dla części II; - załącznik nr 1c do SIWZ - dla części III; - załącznik nr 1d do SIWZ - dla części IV..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 71.22.21.00-1, 79.82.25.00-7, 79.34.22.00-5, 92.11.12.10-7, 92.11.12.50-9, 72.00.00.00-5, 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1, 15.00.00.00-8, 79.82.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I, II, III, IV: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I: Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 usługi dotyczące opracowania i druku publikacji o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda. Część II, III: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku Część IV: Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi dotyczące opracowania i druku publikacji o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I, II, III, IV: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I, II, III, IV: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I, II, III, IV: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Część I: 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: a) terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: - okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji; - siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Część II: 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: a) terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: - okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji; - siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Część III: 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: a) terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: - okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji; - siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Część IV: 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: a) terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: - okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji; - siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin (I piętro, pokój 159) fax: (81) 44 16 535, monika.niezgoda@lubelskie.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Artura Grottgera 4, 20 - 029 Lublin (KANCELARIA OGÓLNA - parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I, II, III, IV: Zamawiający informuje Wykonawcę, że zorganizowanie przedmiotu zamówienia jest finansowane ze środków Pomocy Technicznej PROW 2014-2020..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie mapy Gminy Bychawa, napisanie tekstów do przewodnika Gmina Bychawa - moje małe centrum świata oraz jego druk i dostawa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie mapy Gminy Bychawa, napisanie tekstów do przewodnika Gmina Bychawa - moje małe centrum świata oraz jego druk i dostawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 71.22.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Dodatkowa ilość sztuk publikacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydanie publikacji oraz zbioru multimedialnego w ramach promocji Gminy Strzyżewice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Usługa wykonania platformy internetowej zawierającej panoramiczne zdjęcia Gminy Strzyżewice oraz zdjęcia i rejestrację filmową obszarów wiejskich Gminy Strzyżewice wykonanych z lotu ptaka; 2) Wykonanie filmu promującego Gminę Strzyżewice; 3) Wirtualny spacer po Gminie Strzyżewice; 4) Opracowanie i druk publikacji dotyczącej Gminy Strzyżewice wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7, 79.34.22.00-5, 92.11.12.10-7, 92.11.12.50-9, 72.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Dodatkowa ilość sztuk publikacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Promocja Gminy Strzyżewice: Organizacja wydarzenia pt. Rowerem po terenie Gminy Strzyżewice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów potrzebnych do organizacji rajdu oraz zapewnienie dwóch osób do przeprowadzenia warsztatów z wykonywania toreb ekologicznych techniką decoupage na tkaninie w ramach realizacji operacji pt. Rowerem po terenie Gminy Strzyżewice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1, 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Promocja Gminy Strzyżewice: Wydanie publikacji pt. Kapliczki i krzyże przydrożne Gminy Strzyżewice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydanie publikacji Kapliczki i krzyże przydrożne Gminy Strzyżewice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1d do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Dodatkowa ilość sztuk publikacji - 5
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu drogowego
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Produkcję i dostawę materiałów promocyjnych i drukowanych dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania.
- Usługa opracowania graficznego, składu, łamania, korekty, druku oraz dostawy dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Usługi restauracyjne dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Łowiczu
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
- Usługa sukcesywnego drukowania i dostawy materiałów promocyjnych na potrzeby Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.