Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Ostrów Wielkopolski: Usługa sprzątania Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych jej pięciu Prokuratur Rejonowych położonych w : Jarocinie, Kępnie, Krotoszynie, Ostrzeszowie, Pleszewie.
Numer ogłoszenia: 79069 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 37, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5918415, fax 062 5928165.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych jej pięciu Prokuratur Rejonowych położonych w : Jarocinie, Kępnie, Krotoszynie, Ostrzeszowie, Pleszewie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych jej pięciu Prokuratur Rejonowych położonych w : Jarocinie, Kępnie, Krotoszynie, Ostrzeszowie, Pleszewie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Oferta musi zawierać: 2.1. wypełniony formularz ofertowy, 2.2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt. 3.1 SIWZ - oświadczenie oferent składa na formularzu ofertowym, 2.3. kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat minimum 3 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający uzna iż wykonanie przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia, minimum 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia spełnia warunek posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - (załącznik Nr 1). 2.5 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.3, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Oferta musi zawierać: 2.1. wypełniony formularz ofertowy, 2.2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt. 3.1 SIWZ - oświadczenie oferent składa na formularzu ofertowym, 2.3. kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat minimum 3 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający uzna iż wykonanie przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia, minimum 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia spełnia warunek posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - (załącznik Nr 1). 2.5 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.3, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 37.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 37, 63-400 Ostrów Wielkopolski, biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Budowa kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni ulicy Grześczyka wraz z odcinkiem ulicy Pussaka w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa na podstawie umowy najmu maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania "Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów" Sp. z o.o.
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim
- Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Usunięcie błędnych i niezgodnych z prawem informacji z bazy danych EGiB poprzez uzupełnienie informacji dotyczących konturów klasyfikacyjnych i klas gruntów dla obiektów "GESUZY" - podział na zadania
- Bieżące utrzymanie urządzeń i małej architektury na terenie Ostrowa Wielkopolskiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie, tj. siedziba główna wraz z Oddziałami
- Wykonanie usługi sprzątania w obiekcie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z terenem przylegającym - numer postępowania: 21/ZP/25
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie zlokalizowanych w kompleksie przy ul. Kocjana 3 w Warszawie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.