eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsługa utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-06

Szczecin: Usługa utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer ogłoszenia: 79072 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40530 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4698400, faks 91 4394763.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz obiektów o łącznej powierzchni 8 076,59 m2 (w tym 929,22 m2 powierzchnia pomieszczeń technicznych, sprzątanych z częstotliwością raz na dwa miesiące) oraz na terenach zewnętrznych przylegających do obiektów będących w eksploatacji Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych 18 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie zachodniopomorskim, w tym na terenach utwardzonych o łącznej powierzchni 4 781,53 m2 i na terenach zielonych o łącznej powierzchni 4 000,55 m2. 2.Zestawienie objętych usługą powierzchni przeznaczonych do utrzymania porządku i czystości w poszczególnych obiektach Zamawiającego wraz z ilością wybranych elementów wyposażenia (ilość dozowników)oraz przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników określono w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dalej, jako SIWZ. 3.Szczegółowy zakres czynności i obowiązków oraz częstotliwość ich wykonywania przez Wykonawcę w ramach świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z wykazem środków czystości i artykułów higienicznych określono w załączniku nr 2 do projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ i obejmuje: 3.1.Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz lokali/obiektów w tym sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, pomieszczeń technicznych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń sanitarnych i socjalnych. 3.2.Utrzymanie porządku i czystości na terenach utwardzonych (chodnikach, parkingach, drogach dojazdowych) przyległych do lokali/obiektów Zamawiającego (nie dotyczy lokalizacji: Biura Powiatu Kołobrzeskiego, Koszalińskiego) 3.3.Utrzymanie teren zielonych przyległych do obiektów Zamawiającego (nie dotyczy lokalizacji Biura Powiatu: Białogardzkiego, Gryfickiego, Gryfińskiego, Kamieńskiego, Kołobrzeskiego, Koszalińskiego, Pyrzyckiego, Sławieńskiego, Świdwińskiego). 4.Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę osób sprzątających i nadzorujących (koordynujące i wykonujące bieżącą kontrolę właściwego wykonywania usług) z uwzględnieniem utrzymywania terenów zewnętrznych, sprawnie działających urządzeń i narzędzi niezbędnych do świadczenia usługi w tym odpowiedniej ilości środków czystości i materiałów eksploatacyjnych. 5.Wykonawca będzie świadczył usługę zgodnie z wymogami przeciwpożarowymi oraz ochrony środowiska przy użyciu własnych środków czystości, urządzeń technicznych, narzędzi, oraz artykułów higienicznych dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami prawa, przeznaczeniem i zaleceniami producenta. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wewnątrz obiektów Zamawiającego w dni robocze dla Zamawiającego w godz.: w siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego od 15:00 do 20:30, w Biurach Powiatowych w godzinach 7.00-15.30 -z uwzględnieniem ustaleń z Kierownikiem danego Biura Powiatowego, za wyjątkiem pomieszczeń technicznych (w tym zrzutnia akt w Mirosławcu, serwerownia, magazynki, składnice akt, podręczne magazyny akt, archiwum zakładowe, kotłownie) które sprzątane będą w dni robocze, w obecności uprawnionych pracowników Zamawiającego, z częstotliwością co najmniej raz na dwa miesiące w godzinach od 13:00 do 15:30. Wykonywanie czynności dotyczących utrzymania porządku i czystości na zewnątrz obiektów odbywać się będzie w każdym czasie, za wiedzą Zamawiającego z zastrzeżeniem, że usuwanie śniegu, lodu, śliskości następować będzie bez konieczności zgłoszenia, niezwłocznie po wystąpieniu tych zdarzeń i trwać będzie do usunięcia śniegu, lodu lub śliskości. 7.Dokładne postanowienia regulujące przedmiot zamówienia zawarte są w umowie sporządzonej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Usługowo-Produkcyjno-Handlowe POMORZE Sp. z o.o., ul. Narutowicza 22, 70-231 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 274795,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 309582,00

  • Oferta z najniższą ceną: 309582,00 / Oferta z najwyższą ceną: 823578,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.