Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Kurzętnik: REMONT DROGI GMINNEJ O DŁUGOŚCI OK. 300 M: OD DROGI POWIATOWEJ NR 1248N DO RSP W KRZEMIENIEWIE
Numer ogłoszenia: 79254 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4740515, 47482828, fax 056 4748284.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurzetnik.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI GMINNEJ O DŁUGOŚCI OK. 300 M: OD DROGI POWIATOWEJ NR 1248N DO RSP W KRZEMIENIEWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej poprzez profilowanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną i jej powierzchniowe utrwalenie. Zamówienie obejmuje: - profilowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej masą bitumiczną - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni - utwardzenie poboczy kruszywem łamanym
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 62.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga w oparciu o art. 45 ust. 2 ustawy Pzp wniesienia wadium w wysokości 1.500 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w art.22 ust.1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia na druku ZP-17 na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca może ubiegać się o zamówienie, składa następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy , że wykonawca może ubiegać się o zamówienie - w oparciu o Załącznik nr 2, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w oparciu o Załącznik nr 3, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania, d) w przypadku powierzenia części zadania podwykonawcy należy wypełnić załącznik nr 4 do SIWZ -Wykaz części zamówienia jakie wykonawca powierzy podwykonawcom, 2. W przypadku składania oferty wspólnej: a) dokumenty wymienione w pkt 8.1 a) i b) każdy partner składa z osobna, b) pozostałe dokumenty składane są wspólnie, c) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów, d) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za niewykonanie lub nierzetelne wykonanie umowy, e) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego -pełnomocnictwo w oryginale lub kopia za zgodność z oryginałem poświadczona notarialnie wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej winno być załączone do oferty. W przypadku powierzenia części zadania podwykonawcy należy wypełnić załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz części zamówienia jakie wykonawca powierzy podwykonawcom, f) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - osobę / osoby uprawnioną/e do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i opatrzone datą na każdej stronie. Wyjątek stanowi kopia pełnomocnictwa - patrz pkt 2e). W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kurzetnik.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kurzetnik ul. Grunwaldzka 39 13-306 Kurzętnik.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Kurzętnik ul. Grunwaldzka 39 13-306 Kurzętnik.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI KURZĘTNIK
więcej: przetargi KURZĘTNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa skrzyżowania ulicy Ostrowskiej z ul. Polową i ul. Obrońców Zambrowa w Zambrowie, na skrzyżowanie typu "rondo", wraz z rozbiórką i budową infrastruktury towarzyszącej.
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych i placu na terenie Gminy Gołcza w roku 2025
- Wykonanie robót budowlano - montażowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Gibaszew"
- Przebudowa ul. Krasnowolskiej na odcinku od ul. Kujawiaka do pętli autobusowej przy ul. Poloneza poprzez budowę kanalizacji deszczowej w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Budowa drogi gminnej od km 0+001.75 do km 0+737.93 w miejscowości Owieczka-Podlaski, Gmina Łukowica.
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr: 2636L, 2640L, 2639L o łącznej długości 3,258 km
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.