eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewWykonanie prac geodezyjnych związanych z budową inicjalnej bazy danych GESUT oraz zbiorów danych archiwalnych z podziałem na zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-09

Pleszew: Wykonanie prac geodezyjnych związanych z budową inicjalnej bazy danych GESUT oraz zbiorów danych archiwalnych z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 79268 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pleszewie , ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7429652, faks 062 7429665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpleszewski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych związanych z budową inicjalnej bazy danych GESUT oraz zbiorów danych archiwalnych z podziałem na zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych związanych z budową inicjalnej bazy danych GESUT oraz zbiorów danych archiwalnych z podziałem na 2 zadania: 1). Zadanie nr 1: Wykonanie prac geodezyjnych związanych z budową inicjalnej bazy danych GESUT oraz zbiorów danych archiwalnych dla obrębów ewidencyjnych: Chocz oraz Gołuchów. 2). Zadanie nr 2: Wykonanie prac geodezyjnych związanych z budową inicjalnej bazy danych GESUT oraz zbiorów danych archiwalnych dla obrębów ewidencyjnych: Czermin, Dobrzyca oraz Gizałki. Oprogramowanie na którym wykonane zostanie zamówienie musi być kompatybilne z istniejącym oprogramowaniem GEO - INFO 6. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki techniczne dla prac geodezyjnych - załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Wykonawca musi udzielić minimum 24 miesiące gwarancji na wykonane prace. Strony rozszerzają okres rękojmi na czas udzielonej gwarancji. 4. Wykonawca prac wykorzystując dane ewidencyjne zobowiązany będzie przestrzegać przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. Wykonawca prac będzie zobowiązany do zastosowania środków organizacyjnych i technicznych, zabezpieczających w stopniu wysokim zbiór danych EGiB przed dostępem osób nieupoważnionych, na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych oraz zapewniających ochronę danych, w szczególności przed ich udostępnieniem, kradzieżą, uszkodzeniem lub zniszczeniem przez osoby nieupoważnione. Wykonawca prac zobowiązany będzie po zakończeniu prac do trwałego usunięcia danych oraz zniszczenia wszelkich nośników, na których zostały one zapisane. Wykonawca przedłoży protokół z w.w czynności..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1). Dla zadania nr 1: 2.000,00 zł 2). Dla zadania nr 2: 2.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 12.02.2013r. w sprawie baz danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2013r. poz. 383), co najmniej dwie usługi polegające na utworzeniu bazy danych GESUT, BDOT 500 lub bazy ewidencyjnej dla obszaru o wielkości minimum 600 ha każde opracowanie (zadanie). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców w.w warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wykonawca musi wykazać się dysponowaniem: a). minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe określone w art. 43 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne w zakresie pkt. 1; b). minimum 2 osobami z praktyczną znajomością programu GEO-INFO do prowadzenia mapy numerycznej oraz praktyką w wykonywaniu zadań w w.w. systemie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców w.w warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca ma obowiązek wskazania w wykazie, usług polegających na utworzeniu bazy danych GESUT, BDOT 500 lub bazy ewidencyjnej dla obszaru o wielkości minimum 600 ha każde opracowanie (zadanie), wykonanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 12.02.2013r. w sprawie baz danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2013r. poz. 383).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub w innej formie. 2. Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli dotyczy. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących okolicznościach: 1). Zmiany ogólne: zmiana adresu / siedziby wykonawcy; zmiana osób występujących po stronie zamawiającego/wykonawcy. Nie jest dopuszczalna zmiana wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa.2). Zmiany terminów wykonania zadania, wynikających z: a). przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego oraz zawieszenia robót przez zamawiającego; b). działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonania prac; c). wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót. 4). Niezależnych od stron umowy zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatpleszewski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63 - 300 Pleszew, pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63 - 300 Pleszew, pokój nr 104 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych związanych z budową inicjalnej bazy danych GESUT oraz zbiorów danych archiwalnych dla obrębów ewidencyjnych: Chocz oraz Gołuchów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki techniczne dla prac geodezyjnych - załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oprogramowanie na którym wykonane zostanie zamówienie musi być kompatybilne z istniejącym oprogramowaniem GEO - INFO 6. 3. Wykonawca musi udzielić minimum 24 miesiące gwarancji na wykonane prace. Strony rozszerzają okres rękojmi na czas udzielonej gwarancji. 4. Wykonawca prac wykorzystując dane ewidencyjne zobowiązany będzie przestrzegać przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. Wykonawca prac będzie zobowiązany do zastosowania środków organizacyjnych i technicznych, zabezpieczających w stopniu wysokim zbiór danych EGiB przed dostępem osób nieupoważnionych, na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych oraz zapewniających ochronę danych, w szczególności przed ich udostępnieniem, kradzieżą, uszkodzeniem lub zniszczeniem przez osoby nieupoważnione. Wykonawca prac zobowiązany będzie po zakończeniu prac do trwałego usunięcia danych oraz zniszczenia wszelkich nośników, na których zostały one zapisane. Wykonawca przedłoży protokół z w.w czynności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych związanych z budową inicjalnej bazy danych GESUT oraz zbiorów danych archiwalnych dla obrębów ewidencyjnych: Czermin, Dobrzyca oraz Gizałki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki techniczne dla prac geodezyjnych - załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oprogramowanie na którym wykonane zostanie zamówienie musi być kompatybilne z istniejącym oprogramowaniem GEO - INFO 6. 3. Wykonawca musi udzielić minimum 24 miesiące gwarancji na wykonane prace. Strony rozszerzają okres rękojmi na czas udzielonej gwarancji. 4. Wykonawca prac wykorzystując dane ewidencyjne zobowiązany będzie przestrzegać przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. Wykonawca prac będzie zobowiązany do zastosowania środków organizacyjnych i technicznych, zabezpieczających w stopniu wysokim zbiór danych EGiB przed dostępem osób nieupoważnionych, na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych oraz zapewniających ochronę danych, w szczególności przed ich udostępnieniem, kradzieżą, uszkodzeniem lub zniszczeniem przez osoby nieupoważnione. Wykonawca prac zobowiązany będzie po zakończeniu prac do trwałego usunięcia danych oraz zniszczenia wszelkich nośników, na których zostały one zapisane. Wykonawca przedłoży protokół z w.w czynności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.