To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-10
Ruda Śląska: Zakup i dostawa materiałów komputerowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska
Numer ogłoszenia: 79275 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34007 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów komputerowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów komputerowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska, m.in.: tonery, tusze, bębny, klawiatury i inne. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oryginalnych lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta, fabrycznie nowych, posiadających na opakowaniu informację o dacie produkcji lub dacie upływu gwarancji. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. Okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne liczy się od daty odbioru produktu bez zastrzeżeń i trwa do momentu wyczerpania się środka drukującego jednak nie dłużej niż 1 rok. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją gwarancji (odbiór od Zamawiającego, transport do producenta, dostawa do Zamawiającego) Za nowe Zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne nieużywane, nieregenerowane, nienapełniane powtórnie, na aktualnej gwarancji producenta. Wskaźnik zużycia tuszu tub tonera jest prawidłowo wskazywany przez dane urządzenie. Materiały równoważne muszą działać analogicznie jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty o poziomie tuszu/tonera przy pracy w sieci. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, w którym pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. Za oryginalne Zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta danego urządzenia. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że: - Oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. - Ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych producentów drukarek, które są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż odpowiadające im produkty OEM, posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt. Pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych (wydajność tonerów i tuszy winna zostać potwierdzona dołączonymi do oferty testami wykonanymi zgodnie z normami odpowiednimi dla danego urządzenia, np.: STMC, ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24712). - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą materiałów równoważnych ich szczegółową specyfikację, z której winno wynikać, że zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferujący materiały inne niż oryginalne producenta sprzętu lub przez niego zalecane musi załączyć do oferty stosowne dokumenty wystawione przez producenta lub niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości/wydajności potwierdzające, że zaproponowane produkty równoważne odpowiadają wymaganym normom jakościowym (określonym powyżej) produktów, które zastępują. Dokumenty mogą być potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopią. Dokumenty w języku obcym muszą posiadać tłumaczenie na język polski. - Zamawiający dopuszcza materiały remanufakturowane, tj. takie w których nastąpiła wymiana zużytych elementów mechanicznych na nowe (głowice drukujące w kartridżach do drukarek atramentowych, bębny optyczne w tonerach, listwy czyszczące, listwy rozprowadzające itp.). - Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą próbkę wskazanego materiału równoważnego zaznaczonego gwiazdką w opisie przedmiotu zamówienia celem wykonania testu i dokonania oceny wydajności, jakości i równoważności, (dotyczy oferowanych zamienników - materiałów równoważnych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.73.00 - Wyroby komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TIMTECH TADEUSZ JONCZYK MAREK PAWLICKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TIMTECH TADEUSZ JONCZYK MAREK PAWLICKI SPÓŁKA JAWNA
- TIMTECH Tadeusz Jonczyk, Marek Pawlicki sp.j., ul. Piotra Skargi 67, 41-706 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222860,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 257915,51
Oferta z najniższą ceną: 122270,55 / Oferta z najwyższą ceną: 341566,94
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Wykonywanie badań histopatologicznych i cytologicznych
- PRZETARG NA NAJEM POMIESZCZEŃ MIESZCZĄCYCH SIĘ W BUDYNKU PRZYCHODNI BRACKIEJ KNURÓW W KNUROWIE PRZY UL. DWORCOWEJ 3
- Zakup i dostawa obuwia ochronnego dla pracowników
- Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie miasta Ruda Śląska
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła dla budynku przy ul. Sobieskiego 58 w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 35 w Rudzie Śląskiej przy ul. Zamenhofa 3.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
- Dostawa sprzętu komputerowego, wideo, audio, macierzy i licencji (4 części).
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.