Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-06-01
P³ock: Dostawa sprzêtu medycznego
Numer og³oszenia: 79383 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 3645100, 3645124, faks 24 3645102, 3645249.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu medycznego z podzia³em na 10 pakietów. Pakiet nr 1 - Alkomat - sztuk 1 Pakiet nr 2 - Zmywarka do naczyñ - sztuk 1 Pakiet nr 3 - Wirówka bezszczotkowa MPW z rotorem - kpl 1 Pakiet nr 4 - Materace p/odle¿ynowe z pomp± - kpl 5, Pakiet nr 5 - Materace do sto³u operacyjnego - kpl 1 Pakiet nr 6 - Materace p/odle¿ynowe bez pompy - sztuk 10 Pakiet nr 7 - Spektrofotometr - sztuk 1 Pakiet nr 8 - Mikroskop laboratoryjny - sztuk 1 Pakiet nr 9 - Aparat EKG z wózkiem i drukark± laserow± - sztuk 3 Pakiet nr 10 - Fotel zabiegowy okulistyczny - sztuk 1 Oznaczenie kodowe Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV: Pakiet nr 1 - 33110000-8, Pakiet nr 2 - 39221180-2, Pakiet nr 3 - 33194110-0, Pakiet nr 4 - 39522510-5, Pakiet nr 5 - 39143112-4, Pakiet nr 6 - 39522510-5, Pakiet nr 7 - 38434500-1, Pakiet nr 8 - 38510000-3, Pakiet nr 9 - 33123200-0, Pakiet nr 10 - 33100000-1 Termin wykonania zamówienia: w ci±gu 30 dni od daty zawarcia umowy..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.11.00.00-8, 39.22.11.80-2, 33.19.41.10-0, 39.52.25.10-5, 39.14.31.12-4, 38.43.45.00-1, 38.51.00.00-3, 33.12.32.00-0, 33.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
inne dokumenty
1.Opisów/ Fotografii/ Folderów potwierdzaj±cych parametry oferowanego przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wype³niony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Za³±cznika Nr 3 do SIWZ 2.Wype³niony i podpisany Formularz cenowy - wg Za³±cznika Nr 6.1 - 6.10 do SIWZ - dotyczy oferowanych pakietów 3.Wype³niony i podpisany formularz Parametry techniczno - u¿ytkowe - wg Za³±cznika Nr 1.1., 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10 do OPZ - dotyczy oferowanych pakietów 4.Wype³niony i podpisany formularz Warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego - wg Za³±cznika Nr 1.1.1., 1.2.1., 1.3.1., 1.4.1., 1.5.1, 1.6.1, 1.7.1, 1.8.1, 1.9.1, 1.10.1 do OPZ - dotyczy oferowanych pakietów. 5. Je¿eli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsca zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiedni± dat± wymagan± dla tych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Okres gwarancji - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian zawartej umowy w przypadku: a) obni¿enia ceny p³aconej przez Zamawiaj±cego; b) wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, takich jak w szczególno¶ci: po¿ar, powód¼, niszcz±ce dzia³anie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczno¶ci przyczyni³yby siê do opó¼nienia wykonania ¶wiadczenia Wykonawcy - przed³u¿enie terminu na wykonanie ¶wiadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia siê okoliczno¶ci si³y wy¿szej do opó¼nienia. c) wyd³u¿enia gwarancji udzielanej na rzecz Zamawiaj±cego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Dzia³
Zamówieñ Publicznych, pok. Nr 203..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.06.2015 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. Nr 203..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej nr 15 w P³ocku"
- Wykonanie 5-letniego przegl±du technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w P³ocku, przy ul. Rybaki 15.
- Wykonanie i dostarczenie elementów miejskiego brandingu
- Przesadzenie drzew i krzewów na terenie Zespo³u Szkó³ Technicznych przy al. Kiliñskiego 4 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja energetyczna budynków u¿yteczno¶ci publicznej"
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
- Kompleksowa organizacja oraz obs³uga techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon P³ock
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzêtu i aparatury medycznej dla potrzeb SP ZOZ Miejsko Gminnego O¶rodka Zdrowia w So¶nicowicach
- Zakup sprzêtu na wyposa¿enie gabinetów Miejskiego O¶rodka Zdrowia w Lubawie
- Dostawa sprzêtu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych - powtórzenie
- Sukcesywn± dostawê materia³ów i akcesoriów niezbêdnych do zabiegów witrektomijnych i przeciwjaskrowych oraz zakup lasera do leczenia jaskry wraz z sondami.
- Dostawa przyrz±dów u¿ywanych na salach operacyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.