eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Przeprowadzenie serwisów konserwacyjnych sysatemu zprzedaży vbiletów okresowych dla komunikacji miejskiej w Lubinie w oparciu o karty zbliżeniowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Lubin: Przeprowadzenie serwisów konserwacyjnych sysatemu zprzedaży vbiletów okresowych dla komunikacji miejskiej w Lubinie w oparciu o karty zbliżeniowe
Numer ogłoszenia: 79385 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lubin , ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7468129, 7468277, faks 076 7468287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie serwisów konserwacyjnych sysatemu zprzedaży vbiletów okresowych dla komunikacji miejskiej w Lubinie w oparciu o karty zbliżeniowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie trzech płatnych serwisów konserwacyjnych systemu sprzedaży biletów okresowych dla komunikacji miejskiej w Lubinie w oparciu o karty zbliżeniowe zwanego dalej systemem eksploatowanego w czterech punktach sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w Lubienie zlokalizowanych: a) na dworcu PKS Lubin S.A.( przy ul. M. Skłodowskiej-Curie ), b) pętli autobusowej USTRONIE ( przy ul. Jana Pawła II ), c) osiedlu PRZYLESIE ( punkt sprzedaży PLEX przy ul. Gajowej ) d) PTTK ( przy ul. Rynek ) 2. Serwis dotyczy następujących elementów systemu: a) Skaner - 3 szt. b) Aparat fotograficzny ( kamera ) - 3 szt. c) Drukarka Evolis Pebble 4 - 3 kpl. d) Sprawdzarka biletów okresowych - 5 kpl. e) Zestaw komputerowy PC HP - Serwis Systemu - 1 kpl. f) Zasilacz awaryjnego podtrzymywania napięcia 700 VA - 5 szt. g) Zasilacz awaryjnego podtrzymywania napięcia 1000 VA - 1 szt. h) Drukarka raportów ( laser mono ) - 4 szt. i) Zestaw komputerowy PC - 6 kpl. j) Czytnik/koder kart Mifare Plus - 6 szt. k) Oprogramowanie użytkowe sprzedaży biletów administratora - 7 licencji.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przeprowadzenie serwisów konserwacyjnych sysatemu zprzedaży vbiletów okresowych dla komunikacji miejskiej w Lubinie w oparciu o karty zbliżeniowe - wielkość nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: -

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania umowy, w sytuacji gdy jej realizacja nie będzie możliwa, przez m.in.: 1) w przypadku zmiany danych lub przekształcenia podmiotu (strony umowy-Wykonawcy), 2) w przypadku zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na roboty objęte umową, 3) wystąpienia zamówień dodatkowych mogących mieć wpływ na realizację umowy, 4) zmiany okooliczności mających wpływ na realkizację umowy, niezależnych od Zamawiającego, 5) zmiana podwykonawcy za zgodą Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia, 6) powierzenie podwykonawcom za zgodą Zamawiającego innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy; Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubinie, ul. Kilinskiego 10, 59-300 Lubin, pokój Nr 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubinie, ul. Kilinskiego 10, 59-300 Lubin, pokój Nr 106.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -=.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.