eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego w zadaniu pn. Budowa Sali Obsługi Klientów dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-26

Chorzów: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego w zadaniu pn. Budowa Sali Obsługi Klientów dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Katowicach
Numer ogłoszenia: 79494 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie , ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490538, faks 032 3490580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego w zadaniu pn. Budowa Sali Obsługi Klientów dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego w zadaniu pn. Budowa Sali Obsługi Klientów dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Katowicach wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu, rozliczeniem inwestycji po jej zakończeniu oraz bezusterkowym pogwarancyjnym odbiorem inwestycji. 2. Zakres zadania inwestycyjnego określają przekazane Wykonawcy dokumenty w tym przede wszystkim: 2.1. decyzja nr 111/13 Prezydenta Miasta Katowice z dnia 31 stycznia 2013 r. o udzieleniu pozwolenia na wykonanie robót budowlanych na realizację zadania pn. jw.; 2.2. projekt budowlany; 2.3. projekty wykonawcze; 2.4. przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, a po wyborze wykonawcy robót kosztorysy ofertowe; 2.5. specyfikacje techniczne wykonanie i odbioru robót (STWiOR); 2.6. umowy z Wykonawcami (wliczając w to: Wykonawcę robót, Wykonawcę projektu, dostawców urządzeń lub wyposażenia oraz inne podmioty związane z realizacją inwestycji) po ich wyborze; 2.7. informacja o wysokości przyznanych środków finansowych dla przedmiotowej inwestycji. Dokumenty wymienione w pkt 2.2 - 2.5 zostaną przekazane Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy, a dokumenty wymienione w pkt 2.6 i 2.7 po wyborze Wykonawcy robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 46.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 1 340,00 zł słownie: jeden tysiąc trzysta czterdzieści zł. 2. Wadium można wnieść w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Jeżeli oferta będzie zabezpieczona wadium w innej formie niż podano w pkt 2, lub wadium zostanie wniesione niezgodnie ze sposobem niżej podanym, Zamawiający dokona wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. a) KONTO DLA WPŁATY WADIUM: Bank PKO BP S.A. 78 1020 5590 0000 0002 9050 7012, b) Na przelewie należy umieścić informację: Inwestor zastępczy - 2013. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formach określonych w pkt 2b-2e kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7. Oryginał wadium (w formie określonej w pkt 2b-2e) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie pokój 328, piętro III. Prosimy nie załączać oryginału wadium do oferty. 8. Wykonawca ma obowiązek dopełnienia wszelkich formalności, aby wadium zostało przyjęte przez Zamawiającego. 9. Z treści dokumentu wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinno wynikać: - określenie przedmiotu zamówienia, - wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji (instytucja wystawiająca gwarancje lub poręczenie), - wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji (ZUS Oddział w Chorzowie), - określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), - jednoznaczne gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta na jego konto. Ponadto gwarancja nie może zawierać żadnych dodatkowych wymagań wobec Zamawiającego, np. żądania pośrednictwa banku Zamawiającego lub innego tego typu instytucji, a spory mogące wyniknąć z niniejszej gwarancji podlegają rozpoznaniu przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 10. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert (także na przedłużony okres związania ofertą). 11. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wysokości i formie (także na przedłużony termin związania ofertą) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedno zamówienie (jedno zamówienie - jedna umowa) o charakterze tożsamym co przedmiotowe zamówienie w szczególności: - zamówienie było związane z wykonywaniem czynności nadzoru (Inwestorstwa Zastępczego) nad realizacją robót polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku o kubaturze min. 3 500 m3 w ramach którego Wykonawca wykonał kompleksowo (łącznie): - roboty budowlano-montażowe, - zagospodarowanie terenu (np. drogi, chodniki, zieleń), - instalacje wod-kan i c.o., - instalacje elektryczną i elektroenergetyczną, - zamówienie było o wartości brutto tj. z podatkiem VAT min. 3 500 000,00 zł słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych. Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, iż wszystkie roboty budowlane obejmowały łącznie wymagany zakres robót. Zamówienie powinno być wykonane na budowie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego zgodnie z definicją określoną w § 3 ust. 5 i 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna wykonawcę, który będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) w tym co najmniej: 1. 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, posiadającą doświadczenie w nadzorowaniu po stronie wykonawcy robót lub inwestora lub inwestora zastępczego robót polegających na budowie lub przebudowie oddanego do użytkowania budynku przeznaczoną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych - koordynatora zespołu inspektorów, 2. 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej drogowej bez ograniczeń, posiadającą doświadczenie w nadzorowaniu po stronie wykonawcy robót lub inwestora lub inwestora zastępczego robót drogowych przeznaczoną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót drogowych, 3. 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadającą doświadczenie w nadzorowaniu po stronie wykonawcy robót lub inwestora lub inwestora zastępczego ww. robót instalacyjnych zwiazanych z budową lub przebudową oddanego do użytkowania budynku przeznaczoną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych, 4. 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych bez ograniczeń, posiadającą doświadczenie w nadzorowaniu po stronie wykonawcy robót lub inwestora lub inwestora zastępczego ww. robót instalacyjnych związanych z budową lub przebudową oddanego do użytkowania budynku przeznaczoną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych, 5. 1 osobą posiadającą aktualny imienny status certyfikowanego Instalatora Okablowania Strukturalnego wydany przez jednego z producentów systemu okablowania strukturalnego, spełniającego wymagania opisane w projekcie, stwierdzający przygotowanie w zakresie instalacji, pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta danego systemu okablowania strukturalnego, posiadającą doświadczenie w nadzorowaniu po stronie wykonawcy robót lub inwestora lub inwestora zastępczego robót instalacyjnych polegających na wykonaniu instalacji okablowania strukturalnego przeznaczoną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót okablowania strukturalnego. Zamawiający nie dopuszcza, by czynności związane ze sprawdzeniem dokumentacji projektowej wykonywały osoby uczestniczące w realizacji umowy zawartej z Wykonawcą projektu dla przedmiotowej inwestycji. Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień odpowiadających wskazanym wyżej uprawnieniom budowlanym, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa polskiego zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub wydanych obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem w szczególności art. 12a ustawy Prawo budowlane, ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394) oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - do dyspozycji własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia, - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej (szkody wyrządzone osobom trzecim) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia równą co najmniej (na jedno i sumę zdarzeń) 500 000,00 zł słownie: pięćset tysięcy złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że Wykonawca posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian - zgodnie z wzorem umowy załączonym do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, III piętro, pokój 325.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, Sekretariat, III piętro, pokój 328.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.