eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa i montaż klimatyzacji w poczekalniach dla klientów i pomieszczeniach przeznaczonych do zajęć grupowych z bezrobotnymi w budynku głównym Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu - etap II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Poznań: Dostawa i montaż klimatyzacji w poczekalniach dla klientów i pomieszczeniach przeznaczonych do zajęć grupowych z bezrobotnymi w budynku głównym Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu - etap II.
Numer ogłoszenia: 79564 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8345640, 8345688, faks 061 8339808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż klimatyzacji w poczekalniach dla klientów i pomieszczeniach przeznaczonych do zajęć grupowych z bezrobotnymi w budynku głównym Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu - etap II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż klimatyzacji w poczekalniach dla klientów i pomieszczeniach przeznaczonych do zajęć grupowych z bezrobotnymi w budynku głównym Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu - etap II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty: 1)dokumentacja projektowa, 2)przedmiar robót, 3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie pobiera się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę spełniającą wymagania określone w SIWZ 2.Wraz z ofertą złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i potwierdzające, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia / lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wykażą dysponowanie jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w obiektach zabytkowych ( zgodnie z §8 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r.- Dz. U. z 2004 nr150 poz.1579) , która będzie pełnić funkcję kierownika budowy. Co najmniej 2-letnie praktyki zawodowe, o których mowa w w/w rozporządzeniu powinny być potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. - wykażą dysponowanie jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznej - wykażą dysponowanie jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie instalacji klimatyzacji - wykażą należyte wykonanie w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 prac odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiących przedmiot zamówienia (instalacja klimatyzacji o mocy chłodniczej 100kW) o wartości minimum 400.000,00 PLN każda, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. 4.Wykonawca odbędzie wizję lokalną w budynku głównym Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej należy załączyć do oferty. Ocena spelnienia tych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania, iż spełnia wymagane warunki Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty: 1.Oświadczenie określone przepisami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia w zakresie wymaganej specjalności: -jedną osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w obiektach zabytkowych ( zgodnie z §8 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r.- Dz. U. z 2004 nr150 poz.1579) , która będzie pełnić funkcję kierownika budowy. Co najmniej 2-letnie praktyki zawodowe, o których mowa w w/w rozporządzeniu powinny być potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. - jedną osoba posiadająca uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych, - jedną osoba posiadająca uprawnienia w zakresie instalacji klimatyzacji, Osoby te musza posiadać uprawnienia do kierowania robotami w w/w zakresie i przedłożyć zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.Oświadczenie, że wszelkie roboty będą prowadzone bez utrudnienia funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu. 6.Wykaz wykonywanych robót w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 prac odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia(instalacja klimatyzacji o mocy chłodniczej 100kW) o wartości minimum 400.000,00 PLN każda wraz z dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie. 7.W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczenia na podstawie art. 24 tejże ustawy. Jeśli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający zażąda umowy regulującej ich współpracę. 8.Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu ul. Czarnieckiego 9 61-538 Poznań Kancelaria - pok.104.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu ul. Czarnieckiego 9 61-538 Poznań Kancelaria - pok.104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.