Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-14
Opole: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS i baterii (akumulatorów) do UPSa General Electric LanPro 33 10kVA, do punktów dystrybucyjnych sieci MAN w Opolu - Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania tj.:
Zadanie nr 1 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 2 szt. zasilaczy awaryjnych UPS.
Zadanie nr 2 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 80 szt. akumulatorów do UPS GE LP33 10kVA.
Numer ogłoszenia: 79576 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS i baterii (akumulatorów) do UPSa General Electric LanPro 33 10kVA, do punktów dystrybucyjnych sieci MAN w Opolu - Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania tj.: Zadanie nr 1 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 2 szt. zasilaczy awaryjnych UPS. Zadanie nr 2 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 80 szt. akumulatorów do UPS GE LP33 10kVA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS i baterii (akumulatorów) do UPSa General Electric LanPro 33 10kVA, do punktów dystrybucyjnych sieci MAN w Opolu - Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania tj.: Zadanie nr 1 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 2 szt. zasilaczy awaryjnych UPS. Zadanie nr 2 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 80 szt. akumulatorów do UPS GE LP33 10kVA..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5, 31.44.00.00-5, 31.36.25.30-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: Każda oferta w danym musi być zabezpieczona wadium, odpowiednio dla: Zadanie nr 1: 450,00 zł ( słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100) Zadanie nr 2: 280,00 zł ( słownie: dwieście osiemdziesiąt złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnił warunek określony w pkt. 5.1.2. SIWZ tj.: posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie, dla zadania nr 1: min. 2 dostawy zasilaczy UPS oraz dla zadania nr 2: min. 2 dostawy baterii (akumulatorów) do UPS o wartości minimum dla poszczególnych zadań: Zadanie nr 1: 19.000,00 zł ( słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100) Zadanie nr 2: 12.000,00 zł ( słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 do siwz), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3. oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1, 6.2 niniejszej SIWZ, a przypadku podmiotów zagranicznych dokumenty, o których mowa w pkt. 6.6 SIWZ 4. dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Opolski
Dział Zamówień Publicznych
Kopernika 11A, 45-040 Opole, pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Opolski Dział Zamówień Publicznych Kopernika 11A, 45-040 Opole, pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 2 szt. zasilaczy awaryjnych UPS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zadaniu wraz z warunkami gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5, 31.68.25.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 80 szt. akumulatorów do UPS GE LP33 10kVA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zadaniu wraz z warunkami gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 1B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa wyposażenia Oddziału Chorób Wewnętrznych i Alergologii V piętro w meble medyczne - łóżka szpitalne.
- Zadanie nr 3 -Dostawa opon zimowych do pojazdów służbowych dla KWP w Opolu
- D/42/2024 - Zakup i dostawa specjalistycznych foteli na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego
- WIW.DA.272.5.2024 - Roboty budowlane w zakresie remontu podłogi w serwerowni w budynku "A" WIW Opole
- D/43/2024 - Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby dziekanatu Wydziału Chemii i Farmacji Uniwersytetu Opolskiego
- Usługa zorganizowania naboru i przeprowadzenia kursów branżowego języka polskiego jako obcego dla cudzoziemców spoza UE
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania II, 26/ZP/2024
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa sprzętu IT
- Wykonywanie usługi stałej konserwacji, napraw i przeglądów urządzeń i instalacji w Centrum Zapasowym Lasów Państwowych
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- Akcesoria komputerowe 2024
więcej: Akcesoria zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.